Stran 1 od 2

Lambda sonda-napaka

Objavljeno: Ne feb 08, 2009 12:20 pm
Napisal/-a tomi5
Pozdravljeni!
Sem nov na forumu tako da vse lepo pozdravljam.
Imam avto audi A6,l.1999,2.4 V6...
Imam pa sledeč problem ko priklopim avto na računalnik mi javi sledeči napaki:

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent

Sem že malo pobrskal po forumu vendar me vseeno zanima če je potrebno menjati sondi in če je kje mi priporočate(cenovno ugodno,original sondi)...nekaj sem najdu na drugem forumu in me zanima vaše mnenje glede tega "posega": http://www.seatcupra.net/forums/showthr ... ?p=1629955 .Problem je pa ta da avto včasih ne vžge iz prve,iz druge pa vedno,vendar nato zelo nihajo obrati(cca. 2-3s)...tudi temperatura avta se giba med 70-90 stopinj(med vožnjo niha).
Že vnaprej se vam zahvaljujem za odgovore oz. pomoč.

Objavljeno: Ne feb 08, 2009 12:25 pm
Napisal/-a mihaing
Priporočam da enostavno zamenjaš z novo. Funkcijo lambda sonde poznaš, torej če ti ne dela kot bi morala na tehničnem nikakor ne poš opravil merjanja izpušnih plinov.

Mislim da pridejo nekaj čez 100 EUR

Objavljeno: Ne feb 08, 2009 12:26 pm
Napisal/-a RedBull™
S1 je sonda pred katalizatorjem, torej bližje motorju. S2 je bolj oddaljena in torej za katalizatorjem.

B1 je banka 1, B2 je banka 2. Vrstni motor ima eno banko, torej le B1. V-motor ima dve banki, leve in desne valje, odtod B1 in B2.

Pobriši napaki,se malce zapelji ter ponovno priklopi na tester... ter poglej,katera napaka bo ostala. Drugače pa na testerju lahko lepo vidiš vrednost oz. spreminjanje napetosti lambde sonde in boš le tako hitro videl,katera ne deluje pravilno.

Glede nihanje temperature motorja --> moraš boš zamenjati termostat,ampak kot se spomnim,ga ima nekje pod zobatim jermenom,tako da je pametno zamenjati še jermen ter vse ostalo,ko imaš že vse razdrto.

Objavljeno: Ne feb 08, 2009 12:37 pm
Napisal/-a tomi5
Pred kakšnim mesecem mi je kazalo saamo eno napako B1,napako sem zbrisal sedaj pa mi kaže dve napaki in sicer B1 in B2...prosil bi še da mi priporočate kam menjati sondi in sicer z originalnimi...prosim predlagajte nekoga ki ima cene v mejah normale,ker sem klical na Porsche Verovškova in pravijo da bi bil strošek cca. 400€ ,kar se mi pa zdi občutno preveč.
Še enkrat se vam zahvaljujem za pomoč.

Objavljeno: Ne feb 08, 2009 12:54 pm
Napisal/-a RedBull™
Ja tako je.. originalna sonda je nekje okoli 230 eur.... dobiš pa kopijo npr. od bosch-a ali ngk-ja za nekje pol cene originalne (če ti da kdo še kaj popusta poleg)

Kaj boš izbral,je pa tvoja odločitev

Objavljeno: Ne feb 08, 2009 1:01 pm
Napisal/-a tomi5
Avto imam predelan na plin in zato "naj" bi moral imeti originalne sonde,ker bosche naj ne bi bile zanesljive...sedaj me zanima če je to res ali pa so seriserji hoteli zvleči nekaj denarja več...se pravi na original servisu 400€ menjava originalnih sond sploh ni pretirana cena?

Objavljeno: Ne feb 08, 2009 8:32 pm
Napisal/-a Fan
tomi5 je napisal/-a:Avto imam predelan na plin in zato "naj" bi moral imeti originalne sonde,ker bosche naj ne bi bile zanesljive...sedaj me zanima če je to res ali pa so seriserji hoteli zvleči nekaj denarja več...se pravi na original servisu 400€ menjava originalnih sond sploh ni pretirana cena?


Pozdravljeni

V koliko imate vozilo ki se vozi na bencin in na plin vam bo tudi na novih kisikovih sondah tester kazal napako.
Obrazložitev:
ECU in sonda sta nastavljena na izgorevanje bencina - torej, ko se vozite z bencinom vam sonda meri kisik v izpuhu in pošilja signal ECUju o višini kisika, ta pa temu primerno pripravlja mešanico goriva/zrak. Ker pa se vi vozite tudi na plin, ima takrat motor drugače izgorevanje - posledično sonda izmeri druge vrednosti kisika v izpuhu in pošilja napačne podatke ECUju. Torej vam lahko tester pokaže napako sonde, kljub temu, da ona pravilno dela.

Osebno takšne stvari rešujem s preprogramiranjem ECUja v sredjo vrednost med bencinom in plinom, ostalo pa ECU naj prezre.

Lep pozdrav

Objavljeno: Ne feb 08, 2009 11:01 pm
Napisal/-a joztom
Kolikor vem imajo DKWejci original sondo od Boscha. Šele nato so aftermarket sonde od NGK in Meat&Doria. Med original in univerzalno je razlika v kabeljnu, ki ga moraš prilagoditi na mero, nalotati in natakniti termoskrčljivo izolacijo. Rabi se specialna gedora, ki je zarezana, kot za bremzlajtunge.

Objavljeno: Po feb 09, 2009 12:01 am
Napisal/-a mire
pa naj se nekdo rece da Fan ne obvlada

Objavljeno: Po feb 09, 2009 12:14 am
Napisal/-a splash
sam res. končno smo na avtomobilizmu dobili nekoga, ki ve kako se stvari streže. sej se najde tudi kaki mehanik poleg profesionalcev na forumu, ki še brisalcev ne znajo zamenjat, tukaj so pa pametni ko hudič...


v glavnem.

Fan, rešil si nas. Kar nadaljuj s takimi posti, ki resno pomagajo...

Hvala. :tomidelej:

Objavljeno: Po feb 09, 2009 12:28 am
Napisal/-a JustMuC
splash je napisal/-a:sam res. končno smo na avtomobilizmu dobili nekoga, ki ve kako se stvari streže. sej se najde tudi kaki mehanik poleg profesionalcev na forumu, ki še brisalcev ne znajo zamenjat, tukaj so pa pametni ko hudič...


v glavnem.

Fan, rešil si nas. Kar nadaljuj s takimi posti, ki resno pomagajo...

Hvala. :tomidelej:


OFF:
Že nekaj časa prebiram @Fan-ova sporočila in moram priznat, da se lahko samo podpišem pod tole! Res, kapo dol!!! ;)

Objavljeno: To feb 24, 2009 7:47 pm
Napisal/-a tomi5
Ker mi je veliko ljudi svetovalo da ni nujno da so sonde v okvari sem odpravil delati meritve in stanje je sledeče:
1.merjenje - 2.merjenje
CO : 0,35 - 0,19 % Vol
CO2 : 14,00 - 14,70 % Vol
CO Korigiran : 0,37 - 0,19 % Vol
HC : 265 - 85 ppm
O2 : 1,03 - 0,24 % Vol
Lambda : 1,028 - 1,002

Serviserji so rekli da je s sondama vse uredu(tako da ta napaka upam odpade),ter da je lahko težava v termostatu(temp. se ne dvigne na 90 C),kar imam tudi v planu menjati,če pa še to ne bo pomagalo pa so rekli da je lahko težava v katalizatorju.Zanima me še vaše mnenje oz. predlog če bi lahko bilo še kaj drugega narobe.Me pa še zanima približen strošek menjave termostata oz. katalizatorja...glede katalizatorja me zanima če mora biiti original,ker sem videl zelo veliko unierzalnih in še cenovno ugodnih...lepo se vam zahvaljujem za odgovore.

Objavljeno: To feb 24, 2009 8:45 pm
Napisal/-a aklan86
Termostat je zanemarljiv strošek cca. 20-30€.

Objavljeno: Po mar 02, 2009 2:59 pm
Napisal/-a tomi5
Ker je s sondama vse uredu(tako so pokazale meriteve),sem se odločil da bom menjal katalizator...imam pa vprašanje in sicer moj avto naj bi imel 2 katalizatorja...me pa zanima če je očitna razlika med original in univerzalnim katalizatorjem,ker v ceni je zelo velika razlika...LP

Objavljeno: Sr apr 22, 2009 3:48 pm
Napisal/-a tomi5
Evo sem zamenjal obe sonde,ter LMM in mi ne kaže več teh napak.

Sedaj mi kaže sledeče napake:
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-00 - -
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
17546 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Lean
P1138 - 35-00 - -
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 35-00 - -

Bi mi lahko prosim svetrovali kaj naj bi to pomenilo...hvala za pomoč

Objavljeno: Sr apr 22, 2009 6:38 pm
Napisal/-a Daedalus
Zakaj pa si zamenjal sonde če pa naj bi ble vredu?

Objavljeno: Sr apr 22, 2009 10:06 pm
Napisal/-a tomi5
Zato,ker se je na koncu izkazalo da so sonde zanič...na tist servis,ki mi je pa rekel da je z njimi vse uredu,pa res brez veze besede zgublat...sam zaslužt so hotel.
Bi pa res lepo prosil če kdo ve kaj naj bi te napake sedaj pomenile...hvala.

Objavljeno: Sr apr 22, 2009 10:33 pm
Napisal/-a Tribal
Baje ti O2 senzorje uniči plin,ker pri nas še noben ne zna pravilno nastaviti delovanja plina.Tko sem slišal,ve kdo kaj več?

Objavljeno: Če apr 23, 2009 7:19 am
Napisal/-a tomi5
JA takrat je delal na plin...se pravi je možno da ko se avto segreje in ga nato segretega vžigam na plin,da ima občasne težave z vžiganjem...včasih vžge iz druge?
Zjutraj ko plin še ni segret in se avto dela na benz,vžiga brez problema.