Stran 1 od 1

cukanje in plavo kajenje

Objavljeno: Sr feb 25, 2009 8:50 pm
Napisal/-a tilen2ki
dober večer vsem skup sm že en cajt prisoten tukej na temle forumu le da ne sodelujem dost, kr doskrat že vsi poveste kaj pa kko... noja zdj se je pa men pojavu en dvom al kok bi js temu reku... zadnjič ene 5 dni nazaj sem iz garaže zjutraj tko kt zmerej pred faxom obrnil ključ, počakal da se zagreje in vžgal avto, dal v vzvratno in se mi je zdel že takrat d nek čudno poje avto.. nek je tresu sam ni blo še sile... pol sm pa zapeljal ven in proti cesti. kar naenkrat pa se začne motor trest k d bi se usi nosilci odtrgal in kadil je čist plavo in brez moči je bil... ko sm hotu spelat nazaj na dvoriše v hrib mi je crknu, sem ga vžgal in še zmer se je tko obnašal, nekak sem ga spravil nazaj na dvorišče in pogledal motor, ki se je pa glih v tistem nehal čudno vest... zanima me kaj bi to lohk blo, men se tut sanja ne, ker se mi je zgodil prvič in zdej me tut ne heca več.. avto je pa golf 3, 1.9 dizl 210 k prevoženih in redno servisiran, če je kej narobe prec popravm in me res zanima kaj bi lohk blo d neb kej zafrknu ga, ker je moj prvi avto in si kot študent ne morm prvoščit kšne generalne.. hvala vam že vnaprej za pomoč

Objavljeno: Sr feb 25, 2009 9:38 pm
Napisal/-a lisko
Tako se obnaša dizl ko nima dobrega zgorevanja.....
Vzrokov je lahko več.
Je pred tem vžigom (problemi) dlje časa stal? Zdaj pa stoji samo čez noč in nima problemov?
Ker opisal si težavo ali padanja nafte ali pa netesnje ene šobe....

Objavljeno: Sr feb 25, 2009 9:48 pm
Napisal/-a Pavka
Mogoče kliče po novem naftnem filtru :?: :?:

Objavljeno: Sr feb 25, 2009 9:49 pm
Napisal/-a nebivedu
Delal je po treh cilindrih. Lahko je bilo mrzlo, pa je v eni šobi mal nafta zamrznila, mogoče vžigalna svečka ni dobra, pa se ni segrela dovolj. Možnih vzrokov je več.
Kdaj so bile pa vžigalne svečke menjane - bi rekel, da so stare in da so za zamenjat.

Objavljeno: Sr feb 25, 2009 10:01 pm
Napisal/-a mihaing
nebivedu je napisal/-a:Delal je po treh cilindrih. Lahko je bilo mrzlo, pa je v eni šobi mal nafta zamrznila, mogoče vžigalna svečka ni dobra, pa se ni segrela dovolj. Možnih vzrokov je več.
Kdaj so bile pa vžigalne svečke menjane - bi rekel, da so stare in da so za zamenjat.


Hočeš reči žarilna svečka, mar ne?

Objavljeno: Sr feb 25, 2009 10:03 pm
Napisal/-a lisko
Pavka je napisal/-a:Mogoče kliče po novem naftnem filtru :?: :?:

Tole je tudi velika verjetnost.....

Nebivedu:
iz posta, ki ga je napisal je razvidno da je avto šel s "čudnim" zvokom in kajenjem dlje časa (kar nakazuje na ne pravo doziranje nafte). Če svečke ne delajo ali delajo po obrokih (ena ali več jih ne dela) , potem je problem samo pri zagonu.....pa še takrat motor malo potrokira ( že prej mal težje vžge) malo skadi in se umiri po parih sekundah.....če pa tak motor vgasne pa v drugo vedno normalno vžge.....Kakor hitro motor steče (v svoj normalni tek.....ne pa da se bi se še peljal 200metrov) in če vgasne bo potem takoj zatem vžgal brez problema tud brez predgretja.

tilen2ki: Ponavad oz. po večini je tako da ko začne star avto zabavat že vsi strašijo (in se vstrašijo ) da bo treba delat generalno.....ampak zadevam ponavadi ni tako. Vzrok za okvaro ali težavo je treba iskat postopoma. Svetujem ti , da prvo menjaš zračni in naftni filter (v kolikor ni bil menjan pred kratkim) . Potem greš dalje in vzameš ven šobe ( če praviš , da ga servisiraš sam potem je mačji kašelj) pomeriš kompresijo (koliko more bit naj kdo drug napiše ali pa najdi na netu na pamet bi reku da okrog 18...) potem daj preverit šobe , če lepo pršijo. Ob enem pa vzameš še grelne ven in jih priklopiš na aku in preveriš če lepo zažarijo (vse moraj v enakem času zažaret). Mene je enkrat hecal pri hladnem vžigu.....ena svečka je rabla 20 sekund da je zažarela.....ker pa je čas predgretja dost manjši seveda ta svečka ni imela pomena....
Čeprav se mogoč smešno sliši.....jaz sem pred letom in pol na petki menjal glavo.....ko sem motor metal skupaj nazaj pri roki nisem imel novega zračnega filtra....in pa ker je bil stari še videt zadosti lep sem dal starega nazaj. Vsak mrzel vžig mu je bil problem...par dni mi je pil živce....potem pa sem bolj kot ne za hec menjal filter.....avto vžiga ko bomba.

Objavljeno: Sr feb 25, 2009 10:26 pm
Napisal/-a tilen2ki
fantje najlepša hvala za vse odgovore drugače je bil servis narejen pred 15 k km hmal po tem ko sem ga kupil, zamenjal sem vse filtre ( pač ne zaupam tistemu kar mi pove prodajalec pa se raje sam prepričam kako pa kaj ) , glavni servis pa tut ni bil prav veliko pred tem je bilo vidno po servisni knjigi.. najbrž je k tej napaki pripeljala tudi zelo nizka temperatura tisto jutro in stal je 3 dni ker sem bil bolan drugače mi pa vedno malo težko užge zjutraj, ponavadi ga dvakrat zagrejem in potem vže kot nov, tako dela tudi moj sošolec ko ma glih tak avto... takrat pa ga nisem ker se mi je mudilo pa sem mislil da bom kaj prišparal :D najbrž so res za pogledat grelne svečke al pa kaj podobnega al je pa celo nafta zmrznila, če me bo še kdaj zafrkavalo bom vedu na kaj bit pozoren, res hvala za vse odgovore

Objavljeno: Sr feb 25, 2009 10:32 pm
Napisal/-a lisko
tilen2ki je napisal/-a:fantje najlepša hvala za vse odgovore drugače je bil servis narejen pred 15 k km hmal po tem ko sem ga kupil, zamenjal sem vse filtre ( pač ne zaupam tistemu kar mi pove prodajalec pa se raje sam prepričam kako pa kaj ) , glavni servis pa tut ni bil prav veliko pred tem je bilo vidno po servisni knjigi.. najbrž je k tej napaki pripeljala tudi zelo nizka temperatura tisto jutro in stal je 3 dni ker sem bil bolan drugače mi pa vedno malo težko užge zjutraj, ponavadi ga dvakrat zagrejem in potem vže kot nov, tako dela tudi moj sošolec ko ma glih tak avto... takrat pa ga nisem ker se mi je mudilo pa sem mislil da bom kaj prišparal :D najbrž so res za pogledat grelne svečke al pa kaj podobnega al je pa celo nafta zmrznila, če me bo še kdaj zafrkavalo bom vedu na kaj bit pozoren, res hvala za vse odgovore

Nafta je padla.....prva varjanta.....nekje ne tesni dobro....poceni rešitev je nepovratni ventil med filtrom in pumpo.
Voda v tanku ali pa smeti v lajtungah......pri velikem mrazu voda zmrzne v tanku....ker je težja od nafte....nafto pa srka iz tanka na najnižji točki....torej potegne vodo oz. ledene kristale in motor dobi premal nafte.....simptome si doživel tako da mi jih ni treba še enkrat pisat. Ni mus da je lih led.....iz nafte se začne izločat parafin ko je dovolj mrzlo (gosta komaj kaj tekoča snov).
Za slab vžig pa prvo preveri grelne.....če so dobre pa daj pomerit kompresijo.

Objavljeno: Če feb 26, 2009 2:27 am
Napisal/-a cuteboy1988
sm mel iste težave, pa so mi zamenjal užigalno tuljavo, pa dela zj vse normalno. :!:

Objavljeno: Če feb 26, 2009 6:12 am
Napisal/-a čare
cuteboy1988 je napisal/-a:sm mel iste težave, pa so mi zamenjal užigalno tuljavo, pa dela zj vse normalno. :!:
Ko boš dizla pripravil da bo vžigal s pomočjo vžigalne naprave dobiš za pivo al pa kar dva

Objavljeno: Če feb 26, 2009 6:53 am
Napisal/-a Pavka
Hahahaha :D Ali pa bencinarja z grelnimi svečkamiSlikaSlika
Ko boš dizla pripravil da bo vžigal s pomočjo vžigalne naprave dobiš za pivo al pa kar dva

Jaz mu od Šrota kupim celo pivovarno