Pri karoseriskih delih je nekak znano, da je najbolj vprašliva kvaliteta pločevine in pa točnost izdelave, ki dostikrat močno odstopa.
Kako pa je z deli mehanike. Recimo kakšni motorni deli, deli podvozja... ?
Sem se enkrat pogovarjal s sodelavcem, ki ima sin doma več razbitih avtov pa potem to popravlja pa prodaja dele. In je rekel, da je recimo prva vgradnja roke na pasatu držala 10 let, potem pa ponaredek po enem letu odpove. Je rekel, da dostikrat pride kdo pa sprašuje, če ima kakšno rabljeno roko. Kar se pa raznih blatnikov pa tega tiče, pa je rekel rajši vzamejo 10 let starega, kot pa nov ponaredek.
Predvsem pa, ali je kakšna razlika v kvaliteti pri delu ki je pakiran v Valeotovi škatli in tistim ki je pakiran v Renaultovi škatli, ki pa prav tako izdeluje Valeo??
Jaz ko sem kupoval stikalo luči so bila stikala od Valeota po 70 eur. Orginal v Renaultovi škatli na servisu pa 143 eur. Vendar sem jaz na žalost moral vzet orginal, ker takega modela ni za dobit direkt od Valeota. Stikalo drugače čist isto, samo da ima moj še ob strani hupo in je neki Lukas sistem. Vsa Valeotava stikala po vseh trgovinah pa niso imela hupe na ročici. To je vsa razlika.
Zakaj potem takšna razlika v ceni, ali je slabše kvalitete ali pa to Renault toliko za sebe potegne
Potem se spovnim, ko sem bil enkrat na servisu in je eden menjal zadnje pakne. Tkarat so še bili tolarji. Za orginal so hoteli imeti nekaj čez 20 tisoč so mu pa ponudili ponaredek za 12 tisočakov. V čem je fora takih paken? Pri ponaredku so verjetno slabše obloge ali slabše zalepljeno? Ali kaj bi odtehtalo to razliko v ceni?
Mehanizem za pomik stekel, ponaredek nekaj čez 100 eur, orginal 250 eur. Spet ogromna razlika. Ali je takšna razlika tudi v kvaliteti?