Stran 1 od 1

prosim za mnenje

Objavljeno: So feb 21, 2009 10:46 am
Napisal/-a Svizec:)
Pozdravljeni!

Zanima me kakšni so simptomi pri okvarjenem notranjem končniku na zaobati letvi?
Stvar je sledeča ,ko se peljem že pri 10km/h,prične "nabijati" kot da bi bila zvito platišče,z pospeševanjem se frekfrenca-hitrost pokanja veča.Pri večji hitrosti ko peljem vdesni ovinek pokanje poneha sliši se samo tako kot da bi tulil kolesni ležaj.
platišče je bilo scentrirano-je ravno.Kugle ,končniki(zunanji),vilice so brez zračnosti

Vsako mnenje dobrodošlo :D

lep ozdrav!

Objavljeno: So feb 21, 2009 12:41 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Preverite homokinetične zglobe, lahko pa bi te zvoke spuščal tudi kolesni ležaj. V nobenem primeru pa ne slišite notranjih volanskih končnikov. Za kakšno vozilo se to sprašuje??

Lep pozdrav

Objavljeno: Ne feb 22, 2009 4:32 pm
Napisal/-a Svizec:)
Pozdravljeni!
Avto je mazda 323f l.96
Je možno da bi ležaj spuščal take zvoke :shock:

Objavljeno: Ne feb 22, 2009 4:37 pm
Napisal/-a mr.ramo
Svizec:) je napisal/-a:Pozdravljeni!
Avto je mazda 323f l.96
Je možno da bi ležaj spuščal take zvoke :shock:


..čist možno..pa tud za zglob je možno..lp

Objavljeno: Ne feb 22, 2009 4:47 pm
Napisal/-a Svizec:)
Pozdravljeni!

Hja kaj pa vem mislim da bom mogel kar vse razmontirat,danes pri zaviranju sem že čutil,da mi trese pedal!

Objavljeno: Ne feb 22, 2009 4:53 pm
Napisal/-a MatejW
Svizec:) je napisal/-a:Pozdravljeni!

Hja kaj pa vem mislim da bom mogel kar vse razmontirat,danes pri zaviranju sem že čutil,da mi trese pedal!

Preveri tudi ce so platisca primerno zategnjena, ter v kakem stanju so diski ce ti pri zaviranju trese :?

Objavljeno: Ne feb 22, 2009 4:54 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Tresenje zavornega pedala je lahko posledica okvarjenega kolesnega ležaja - zavorni disk je na ležaju.

Lep pozdrav

Objavljeno: Ne feb 22, 2009 5:20 pm
Napisal/-a Svizec:)
Pozdravljeni!

Ja kolesa so zategnjena z moment ključem na 12kg,diski niso ravno novi mislim pa da bi skoraj lahko bil ležaj.

Fan hvala za nasvet :D

Objavljeno: To apr 13, 2010 11:07 pm
Napisal/-a rontajzel
Kupil sem rabljena platišča 15" s pnevmatikami GY E F1.
Imam pa podoben problem z "nabijanjem". Sicer se to nabijanje skoraj ne občuti pri nižjih hitrostih, vendar pri velikih hitrostih na AC se pojavljajo razni zvoki od brnenja do tuljenja, kot bi bil ležaj.
Ležaj oz. kakšen drugi sklop vozila zagotovo ni, saj z jeklenimi platišči in zimskimi gumami ni nobenega problema.
Bil sem pri vulkanizerju, kjer smo zbalansirali vse gume, vendar problem ni rešen. Volana sicer ne trese, tudi pri višjih hitrostih ne, vendar zvoki ostajajo.
Pnevmatike so stare dve sezoni in imajo še skoraj cel profil (5-6mm), je pa ena pnevmatika malo jajčasta za ene 2-3mm. To sem opazil tako, da sem avto dvignil in vrtel kolo in opazoval stik s tlemi.
Mehanik mi je rekel, da so krive gume, vendar sam pomislim tudi nato, da bi bilo lahko zvito katero izmed platišč, čeprav se to navzven ne vidi. Platišča so navzven kot nova, brez praske.
Kako najenostavneje ugotoviti ali gre za zvita platišča?
Če peljem k Španu, kako dolgo traja popravilo?

Objavljeno: Sr apr 14, 2010 12:34 am
Napisal/-a esem
Ležaj oz. kakšen drugi sklop vozila zagotovo ni, saj z jeklenimi platišči in zimskimi gumami ni nobenega problema.


Ni nujno - z drugačnimi platišči in gumami se malo spremenijo sile, ki delujejo na ležaj (še posebno, ker so bile gume utečene na drugačnem avtu) - zato enkrat tuli, enkrat ne - in bi vzrok še vedno lahko bil tudi tu.

Objavljeno: Sr apr 14, 2010 3:32 pm
Napisal/-a lisko
rontajzel je napisal/-a:Kupil sem rabljena platišča 15" s pnevmatikami GY E F1.
Imam pa podoben problem z "nabijanjem". Sicer se to nabijanje skoraj ne občuti pri nižjih hitrostih, vendar pri velikih hitrostih na AC se pojavljajo razni zvoki od brnenja do tuljenja, kot bi bil ležaj.
Ležaj oz. kakšen drugi sklop vozila zagotovo ni, saj z jeklenimi platišči in zimskimi gumami ni nobenega problema.
Bil sem pri vulkanizerju, kjer smo zbalansirali vse gume, vendar problem ni rešen. Volana sicer ne trese, tudi pri višjih hitrostih ne, vendar zvoki ostajajo.
Pnevmatike so stare dve sezoni in imajo še skoraj cel profil (5-6mm), je pa ena pnevmatika malo jajčasta za ene 2-3mm. To sem opazil tako, da sem avto dvignil in vrtel kolo in opazoval stik s tlemi.
Mehanik mi je rekel, da so krive gume, vendar sam pomislim tudi nato, da bi bilo lahko zvito katero izmed platišč, čeprav se to navzven ne vidi. Platišča so navzven kot nova, brez praske.
Kako najenostavneje ugotoviti ali gre za zvita platišča?
Če peljem k Španu, kako dolgo traja popravilo?


Mislim da si vse povedal....

Objavljeno: Sr apr 14, 2010 3:36 pm
Napisal/-a mr.ramo
lisko je napisal/-a:
rontajzel je napisal/-a:Kupil sem rabljena platišča 15" s pnevmatikami GY E F1.
Imam pa podoben problem z "nabijanjem". Sicer se to nabijanje skoraj ne občuti pri nižjih hitrostih, vendar pri velikih hitrostih na AC se pojavljajo razni zvoki od brnenja do tuljenja, kot bi bil ležaj.
Ležaj oz. kakšen drugi sklop vozila zagotovo ni, saj z jeklenimi platišči in zimskimi gumami ni nobenega problema.
Bil sem pri vulkanizerju, kjer smo zbalansirali vse gume, vendar problem ni rešen. Volana sicer ne trese, tudi pri višjih hitrostih ne, vendar zvoki ostajajo.
Pnevmatike so stare dve sezoni in imajo še skoraj cel profil (5-6mm), je pa ena pnevmatika malo jajčasta za ene 2-3mm. To sem opazil tako, da sem avto dvignil in vrtel kolo in opazoval stik s tlemi.
Mehanik mi je rekel, da so krive gume, vendar sam pomislim tudi nato, da bi bilo lahko zvito katero izmed platišč, čeprav se to navzven ne vidi. Platišča so navzven kot nova, brez praske.
Kako najenostavneje ugotoviti ali gre za zvita platišča?
Če peljem k Španu, kako dolgo traja popravilo?


Mislim da si vse povedal....


2x 8) ..to da ti nabija je lahko lih ta guma,ki je "jajčasta" tudi bulasta ;) ..če bi blo platišče zvito bi ti vulkanizer že povedu ko je platišče centiral ;)