Stran 1 od 2

ropot v bobnu

Objavljeno: Po feb 09, 2009 7:20 pm
Napisal/-a anzl
prejšni teden ko je zapadel sneg, sem imel rahlo nezgodo. z bokom sem pridrsal v robnik in zadel z zadnjo desno feltno. ta se je skrivila, (je že zamnejana) od takrat naprej pa mi pri tem kolesu nekaj žvenlkja. ko pa zabremzam pa neha. kaj bi to lahko bilo? pa še to, ropot se ne povečjue s hitrostjo, je stalno enak. no, čez kšne jamice in jame morda malce bolj zaropota. pa še to, zdi se mi, da ko grem v ovinek (lev ali desn) se gume zelo glasno oglašajo (ne cviljenje, ampak tist zvok pobiranja). na kaj moram biti pozorn, če bi odprl boben, da vidim če se je notr kaj snelo.

Objavljeno: Po feb 09, 2009 7:27 pm
Napisal/-a C4V4L13R
ležaj kolesa, tud men ruž odkar sem robnik zajahal

Objavljeno: Po feb 09, 2009 7:32 pm
Napisal/-a anzl
aha. kok je pa to nevarn za vožnjo? ker nardim kr dost kilometru na mesc. dnarja za servis pa trenutno ni, ker je bil ravno zavarovanje. sam, zkaj pa pol tkrt neha ružt, k zabremzam? hvala za hitr odgovor.

Objavljeno: Po feb 09, 2009 8:29 pm
Napisal/-a chevy
Lahko ti ga zabije, zablokira in odnese kam, potemno pa.....
Meni je na kombiju pel cca. 3000 km, potem sva ga s prijateljem zamenjala.
Kaj to imaš konusni ležaj :?: Če ga boš sam menjal moraš paziti, da ga zategneš do konca, nato malo odpustiš približno za pol obrata toliko, da se kolo lepo vrti in se zračnost ne čuti - ponavadi so dve luknici in se morejo ujemati.
Menjaj čim prej :!:

Objavljeno: Po feb 09, 2009 8:36 pm
Napisal/-a C4V4L13R
to če je tazadn, več k 25€ ne sme koštat, pol pa če boš sam zamenju, si morš cajt vzet, če ne pa še kakemu vaškemu mojstru rukn 20€ pa ti bo zamenju, k je bolj vešč zadeve. js morm tud to uredit...

sicer je tako, najbl vrjetno je, da je ležaj, ker ko ga nekam prtisneš, začne ružit, če je to to, potem bo čedaljebolj, čez cajt pa zariba :roll:
ko zabremzaš, se zmanjša obremenitev, zato poneha ropotat

lahko pa da je tud kj druzga

Objavljeno: To feb 10, 2009 2:20 pm
Napisal/-a anzl
aha. hvala za odgovore. bom se zapeljal do soseda, da malo pogleda in če je temu tako tut zamenja.

Objavljeno: To feb 10, 2009 3:58 pm
Napisal/-a chevy
Še to sem pozabil. Lahko enostavno preveriš, če je ležaj fuč. Z dvigalko dvigni vsako stran posebej in z roko obrni kolo boš takoj slišal ''tisti'' zvok.

lp

Objavljeno: To feb 10, 2009 4:45 pm
Napisal/-a anzl
bom preveril. hvala za nasvet ;)

Objavljeno: Pe feb 13, 2009 8:47 pm
Napisal/-a C4V4L13R
dans sva s fotrom zamenjala na moji astri. si pa nism mislu, d aje tok draga zadeva. 160€ za mojga, pol sm ga nekak dobu za 127. Kolkr kter avto, problem je, ker se ne dobi samo ležaja, ampak komplet pesto in s senzorjem abs...

no, v ležaju se je čutilo da rožlja, zdj ne tuli več

Objavljeno: Ne feb 15, 2009 11:32 am
Napisal/-a tristan01
C4V4L13R je napisal/-a:dans sva s fotrom zamenjala na moji astri. si pa nism mislu, d aje tok draga zadeva. 160€ za mojga, pol sm ga nekak dobu za 127. Kolkr kter avto, problem je, ker se ne dobi samo ležaja, ampak komplet pesto in s senzorjem abs...

no, v ležaju se je čutilo da rožlja, zdj ne tuli več


Zelo zanimivo, saj je ležaj ponavadi nataknjen na pesto in se ga da zbiti ven, je pa potrebno primerno orodje in nekdo ki ve kako se to počne. Ponavadi se novega vstavi s pomočjo hidravlične stiskalnice. Da pa se ga menjati tudi z malce občutka in veliki kladivom (ne priporoča, saj lahko uničiš nov ležaj). Senzor ABS pa 100% ni sestavni del pesta, temveč je na tak ali drugačen način pritrjen na pesto.


LP Tristan01

Objavljeno: Ne feb 15, 2009 11:44 am
Napisal/-a lisko
tristan01 je napisal/-a:
C4V4L13R je napisal/-a:dans sva s fotrom zamenjala na moji astri. si pa nism mislu, d aje tok draga zadeva. 160€ za mojga, pol sm ga nekak dobu za 127. Kolkr kter avto, problem je, ker se ne dobi samo ležaja, ampak komplet pesto in s senzorjem abs...

no, v ležaju se je čutilo da rožlja, zdj ne tuli več


Zelo zanimivo, saj je ležaj ponavadi nataknjen na pesto in se ga da zbiti ven, je pa potrebno primerno orodje in nekdo ki ve kako se to počne. Ponavadi se novega vstavi s pomočjo hidravlične stiskalnice. Da pa se ga menjati tudi z malce občutka in veliki kladivom (ne priporoča, saj lahko uničiš nov ležaj). Senzor ABS pa 100% ni sestavni del pesta, temveč je na tak ali drugačen način pritrjen na pesto.


LP Tristan01

Sicer oplov ne poznam....ampak sodelavc je imel enak problem pri starejšem daewoo-ju...šel mu je zadnji ležaj in je enako moral menjat komplet pesto s senzorjem za abs.....Ležaja se posamično ni dobilo.

Objavljeno: Ne feb 15, 2009 1:02 pm
Napisal/-a graal
lisko je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:
C4V4L13R je napisal/-a:dans sva s fotrom zamenjala na moji astri. si pa nism mislu, d aje tok draga zadeva. 160€ za mojga, pol sm ga nekak dobu za 127. Kolkr kter avto, problem je, ker se ne dobi samo ležaja, ampak komplet pesto in s senzorjem abs...

no, v ležaju se je čutilo da rožlja, zdj ne tuli več


Zelo zanimivo, saj je ležaj ponavadi nataknjen na pesto in se ga da zbiti ven, je pa potrebno primerno orodje in nekdo ki ve kako se to počne. Ponavadi se novega vstavi s pomočjo hidravlične stiskalnice. Da pa se ga menjati tudi z malce občutka in veliki kladivom (ne priporoča, saj lahko uničiš nov ležaj). Senzor ABS pa 100% ni sestavni del pesta, temveč je na tak ali drugačen način pritrjen na pesto.


LP Tristan01

Sicer oplov ne poznam....ampak sodelavc je imel enak problem pri starejšem daewoo-ju...šel mu je zadnji ležaj in je enako moral menjat komplet pesto s senzorjem za abs.....Ležaja se posamično ni dobilo.


Nateg servisa. Tudi sam sem imel za prejšnji avto daewoo-ja (nexio) pa sem ležaj menjal s pomočjo gedore nastavka (ki se prilega na obroč ležaja) in par kg macole. Noter pa sem zmontiral FAG ležaj enake dimenzije za katerga nisem odštel več kot 20-30€, se ne spomnim točno.


lp, Aleš.

Objavljeno: Ne feb 15, 2009 1:12 pm
Napisal/-a primozek68
@chevy: ležaja ti ne more kar zablokirat, sam zračnost narašča.

Objavljeno: Ne feb 15, 2009 5:00 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

V koliko je kolesni ležaj standardnih mer se ga lahko menja. potrebno je paziti pri "kockicah" od ABSa in to je vse ( popravilo občutno cenejše ). Torej vsa pamet je na merah ležaja in kataloga. Imajo pa nekatera vozila izvenstandardne mere ležajev (renault Senik zadaj in še nakatera ) tam pa je potrebno menjati z ohišjem - žal.

Lep pozdrav

Objavljeno: Ne feb 15, 2009 11:01 pm
Napisal/-a graal
primozek68 je napisal/-a:@chevy: ležaja ti ne more kar zablokirat, sam zračnost narašča.


Sem videl tudi že to, da je zablokiralo ležaj. Ko je zračnost tako velika, da sila kroglice premaga silo obroča in jo "izstreli" ven, če je zadeva zaprta nima kam odletet in v tem primeru ležaj "zašteka". Verjetnost zato pa je seveda mala.


lp, Aleš.

Objavljeno: Ne feb 15, 2009 11:28 pm
Napisal/-a C4V4L13R
bom sliku. zadeve se NE da razdret. in ni nateg servisa, ker sem šou zadevo sam kupit (pa ne na servis) in je menjana doma.

Objavljeno: Po feb 16, 2009 6:43 pm
Napisal/-a anzl
no, danes sem končno imel čas, pa sem dvignil avto ter zavrtil najprej zadnje desno kolo, nato pa še zadnje levo kolo. pri zadnjem desnem je ležaj fuč, pa pomojem se pakne mčkn drajsajo ob boben na enem malem mestu. saj tako je slišat. ampak ne zavira kolesa (vsaj ne očitno). no na levi strani pa je stvar čis drgačna. ležaj je uredu, se pa pakna faj tišči bobna na en stran, ker ko sem zavrtel kolo se je po obratu ali dveh ustavil. mogoče po treh obratih. kaj lahko naredim v tem primeru?

Objavljeno: Po feb 16, 2009 6:52 pm
Napisal/-a C4V4L13R
mogoče je pa treba ročno naštelat?

Objavljeno: Po feb 16, 2009 7:54 pm
Napisal/-a lisko
anzl je napisal/-a:no, danes sem končno imel čas, pa sem dvignil avto ter zavrtil najprej zadnje desno kolo, nato pa še zadnje levo kolo. pri zadnjem desnem je ležaj fuč, pa pomojem se pakne mčkn drajsajo ob boben na enem malem mestu. saj tako je slišat. ampak ne zavira kolesa (vsaj ne očitno). no na levi strani pa je stvar čis drgačna. ležaj je uredu, se pa pakna faj tišči bobna na en stran, ker ko sem zavrtel kolo se je po obratu ali dveh ustavil. mogoče po treh obratih. kaj lahko naredim v tem primeru?

En mal zavore vedno nasedajo.....ampak ne tako da bi kolo šlo na trdo ali pa da bi zaviralo.....da se pa sliši ko mal "čohne" je pa normalno.

Objavljeno: Po feb 16, 2009 8:28 pm
Napisal/-a anzl
@C4V4L13R
jo bo treba, sam zašponat, ne odšponat. ker jo morm že kr fajn zategnt da prime.

@lisko
se strinjam, sam sej pravm, men se kolo po dveh do treh obratih ustav. maš kakšno idejo, kaj bi lahko bilo?