Stran 1 od 2

vztrajnik

Objavljeno: So feb 14, 2009 9:44 pm
Napisal/-a tomazek4567
Lp Imam problem z 307 hdi2.0 110k.Problem se je pojavu na vztrajniku ki pri ugasanju avtomobila zapiska.Tako se vozim ze 6 mescov in je stvar nespremenljiva.Zanima me ali je to potrebno zamenjati.Kako ves kdaj gre uzrajnik proti koncu(ce sploh gre.Pri men je skozi ista pesem).Mene tisti pisk nič ne moti samo rad bi dobil informacijo kdaj je potrebno zamenjati vztrajnik.Avto ima 70000km

Objavljeno: So feb 14, 2009 10:06 pm
Napisal/-a bizgec
Pri meni je piskal pri 56.000km-tedaj sem avto kupu.Piska še danes pri novem lastniku in ima že skor 100.000 več km kot tedaj.Dela bp in je moje mnenje,da pusti pri miru,dokler laufa.

Objavljeno: So feb 14, 2009 10:10 pm
Napisal/-a tomazek4567
Hvala za odgovor imas prav pust pri mer dokler laufa se strinjam

Objavljeno: So feb 14, 2009 10:17 pm
Napisal/-a bizgec
Enkrat sem o tem že pisal- P406 hdi,last IUV Vrhnika(žal pokojna firma) je mel okrog 450.000km z prvo sklopko in vztrajnikom.Je glih tko cvilu,so pa demontiral menjalnik,ker je zlomilo korpo od sklopke-seveda so pri tem vse zamenjal,kar je normalno.Ampak vztrajnik je še funkcioniral,tako,da si po mojem brez skrbi.Avto je bil pa služben,tko,da verjetno ni vozu samo en šofer :oops:

Objavljeno: So feb 14, 2009 10:22 pm
Napisal/-a lumpii
bizgec je napisal/-a:Enkrat sem o tem že pisal- P406 hdi,last IUV Vrhnika(žal pokojna firma) je mel okrog 450.000km z prvo sklopko in vztrajnikom.Je glih tko cvilu,so pa demontiral menjalnik,ker je zlomilo korpo od sklopke-seveda so pri tem vse zamenjal,kar je normalno.Ampak vztrajnik je še funkcioniral,tako,da si po mojem brez skrbi.Avto je bil pa služben,tko,da verjetno ni vozu samo en šofer :oops:


Misliš košaro sklopke??? Korpa :lol:

Objavljeno: So feb 14, 2009 10:30 pm
Napisal/-a bizgec
Ja,sem napisal bolj po domače.Se nisem mogu hitro spomnit pravega izraza.

Objavljeno: So feb 14, 2009 10:34 pm
Napisal/-a tomazek4567
LP Bizgec . Pomojem res ja ker vztrajnik ne more kar razpast.Servisi samo silijo v to da bi menjal pa brez potrebe dat 700 eurov.SI iz okolice Ljubljane da poznas ta primer iz IUv

Objavljeno: So feb 14, 2009 11:01 pm
Napisal/-a damek1a
ko smo že pri vztrajniku...
lahko kdo podrobneje opiše, kakšni so tipični znaki obrabe? In kje dobit čim ceneje to zadevo za VAG vozila? :D

Objavljeno: So feb 14, 2009 11:26 pm
Napisal/-a lumpii
damek1a je napisal/-a:ko smo že pri vztrajniku...
lahko kdo podrobneje opiše, kakšni so tipični znaki obrabe? In kje dobit čim ceneje to zadevo za VAG vozila? :D



VAG vozila so sploh znana po skurjenih vztrajnikih.....rad crkne že pri polno naloženem avtu med premikom v rikverc....

Objavljeno: So feb 14, 2009 11:58 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Ko je vztrajnik hin, se sliši ropot iz predela sklopke,ko motor deluje na prostem teku. Takrat je pod nujno potrebno vztrajnik zamenjat. Če pa tu pa tam malo zaropota med vožnjo,ko odvzameš in dodaš plin, ali pa med samim speljevanjem (le če ne ropota za vsako) pa ni nič narobe.

LP!

Objavljeno: Ne feb 15, 2009 12:01 am
Napisal/-a adis
TrijoAdijo je napisal/-a:Ko je vztrajnik hin, se sliši ropot iz predela sklopke,ko motor deluje na prostem teku. Takrat je pod nujno potrebno vztrajnik zamenjat. Če pa tu pa tam malo zaropota med vožnjo,ko odvzameš in dodaš plin, ali pa med samim speljevanjem (le če ne ropota za vsako) pa ni nič narobe.

LP!


se pravi ko speljuješ malo "piska" - enakomeren pisk ( dodaš ali odvzameš plin) pri recimo 1100-1200 obrati ?

Objavljeno: Ne feb 15, 2009 12:42 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Bolj se sliši kot nabijanje. Naprimer: Stojiš na mestu, daš v prvo in spelješ. Kako spuščaš sklopko in dodajaš gas, se sliši tako,kot da bi enkrat ali dvakrat udaril (sej ne vem kako bi opisal...kot neki udarec tam spredaj) po motorju. In ko prestavljaš iz prve v drugo tudi in iz druge v tretjo tudi. Med vožnjo pa v drugi (ali pa tretji) prestavi nabiješ gas do podna, potem gas popolnoma spustiš in ga na hitro še enkrat nabiješ v poden. Če se slišijo kakšni udarci (ki so zelo podobni poškodovanemu nosilcu motorja, le da se ne občutijo tako hudo), je to znak, da vztrajnik ni več nov ampak bo še en čas zdržal.
Da bi pa vztrajnik "piskal" pa še nisem slišal. A to "piskanje" se sliši tako,kot da bi drgnil kovino ob kovino?

LP!

Objavljeno: Ne feb 15, 2009 12:45 am
Napisal/-a adis
@TrijoAdijo: ne ne tko informativno vprašam, se je pa slišalo kot zvok turbine ampak pri zelo nizki obratih ( 1100-1300)

Objavljeno: Ne feb 15, 2009 12:55 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Ej, to pa ne bi vedel. Lahko pa da se je dejansko slišala turbina.

LP!

Objavljeno: Ne feb 15, 2009 8:20 am
Napisal/-a bizgec
[quote="tomazek4567"]LP Bizgec . Pomojem res ja ker vztrajnik ne more kar razpast.Servisi samo silijo v to da bi menjal pa brez potrebe dat 700 eurov.SI iz okolice Ljubljane da poznas ta primer iz IUv[/

Nisem iz okolice ljubljane-sem bil pa slučajno na servisu na vrhniki(seliškar),ko so mel omenjeni avto na dvigalu.quote]

Objavljeno: Ne feb 15, 2009 10:02 am
Napisal/-a pugi405
bizgec je napisal/-a:
tomazek4567 je napisal/-a:LP Bizgec . Pomojem res ja ker vztrajnik ne more kar razpast.Servisi samo silijo v to da bi menjal pa brez potrebe dat 700 eurov.SI iz okolice Ljubljane da poznas ta primer iz IUv[/

Nisem iz okolice ljubljane-sem bil pa slučajno na servisu na vrhniki(seliškar),ko so mel omenjeni avto na dvigalu.quote]


Pol bo moj DMF še dolgo cvilu :) oz. zdržal...

Evo zvok DMF... predstavljajte si, da se stvar zavrti hitreje... in kako zacvili...

http://www.youtube.com/watch?v=3ubtHYxc4NQ

LP.

Objavljeno: Ne feb 15, 2009 10:10 am
Napisal/-a GorazdO
Nekdo je spraševal po simptomih:
- cviljenje se da načeloma odpraviti s podmazovanjem (bakrena mast za zavore) - če prideš zraven seveda; nekateri proizvajalci uporabljajo "vzmetne" DMF, drugi take z batki - glej spodaj; a se prej al slej cviljenje vrne
- ko gre že hudo narobe, DMF ni več centriran - posledično trese,... vedno bolj,.. dokler avto ni več vozen (če že prej kaj ne odleti).

tomazek4567 je napisal/-a:LP Bizgec . Pomojem res ja ker vztrajnik ne more kar razpast.Servisi samo silijo v to da bi menjal pa brez potrebe dat 700 eurov.SI iz okolice Ljubljane da poznas ta primer iz IUv


Neumnost; vztrajnik seveda lahko razpade (vir: subaru-slo.net):
Slika
Slika
Od osmih batkov sta ostala cela le dva.
Slika
Eden od uničenih batkov,v notranjosti vidite vzmet,ki je srce mehanizma.
Slika
Posledice uničevanja so vidne na notranjem delu plate vztrajnika :shock:
Slika

Objavljeno: Ne feb 15, 2009 10:24 am
Napisal/-a pugi405
Uh... kriza... :shock:

Objavljeno: Ne feb 15, 2009 10:35 am
Napisal/-a GorazdO
Kar ja; k sreči se ga da nadomestit z navadnim vztrajnikom iz starejših letnikov. :D

Objavljeno: Ne feb 15, 2009 12:16 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
pugi405 je napisal/-a:Pol bo moj DMF še dolgo cvilu :) oz. zdržal...

Evo zvok DMF... predstavljajte si, da se stvar zavrti hitreje... in kako zacvili...

http://www.youtube.com/watch?v=3ubtHYxc4NQ

LP.


Ja sam to je normalni zvok.. :D

Itak se pa vztrajnik ne preverja samo tako...s krožnim premikanjem,ampak tudi s preverjajnem zračnosti levo-desno ter gor-dol.
Nekje sem imel točni opis,kako se to dela, ampak ne najdem.

LP!