Stran 1 od 2
Clio dci 82 KM - gori lučka za predgretje
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 6:56 am
Napisal/-a Damo
Pozdravljeni!
Pred dnevi sem kupil omenjenega Cliota letnik 2002. Včeraj med vožnjo se mi je nažgala lučka za predgretje - grelne svečke. Avto je šel normalno. Po 8 urah mirovanja sem ga vžgal in je delal nekje na 500 obratih ter brez odziva na gas. Ga ugasnem, ponovno vžgem in dela normalno. Lučka pa še kar sveti.
Danes zjutraj je bila ista zgodba - delal na 500 obratih potem pa počasi samodejno dviguje obrate. Ko je prišel na 800 je šele reagiral na gas. Lučka še kar sveti ves čas.
Sumim, da sploh ne vklopi grelni svečk, zato težko vžge. Zakaj pa sveti lučka non stop pa ne vem.
Vem, na forumu je bilo že nekaj napisanega na to temo, vendar ko rešijo zadevo, nihče ne napiše kaj je bilo narobe.
Hvala!
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 8:23 am
Napisal/-a W3s7_S1D3
pri bencincih, je bil problem s kontakti od potenciometra od plina. Zdaj pri dizlu pa ne vem, če bi bil lahko isti problem.
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 9:19 am
Napisal/-a kiki13
Če si avto ravnokar kupil ga pelji nazaj in naj ti ga popravijo (tudi če si ga kupil privat, imaš svoje pravice). Lahko da je škode dosti.
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 9:51 am
Napisal/-a Damo
Vračilo avta ne pride v poštev. Tako pač je pri meni.
Re: Clio dci 82 KM - gori lučka za predgretje
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 9:56 am
Napisal/-a Prokarjon
Damo je napisal/-a:Vem, na forumu je bilo že nekaj napisanega na to temo, vendar ko rešijo zadevo, nihče ne napiše kaj je bilo narobe.
Hvala!
Se opravičujem, vendar to je res zelo moteče. Če že sprašujejo naj tudi napišejo rešitev, ko popravijo...!!!!
Drugače pa na servis napriklop na računalnik in boš takoj vedel kaj je narobe... vejretno pa res svečka za predgretje... tudi meni je skos pisalo "check injection" na meganu...
Srečno reševanje
Re: Clio dci 82 KM - gori lučka za predgretje
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 12:16 pm
Napisal/-a tristan01
Damo je napisal/-a:Pozdravljeni!
Pred dnevi sem kupil omenjenega Cliota letnik 2002. Včeraj med vožnjo se mi je nažgala lučka za predgretje - grelne svečke. Avto je šel normalno. Po 8 urah mirovanja sem ga vžgal in je delal nekje na 500 obratih ter brez odziva na gas. Ga ugasnem, ponovno vžgem in dela normalno. Lučka pa še kar sveti.
Danes zjutraj je bila ista zgodba - delal na 500 obratih potem pa počasi samodejno dviguje obrate. Ko je prišel na 800 je šele reagiral na gas. Lučka še kar sveti ves čas.
Sumim, da sploh ne vklopi grelni svečk, zato težko vžge. Zakaj pa sveti lučka non stop pa ne vem.
Vem, na forumu je bilo že nekaj napisanega na to temo, vendar ko rešijo zadevo, nihče ne napiše kaj je bilo narobe.
Hvala!
Zadeva je verjetno povezana z relejem ki vklaplja predgretje svečk (oz računalnikom). Če je ena svečka v okvari avtomobil vžiga brez težav, pa tudi nobena kontrolka se ne prižge. (svojega sem nekaj časa vozil tako, dokler na rednem servisu niso opazili da je ena svečka odpovedala). Glede na to, da se je vse skupaj zgodilo med vožnjo ti predlagam, da avtomobil priključiš na računalnik, skoraj 100% je zabeležil kakšno napako v delovanju. Preveri tudi v servisni knjigi, morda ta kontrolka opozarja še na kakšno drugo nepravilnost v delovanju motorja.
Kar se tiče neodzivnosti na plin, pa je možna povezava z potenciometrom pedala za plin. Moje je v 5 letih to naredil le enkrat ali dvakrat, pa tudi nikdar nisem ugotovil vzroka.
LP Tristan01
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 6:14 pm
Napisal/-a [KEKEC]
Probaj zmizit konektor na stopalki za gas! Tak bol zgoraj je in boš videl če je vredi!
Ker to že majo serisko napako clioti! Meni se to naredi vsakega pol leta!
LP
Objavljeno: Če feb 05, 2009 6:12 am
Napisal/-a Damo
Včeraj sem bil pri lokalnem serviserju. Avto je priklopil na računalnik in mu je javil napako: ŠOBA na 3 celindru.
Napake se ni dalo resetirat, to verjetno pomeni da je šla res šoba. Danes izvem koliko bo stala. Nekje je pisal da je ca. 500 €.
Konektor od stopalke za gas se nahaja v kabini nad stopalko? Bom danes preveril še to - za vsak slučaj.
Objavljeno: Pe feb 06, 2009 6:26 am
Napisal/-a Damo
Serviser mi je sporočil ceno za 1 šobo: ca. 300 € + delo.
Zdi se mi velika cena za tak "majhen" avto.
Konektor stopalke sem tudi pogledal in našprical z WD-40 pa ni razlike.
Objavljeno: Pe feb 06, 2009 8:57 am
Napisal/-a mevden
ja. dci so mahnjeni na te šobe. probaj najdt rabljeno
Objavljeno: Pe feb 06, 2009 11:19 am
Napisal/-a Partyzan
Hej!
No jst imam podobno težavo. Se mi občasno prižge lučka za predgretje med vožnjo, dokler avto ni ogret. Ko se je avto priklopu na računalnik so ugotovili, da je ena šoba v okvari. Men lučka ugasne takoj, ko stopim odločneje na gas. A je to potem tudi razlog, da mi avto močno pokadi, ko ga zalaufam? Ogrevalne svečke so dobre, ker sem jih zamenjal. Ko je avto ogret mi čistio nič ne kadi.
Šobo se da tudi obnovoti. To stane okrog 150€. Sam nameravam okvarjeno šobo dat obnovit, ker je nova predraga. Predlagam ti tudi, da odpreš rezervoar za gorivo in pogledaš koliko opilkov je notri. Do okvar šob oz. zamašitve šob pride, ker se obrablja pumpa za nafto in ti opilki potem pokvarijo šobe. Če bo v rezervoarju veliko opilkov znajo bit v nevarnosti tudi druge šobe. Baje naj bi bila to 'serijska' napaka pri 15.dci motorjih. Ta težava z opilki naj bi bila odpravljena od letnikov 2004 naprej

. Sam imam cliota letnik 2003 (82km)
Lep pozdrav.
Objavljeno: Pe feb 06, 2009 11:49 am
Napisal/-a tristan01
Partyzan je napisal/-a:Hej!
No jst imam podobno težavo. Se mi občasno prižge lučka za predgretje med vožnjo, dokler avto ni ogret. Ko se je avto priklopu na računalnik so ugotovili, da je ena šoba v okvari. Men lučka ugasne takoj, ko stopim odločneje na gas. A je to potem tudi razlog, da mi avto močno pokadi, ko ga zalaufam? Ogrevalne svečke so dobre, ker sem jih zamenjal. Ko je avto ogret mi čistio nič ne kadi.
Šobo se da tudi obnovoti. To stane okrog 150€. Sam nameravam okvarjeno šobo dat obnovit, ker je nova predraga. Predlagam ti tudi, da odpreš rezervoar za gorivo in pogledaš koliko opilkov je notri. Do okvar šob oz. zamašitve šob pride, ker se obrablja pumpa za nafto in ti opilki potem pokvarijo šobe. Če bo v rezervoarju veliko opilkov znajo bit v nevarnosti tudi druge šobe. Baje naj bi bila to 'serijska' napaka pri 15.dci motorjih. Ta težava z opilki naj bi bila odpravljena od letnikov 2004 naprej

. Sam imam cliota letnik 2003 (82km)
Lep pozdrav.
Tale z opilki bo pa malo lovska. Možno je da imaš kakšno umazanijo v rezervarju, vendar ta nikdar ne pride do visokotlačne črpalke, kaj šele do šob, saj je vmes še filter goriva. Poleg tega pa bi preden zariba šoba vrag vzel tudi visokotlačno črpalko. Pred leti sem imel Golfa I dizel, kjer je vsepovsod precej več tolerance kot pri sodobnih dizlih. Žal je bila nalivna cev prerjavena in sem imel v rezervarju precej svinjarije. Motor sploh ni deloval, saj se je zamašila že cev ki vodi pod karoserijo do motorja, da ne omenjam da preostanek umazanije ni prišel dlje kot do filtra.
LP Tristan01
Objavljeno: Pe feb 06, 2009 12:47 pm
Napisal/-a Prokarjon
Tole z opilki so govorili tudi za mondeote tdci... tko da ne več če je čisto lovska... lovska je primerjat golfa 1 dizl z novimi dizli...
Objavljeno: Pe feb 06, 2009 2:51 pm
Napisal/-a tristan01
Prokarjon je napisal/-a:Tole z opilki so govorili tudi za mondeote tdci... tko da ne več če je čisto lovska... lovska je primerjat golfa 1 dizl z novimi dizli...
Prokarjon najprej nekaj razčistiva. Če so opilki v rezervoarju, ker je črpalka ki črpa gorivo iz rezervoarja v slabem stanju, morajo ti skozi filter goriva in skozi visokotlačno črpalko preden pridejo do šobe - In moj dvom se poraja kako pridejo opilki skozi filter goriva, če ta ne prebavlja niti zgoščenega parafina, ki se ob zelo nizkih temperaturah izloča iz goriva.
Drugo vprašanje se poraja, kako lahko preživi visokotlačna črpalka brez poškodbe, šele na šobah pa se pojavijo poškodbe?
LP Tristan01
Objavljeno: Pe feb 06, 2009 4:35 pm
Napisal/-a tmtslash
mn se je ista lucka prizgala, prav tako kolegu, pa je blo treba malo zmezit konektor nad gas stopalko pa je blo vredi

zgleda je to res serijska napaka...pomaga pa tut ce vrzes kleme dol iz akuta, mn je to tut pomagalo enkrat
lp
Objavljeno: Pe feb 06, 2009 6:50 pm
Napisal/-a Partyzan
Tale z opilki ni prav nič lovska. Sej gre za zelo fine opilke, ki pa tudi lahko zamašijo šobe. Povprašaj kakega serviserja na Renaultu, če ne verjameš

Objavljeno: Pe feb 06, 2009 7:26 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
tristan01 je napisal/-a:Prokarjon je napisal/-a:Tole z opilki so govorili tudi za mondeote tdci... tko da ne več če je čisto lovska... lovska je primerjat golfa 1 dizl z novimi dizli...
Prokarjon najprej nekaj razčistiva. Če so opilki v rezervoarju, ker je črpalka ki črpa gorivo iz rezervoarja v slabem stanju, morajo ti skozi filter goriva in skozi visokotlačno črpalko preden pridejo do šobe - In moj dvom se poraja kako pridejo opilki skozi filter goriva, če ta ne prebavlja niti zgoščenega parafina, ki se ob zelo nizkih temperaturah izloča iz goriva.
Drugo vprašanje se poraja, kako lahko preživi visokotlačna črpalka brez poškodbe, šele na šobah pa se pojavijo poškodbe?
LP Tristan01
Da midva razčistiva: Opilki pridejo v rezervoar skozi povratni vod v rezervoar, in nato potujejo iz rezervoarja skozi dovodni vod do filtra. Pot opilkov pa potuje takole: iz poškodovane črpalke v skupni vod, iz skupnega voda do injektorjev,kjer jih poškodujejo in ker ima vsak injektor povratni vod, potujejo opilki skozi povratni vod najprej nazaj v črpalko in nato iz črpalke po povratnem vodu nazaj v rezervoar poln goriva.Če obstaja sum o prisotnosti opilkov, se to preveri tako, da se filter odmontira, vso nafto ki je v njem pretoči v prozorno posodo in pod posodo se namesti magnet. Opilki se bojo "nagrupirali" pri magnetu in bojo tako postali vidni očem.
In to se je dejansko dogajalo zaradi napake na črpalkah na Ford Mondeo 2.0 TDCi in Focus 1.8 TDCi ki so bili narejeni do 03/2001.
LP!
p.s.: Pa sorry za OFF
Objavljeno: Pe feb 06, 2009 7:27 pm
Napisal/-a Prokarjon
Jaz samo povem kar vem... pojdi na ford forum in se čudi...
Zdajle sigurno ne bom šel še enkrat vse prebirat... sam sem to podrobno raziskal ko sem bil pred nakupom forda dizla...
Tako, da če hočeš odgovore na tvoje vprašanje je najbolje da se zakoplješ v nepregledne širjave komentarjev na omenjenem forumu, ki je pohvalno vsaj glede problemov z omenjenimi avti zelo natančen...
Edit: No, pa me je nekdo prehitel z argumentacijo...
Objavljeno: Sr feb 11, 2009 2:25 pm
Napisal/-a Damo
Vračam se iz servisa.
Zamenjali so mi šobo in lučka je ugasnila. Zgleda da je bila res napaka na šobi. Zamenjal mi jo je nepooblaščen serviser, ki ima računalnik, da jo je lahko programiral.
Cena: 300€ šoba + 30€ delo.
Objavljeno: Sr feb 11, 2009 3:01 pm
Napisal/-a splash
ajej...
škoda ker si kupil 1 šobo za 300€
vem da je taka sicer cena, vendar moj brat jih je na avtonetu dobil za 500€ in to vse 4. nove.
problem je v tem da če crkne ena, gre ponavadi tudi druga in tretja kmal. itn...
čeprav, veš kako je s tem... šoba je lahko tudi čisto ok, vendar je fora v tem, da pač računalnik ima intervalno območje, kje šoba deluje "normalno" do Pa natančno. in ko se pritisk spremeni in gre 1 Pa čez dovoljeno mejo (gor ali dol), se prižge lučka, čeprav šoba v tem primeru deluje še vedno "normalno".
je pa prav da si zamenjal. lahko da je odstopalo veliko več...