Stran 1 od 1

ford ranger 2008 xlt 2,5 (tdi ?) (4wd) uničena sklopka

Objavljeno: Ne feb 22, 2009 1:50 pm
Napisal/-a sinko999
po 750 kilometrih je bila uničena sklopa, zvita pritisna plošča, vožen je bil poleti 300km, po asfaltu, jeseni , 300 tudi po asfaltu in pa 10 km terenske vožnje po makadamu gor in dol v reduktorju, ostanek pa zdaj pozimi po snegu v hribovju, na servisu so menjali sklopko in sedaj ko so bili narejeni 20 km po sami ravnini že smrdi po zažgani sklopki, mogoče kakšen nasvet če obstaja dvojna lamela, močnejša pritisna plošča, oz kaj drugega.

LP

Objavljeno: Ne feb 22, 2009 4:51 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Hja............ v koliko niste vozili po asfaltu z reduktorjem........ ( v koliko ste vozili z reduktorjem neobremenjeno vozilo po asfaltu je odgovor na dlani ).......... je nekaj narobe okoli nastavitve sklopke. V tovarni so 100% vgradili dovolj močno sklopko za namen vozila. Kakšno sklopko pa so vam vgradili na servisu - samo lamelo ali komplet s košaro in potisnim ležajem? Osebno menim, da je sama sklopka dovolj močna in da je vzrok drugje.

Lep pozdrav

Objavljeno: Ne feb 22, 2009 5:20 pm
Napisal/-a lisko
Vzrok je definitvno drugje kot pa v sami sklopki. Tudi če voziš po bilokakem terenu ali z reduktorjem ali brez sklopka ne more crknit. Sklopko prekuriš samo v primeru če vlečeš kaj hudega in pri tem si pomagaš s sklopko , da ne prihaja do sunkov (držiš nogo na sklopki , da le ta skoz spodrsava in s pomčjo spuščanja dodajaš moč na kolesa) ali pa če plezaš čez kako skalo kjer moraš "popravljat" stil vožnje.