Stran 1 od 2

Motor CRD ne vžiga

Objavljeno: So feb 28, 2009 6:27 pm
Napisal/-a jeep 4x4
Pozdravjeni !!
Sem novi na tem forumu in imam velik problem z svojim motorjem.
Imam jeep-a cherokee 2,5 crd in pri speljevanju nima prave moči.
Ko razvije nekje 1500 obratov motor postane živahen drugače pa pri nizkih obratih sploh ne vleče.Sedaj pa mi je še nehal užigat saj ga moreš en čas verglat da užge.
klub temu da je motor topel ga ugasneš in čez par sekunt več ne uže kot da mu je padel pritisk.Imel sem ga na servisu pri Dominkotu na Ptuju pregledali so dovod goriva in dize vse je ok.Dal sem pregledati tudi pumpo in je tudi ok.Na računalniku pa tudi nobene napake.Zasledil sem dabi mogoče lahko bil senzor tlaka na skupnem vodu.
Nevem če ima kaj veze s tem ????

Lep pozdrav jeep 4x4

Objavljeno: So feb 28, 2009 8:04 pm
Napisal/-a kofy
Vprašaj tukaj:
www.nivaoffroadteam.com

Re: Motor CRD ne vžiga

Objavljeno: So feb 28, 2009 10:59 pm
Napisal/-a lisko
jeep 4x4 je napisal/-a:Pozdravjeni !!
Sem novi na tem forumu in imam velik problem z svojim motorjem.
Imam jeep-a cherokee 2,5 crd in pri speljevanju nima prave moči.
Ko razvije nekje 1500 obratov motor postane živahen drugače pa pri nizkih obratih sploh ne vleče.Sedaj pa mi je še nehal užigat saj ga moreš en čas verglat da užge.
klub temu da je motor topel ga ugasneš in čez par sekunt več ne uže kot da mu je padel pritisk.Imel sem ga na servisu pri Dominkotu na Ptuju pregledali so dovod goriva in dize vse je ok.Dal sem pregledati tudi pumpo in je tudi ok.Na računalniku pa tudi nobene napake.Zasledil sem dabi mogoče lahko bil senzor tlaka na skupnem vodu.
Nevem če ima kaj veze s tem ????

Lep pozdrav jeep 4x4

Enako je delal meni. Po obnovi pumpe in šob teh problemov ni bilo več. Imam pa 2.5TD motor(prejšni model).

Re: Motor CRD ne vžiga

Objavljeno: Ne mar 01, 2009 9:02 am
Napisal/-a jeep 4x4
Enako je delal meni. Po obnovi pumpe in šob teh problemov ni bilo več. Imam pa 2.5TD motor(prejšni model).[/quote]

Pozdravljen!!
Si mogoče kje iz Maribora.

Re: Motor CRD ne vžiga

Objavljeno: Ne mar 01, 2009 9:13 am
Napisal/-a jeep 4x4
[Enako je delal meni. Po obnovi pumpe in šob teh problemov ni bilo več. Imam pa 2.5TD motor(prejšni model).[/quote]

Pumpo sem imel na pregledu pri Kornjaku na Ptuju,jo je pregledal in zatesnil pravi daje ok.
En je imel podoben primer na šaranu sem zasledil na foromu , zamenjal je vse živo od turbota naprej potem pa je ugotovo da je zanič senzor pritiska na skupnem vodu.

Re: Motor CRD ne vžiga

Objavljeno: Ne mar 01, 2009 9:53 am
Napisal/-a lisko
jeep 4x4 je napisal/-a:Enako je delal meni. Po obnovi pumpe in šob teh problemov ni bilo več. Imam pa 2.5TD motor(prejšni model).


Pozdravljen!!
Si mogoče kje iz Maribora.[/quote]
Iz okolice :)
Po moje bo pa res nekaj na samem vbrizgu.

Re: Motor CRD ne vžiga

Objavljeno: Ne mar 01, 2009 11:00 am
Napisal/-a jeep 4x4
[
Iz okolice :)
Po moje bo pa res nekaj na samem vbrizgu.[/quote]

Jaz tudi Radvanje pod Pohorjem!!
Nevem več kaj bi naredo nobeden od mehanikov kar jih ni malo ko sem jih vprašo nima pojma kaj je narobe!!!!!

Objavljeno: Ne mar 01, 2009 11:13 am
Napisal/-a lisko
No ja radvanje je zame še Mb :) Jaz sem proti dravogradu 30km iz Mb :)
Očitno neki svira vbrizg. Ampak ker ima ta motor že ogromno elektronskih pomagal....sem bolj kot ne v temi :) Sam se lotim po večini motorjev , ki nimajo kaj dost elektronike.
Kaj maš VM motor? Lahk pa prideš gledat kako zgleda VM motor brez glav :D

Objavljeno: Ne mar 01, 2009 11:25 am
Napisal/-a jeep 4x4
Verjetno nekje pri Prevaljah!
Dosti vozim v tisti smeri s tovornjakom!!
Trenutno imam narazen motor,čakam na zobati jermen bom ga kar zamenjal ker sem moral vse vzet narazen ko sem jemal dol pumpo.

Objavljeno: To mar 03, 2009 3:59 pm
Napisal/-a MIHOLD
Pozdravljen,

če bi bil senzor tlaka krivec , avto sploh nebi deloval.

Če topel slabo vžiga, je problem drugje. Ali oslabljena BOSCH CP črpalka, ali pa prebita ena izmed šob. Če je ena izmed šob prebita(simptomi se najprej kažejo pri ogretem motorju), se v railu enostavno ne ustvari dovolj tlaka za vžig avtomobila.

Šobe je treba stestirat, direkt na ogretem avtomobilu ko težko vžge in to ne s priklopom na tester, ampak z mehanskim diagnostičnim orodjem ;)

Objavljeno: To mar 03, 2009 5:05 pm
Napisal/-a tdk
MIHOLD je napisal/-a:Pozdravljen,

če bi bil senzor tlaka krivec , avto sploh nebi deloval.

Če topel slabo vžiga, je problem drugje. Ali oslabljena BOSCH CP črpalka, ali pa prebita ena izmed šob. Če je ena izmed šob prebita(simptomi se najprej kažejo pri ogretem motorju), se v railu enostavno ne ustvari dovolj tlaka za vžig avtomobila.

Šobe je treba stestirat, direkt na ogretem avtomobilu ko težko vžge in to ne s priklopom na tester, ampak z mehanskim diagnostičnim orodjem ;)


Mihold pozdravljen...vidim,da si nov na tem forumu;veliko kreativnosti!

Lp tdk

Objavljeno: Sr mar 04, 2009 6:02 pm
Napisal/-a jeep 4x4
Miholt je napiso

če bi bil senzor tlaka krivec , avto sploh nebi deloval.

Če topel slabo vžiga, je problem drugje. Ali oslabljena BOSCH CP črpalka, ali pa prebita ena izmed šob. Če je ena izmed šob prebita(simptomi se najprej kažejo pri ogretem motorju), se v railu enostavno ne ustvari dovolj tlaka za vžig avtomobila.

Šobe je treba stestirat, direkt na ogretem avtomobilu ko težko vžge in to ne s priklopom na tester, ampak z mehanskim diagnostičnim orodjem ;)[/quote]

Pozdravjen!!!!
Črpalko sem imel na pregledu je ok.Šobe smo mehansko pregledali če spuščajo nafte so ok.Nafto smo smo ulili v litersko flašo in priklopli direkno na črpalko pa nič.
Dejansko je ostal še samo senzor,problem pa je samo v tem da ga lahko samo kupim
da ga sprobam če je res zanič.Ni pa poceni 150 eu.zapravo sem že 500 eu. pa mi avto še vedno ne gre. Ne zdaj da jamram za dnar ampak dejansko tukaj v Mariboru
ni mehanika ki bi se spoznal na to reč.
L.p!!!!???
es

Objavljeno: Sr mar 04, 2009 7:25 pm
Napisal/-a lisko
LEj sem ti poslal PM tako da se odloči.....

Objavljeno: Ne mar 08, 2009 8:51 am
Napisal/-a MIHOLD
jeep 4x4 je napisal/-a:Pozdravjen!!!!
Črpalko sem imel na pregledu je ok.Šobe smo mehansko pregledali če spuščajo nafte so ok.Nafto smo smo ulili v litersko flašo in priklopli direkno na črpalko pa nič.
Dejansko je ostal še samo senzor,problem pa je samo v tem da ga lahko samo kupim
da ga sprobam če je res zanič.Ni pa poceni 150 eu.zapravo sem že 500 eu. pa mi avto še vedno ne gre. Ne zdaj da jamram za dnar ampak dejansko tukaj v Mariboru
ni mehanika ki bi se spoznal na to reč.
L.p!!!!???
es


Glej, nisi pozorno prebral kaj sem napisal. Ste izmerili povratni vod v skupnem času vsake šobe posebej? Ko je avto ogret?

Lepo sem tudi napisal, da če bi bil senzor avto sploh nikoli vžgal nebi...ne mrzel ne topel. Kaj javlja pa tester? Koliko kilometrov pa ima avto prevoženih?

Objavljeno: Ne mar 08, 2009 9:01 am
Napisal/-a TrijoAdijo
In kaj naj bi bilo s senzorjem tlaka v CR-u narobe, da bi ga bilo potrebno zamenjat?

p.s.: Vbrizg katerega proizvajalca je montiran na tem 2,5CRD motorju?

LP!

Objavljeno: Ne mar 08, 2009 9:09 am
Napisal/-a lisko
Z avtorjem sma se menla po tel. in grema ta teden do enega lokalnega mojstra.
Upam , da ne bo jezen, če jaz odgovorim na par vprašanj.
Avto je imel pri dominkotu na testerju.....ni pokazal nič. Sedaj ko je zmontiral pumpo in malo premrdal tudi senzor se mu je prižgala lučka za motor. Ampak avto še vedno gre.
Pravi pa da poleg tega da težko vžge je avto do nekje 1800 obratov mrtev.....potem ko mu začne pomagat pa turbina pa začne avto normalno it. Se pravi kot da bi imel neko mrtvo področje gas pedala....
Ima ta avto elektrosnki gas in bi bilo možno da j**e potencijometer gasa? Z enako temo smo se na forumu ne dolgo nazaj že srečali, kjer tudi tester ni pokazal nič, uporabnik pa je potem fizično premeril potencijometer in prišel do nekih odstopanj.....

Objavljeno: Ne mar 08, 2009 9:22 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Bi rekel da ima ta avto elektronski gas....glede na to da je CRD (CommonRail Diesel),ampak mislim da nima nobene veze.Če bi bil gas pedal, potem se motor ne bi odzival na pritisk pedala.Kolikor sem pa razumel, motor se odziva na pritisk pedala....le motor ni živahen. Po mojem mišljenju bi lahko bil kak senzor za temperaturo goriva ali zraka ali motorja....Ali pa regulator na pumpi.Morda injektorji ali pumpa. Sam upam,da nazadnje ne bo ugotovil,da se mu je katalizator sesul ali pa zamašil (ne bi bilo prvič).

Še enkrat...kateri vbrizg ima dotični motor? Bosch? bognedaj Siemens?Delphi?....

LP!

Objavljeno: Ne mar 08, 2009 5:01 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Dotični JEEP ima sistem: Bosch CP3, s skupnim vodom

Lep pozdrav

Objavljeno: Po mar 09, 2009 5:32 pm
Napisal/-a jeep 4x4
Zdravo!!
Ja ima Bosch vso inštalacijo z pumpo vred.
Včeraj sem hotel pogledati če ima slučajno v rezurvuarju pumpo za gorivo pa je nima,če bi slučajno ta kaj zajebavala.
V glavnem računalnik ne kaže napake ,najlažje bi bilo če ima kdo enak motor da bi
probal zamenjat ta senzor pa da vidimo kaj se potem zgodi.
Dejansko motor ne dobi dovol goriva za zagon ker, prvo hoče vžgat potem pa kot da mu pade gorivi.Ko je na servisu pri Dominkotu z kleščami stisnil povratno lajtungo ki gre iz pumpe nazaj v rezurvuar pa je hotel takoj užgat ,samo potem pa je bil tako velik pritisk nazaj na to cev da jo je kar zabrisalo z pumpe z zategnjeno šelno vred.
Zato ravno sumim da bi lahko preveč goriva ta senzor usmerjal nazaj namesto v skupni vod.
L.P Jepp 4x4
Če ima še kdo kakšno idejo pa prosim!!!!!

Objavljeno: To mar 10, 2009 4:37 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Po mojem mišljenju tebe ne zajebava tisti senzor, ampak regulator goriva,ki je na pumpi (sodeč po tistem,kar si napisal).Po mojem je začel spuščat.
Kakšna je pa vožnja pri višjih obratih? Potegne tako kot mora? Ali so performanse slabše?
Dejansko mi je ta problem znan, ker se je tako obnašal eden od Fordovih motorjev s CR-om.Med vožnjo je cukal, včasih ni hotu topel vžgat v prvo ampak šele v drugo ali tretjo...tester ni pokazal nič..Vsi mojstri so bili pametni in govorili, da je pumpa švoh,pa dize...itd..Po menjavi regulatorja...je nehal cukat in od takrat vžiga kot da ni bilo nič. Razlika med tvojim in fordovim motorjem je pa le v proizvajalcu (tvoj ima Bosch...Ford pa Delphi).

LP!