Stran 1 od 2

Motokultivator Mio Standard Honda - update jermen?

Objavljeno: Po mar 02, 2009 12:53 pm
Napisal/-a hrošč
Ker je bila včasih tale zadeva precej pogosta pri nas (obstajajo tudi agregati predvidevam da z istim motorjem), verjamem, da bo kdo poznal odgovor, pa tudi ker je motor zelo enostaven. Zadeva je do nedavnega normalno delovala, kljub starosti 25 let in vec (ne najdem nikjer letnice na mašini). Včeraj pa jo vžgem, in je začela metat ven bencin preko gumijaste cevke, ki pelje iz samega "motornega bloka" do zračnega filtra. Filter sem snel, bil je poln mešanice olja, ki more tako ali tako biti noter in bencina. Ko sem snel cevko iz filtra in jo vtaknil v flašo, je pri višjih obratih bencin kar tekel skozi to cev ven. Kaj bi bil lahko vzrok temu in čemu sploh služi ta cevka? Rezervnih delov se pa verjetno itak nikjer ne dobi.

Še slike:

To je ta zadeva
Slika
Slika

Bencin meče skozi črno cevko, ki je na naslednji sliki sneta
Slika
Slika
Slika

Objavljeno: Po mar 02, 2009 3:13 pm
Napisal/-a HOLLAND
Tista cevka je verjetno oddušnik, zakaj pa meta bencin ven pa nism ziher.

Objavljeno: Po mar 02, 2009 4:50 pm
Napisal/-a tristan01
Zgleda da bo treba vplinjač odpret.Morda je zaštekal plovček, ki uravnava količino goriva v vplinjaču..... Možnosti je precej. Kdaj pa je bil nazadnje vplinjač očiščen? Če je tale zadeva stala celo zimo, je možno skoraj vse. Razdret in očistit, pa bomo videli kako naprej.


LP Tristan01

Objavljeno: Po mar 02, 2009 4:53 pm
Napisal/-a primozek68
Tko, kt je tristan reku, prej pa probej trotlzihr, s kompresorjem spihaj v kontra smeri, mogoče bo smetko vn porinl. Pa olje zamenjaj.

Objavljeno: Po mar 02, 2009 5:07 pm
Napisal/-a hrošč
Zadeva je bila čez zimo v uporabi. Sem menjal olje tudi pred kratkim, še letos, pa je bilo povsem razredčeno, očitno z bencinom, je bilo kot emulzija brez mazalnih sposobnosti. Od takrat je bila uporabljena v zadnjem snegu in ni še nič ven metalo. Je pa možno, da je že takrat šlo tudi v olje, bom preveril. Očitno je tole povezano ja. Hvala za namige, se bom lotil zadeve v kratkem. Če pa ima kdo še kakšno drugo idejo pa z njo na plan:)

Objavljeno: To mar 03, 2009 11:59 am
Napisal/-a tristan01
primozek68 je napisal/-a:Tko, kt je tristan reku, prej pa probej trotlzihr, s kompresorjem spihaj v kontra smeri, mogoče bo smetko vn porinl. Pa olje zamenjaj.


Kar se pihanja tiče pa vse prej razdri, da ne bo kje v vplinjaču ali pa na bencinski črpalki (sicer je videti da je padotočni vplinjač in bencinske črpalke ni) raztrgalo kakšne membrane, ki je po 25 letih uporabe 100 precej zdelana.

LP Tristan01

Objavljeno: Pe mar 06, 2009 6:39 pm
Napisal/-a hrošč
Vplinjac snel, ocitstil, spihal, plovcek izgleda izpraven. Zmontiral nazaj, probal, je se zmeraj malo slo ven. Zamenjal se olje, ki je bilo povsem zmesano z bencinom, potem je bilo vredu. Vsaj zaenkrat. Mogoce zacne ven metati sele, ko se olje toliko zmesa z bencinom, da rata bolj tekoce. Kaj bi torej lahko bil vzrok mesanja olja in bencina v takem enostavnem, sicer 4taktnem motorju? Bom jutri se malo stestiral in se bo pokazalo, ce je ciscenje kaj pomagalo.

Objavljeno: Pe mar 06, 2009 6:59 pm
Napisal/-a Bosko001
Napaka je sigurno v uplinjaču, in to v plovcu,ki zapira bencin, kje je pa potem bencin našu pot do olja, pa ne vem točno. Ko ga ne uporabljaš, moraš nujno zapirat pipico za bencin! Pa v olju ne sme bit bencina (vsaj ne veliko), zato takoj zamenjaj olje, če se ti to še kdaj ponovi!

Ven začne pa metat, ko se nivo olja zaradi bencina dvigne.

Objavljeno: Pe mar 06, 2009 10:16 pm
Napisal/-a ronnie
Ko tole prebiram mi je nekako prišlo ma misel da bi lahko tale tvoj strojček bil kak dan shranjen pri odprti pipci v zelo ležečem položaju in bi bencin preko uplinjača stekel v motor oziroma v spodnji del in se pomešal med olje
A glede na ohranjevost gotovo ne, ker si vesten.
Plovček kot je že nekdo omenil je pa možno, da se je zataknil a je morala biti pipca tudi v tem primeru odprta.
off:
Kolk se je pa kadil ko si tole zalavfal :jao:
on:
Kot praviš si olje menjal. Zdej ga kontroliraj in tudi porabo bencina, ker bencin izpira olje je slabo za vitalne dela motorja,

Objavljeno: Pe mar 06, 2009 11:30 pm
Napisal/-a seeman66
Ne bom za 100% trdil ampak se mi zdi da v Celju Zelena tehnika še dobi rez.dele ker je šef od tam dol.

lp

Objavljeno: So mar 07, 2009 9:01 am
Napisal/-a hrošč
ronnie je napisal/-a:Ko tole prebiram mi je nekako prišlo ma misel da bi lahko tale tvoj strojček bil kak dan shranjen pri odprti pipci v zelo ležečem položaju in bi bencin preko uplinjača stekel v motor oziroma v spodnji del in se pomešal med olje
A glede na ohranjevost gotovo ne, ker si vesten.
Plovček kot je že nekdo omenil je pa možno, da se je zataknil a je morala biti pipca tudi v tem primeru odprta.
off:
Kolk se je pa kadil ko si tole zalavfal :jao:
on:
Kot praviš si olje menjal. Zdej ga kontroliraj in tudi porabo bencina, ker bencin izpira olje je slabo za vitalne dela motorja,

Ronnie, sem tudi sam ob Boskotovem postu prisel do ideje, da je mozno, da sem pozabil zapreti pipico in je od zadnjega snega stal tako (sicer pokonci, a vseeno). Bom v teh dneh se malo ga zalaufal in drzal na obratih, kontroliral olje, pa bomo videli. Potem gre pa itak v zimsko, hm, poletno spanje. Kadil pa zanimivo ni prav nic, samo tezko je vzgal (vceraj po ciscenju pa v prvo), ker je bila svecka zalita. Drugace pa za svojo starost laufa kot urca.
Hvala vsem za pomoc, se porocam kako bo. Vsekakor upam, da je temu kriva samo moja nepazljivost pri pipici, vseeno pa ni skodilo ciscenje vplinjaca, zracnega filtra in menjava olja.

Seeman, koristna informacija, ampak zaenkrat jih k sreci ne rabim:)

Objavljeno: Ne mar 08, 2009 12:06 pm
Napisal/-a hrošč
Danes ko sem ga vzgal, je spet vrglo malo olja ven, ampak samo na zacetku. Potem je bilo vredu naprej. Mogoce ga je bilo malenkost prevec nalitega. Potem je masina delovala normalno. Upam, da je sedaj problem resen.

Re: Motokultivator Mio Standard Honda

Objavljeno: Pe nov 22, 2013 7:38 pm
Napisal/-a hrošč
Pozdrav!

V prejšnji zimi mi je začel dol padat jermen za "sklopko". Če se ne motim in sem našel pravi podatek na internetu, je notri klinasti jermen dimenzije 17x580. Kje bi lahko dobil tak jermen?
Gledal sem po spletnih trgovinah, pa omenjene dimenzije nisem našel.

Re: Motokultivator Mio Standard Honda - update jermen?

Objavljeno: Pe nov 22, 2013 8:27 pm
Napisal/-a zlica22
http://www.gumitehna.com/
Mogoče tukaj. Drugače pa v trgovinah s kmetijsko mehanizacijo.

Re: Motokultivator Mio Standard Honda - update jermen?

Objavljeno: Pe nov 22, 2013 9:56 pm
Napisal/-a Mgajvr

Re:

Objavljeno: Pe nov 22, 2013 10:23 pm
Napisal/-a lancia hf
Bosko001 je napisal/-a:Napaka je sigurno v uplinjaču, in to v plovcu,ki zapira bencin, kje je pa potem bencin našu pot do olja, pa ne vem točno. Ko ga ne uporabljaš, moraš nujno zapirat pipico za bencin! Pa v olju ne sme bit bencina (vsaj ne veliko), zato takoj zamenjaj olje, če se ti to še kdaj ponovi!


Pa ravno odprto moraš pustiti, ker že pred leti sem jaz na istiem kultivatorju spomladi, ko se je vse sfrezalo zapru pipco naslednje leto spomladi jo pa nihče več ni vžgal. Vzrok je bil pa oksidacija aluminija v uplinjaču in od takrat naprej je bencin vedno odprt in ni nobenih problemov več.

hrošč je napisal/-a:Pozdrav!

V prejšnji zimi mi je začel dol padat jermen za "sklopko". Če se ne motim in sem našel pravi podatek na internetu, je notri klinasti jermen dimenzije 17x580. Kje bi lahko dobil tak jermen?
Gledal sem po spletnih trgovinah, pa omenjene dimenzije nisem našel.


Moraš pa kupiti jermen prav za ta namen, ker klasičnega boš 5x stisnil sklopko in bo jermen sežgalo in otrgal. Zato se je pri naši naredila predelava na "klasično" sklopko.

Re: Motokultivator Mio Standard Honda - update jermen?

Objavljeno: Pe nov 22, 2013 10:32 pm
Napisal/-a zlica22


No, prav tega sem tudi imel v mislih pa se nisem mogel spomnit. Kakšno leto nazaj sem prav tam dobil jermen za kosilnico, ki ga nikjer drugje niso imeli.

Re: Motokultivator Mio Standard Honda - update jermen?

Objavljeno: Pe nov 22, 2013 11:33 pm
Napisal/-a Mgajvr
kar pa se tiče pipice, imam tudi jaz vedno na vse strojih odprto. pa še nikoli ni bilo problemov. zaprem ponavadi samo takrat, ko menjam cevko ali čistim.
če je vplinjač dober, nima kaj spuščat.

Re: Motokultivator Mio Standard Honda - update jermen?

Objavljeno: So nov 23, 2013 12:45 am
Napisal/-a hrošč
Hvala, se bom pozanimal. Stari se je namreč pretegnil in ga meče dol, pa sem prestavil mašino čisto nazaj, a se ga bolj pač ne da nategniti. Ga imam pa za mušter, tako da ga lahko nesem s seboj pokazat. Sem mislil mogoče tudi na kako firmo, ki dela jermene "po naročilu".

Kakšna je pa "klasična" sklopka sploh? Glede na to da se na te zadeve ne spoznam, kakšne domače predelave odpadejo. Je pa lani začel nagajat tudi menjalnik. Ne gre namreč v rikverc, oz. originalno v "naprej" (mašina se uporablja kot snežna freza, zato je rikverc v tem primeru za vožnjo naprej). Moram pogledat zadevo, a samo palica kaj zafrkava ali je kaj drugega. Ampak dokler gre naprej in v ler je načeloma ok za sneg, saj jo ročno potegnem nazaj pri obratih.

Glede pipice pa tako: verjetno sem jo takrat pustil odprto in je bil to vzrok bencina v olju. Od takrat sem zelo pozoren, da jo zapiram in je olje ok. Ferg se pa pač spuca če je potrebno.

Sedaj pa na lov za pravi jermen, pa bo zadeva špilala še kako sezono ali dve.

Re: Motokultivator Mio Standard Honda - update jermen?

Objavljeno: So nov 23, 2013 2:13 pm
Napisal/-a lancia hf
Takole se je na naši več kot 15 let nazaj rešila sklopka da ni več na jermen.

Slika

Slika

Slika

Glede menjalnika pa najprej poglej, če dobro sedi v sedežu saj se tudi meni dostikrat dogaja, da ko prestavljam potegnem ročico ven ali pa sama poleze od vibracij.