Stran 1 od 2
Hladilna tekočina pač izgine
Objavljeno: Če feb 19, 2009 9:31 am
Napisal/-a AM
Zadeva se mi je ponovila iz prejšnjega leta. Gre pa za Audi A4 B5
Namreč enako na zimski čas se posoda za hladilno tekočino za motor izprazni.
Najprej sem razmišljal da mi kje pušča oz. še huje da mi keler spušča, ampak po dolitju je celo leto bilo stanje normalno na max.
Pred dvema tednoma sem pogledal stanje, ker redno spremljam če kaj manjka, in je bilo stanje na max. Včeraj pogledam in je bila posodica prazna oz. je bilo tekočine pod min.
Ne razumem kam bi lahko tekočina stekla oz kaj se zgodi, da se posoda v tako kratkem času izprazni, potem je pa spet vredu celo leto...
Je imel kdo podoben problem oz. kaj bi lahko bilo narobe ?
Objavljeno: Če feb 19, 2009 10:08 am
Napisal/-a joztom
V mrazu kaže manj vode v ekspanziji.
Objavljeno: Če feb 19, 2009 10:17 am
Napisal/-a Templar
Možno da kak spoj pri nizkih temperaturah spušča?
Objavljeno: Če feb 19, 2009 11:10 am
Napisal/-a alfaromeo155
in kako je z nivojem olja ali ga je na koncu kaj vec ?
Objavljeno: Če feb 19, 2009 2:36 pm
Napisal/-a čare
Preglej okoli vseh plastičnih prirobnic na katere pridejo vodne cevi če se poznajo kake sledi od antifriza,ker tesnila teh prirobnic sčasoma spustijo.Nove so poceni tako da ne mešetari z kakim silikonom okoli ampak menjaj če boš porajtal da katera pušča.
Objavljeno: Če feb 19, 2009 2:43 pm
Napisal/-a BOKI81
To se je dogajalo tudi meni na A4 8E. Na servisu niso nikakor mogli ugotoviti kje pušča. Včasih je bilo v redu, včasih pa je manjkalo tudi pol litra in več. Pri meni ni bilo druge kot vsake tolko dolit
lp
Objavljeno: Če feb 19, 2009 2:48 pm
Napisal/-a Firediver
No, ni sicer primerljiv avto, ampak je bil isti problem na naši katri..zadevo smo rešili z zamenjavo vseh gumi cevi, po katerih je tekla hladilna tekočina - preperel material.
Objavljeno: Če feb 19, 2009 3:19 pm
Napisal/-a dencor
ko bo avto ogret ga vgasi pa odpri haubo pa poglej oni dekl ko je za dolivat olje ce je beli se voda mesa z oljem kaj pa ni dobro
lp
Objavljeno: Če feb 19, 2009 4:10 pm
Napisal/-a C4V4L13R
to se je pr men dogajalo. razultat: prepihana dihtunga glave.
Objavljeno: Ne feb 22, 2009 8:33 pm
Napisal/-a AM
Mal pozn bom odgovoru, pa vseeno, drugače sem poizkusil omenjeno in ni nobene bele barve na pokrovčku in nič se ne peni. Vse je normalno...
Nikjer ni videt da bi kaj teklo kam, pojma nimam kam bi lahko šlo 1 liter G12 tekočine v 2 tednih...
Včeraj sem imel eno dalšo turo z avtomobilom in je stanje popolnoma normalno na max po zadnjem dolivanju.
Saj pravim spet bo vse vredu dokler spet nebo 1 liter izginil naslednjo zimo...
Pojma nimam zakaj se to zgodi in kako zato sem mislil če kdo ve kaj bi bilo ampak očitno še vedno ne bom ugotovil kaj se zgodi z tekočino ...
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 8:38 am
Napisal/-a berlonso
bom kar v to temo pissou ker je problem podoben. pred mesecem približno sem kupu megana letnik 1996, 160000km, pa je blo na začetku vse vredu (no, slišat je blo katalizator da je slab). kontroliral sem tekoine (povsod je malo manjkalo kar sem doliu, razen motorno olje je bilo OK). zdej pa kar naenkrat zmanjkuje hladilne tekočine, na skoraj 20 km zgine za celo posodico, ne samo pod min... cevi zgledajo zelo vredu, nič preparele in nič mokre. motorno olje sm tudi pogledau, smi zdi vredu, pa itak bi po mojem motor že zaribau ker sem u enem vikendu doliu malo manj kot 2l destilirane vode.
rad bi vaša mnenja kaj bi lahko bilo, če bom upau mogoče sam popravit (nisem nevem kakšen mojster), če pa peljem k mehaniku pa da me ne bo kaj nategnu.
za mnenja in komentarje se zahvaljujem
lp
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 8:48 am
Napisal/-a adis
tu je nekako slikovni prikaz motorja in hladilne tekočine
problem je lahko ali pri "hladilniku" ali pa pri sami črpalki - wild guess
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 9:16 am
Napisal/-a berlonso
hmmm lepo je imeti celo shemo pred sabo... samo se komu sanja, pogledu sem cevi pa so se mi zdele suhe, je možno da se med vožnjo posušijo? malo čudno se mi zdi... aja pa Megan ima 4 cilindre ne tri kot na sliki---->hec, brez zamere

Objavljeno: Pe jun 05, 2009 9:34 am
Napisal/-a berlonso
aja, pa ko avto miruje ni nič mokro pod njim

Objavljeno: Pe jun 05, 2009 9:58 am
Napisal/-a adis
berlonso je napisal/-a:aja pa Megan ima 4 cilindre ne tri kot na sliki---->hec, brez zamere

pač lahko zmeraj dorišeš še en cilinder
to je bilo na hitro
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 10:38 am
Napisal/-a a4
težko najdeš kako vlago, ker se to kar hitro posuši pri 80°C

verjetno je temp. še višja. ne ?
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 10:42 am
Napisal/-a imilet1
dodaj notri tesnilec hladilnika.Imeli isti problem na passatu...tisti plasticni spoji so bolj tako tako
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 11:47 am
Napisal/-a AM
No, glede na to da se tema nadaljuje ravno iz mojega problema samo dopišem še mojo rešitev.
Drugače je bilo pri mojem problemu vse suho pod avtomobilom, nikoli kakšne luže, amapak vsake toliko časa je iznenada zmanjkalo kar nekaj litrov tekočine.
No po temeljitem pregledu cevk sem opazil, da ima ena od cevk nekam čudno rdeč luskinast ovoj. Očitno se je pri temperaturnih spremembah cevka drugače razteza in je prišlo do točenja. To točenje je v trenutku izparelo zaradi temperature in ostala je okoli takšna rdeča luskinasta usedlina.
No cevke še nisem uspel zamenjati ampak sedaj vem kaj je in ti predlagam da podrobno pogledaš cevke in bodi pozoren na barvo katere tekočino imaš v posodici.
Drugače nebi opazil, ker voda takoj izhlapi, ampak usedline pa ostanejo in se vidi kje je problem.
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 12:53 pm
Napisal/-a berlonso
problem je ko sem zdej naliu prbl liter samo destilirane vode... prej pa sem naliu skoraj liter rumene tekočine. bom peljau na luknjo, mogoče že ta vikend.
nevem pa kašno je meu lastnik prej. upam da ni nič narobe s tesnilom glave itd.
informativno...kolko tekočine pa prbližno gre v sistem?
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 2:26 pm
Napisal/-a lisko
ČE gre tesnilo glave sta samo dve opazni posledici oz. problema. V raztezni se dela vedno večja brozga oz. hladilna tekočina je vedno bolj umazana, ob enem pa se dela v sistemu nenormalen pritisk in seveda zmankuje hladilne tekočine......vendar vzorca ni.
Kot druga pa: meša olje in vodo. Ponavadi se takrat opazi "smetano" na pokrovčku.
Ostaja pa več testov (na hitro).
Dolijemo hladilno tekočino do predpisane mere (pri hladnem motorju do oznake FULL ali pa med oznako MAX in MIN) potem motor prižgemo in se gremo peljat. V tej vožnji more motor (seveda ogret) doživet nekaj extremnih "šokov". SE pravi pospeševanje na polno.....vožnja v višje obrate....
Nato avto parkiramo in pustimo da se ohladi (najbolje čez noč) in zjutraj odpremo pokrovček na expanzijski posodi. V njej NE SME bit nobenega pritiska. ČE pritisk opazimo potem se nekaj šušlja na glavi (lahko počena glava ali pa tesnilo glave).
Potem so tu še opažanja kot so:
Avto se nenormalno greje (vendar ne zakuha)
Avto se ogreje hitreje kot se je v normalnem stanju....