Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
folcer
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Po jan 26, 2009 7:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a folcer Če feb 12, 2009 10:42 pm

monster_d je napisal/-a:Večinoma so res ponaredki s slabšega materiala, pleh je učasih tanši ali mehkejši, sprickit oz podložna barva se učasih lušči, deli se dobijo marsikdaj popraskani in pa tudi z kakšno jamico. Učasih se tudi nene prilegajo tako kot bi se morali.
Ampak konc koncev če daš za del trikrat manj kot original pol neboš kompliciral če ti linija blatnika ne štima tako kot pri originalu.
Par mesecev nazaj sem kupil zasebe ponaredek haubo in morem rečt da paše kot ulita.
Sem pa že mel tudi blatnike kateri res niso nekak pasali k vratom...
Jebiga če je avtov nov je eno, če pa je že nekaj star pa neboš šel tišat gor originala.
lp


itak, se povsem strinjam s tabo! drugač pa fajn ga je prešmirglat pa še enkrat špric kit dat gor...

bolj kot rjavenje me je strah, da ne bo lepo gor pasu.

drugač pa tut to se da rešt,kako urco dlje v garaži pa bo ;)
 
BoBeR52
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Po mar 31, 2008 8:41 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a BoBeR52 Pe feb 13, 2009 12:15 am

Vse se da če se hoče! :P
100 ljudi 100 čudi, 100 žena 200 sisa
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6396
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Pe feb 13, 2009 12:58 am

abbe je napisal/-a:
primozek68 je napisal/-a:V bistvu je treba ločt pomnaredke, ki so delanih na enakih štancah, kot originali, od unih, k so delani posebej. Prvi so v redu, brez znaka. Ta drugi so pa itak kr neki dimenzije, sploh blatniki za audi a3. Ga morš prešvasat, da fuge ujameš.

to je najbol pomembno in amo tega se je treba drzat,pri vseh neoriginalnih delih.
potrebno se je pozanimat kdo izdeluje dolocen del in potem od te firme kupit pac kopijo originala.
ker kvaliteta ne bo vprasljiva pa tut dimenzije bojo prave.
to velja tko za karoseriske dele kot zazavorne dele in vse ostale ....


Pozdravljeni

Se popolnoma strinjam.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 Pe feb 13, 2009 7:54 am

Za 156ko sem rabu prvi levi blatnik in je bil original ceneje kot pa kopija pri lokalcu. Tudi na netu nisem našu cenejšega blatnika. Pa še pasat bi mogu bp (še ni na avtu).

Moj predlog je, da se vedno tudi pozanima za ceno originala, mogoče boste presenečeni. Vsaj jaz sem bil, že nekaj časa opažam, da ima FLAR zelo ugodne cene nadomestnih delov.

L.p.
Slika
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1287
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Pe feb 13, 2009 8:53 am

Pri karoseriskih delih je nekak znano, da je najbolj vprašliva kvaliteta pločevine in pa točnost izdelave, ki dostikrat močno odstopa.
Kako pa je z deli mehanike. Recimo kakšni motorni deli, deli podvozja... ?
Sem se enkrat pogovarjal s sodelavcem, ki ima sin doma več razbitih avtov pa potem to popravlja pa prodaja dele. In je rekel, da je recimo prva vgradnja roke na pasatu držala 10 let, potem pa ponaredek po enem letu odpove. Je rekel, da dostikrat pride kdo pa sprašuje, če ima kakšno rabljeno roko. Kar se pa raznih blatnikov pa tega tiče, pa je rekel rajši vzamejo 10 let starega, kot pa nov ponaredek.

Predvsem pa, ali je kakšna razlika v kvaliteti pri delu ki je pakiran v Valeotovi škatli in tistim ki je pakiran v Renaultovi škatli, ki pa prav tako izdeluje Valeo??
Jaz ko sem kupoval stikalo luči so bila stikala od Valeota po 70 eur. Orginal v Renaultovi škatli na servisu pa 143 eur. Vendar sem jaz na žalost moral vzet orginal, ker takega modela ni za dobit direkt od Valeota. Stikalo drugače čist isto, samo da ima moj še ob strani hupo in je neki Lukas sistem. Vsa Valeotava stikala po vseh trgovinah pa niso imela hupe na ročici. To je vsa razlika.
Zakaj potem takšna razlika v ceni, ali je slabše kvalitete ali pa to Renault toliko za sebe potegne :roll:
Potem se spovnim, ko sem bil enkrat na servisu in je eden menjal zadnje pakne. Tkarat so še bili tolarji. Za orginal so hoteli imeti nekaj čez 20 tisoč so mu pa ponudili ponaredek za 12 tisočakov. V čem je fora takih paken? Pri ponaredku so verjetno slabše obloge ali slabše zalepljeno? Ali kaj bi odtehtalo to razliko v ceni?
Mehanizem za pomik stekel, ponaredek nekaj čez 100 eur, orginal 250 eur. Spet ogromna razlika. Ali je takšna razlika tudi v kvaliteti?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe feb 13, 2009 9:39 am

mišek je napisal/-a:Pri karoseriskih delih je nekak znano, da je najbolj vprašliva kvaliteta pločevine in pa točnost izdelave, ki dostikrat močno odstopa.
Kako pa je z deli mehanike. Recimo kakšni motorni deli, deli podvozja... ?
Sem se enkrat pogovarjal s sodelavcem, ki ima sin doma več razbitih avtov pa potem to popravlja pa prodaja dele. In je rekel, da je recimo prva vgradnja roke na pasatu držala 10 let, potem pa ponaredek po enem letu odpove. Je rekel, da dostikrat pride kdo pa sprašuje, če ima kakšno rabljeno roko. Kar se pa raznih blatnikov pa tega tiče, pa je rekel rajši vzamejo 10 let starega, kot pa nov ponaredek.

Predvsem pa, ali je kakšna razlika v kvaliteti pri delu ki je pakiran v Valeotovi škatli in tistim ki je pakiran v Renaultovi škatli, ki pa prav tako izdeluje Valeo??
Jaz ko sem kupoval stikalo luči so bila stikala od Valeota po 70 eur. Orginal v Renaultovi škatli na servisu pa 143 eur. Vendar sem jaz na žalost moral vzet orginal, ker takega modela ni za dobit direkt od Valeota. Stikalo drugače čist isto, samo da ima moj še ob strani hupo in je neki Lukas sistem. Vsa Valeotava stikala po vseh trgovinah pa niso imela hupe na ročici. To je vsa razlika.
Zakaj potem takšna razlika v ceni, ali je slabše kvalitete ali pa to Renault toliko za sebe potegne :roll:
Potem se spovnim, ko sem bil enkrat na servisu in je eden menjal zadnje pakne. Tkarat so še bili tolarji. Za orginal so hoteli imeti nekaj čez 20 tisoč so mu pa ponudili ponaredek za 12 tisočakov. V čem je fora takih paken? Pri ponaredku so verjetno slabše obloge ali slabše zalepljeno? Ali kaj bi odtehtalo to razliko v ceni?
Mehanizem za pomik stekel, ponaredek nekaj čez 100 eur, orginal 250 eur. Spet ogromna razlika. Ali je takšna razlika tudi v kvaliteti?

Če mene vprašaš je razlika.....mogoče ne taka velika kot je v ceni ampak zagotovo je. Tudi sam sem pred leti menjal komplet vilic in puš spredaj. Original je bil gor kar 13 let. Potem sem dal gor ponaredek ki pa je po štirih letih dobil večjo zračnost kot jo je imel original po 13tih letih.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Pe feb 13, 2009 9:41 am

najprej morste vedt da ne reno, ne audi, ne citroen... ne izdeluje sestavnih delov za avtomobile (razen kakšnih glav za motorje ipd) in da so oni ubistvu sestavljalci avtomobilov

za njih torej izdeluje dele neka druga firma - naprimer valeo, bosch
obe firmi nato pakirata dele v škatle z imenom znamke(npr reno) in jih pošiljata tovarni, ki jih distribuira naprej
obe firmi seveda prodajata svoje izdelke na prostem trgu, vendar nesmejo nosit imena znamke - zato jih pakirajo v drugačne škatle in po potrebi zbrisijo dol logote

potem pa so tu še firme, ki ne dobavljajo izdelkov tovarnam ampak izdelujejo kopije
za kopije karoserijskih delov se velikokrat uporabljajo štance iz tovarn, ki delajo originale - vendar za te tovarne ne dosegajo več standardov
podpis
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Pe feb 13, 2009 9:45 am

Aja tko je tooo.... V Ingolstadtu pol sam glave delajo in čakajo na blatnike iz Bolivije??

Drugič raj ne govor na pamet.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5033
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe feb 13, 2009 9:50 am

primozek68 je napisal/-a:Aja tko je tooo.... V Ingolstadtu ....


v Gyoru pa res (bloke in glave....) :P (pa cele TT-je)

P.S nekaj je resnice v "lublancanovem" postu....(to o deseganju kvalitete in standardov)
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1287
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Pe feb 13, 2009 10:46 am

lublancan je napisal/-a:za njih torej izdeluje dele neka druga firma - naprimer valeo, bosch
obe firmi nato pakirata dele v škatle z imenom znamke(npr reno) in jih pošiljata tovarni, ki jih distribuira naprej
obe firmi seveda prodajata svoje izdelke na prostem trgu, vendar nesmejo nosit imena znamke - zato jih pakirajo v drugačne škatle in po potrebi zbrisijo dol logote


Nesmejo nosit logota, samo a pod svojim imenom lahko prodajajo čisto identičen komad? To me zanima, recimo bosch ali pa valeo imata pogodbo recimo z renaultom za izdelavo določenih delov pod imenom renault. Kaj pa potem, ima recimo valeo pravico prodajat enake dele pod svojim imenom? Ali more zaradi tega kaj spremenit, da ni čista konkurenčnost delom, ki jih delajo po pogodbi za njih.
Zdaj če valeo prodaja tudi pod svojim imenom, potem to dela zato, ker verjetno s tem več zaslužijo kot pa pri delih, ki jih delajo prav za renault. Ampak cena na trgu je dosti nižja, zdaj pa se sprašujem ali je to kaj na račun manjše kvalite ali dejansko pri delih z logotom renaulta tam matična firma za 100 % navije ceno?
To mi je malo čudno. Če bi bili deli čist isti se mi malo čudno zdi, da bi recimo renault pustil valeotu, da jih sam trži po nižji ceni kot renault in jim s tem odžira zaslužek.
 
Uporabniški avatar
folcer
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Po jan 26, 2009 7:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a folcer Pe feb 13, 2009 1:03 pm

zdele sem pogledu na karton v katerga je zapakiran blatnik in piše gor FENDER REPLACEMENT PARTS...ja vse lepo, samo na netu nič ne najdem, da bi kje lahko karkoli prebral o tem...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 55 gostov