Stran 1 od 1
Nasvet popravilo/menjava?
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 11:12 pm
Napisal/-a cLuBbY
Torej situacija je takšna... sem lastnik ford fieste 1.1 clx, letnik 1993. Registriran do polovice avgusta, avto ma cca 140k prevoženih. Pred kratkim so zaradi problematike na zavorah(tema je tudi na forumu) bile poštimane te zadeve (novi diski+ploščice spredaj, gumjaste dovodne cevi, zadaj vse pregledano in očiščeno), na avtomobilu so nova(kupljene nekje septembra-oktobra) železna platišča z gumami m+s, poštimano je bilo kar se tiče rje in tega profesionalno cca vloženo v avto v roku enega leta nekje okoli 800 €. Avto ima letno vinjeto. Imam večino računov za te storitve. Zaradi predvsem manjših dohodkov (sem še študent) ne zberem toliko denarja skupaj da bi si nabavil nekaj novejšega in konkretnejšega. Vsaj zaenkrat... Problem pa je v tem da bi avto bil potreben še polne generalke na mašini. Sedaj me zanima koliko je to smiselno. Govorimo res o konkretni generalki in me zanima koliko bi to stalo? Več kot 500 €? Verjetn se vsi mehaniki tega otepajo ker je veliko dela ni pa dosti za pokazat. Ker potem rajši kupim drug avto(ponavadi se za male denarje gre še na slabše) za tak denar pa se magari vozim še pol leta pa se ga znebim itd... Avto je drugače čist solidn za moje potrebe in letne kilometre tako da res nevem kaj bi.
Prosim za nasvet preden grem do mehanika ali pa do avto.net
PS: Mogoče bi mi celo kdo predlagal kakšnega pametnega mehanika v okolici Celja ali celo Maribora, ki bi se s tem "pošpilal"... čeprav dvomim da bi komu to posebej pasalo

Objavljeno: Sr feb 04, 2009 11:18 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Kakšen poseben razlog za generalno obnovo motorja...

Objavljeno: Sr feb 04, 2009 11:18 pm
Napisal/-a abbe
zakaj mislis da je avto potreban resne generalke?
jst mislm da bi biu velik servis dovolj.menjava vseh jrmenov,vseh filtrou,vseh tekocin,sveck pa se kaksne malenkosti in bi biu super
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 11:23 pm
Napisal/-a rhino
Pri 140k generalka?A je z motorjem kaj drugače narobe,ali dela tak kot pač mora?Moj nasvet: delaj redne servise(kot je že bilo omenjeno naredi kakšen velik servis pri naslednjem servisu) in vozi avto dokler ne razpade(ford&pleh)/crkne kaj večjega,dražjega/boš imel denar za nov/drug avto.
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 11:27 pm
Napisal/-a cLuBbY
Prevelika poraba olja in hladilne tekočine... bo zadosten razlog? Avto ne gre tako kot je šel... poraba bencina je prevelika, glede na moje navade...
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 11:32 pm
Napisal/-a abbe
to pomen da ti mesa olje pa vodo.vrjetn je tesnilo na glavi krivo za zmankovanje hladilne tekocine.da ti pa olja tok pije pa je lahko 100 razlogov.nekje na tesnilu vn tece....
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 11:39 pm
Napisal/-a cLuBbY
Sej v tem je fora da je avto bil pri mehaniku, rečmo 10 mesecev nazaj... menjana so bila tesnila(tudi na glavi) pa pregledano kaj je najnujnješega na mašini bilo potrebno nardit (svečke itd...), pred letom in pol pa je bil tudi siemering(nevem če se pravilno tako napiše, veste pa o čem govorim), menjan ker je olje spuščalo in mašina oprana, pri mehaniku seveda. Malenkost bolše ampak ne veliko. Finta je tudi v tem da nikjer nič ne spušča(opaženih madežov ni ne na tleh doma, niti po malo bol natanjčnejšem ogledu mašine). Zato me rahlo stiska da nebi vse skup lepega dne sredi avtoceste zaribalo...
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 11:43 pm
Napisal/-a Nejko87
jah... oboje lahko kuri...
glej, rabljen motor bi moral dobiti za 50 - 100€
menjava pri popoldancu te pride 100€
če je avto drugače vredu, menjaj motor...
tako bi js naredu...
Objavljeno: Sr feb 04, 2009 11:48 pm
Napisal/-a Nejko87
Objavljeno: Če feb 05, 2009 11:02 am
Napisal/-a chevy
Pri 16 let starem avtomobilu kompliciraš z velikim servisom. Menjava motorja bi bila še najbolj idealna rešitev, pa kot je predhodnik povedal, ga dobiš po 100€.
LP
Objavljeno: Če feb 05, 2009 11:33 am
Napisal/-a esem
Ti bi dal v enem letu 1500 € za avto, ko lahko boljšega dobiš za 50 -500 €. Samo poiskat oz povprašat je treba malo (npr na Citro-forumih nekateri nočejo prodat avta praktično zastonj, raje ga kar šenkajo komu, za katerega vejo, da bo za avto skrbel). Škoda, da si zapravil že 800 €, a če boš nadaljeval (kao ti je pri srcu, veš, kaj imaš, pri rabljenem je riskantno itd) v tem stilu, si vsaj priznaj, da mečeš denar stran z lopato!
Drug avto ali v skrajnem primeru drug motor, nikakor pa popravila.
Objavljeno: Če feb 05, 2009 12:06 pm
Napisal/-a cLuBbY
No sej to pravim... tega se več kot dobro zavedam ampak sem rabil nasvet, bolše 10x vprašat kot pa nekaj na pamet. Ker mam že poln kufer in avta in enkrat 50€ drugič 100€ pa to... za it na neko rabljeno karjolo za 500€ ko noben ne ve v kakem stanju je mi pa tud ni :/
Objavljeno: Če feb 05, 2009 3:32 pm
Napisal/-a Matjazy
Meni je brez težav uspelo kupit odličen avto za 470€, ki ne povzroča popolnoma nobenih težav.
Nissan sunny.
Objavljeno: Če feb 05, 2009 8:19 pm
Napisal/-a lisko
Matjazy je napisal/-a:Meni je brez težav uspelo kupit odličen avto za 470€, ki ne povzroča popolnoma nobenih težav.
Nissan sunny.
Spet loterija......lahk preveriš vse živo pa nekaj spregledaš....spet ko kupiš nekaj rabljenega nardiš servis.....in te hitro pride 200-300 evrov....pa si spet na istem kot če greš starega popravljat pa vsaj veš kaj si menjal.....
Moje mnenje je, da če si že menjal toliko stvari in "zmetal" toliko denarja, da popraviš do konca in avto obdržiš.
Objavljeno: Če feb 05, 2009 8:35 pm
Napisal/-a cLuBbY
Ubistvu bom na trenutne okoliščine izkoristil materjal do konca kolikor bo šlo potem pa pač v nabavo drugega. Bil sem namreč pri mehaniku in ko je začel govorit kaj vse je možno in kaj bi blo treba zamenjat(kaj vse prinese zraven razdiranje motorja) ali motor drug nabavit sem reku hvala lepa... Nimam niti časa niti interesa več se s tem ukvarjat. Bom ta čas in denar izkoristu pa + delal ne pa - in nekaj na kratki rok... Hvala vseeeno za nasvete mojstri

Ko bo pa stvar dotrajanja pa v nabavo drugega 4kolesnika...
Objavljeno: Pe feb 06, 2009 6:22 pm
Napisal/-a Matjazy
lisko je napisal/-a:Matjazy je napisal/-a:Meni je brez težav uspelo kupit odličen avto za 470€, ki ne povzroča popolnoma nobenih težav.
Nissan sunny.
Spet loterija......lahk preveriš vse živo pa nekaj spregledaš....spet ko kupiš nekaj rabljenega nardiš servis.....in te hitro pride 200-300 evrov....pa si spet na istem kot če greš starega popravljat pa vsaj veš kaj si menjal.....
Moje mnenje je, da če si že menjal toliko stvari in "zmetal" toliko denarja, da popraviš do konca in avto obdržiš.
Ne vem kako je s to loterijo. Sem moral že cel kup starih gajbilc za malo denarja kupit. Pa so ble še vse dobre. Saj ne kupiš prvega avta, ki ga gledaš. Servis za tak avto pride 20€. 15€ olje pa 5€ filter. Poleg tega smo menjali še lučko, ki je pregorela v armaturki. Za 1€ jih dobiš celo pest.
@cLuBbY: Pravilno si se odločil.
Re: Nasvet popravilo/menjava?
Objavljeno: Ne feb 08, 2009 12:39 pm
Napisal/-a mastr1
Jaz bi na tvojem mestu raje reskiral teh 200€ in kupil drug motor in ga zmontiral. Zrihtal si zavore, zrihtal rjo in kolesa (gume+feltne), za to odštel okol 800€, 200€ ti je pa škoda dat za drug motor in se vozit brez skrbi? Vsaj veš, kaj voziš potem.Če ti udobje in neka boljša znamka ne pomenita veliko, zrihtaj ta avto in ga teraj. Vsaj problemov ne boš imel in ne boš posran od strahu, da ti bo nekje crknil. Rabljen in brezhiben avto je res težko dobit. Razen, če ga kupiš od znanca, ker neznanec te bo hitr nategnil. Kar se mehanikov tiče-za zamenjavo motorja ne rabiš imet visoko kvalificiranega mehanika. Kakega mlajšega si najdi, pa bo z veseljem not ga dal in tudi manj zaračunal. Ko pa menja motor si lahko pa zraven in spremljaš zadevo in ga opozoriš, če se ti zdi kaj sporno.
Ne vem no, meni se zdi, da si obupal tik pred koncem.
Objavljeno: Ne feb 08, 2009 12:58 pm
Napisal/-a cLuBbY
Mogoče imaš prav ja... sam glede motorja sem dost bol skeptičn kot pa okoli celega avta. Nategnejo te lahko pri eni ali pa pri drugi zadevi. Sej nemoreš vedet kak je motor znotraj dokler ga ne razdreš. Mojster mi bo zakasiral 100+ € da mi ga not da in 100+ € nek spodobn motor(čeprav nebom mogu vedet vkakem stanju je, tudi v primeru da gre mehanik zraven). Potem pa še naj bo slabše ali pa še kake druge zadeve grejo v maloro... Se bom pa res pregriznu. Tak vsaj vem kaj mam, kaj je narobe in da stvar pač gre proti koncu...
Stvar je v tem da mesečno ne nardim toliko kilometrov da bi se splačalo. Sem na relaciji Žalec-Maribor dvakrat tedensko ostalo so krajše vožnje. Glede rihtanja pleha je blo pač tako da so mi na tehničnem rekli da bi bil že skrajni čas da porihtam in tud grdo je zgledalo vse skupaj. Glede zavor in gum je pač finta v varnosti... če bi vedu takrat da je motor v tako slabem stanju(ni še bilo tako očitno) pač se tega sploh nebi loteval in bi se ga predčasno znebil. Tako pa en reče tak drug reče tak in potem ko hočeš najceneje skos prit pa na koncu vidiš da si ubistvu največ stran zmetal nisi pa naredu skor nič...
Pač bom na vsake 800-1000km vlil notr liter olja pa redno spremljal kaj se dogaja pa dokler bo bo... ko pa najdem kako bolšo varjanto pa bo to to...