Stran 1 od 1
pritisk olja- problem
Objavljeno: To feb 03, 2009 8:38 pm
Napisal/-a vepar
na renault 2.2 dci imam problem z pritiskom olja.
računalnik mi javlja da ga ni dovolj.
smo priklopili gor manometer in v prostem teku pokaže 2bar.
ko pa dodajaš gas skladno z obrati pada pritisk proti nuli..
Objavljeno: To feb 03, 2009 8:41 pm
Napisal/-a čare
čimprej zrihtaj,ker ti motorji zaribavajo na četrti ojnici ravno zaradi mazanja!!
Objavljeno: To feb 03, 2009 8:41 pm
Napisal/-a valve
Kaj ti naj rečem. Ampak ne razumi kot provokacija. Imaš pač Renoja

Objavljeno: To feb 03, 2009 8:44 pm
Napisal/-a vepar
bi zrihtal, če bi se komu sanjalo kje začet gledat...
jutri bomo potegnil ven oljno pumpo..če ima kaj veze.
Objavljeno: To feb 03, 2009 8:44 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Demontirajte zbiralec olja " karter ", ščistite sito in zamenjajte oljno črpalko.
Lep pozdrav
Objavljeno: To feb 03, 2009 9:09 pm
Napisal/-a TDI freak
Poglej če imaš mogoče poškodovan karter, kolegu se je na fordu začela prižigat lučka za olje, potem ko mu je mehanik menjal jermene, ugotovili so da je mehanik ko je menjal jermene dvigalo podložil pod karter in ga poškodoval. ko so poravnali karter se lučka ni več prižgala.

Re: pritisk olja- problem
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 12:18 pm
Napisal/-a tristan01
vepar je napisal/-a:na renault 2.2 dci imam problem z pritiskom olja.
računalnik mi javlja da ga ni dovolj.
smo priklopili gor manometer in v prostem teku pokaže 2bar.
ko pa dodajaš gas skladno z obrati pada pritisk proti nuli..
Zadeva je sumljiva, verjetno je kriva oljna črpalka, saj ni logično, da z naraščanjem vrtljajev pada oljni tlak. Vsekakor je potrebno narediti kot je napisal Fan. Do servisa pa naj motor miruje da ne bo nepotrebnih stroškov.
LP Tristan01
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 12:22 pm
Napisal/-a MatejW
Za prenizek pritisk je lahko kriv tud blokiran fiter olja...
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 4:33 pm
Napisal/-a lisko
Podoben problem sem imel jaz......ampak pr men so bili slabi kontakti pritiska pa je bilo v resnici dovolj.
Če boš jemal že karter dol bi spotoma lahko menjal še ojnične....strošek po moje ne bi smel bit prevelik.
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 5:40 pm
Napisal/-a XFX
Mah Renault je cudn, jaz sem pri svoji laguni vedno mogu mal vrtet prestavno ročico, ko sem prestavlju iz 1 v 2, da se je mal olje premešu, da ni šlo tok na trdo.

Objavljeno: Sr feb 04, 2009 6:37 pm
Napisal/-a vepar
evo najdu vzrok.
razbilo je plastike na balanserju glavne gredi.. tisto je zamašilo sito in ni šlo dovolj olja skozi.
hvala bogu da je to.. ker drugače bi verjetno šel motor kmalu po gobe, ker čde ni tistih plastik se olje preveč peni in gred ni balansirana.
tko da če kdo ve za 2.2 motor ki se prodaja po delih naj me obvesti.
rabim pa 3 plastike od 4ih..
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 6:46 pm
Napisal/-a čare
saj se mi tud približno ne sanja kako bi to zgledalo samo čim je plastika v olju se sšasoma začne drobit zaradi prežganosti in ravno tako kot se je zgodilo s tvojimi se bo zgodilo z rabljenimi zato ti priporočam nove vse 4
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 6:50 pm
Napisal/-a abbe
čare je napisal/-a:saj se mi tud približno ne sanja kako bi to zgledalo samo čim je plastika v olju se sšasoma začne drobit zaradi prežganosti in ravno tako kot se je zgodilo s tvojimi se bo zgodilo z rabljenimi zato ti priporočam nove vse 4
men tut ne ampak ce ni cn zapletenega bi mogoce jh lahko naredil iz pleha al pa aluminija pac da se nebi cez nekaj casa naredilo isto kot sedaj..
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 7:03 pm
Napisal/-a vepar
to je fabrško tko narjeno.. in je skos v olju.
polovica kroga je utež, da je okroglo je drug del pa iz plastike da lepo laufa v olju in ga ne peni.
sem razmišljal da bi dal stružit to.. samo pri 5k rpm nebi rad da mi kaj utrga.. pa še teža mora bit ista.
jih je pa razbilo zato ker je bil malo udrt karter in je znotraj ena plasika ki ščiti to.
in verjetno je kak kos te plastike prišel vmes in podrobil te tri..