Stran 1 od 1

octavi tdi izguba moči

Objavljeno: To feb 17, 2009 8:02 am
Napisal/-a kinki
Eno vprašanje!
octavia combi 1.9 tdi 110 konjev, 2001 letnik, 145 kkm

En dan se vozim in v klanec kjer ponavadi pelejm v 4 komot okol 90, ni šlo gor mogu dat v 3 pa komaj zlezu v klanec. Grem prehitevat obrati se vstavijo pr 2800 in avto ko da bi obstal in mam občutek da dejansko avto ne potegne kot bi moral, po ravnini pa komot peljem kr konkretno celo. sem najprej zamenjal zračni filter in je boljše, verjamete al pa ne avto kr nekako boljše potegne, v klanec vleče, po ravnini z lahkoto dosegam visoke hitrosti (170 komot), sam mam občutek da še vedno to ni to, se pa zdej spet peljem v isti klanec v 4. Mam občutek, da je nekako len, najbolj se to občuti, ko dodam plin in hočem, da avto iz počasnjše vožnje pospeši. Malo pa tud spremljam porabo in se mi zdi, da je nekako porasla, sej skupno povprečje vožnje je še kr nekje okol 5.5-6 (relacija čez Gorjance pa 4 v avtu), samo včasih tisto trenutno povprečje naraste, kr visoko.

No čakam, da bom šel na tester, da vidim če je mogoče lmm, ampak sem pa nekaj bral tud o nekih cevkah tlaka itd, pa me zanima kje se to nahaj, da bi sam malo pogledal če je kje kaj počeno al pa objemke snete itd.... Sem tud pogledal uno cev ki gre iz AGR ventila a ni zapacana s sajami, v ventilu tud ni saj, je črn od olja al kaj pa vem česa.

Ne sveti mi pa nobena lučka za motor al kaj podobnega, po 5kkm po menjavi olja je še vedno na nivoju. Sem mal zaskrbljen zaradi turbine ampak jo res čuvam in niti ne vem kako naj bi zgledalo in celo slišalo ko ne dela prow. Kr jaz jo nekako slišim kot neko šumenje nekaj kot zzzzzzzzzzzzz

hvala za kak nasvet

Hvala za kak nasvet

Objavljeno: To feb 17, 2009 8:16 am
Napisal/-a adis
če ti tester ne bo pokazal ničesar potem ti svetujem, da pregledaš elektromagnetni ventil; obvezno pregledaš senzor ki uravnava količino zraka/tlaka ki gre v turbino; in nato pregledaš turbino, če je zapacana od saj ali pa kakšna morebitna druga napaka

Objavljeno: To feb 17, 2009 9:16 am
Napisal/-a ronnie
Tale zzzzzzzzzz
bi lahko bil tudi, da ti nekje pušča cev, ki gre od turbine prek intrkulerja v motor.

Objavljeno: To feb 17, 2009 12:45 pm
Napisal/-a kinki
jah verjetno je najbolj počakat na tester, sam turbino je prejšnji lastnik spucal, sam se vozim z avtom 10kkm in sem zdej to opazu

še eno vprašanje k res ne vem, kje se nahaja turbina in katera cev je tista, ki gre preko intercolerja v motor, oziroma kje so kake cevke, ki jih lahko sam pregledam?

Objavljeno: Pe feb 20, 2009 6:14 pm
Napisal/-a kinki
Mam pa slab očutek da bo kaj drugega narobe, ker sem danes slišal nek ne preveč vzpodbuden zvok, Ko v prostem teku pritisnem plin, zaslišim turbino, pol pa spustim plin in je v predelu turbine slišat kot da bi nekaj drgnilo, sam avto ne kadi, mam normalno porabo, olja mi ni spil res ne vem al je turbina fuč al kaj.

no da še dopolnim malo zvok je bil še bolj izrazit, prihaja pa iz levega dela avtomobila, sem odklopu lmm pa je blo še slbše, pa še cev za zrak odklopu iz lmm, pa je bil zvok še bolj izrazit, kot da nekaj drsa ob kovino!

Kaj bi to lahko blo? Ker avto slabo potegne v klanec po ravnem pa grem, ne upam pa si ga zdej pelat na tester za vsak slučaj če je res kaj narobe s turbino. KAj je možno, da je kaj v zvezi z ispuhom al kaj podobneha, lamela sklopke, ampak pol v levem delu vozila ne bi smelo bit tega zvoka, se pa pojavi tako če mam pritisnjeno sklopko al pa spuščeno?.

za vsak slučaj kdo še poleg BEJE prodaja al pa porpavlja turbine po ugodnih cenah in ali se splača obnovit turbino al kr kupit novo če je to res težava?

Objavljeno: Pe feb 20, 2009 7:12 pm
Napisal/-a adis
kinki je napisal/-a:za vsak slučaj kdo še poleg BEJE prodaja al pa porpavlja turbine po ugodnih cenah in ali se splača obnovit turbino al kr kupit novo če je to res težava?


za novo turbino kontaktiraj mene ;)

Objavljeno: Pe feb 20, 2009 9:06 pm
Napisal/-a kinki
ok vkolikor bo potreba dobiš ZS Hvala