Stran 1 od 1

Termo tipalo- kdaj da signal?

Objavljeno: So feb 07, 2009 12:22 pm
Napisal/-a zundapp
VW passat 1.9 tdi (1Z) motor mi ne pogreje zagrevalnih svečk pri temp. kot so te dni.
Temperaturo motorja meri tipalo, ki je v plastičnem delu na glavi motorja, kjer so nataknjene cevi za vodo in je na njem konektor z 4 kontakti. Tipalo pa ima moder obroček.
Zamima me samo, ali ima kdo podatek pri kateri temp. okolice oz. posledično motorja mora dati signal računalniku, da pogreje zagrevalne svečka.

Ali svečke pogreje vedno za trenutek ali samo, ko je temp.....?????

Objavljeno: So feb 07, 2009 7:49 pm
Napisal/-a mit 406
lučka v armaturi se prižge (špulca)?
meni je na dizlu vedno pogrelo za trenutek. če je bil mraz pač dlje.
vklop je verjetno preko releja, ta je lahko okvarjen. če bi bil senzor temp bi verjetno javil napako motorja.
svečke so OK?

povej mi letnik in motor, da pogledam shemo v autodato.

Objavljeno: So feb 07, 2009 7:50 pm
Napisal/-a zundapp
A bo pretežko tole?

Objavljeno: So feb 07, 2009 7:54 pm
Napisal/-a zundapp
Pardon, avto je l. 94-96. Signal - špulca na števcu se prižge, če snamem konektor iz stikala tudi pogreje oz. pride tok na svečke ki delajo...

Zanima me le če obstaja podatek o temperaturi oz. od česa je vse to odvisno.

Sklepam, da gre komanda iz stikala v računalnik, rele in nato tok na svečke

Objavljeno: So feb 07, 2009 11:45 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Pravilno sklepate. Stikalo pove ECUju koliko stopinj ima motor, ta pa temu primerno časovno ogreva svečke in zmeša mešanico goriva.
V koliko ECU dobi napačne podatke se podere optimalni čas gretja svečk in motor dobi napačno mešanico goriva/zraka. Vse skupaj pa se lepo vidi na testerju.

Lep pozdrav

Objavljeno: Po feb 09, 2009 8:03 am
Napisal/-a mit 406
jp, vklop svečke je direktno iz ecuja, senzor temperature je dvojni, eden za cager v armaturi, eden pa za ecu. če odklopiš senzor mora zagret svečke za 20 sekund, potem pa ugasnit. upornost svečk je 0.4ohma. vse kar je pod 1 ohm je verjetno ok, upoštevaj upornost merilnih žic in natančnost ohmetra.

prilagam tabelo upornosti senzorja pri različnih temperaturah. možno je da ti ta zajbeva. 1-3 je za ecu, 2-4 pa gre na armaturno ploščo.

Objavljeno: Po feb 09, 2009 12:05 pm
Napisal/-a zundapp
Hvala.

Ugotovil sem, da je problem drugje. Že drugič se mi je spremenil "kot" užiga in sicer zaradi gibanja zobnika na glavni gredi.(kajla v obliki polmeseca) in ne klasična zagozda.

najprej smo samo menjali zobnik, ker je bil sedež že rahlo deformiran . Sedaj pa na vem kaj naj naredim???????

Namesto 55 je bilo 43 stopinj predužiga in je hladen slabo vžgal!!!