Stran 1 od 1
golf 3 previsoka vrednost co2 pri povišanih obratih
Objavljeno: To feb 10, 2009 6:20 pm
Napisal/-a cammy
pozdravljeni
Zanima me kaj je vzrok za povišano vrednost co2 plinov na golf 3 letnik 1995 . Po mojih informacijah bi lahko več stvari lambda,svečke,filtri.Kako ugotoviti kaj je narobe brez da bi opravil podroben pregled.
hvala
Objavljeno: To feb 10, 2009 9:29 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
V koliko si ne želite menjati delov na slepo, je priporočljivo izmeriti kisikovo sondo ( lambdo ), ter fizično pregledati vžigalne svečke. Nastavitev lopute pa brez testerja žal ne bo mogoče.
Lep pozdrav
Objavljeno: Sr feb 11, 2009 8:55 am
Napisal/-a cammy
svečke so bile menjane. Zdaj peljem avto na merjenje vseh plinov, pa javim kaj bo pokazalo.
Objavljeno: Sr feb 11, 2009 9:47 am
Napisal/-a LaKi_
Lahko je lambda, loputa, katalizator.
Pr lambdi naj ti preverijo tut protokol, če je pravilno nastavljen.
Loputo bi blo dobr spucat če je še nisi, pa nastavt.
LP, LaKi
Objavljeno: Sr feb 11, 2009 1:37 pm
Napisal/-a cammy
Rezultati so sledeči:
Meritve pri prostem teku (1.meritev, 2.meritev, 3.meritev), povišanem prostem teku (1.meritev, 2.meritev, 3.meritev)
vrtljaji:............................(820, 850, 810),......................(2890, 1980, 2540)
Lambda:.........................(1.003, 0.948, 0.955),.............. (0.933, 0.950, 0.951)
CO:.................................(0.105, 1.596, 1.690), ..............(2.068, 1.621, 1.870)
CO2:................................(15.09, 14.29, 14.07),..............(13.86, 14.04, 13.93)
HC:..................................(13, 236, 252),.......................(186, 260, 259)
O2:..................................(0.15, 0.09, 0.33),.................. (-0.01, 0.20, 0.37)
COcor:.............................(0.105, 1.596, 1.690),...............(2.068,1.621, 1.870)
Temp. olja: 1.meritve=57, 2.mer.=85, 3.mer.=87
Skupni rezultati:
Meritev pri prostem teku: Vrtljaji (500-1100), CO=0.5 pri vseh treh meritvah - ni OK
Meritev pri povišanem prostem teku: Vrtljaji (2000-3200); CO=0.3 pri vseh treh meritvah - ni OK, Lambda=(0.97-1.03) pri vseh treh meritvah - ni OK
Očitno bo treba menjat katalizator, če še pa pol ne bo vredu pa še mogoče lambda sondo. Super ne. Ob treh sem naročena za zamenjavo katalizatorja pa upam lahko, da je samo to. Za pucanje lopute pa ne vem, ker ko smo kupli avto pred dobre pol leta je mel kompleten servis (svečke, vsi jermeni, zavore...), pa nimam pojma kaj so vse naredli.
Meni ti rezultati ne povejo nič, ker se s tem ne ukvarjam, tak, da če se komu da se lahko razpiše. Edino čudno se mi zdi HC pri 1. meritvi v prostem teku - nekam nizek proti ostalim se mi zdi.
Hvala za vaša mnenja in lep pozdrav
Objavljeno: Sr feb 11, 2009 1:57 pm
Napisal/-a weta
zelo pomemben faktor je filter zraka...menjaj. kot drugo so svečke, nastavi oz. kontorliraj vžig, nato lambda sonda, dvomim, da bi bil katalizator fuč.
pa ne prvo menjat najdražjega dela...lambda stane tako na pamet okoli 30 eur. lahko sprobaš tudi s kako z odpada...
katalizator je zadnji v seriji menjave delov. razen seveda, če ti v njem ne ropota, kar pomeni, da je jedro odlomljeno.
Objavljeno: Sr feb 11, 2009 2:06 pm
Napisal/-a LaKi_
Hmm sam bi se prej spravu spucat loputo pa jo nastavt, pol pogledat protokole na lambdi, šele pol menjat katalizator. Sicer pa ker maš previsoke vrednosti plinov, ti bo posledično tut katalizator pacal, tko da tut tuki je neki.
Da bi filter zraka tuki meu kakšn velik vpliv nevrjamem, nekje pa sigurno prihaja preveč zraka, posledično ti več bencina pokur, kar privede do pacanja lopute, in ker ta nedeluje optimalno, se to prikaže na vrednostih lambde, in vse to absorbira katalizator, ki ga paca, bolj je zapacan, slabš je za delovanje motorja.
Tle je tok enih stvari s temi plini, to moraš met majstra k bo znal vse to lepo nastavt spucat pa pol še prevert.
Sporoči če bo po menjavi katalizatorja kej bolš
LP
Objavljeno: Sr feb 11, 2009 2:14 pm
Napisal/-a cammy
filter zraka kolkr vem je bil menjan. svečke tud. Drugače pa katalizator z menjavo me stane slabih 100 evrov, sonda, kabel sonde in montaža pa me stane okrog 150 evrov. Tak, da mislim, da je bolše če prvo menjam katalizator. Katalizator je pa zdaj še 1. gor, avto pa ma skor 200000 prevoženih.
Za loputo bom pa še pred menjavo vprašala.
Objavljeno: Sr feb 11, 2009 7:32 pm
Napisal/-a cammy
No avto je popravljen, čeprav je bilo kar nekaj dela in denarja.
Loputa ni imela bistvenega vpliva na pline. Lambda ni kazala nekih odstopanj in tudi naj ne bi bila vzrok. Menjajo katalizator in plini se zmanjšajo za polovico, ampak še vedno ne dovolj. Po slabi uri testiranja pa še zamenjajo lambdo, ponovno testirajo in zmerijo temperaturo katalizatorja, ki pa je bila prenizka za optimalno delovanje. Potem ugotovijo, da je stara lambda uničla novi katalizator. Menjajo katalizator, testirajo in vrednost CO pri visokih obratih je 0.105.
Hvala za nasvete in lep pozdrav