octavi tdi izguba moči
Objavljeno: To feb 17, 2009 8:02 am
Eno vprašanje!
octavia combi 1.9 tdi 110 konjev, 2001 letnik, 145 kkm
En dan se vozim in v klanec kjer ponavadi pelejm v 4 komot okol 90, ni šlo gor mogu dat v 3 pa komaj zlezu v klanec. Grem prehitevat obrati se vstavijo pr 2800 in avto ko da bi obstal in mam občutek da dejansko avto ne potegne kot bi moral, po ravnini pa komot peljem kr konkretno celo. sem najprej zamenjal zračni filter in je boljše, verjamete al pa ne avto kr nekako boljše potegne, v klanec vleče, po ravnini z lahkoto dosegam visoke hitrosti (170 komot), sam mam občutek da še vedno to ni to, se pa zdej spet peljem v isti klanec v 4. Mam občutek, da je nekako len, najbolj se to občuti, ko dodam plin in hočem, da avto iz počasnjše vožnje pospeši. Malo pa tud spremljam porabo in se mi zdi, da je nekako porasla, sej skupno povprečje vožnje je še kr nekje okol 5.5-6 (relacija čez Gorjance pa 4 v avtu), samo včasih tisto trenutno povprečje naraste, kr visoko.
No čakam, da bom šel na tester, da vidim če je mogoče lmm, ampak sem pa nekaj bral tud o nekih cevkah tlaka itd, pa me zanima kje se to nahaj, da bi sam malo pogledal če je kje kaj počeno al pa objemke snete itd.... Sem tud pogledal uno cev ki gre iz AGR ventila a ni zapacana s sajami, v ventilu tud ni saj, je črn od olja al kaj pa vem česa.
Ne sveti mi pa nobena lučka za motor al kaj podobnega, po 5kkm po menjavi olja je še vedno na nivoju. Sem mal zaskrbljen zaradi turbine ampak jo res čuvam in niti ne vem kako naj bi zgledalo in celo slišalo ko ne dela prow. Kr jaz jo nekako slišim kot neko šumenje nekaj kot zzzzzzzzzzzzz
hvala za kak nasvet
Hvala za kak nasvet
octavia combi 1.9 tdi 110 konjev, 2001 letnik, 145 kkm
En dan se vozim in v klanec kjer ponavadi pelejm v 4 komot okol 90, ni šlo gor mogu dat v 3 pa komaj zlezu v klanec. Grem prehitevat obrati se vstavijo pr 2800 in avto ko da bi obstal in mam občutek da dejansko avto ne potegne kot bi moral, po ravnini pa komot peljem kr konkretno celo. sem najprej zamenjal zračni filter in je boljše, verjamete al pa ne avto kr nekako boljše potegne, v klanec vleče, po ravnini z lahkoto dosegam visoke hitrosti (170 komot), sam mam občutek da še vedno to ni to, se pa zdej spet peljem v isti klanec v 4. Mam občutek, da je nekako len, najbolj se to občuti, ko dodam plin in hočem, da avto iz počasnjše vožnje pospeši. Malo pa tud spremljam porabo in se mi zdi, da je nekako porasla, sej skupno povprečje vožnje je še kr nekje okol 5.5-6 (relacija čez Gorjance pa 4 v avtu), samo včasih tisto trenutno povprečje naraste, kr visoko.
No čakam, da bom šel na tester, da vidim če je mogoče lmm, ampak sem pa nekaj bral tud o nekih cevkah tlaka itd, pa me zanima kje se to nahaj, da bi sam malo pogledal če je kje kaj počeno al pa objemke snete itd.... Sem tud pogledal uno cev ki gre iz AGR ventila a ni zapacana s sajami, v ventilu tud ni saj, je črn od olja al kaj pa vem česa.
Ne sveti mi pa nobena lučka za motor al kaj podobnega, po 5kkm po menjavi olja je še vedno na nivoju. Sem mal zaskrbljen zaradi turbine ampak jo res čuvam in niti ne vem kako naj bi zgledalo in celo slišalo ko ne dela prow. Kr jaz jo nekako slišim kot neko šumenje nekaj kot zzzzzzzzzzzzz
hvala za kak nasvet
Hvala za kak nasvet