Stran 1 od 1
Škoda Octavia, kako izklopiti ABS
Objavljeno: Po feb 23, 2009 2:55 pm
Napisal/-a reber
Zanima me, če je možno izklopiti ABS, ker bi bila zadeva zelo uporabna v snegu, ko je svež sneg na cesti. Večkrat sem preizkušal in ugotovil, da je zavorna pot v marsikaterem primeru z ABS-om precej daljša kot brez... zakaj? ker ABS stalno izklaplja zavore, da kolesa ne drsijo in se na snegu ne moreš ustaviti hitro. Brez ABS pa kolesa blokirajo in pred njimi se naredi kupček snega in vozilo se ustavi hitreje... seveda pa je drsenje vozila nekontrolirano!
Občasno bi torej rabil stikalo za izklop ABS sistema, ki bi bil pri roki, da bi ga ugasnil po potrebi, verjetno pa bi bilo treba preprogramirati računalnik... ampak, ali je to sploh mogoče?
Imam stikalo za izklop ASR, zato bi bilo priročno, če bi lahko obenem izklopil še ABS ...
kakšna ideja?
Objavljeno: Po feb 23, 2009 3:02 pm
Napisal/-a INFINITI
odpri el. škatlico z varovalkami in potegni ABS varovalko ven - zadeva izklopljena
Objavljeno: Po feb 23, 2009 3:03 pm
Napisal/-a timm
Najhitreje in najceneje je, če vzameš varovalko ven. Da bi pa ABS preko stikala izklapljal - pa ne vem... Sem imel jaz tudi to v mislih naredit pa raje nisem, ker ne vem kakšno naj bi bilo stikalo, ker varovalka je 50A (da nebi kje kaj skuril).

Objavljeno: Po feb 23, 2009 4:11 pm
Napisal/-a reber
Po resnici povedano, nisem o tem razmišljal, niti gledal, kakšna je varovalka.
Če je varovalka tako močna, potem je ABS velik porabnik, ali gre to mogoče za hidravlično črpalko? ker ABS modul verjetno tudi poskrbi za elektronsko zaporo diferenciala, vsaj tako imenujejo to funkcijo, čeprav v samem diferencialu ne blokira nič, le tisto kolo, ki se zavrti v prazno, sam od sebe zavira... to je pri pogonu, ne zaviranju.
Izklop je možen z relejem, je pa spet vprašanje, kaj se bi zgodilo, če bi to delal med obratovanjem... kaj pa tako imenovani "self test" pri vklopu naprave? in javljanje napake?
Še najbolje bi bilo, če bi bilo stikalo in bi računalnik izklopil ABS ali pa da bi se režim in občutljivost spremenila.
Razmišljel sem "o nategu" računalnika, da bi ga goljufal z lažnimi signali iz senzorjev, vsaj prednji dve kolesi bi pustil, da blokirata, signale iz senzorjev bi moral prekiniti in impulze "kopirati" iz zadnjih senzorjev ali pa impulze umetno ustvariti, tako bi računalnik mislil, da se kolesa vrtijo ... in jih ne bi odblokiral. Na ta način bi še najmanj vplival na delovanje sistema med preklopom, saj občasni manjkajoči impulz kvečjemu javi blokirano kolo, oziroma spremenjeno hitrost.
Goljufanje ABS računalnika bi naredil preko tipke ali pa preko stikala s časovno omejenim delovanjem, ali pa ... ah, saj ne vem, najprej bi moral ugotoviti, kako sploh goljufati sistem in ga prilagoditi sebi.
Mimogrede, ali kdo ve, kakšni so senzorji za ABS na vsakem kolesu posebej? induktivni verjetno, v bistvu so najbrž približevalna stikala (proximity switch)
Objavljeno: Po feb 23, 2009 5:11 pm
Napisal/-a CupraR
Maš še geto varjanto

Lej primer: če se pogonska kolesa vrtijo z zategnjeno ročno, ti abs vn vrže. To vedno naredi ko si na valerjih

Ko ponovno pržgeš avto, dela bp.
Torej, parkrat fajn ročno zategneš ko pelješ (počas) in bo ABS lepo vn vrgl. Men pr Civicu zelo hitr to naredi (ker sm lih sprobavu to foro če deluje) +ker mam razporeditev zavorne sile mi ne odnese riti ampak samo počene avto, tako da tak "izklop" ni nevaren.
Objavljeno: Po feb 23, 2009 6:41 pm
Napisal/-a lisko
ABS je res hidravlična črpalka in je kr konkreten porabnik. Saj je logično. Ko kolo popusti mora potem nekaj spet nabit pristisk nazaj da kolo zagrabi. Ker to ne moreš storit s pedalom saj bi se le ta venomer pogrezal, pač za ta dodaten pritisk poskrbi elektro črpalka olja. Pedal ti ostane na mestu in samo trza (se upira tvoji sili v bistvu pa sila zaviranja ostane enaka)
Senzorji so po večini halovi na principu elektromagnetnega polja. Torej senzor mimo katerega leti ozobljen venec na vsaki kolesi posebej. ESP ima pa dodatno še senzor pospeške in senzor položaja volana. Saj samo tako ve v katero smer je avto odneslo in v katero smer dejansko avto mora it. ASR je pa samo blokiranje kolesa, ki ima višjo število vrtljajev od ostalih pogonskih koles.
Seveda je tu še kup dodatnih funkcij in merjen, ki jih opravlja računalnik ampak tako pa se še nisem poglobil

Objavljeno: Po feb 23, 2009 7:24 pm
Napisal/-a W|zz
hladni je napisal/-a:Malo off: ne vem več, al sem jaz za časom, al se mi zdi ------ izklapljat abs?
Si prebral prvi post in razloge za izkapljanje?

Objavljeno: Po feb 23, 2009 10:31 pm
Napisal/-a strojnix
Imam možnost izključevanja ABS-a, vendar le pri hitrostih pod 30km/h, nato se samodejno nazaj vključi. Poskušal sem z in brez.
Po mokrem snegu se avto resnično prej ustavi z blokiranimi kolesi, nikakor pa ne na zaglajenem ali poledenelem vozišču. Pa še to kot rečeno pri nizkih hitrostih...
Lp, Matjaž
Objavljeno: To feb 24, 2009 7:46 pm
Napisal/-a reber
Točno tako, in to je tudi edini razlog, za željo po izklopu, torej pri vožnji v mokrem snegu pri nizkih hitrostih, ker včasih je res zelo zoprno, ko se avto noče in noče ustaviti in v teh primerih pošteno prekolnem ABS in to bi lahko bilo celo nevarno za trk, ampak jasno, da v takih pogojih vozimo temu primerno počasi
Tudi pri vožnji po blatu je zadeva podobna, ampak po blatu se ne vozim :P
ASR vem za kaj se uporablja, enako ESP in te zadeve...
No, senzorji za ABS bi težko bili hallovi, ker ni nobenega magnetka na zobniku ali luknjičastem kolescu, zato mora biti induktivni, sicer pa to ni pomembno, bolj pomembno je, kakšni signali so in koliko priključkov ima senzor, ker če je senzor na CAN bus-u potem ne bo šlo, če je pa signal impulzen, bi pa lahko signale goljufal

Objavljeno: Sr feb 25, 2009 8:00 pm
Napisal/-a lisko
reber je napisal/-a:Točno tako, in to je tudi edini razlog, za željo po izklopu, torej pri vožnji v mokrem snegu pri nizkih hitrostih, ker včasih je res zelo zoprno, ko se avto noče in noče ustaviti in v teh primerih pošteno prekolnem ABS in to bi lahko bilo celo nevarno za trk, ampak jasno, da v takih pogojih vozimo temu primerno počasi

Tudi pri vožnji po blatu je zadeva podobna, ampak po blatu se ne vozim :P
ASR vem za kaj se uporablja, enako ESP in te zadeve...
No, senzorji za ABS bi težko bili hallovi, ker ni nobenega magnetka na zobniku ali luknjičastem kolescu, zato mora biti induktivni, sicer pa to ni pomembno, bolj pomembno je, kakšni signali so in koliko priključkov ima senzor, ker če je senzor na CAN bus-u potem ne bo šlo, če je pa signal impulzen, bi pa lahko signale goljufal

Se posipam s pepelom

ZAmenjal sem
Kot razmišljanje.....kako potem dela ABS pri 4x4 pogon z vklopljeno srednjo špero?
Tukaj pa ne gre več zavirat posamezne kole ampak po straneh (leva stran , desna stran) ,ker prednja os in zadnja os sta togo povezani.....Torej če bi teoretično prišla samo ena prednja na led bi zavora popuščala, druga pa bi zavirala na polno.....preko difa bi se teoratično lahko tista kola, ki nima oprijema zasukala v kontra smeri (ker dif zavira kardan , ki ga zavirajo zadnje zavore). Kaj bi v takem primeru nardil ESP , ki ponavadi zavira samo eno kolo. V primeru 4x4 pogona z vklopljeno srednjo špero pa bi tako zavirala vsa kolesa.....
Ok novejša j***a imajo elektroniko ki poskrbi za vklop in izkolp špere ( ki tako ali tako ni špera) ampak kaj pa recimo jaz ko mam ročno? Sicer ne morem probat ker nimam ABS-a ampak modeli ki ga imajo pa še nisem slišal da bi ob vklopu prednjega pogona izklopil abs....
Objavljeno: Sr feb 25, 2009 10:02 pm
Napisal/-a strojnix
lisko je napisal/-a:[Se posipam s pepelom

ZAmenjal sem

Kot razmišljanje.....kako potem dela ABS pri 4x4 pogon z vklopljeno srednjo špero?
Tukaj pa ne gre več zavirat posamezne kole ampak po straneh (leva stran , desna stran) ,ker prednja os in zadnja os sta togo povezani.....Torej če bi teoretično prišla samo ena prednja na led bi zavora popuščala, druga pa bi zavirala na polno.....preko difa bi se teoratično lahko tista kola, ki nima oprijema zasukala v kontra smeri (ker dif zavira kardan , ki ga zavirajo zadnje zavore). Kaj bi v takem primeru nardil ESP , ki ponavadi zavira samo eno kolo. V primeru 4x4 pogona z vklopljeno srednjo špero pa bi tako zavirala vsa kolesa.....
Ok novejša j***a imajo elektroniko ki poskrbi za vklop in izkolp špere ( ki tako ali tako ni špera) ampak kaj pa recimo jaz ko mam ročno? Sicer ne morem probat ker nimam ABS-a ampak modeli ki ga imajo pa še nisem slišal da bi ob vklopu prednjega pogona izklopil abs....
Zgleda da je ravno iz tega nastal ta način izklapljanja kot sem zgoraj napisal. ABS se namreč izklopi posledično, ob vključitvi zadnje blokade. Gre se pa za Audi 80 quatrro, ki ima električen vklop zadnje špere (100%)... ob tem se ABS izklopi, nad 30km/h pa se blokada izklopi in ABS vklopi...
Lp, Matjaž
Objavljeno: Sr feb 25, 2009 10:08 pm
Napisal/-a lisko
strojnix je napisal/-a:lisko je napisal/-a:[Se posipam s pepelom

ZAmenjal sem

Kot razmišljanje.....kako potem dela ABS pri 4x4 pogon z vklopljeno srednjo špero?
Tukaj pa ne gre več zavirat posamezne kole ampak po straneh (leva stran , desna stran) ,ker prednja os in zadnja os sta togo povezani.....Torej če bi teoretično prišla samo ena prednja na led bi zavora popuščala, druga pa bi zavirala na polno.....preko difa bi se teoratično lahko tista kola, ki nima oprijema zasukala v kontra smeri (ker dif zavira kardan , ki ga zavirajo zadnje zavore). Kaj bi v takem primeru nardil ESP , ki ponavadi zavira samo eno kolo. V primeru 4x4 pogona z vklopljeno srednjo špero pa bi tako zavirala vsa kolesa.....
Ok novejša j***a imajo elektroniko ki poskrbi za vklop in izkolp špere ( ki tako ali tako ni špera) ampak kaj pa recimo jaz ko mam ročno? Sicer ne morem probat ker nimam ABS-a ampak modeli ki ga imajo pa še nisem slišal da bi ob vklopu prednjega pogona izklopil abs....
Zgleda da je ravno iz tega nastal ta način izklapljanja kot sem zgoraj napisal. ABS se namreč izklopi posledično, ob vključitvi zadnje blokade. Gre se pa za Audi 80 quatrro, ki ima električen vklop zadnje špere (100%)... ob tem se ABS izklopi, nad 30km/h pa se blokada izklopi in ABS vklopi...
Lp, Matjaž
Ja ampak kaj pa pri ročnih vkljopljivih šperah? Prikljopljiv sprednji pogon recimo....Govorim o vzdolžni oz. šperi centralnega difa.
Re: Škoda Octavia, kako izklopiti ABS
Objavljeno: Če feb 26, 2009 1:14 am
Napisal/-a Mad
reber je napisal/-a:Zanima me, če je možno izklopiti ABS, ker bi bila zadeva zelo uporabna v snegu, ko je svež sneg na cesti. Večkrat sem preizkušal in ugotovil, da je zavorna pot v marsikaterem primeru z ABS-om precej daljša kot brez... zakaj? ker ABS stalno izklaplja zavore, da kolesa ne drsijo in se na snegu ne moreš ustaviti hitro. Brez ABS pa kolesa blokirajo in pred njimi se naredi kupček snega in vozilo se ustavi hitreje... seveda pa je drsenje vozila nekontrolirano!
Občasno bi torej rabil stikalo za izklop ABS sistema, ki bi bil pri roki, da bi ga ugasnil po potrebi, verjetno pa bi bilo treba preprogramirati računalnik... ampak, ali je to sploh mogoče?
Imam stikalo za izklop ASR, zato bi bilo priročno, če bi lahko obenem izklopil še ABS ...
kakšna ideja?
... potegni narazen konektor na pumpi od ABS-a ...
Objavljeno: To mar 03, 2009 9:19 pm
Napisal/-a reber
Mogoče me niste dobro razumeli, kaj bi jaz rad, saj izklapljanje na močnostnem delu ni priročno niti primerno.
Želim imeti priročno stikalo v kabini, da lahko ABS na hitro izklopim in ponovno vklopim, tako nekako kot je tipka ASR.
Nekih večjih posegov v avto niti nisem imel namena delat, je treba prilagoditi vožnjo razmeram

ali pa se v mokrem snegu ne bom vozil, itak so zoprne razmere na cesti, čeprav je pa po eni strani užitek
Izklop ABS črpalke ne pride v poštev, ker potem ne dela elektronska blokada diferenciala, ki je v bistvu zaviranje kolesa, ki se zavrti v prazno in v sam diferencial ne posega

Treba bi bilo izklopi ABS tako, da bi omogočal blokado koles, to je vse
