Stran 1 od 2
Pitje goriva R5 five
Objavljeno: Sr feb 25, 2009 11:17 pm
Napisal/-a repTiL
Obračam se na Vas, ker ne najdem odgovora na na problem. zadnje čase približno kak mesec ali pa več mi avto izredno pije bencin recimo da s polnim takom do takart ko gori lućka za tankat, sem naredil 250 km tankal sem pa 36L bencina. Avto je mel servis oktobra kjer smo menjali lambda sonda, saj čene avto nebi naredil teh. Avto normalno deluje vse nič ne cuka ničesar razen da pije, ter olje je tudi v mejah normale. Bral sem da tak avto pije povp. 8, 9 l na 100 km +- odstopanja od kraja vožnje krajevni medkrajevni oz. mestni medmestni itd...
Trenutno ko sem spet tankal poln tank 36L mi je že po 80km po števcu merilec goriva prikazoval malček pod polovico jutri gre avto na tester pa probat mogoče menjat lambdo, motor je čist na pogled pa tudi ne pušča pod njim ko sem čez noč pusti karton. Z avtom naredim povp. na dan 10 km ali več.
specifikacije:
R 5 five L.95
68800 km
za dodatne info. bom odpisal
LP
Objavljeno: Sr feb 25, 2009 11:20 pm
Napisal/-a im nobody
mislš da je števec točen na armaturki?
Objavljeno: Sr feb 25, 2009 11:22 pm
Napisal/-a repTiL
sedaj če misliš glede kilometrine je glede merilca tanka nebi vedel pa tudi če nebi bil je vseeno saj mi lučka zagori, ter ko sem šel tankat mi je šlo noter 36 l kar po logiki pomeni da deluje a ne

Re: Pitje goriva R5 five
Objavljeno: Sr feb 25, 2009 11:25 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
repTiL je napisal/-a: jutri gre avto na tester pa probat mogoče menjat lambdo
Ti si pa optimist če misliš da lahko petko priklopiš na tester... Zdej ga pa serješ.

Objavljeno: Sr feb 25, 2009 11:27 pm
Napisal/-a repTiL
ja očitno popoldanci ne vejo kaj govorijo tako mi je bilo naročeno sedaj tudi sam točno ne vem kak tester po moji presoij vrjetno ne tisti za računalnikom ampak za merjenje izpušnih plinov booo

Objavljeno: Sr feb 25, 2009 11:27 pm
Napisal/-a chevy
Meni je 5-ka pila od 6-8, pa je bila od prvega lastnika (moj oče) in na koncu imela cca. 270 000 km.
Pa poglej števec dnevnih kilometrov. Pri mojem kombiju se je že pred par leti ustavil oz. se zelo počasi premika

tako, da ima sedaj realno +100 000 km več.
Objavljeno: Sr feb 25, 2009 11:28 pm
Napisal/-a GiGi1985
"i m nobody" je verjetno mislil, če ti dela kazalec za gorivo, ker je kar pogosta okvara na petkah. Crkne plovec, in kazalec do polovice dela še normalno, potem pa kar pade na rezervo.Če je pa čist crknu pa ne kaže sploh
petka ma cca 40 litr kesl tako da kot si že rekel, stvar funkcionira OK
Zamenjaj svečke, l.sondo, bencin filter. to je najbolj simpl in poceni. Pol pa katalizator pol je pa že mašina vrsti
LP
Objavljeno: Sr feb 25, 2009 11:32 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
repTiL je napisal/-a: vrjetno ne tisti za računalnikom ampak za merjenje izpušnih plinov booo

To pa možno...
Objavljeno: Sr feb 25, 2009 11:33 pm
Napisal/-a repTiL
chevy:
če smem pripomnit v končni fazi sploh ni pomembno ali števec dela ali ne saj se vidi po tem kdaj morem tankat sedaj če števec goljufa še ne pomeni da ne more tudi rezervar bit bolj prazen ali se motim
Kaj bi pa lahko razen katalizatorja, bencin filter bolj drastično bilo narobe če se bo izkazalo da to ne reši problema pač worst-case scenario!!!
Objavljeno: Sr feb 25, 2009 11:37 pm
Napisal/-a chevy
repTiL je napisal/-a:chevy:
če smem pripomnit v končni fazi sploh ni pomembno ali števec dela ali ne saj se vidi po tem kdaj morem tankat sedaj če števec goljufa še ne pomeni da ne more tudi rezervar bit bolj prazen ali se motim

Kaj bi pa lahko razen katalizatorja, bencin filter bolj drastično bilo narobe če se bo izkazalo da to ni reši problema pač worst-case scenario!!!
Ja.
Sem narobe razumel prej

Objavljeno: Sr feb 25, 2009 11:38 pm
Napisal/-a GiGi1985
repTiL je napisal/-a: worst-case scenario!!!
najcenejši worst case-scenario za petko je: Tankaj pogosteje!!

Objavljeno: Sr feb 25, 2009 11:41 pm
Napisal/-a repTiL
GiGi1985 je napisal/-a:repTiL je napisal/-a: worst-case scenario!!!
najcenejši worst case-scenario za petko je: Tankaj pogosteje!!

ter vozi malo :P :P :P
Objavljeno: Sr feb 25, 2009 11:45 pm
Napisal/-a im nobody
tu bo neki s fergazerjem....oziroma dvotočkovni brizg
Objavljeno: Sr feb 25, 2009 11:45 pm
Napisal/-a lisko
GiGi1985 je napisal/-a:"i m nobody" je verjetno mislil, če ti dela kazalec za gorivo, ker je kar pogosta okvara na petkah. Crkne plovec, in kazalec do polovice dela še normalno, potem pa kar pade na rezervo.Če je pa čist crknu pa ne kaže sploh

petka ma cca 40 litr kesl tako da kot si že rekel, stvar funkcionira OK
Zamenjaj svečke, l.sondo, bencin filter. to je najbolj simpl in poceni. Pol pa katalizator pol je pa že mašina vrsti
LP
Plovec ne crkne.....razmahljajo se mu samo kontakti ki drsajo po navitju. Vzameš narazen ter pokriviš kontakte in stvar normalno dela naprej....
ima pa 43 litrov
Imam enak motor v moji.....1.4 tudi 95 letnik in tudi 68 tisoč prevoženih. Po pravic povedano mi je prek 7 še ni uspelo spravit....
Očitno ti nekaj elektronika nagaja ker poraba je malo previsoka.....Olje pri meni od menjave do menjave ostane na max. O vbrizgu mam bolj malo pojma ker že vrsto let vozim dizle:) Upam , da se ne bom rabu sploh kdaj učit o tem:)
Objavljeno: Sr feb 25, 2009 11:54 pm
Napisal/-a GiGi1985
lisko je napisal/-a:Plovec ne crkne.....razmahljajo se mu samo kontakti ki drsajo po navitju. Vzameš narazen ter pokriviš kontakte in stvar normalno dela naprej....
ima pa 43 litrov
Imam enak motor v moji.....1.4 tudi 95 letnik in tudi 68 tisoč prevoženih. Po pravic povedano mi je prek 7 še ni uspelo spravit....
Očitno ti nekaj elektronika nagaja ker poraba je malo previsoka.....Olje pri meni od menjave do menjave ostane na max. O vbrizgu mam bolj malo pojma ker že vrsto let vozim dizle:) Upam , da se ne bom rabu sploh kdaj učit o tem:)
Hehe, si prava "wikipedia" podatkov o petki
jaz sem na svoji petki kar menjal plovec, ker sem ga dobil brezplačno...zamenjal in stvar je kazala normalno dalje.
se pa strinjam...tudi meni ni nikoli šla preko 7, verjeli ali ne, relacija Celje-Šibenik in nazaj z enim keslom, povprečna nekaj čez 4 litre.
Medtem ko 1.1 mi je pila ..... ufff....nekje v rangu Liskotovega Jeepa ob priganjanju :P
Objavljeno: Če feb 26, 2009 12:27 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Tudi sam imam enako petico in s polnim tankom goriva delam okoli 500km. Naših mopedov se ne da priklopiti na tester. Lahko se fizično pomeri z OHM metrom ali pa CO v izpuhu in to je vse. Ali je pred menjavo lambde bila tudi tako žejna?
Lep pozdrav
Objavljeno: Če feb 26, 2009 12:33 am
Napisal/-a repTiL
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Tudi sam imam enako petico in s polnim tankom goriva delam okoli 500km. Naših mopedov se ne da priklopiti na tester. Lahko se fizično pomeri z OHM metrom ali pa CO v izpuhu in to je vse. Ali je pred menjavo lambde bila tudi tako žejna?
Lep pozdrav
Da tudi pred menjavo je bila tako žejna približno .......
Objavljeno: Če feb 26, 2009 12:43 am
Napisal/-a sašo5
Nič mi ni jasno: pravite, da ima lambdo - o.k ampak, kam le ta pošilja podatke v obdelavo(in čemu) če pravite da ni računalnika in je navaden (dvostopenjski verjetno)fergazer.....
P.S 36: 2.5 = 14,4 LIT/100 - to mora obupno smrdet po bencinu na izpuhu......
kakšne so svečke, fertajler je verjetno elektronski(vseeno rabi pregled) pa strokovnjaka poišči, da bo vplinjač "vrgel" v prafaktorje, boš videl potem.......ampak še vedno me muči ta "lambda"....poglej še če avto kaj ne "zavira" ....(kot da bi bila malo ročna potegnjena.....)
Objavljeno: Če feb 26, 2009 12:46 am
Napisal/-a repTiL
sašo5 je napisal/-a:Nič mi ni jasno: pravite, da ima lambdo - o.k ampak, kam le ta pošilja podatke v obdelavo(in čemu) če pravite da ni računalnika in je navaden (dvostopenjski verjetno)fergazer.....
P.S 36: 2.5 = 14,4 LIT/100 - to mora obupno smrdet po bencinu na izpuhu......
kakšne so svečke, fertajler je verjetno elektronski(vseeno rabi pregled) pa strokovnjaka poišči, da bo vplinjač "vrgel" v prafaktorje, boš videl potem.......ampak še vedno me muči ta "lambda"....
vsekakor bom sporočil kako se bo rešilo to jutri mehaniku oz. mojstrubom pa naročil da pregleda uplinjač... koliko pa je cena rabljenega oz. obonvljenega če se da pač ta dvojni uplinjač popravit vsaj priblžno čene gremo na odpad je tega na tone
Objavljeno: Če feb 26, 2009 1:03 am
Napisal/-a Mad
... Če je 95 letnik je sigurno injection - sicer mono -point a še vedno injection ... Petka ima modul vžiga ki je nekje na karoseriji - požarna stena in če ti pije je lahko tudi tam okoli narobe ... mogoče je tudi tvoj injektor zapacan in premalo atomizira gorivo pa se to pozna pri porabi ... kot sem videl si napisal da si z obale - v Izoli imaš avtoodpad en odcep po tehničnih pregledih pojdi k mehaniku ki je lastnik odpada ti bo verjetno znal pomagat ker dobro pozna ta motor in če ne je v stari garaži od AMD Izola dol pri Delamarisu majster za tvoj problem - servis vplinjačev in vbrizgalnih sistemov ...