Stran 1 od 2
Sklopka drsi:)
Objavljeno: Sr mar 04, 2009 7:57 pm
Napisal/-a imilet1
Pozdravljeni.
Opazil sem da mi vcasih in to v 4. prestavi,ko pritisnem plin do konca sklopka malo drsi-obrati mi malo zrastejo in padajo,skratka nihajo...
Ker je pri mojem avtu-to je omega B 2,5 td kar precej stroskov pri menjavi sklopke,to je okrog 400 eur.Namrec imam hidravlicni potisni lezaj,ki stane okrog 180 eur in sklopka okrok 210 eur.Zanima me ali se splača dati obnoviti sklopko k sinterju in ali bi zadeva se spilala naprej?
avto ima realnih 305.000km z bmw-jevim motorjem...
LP
Objavljeno: Sr mar 04, 2009 8:15 pm
Napisal/-a čare
obnovljena je obnovljena,nova je pa nova in če je najbrž še prva zdržala 300000 km potem bo nova druga najbrž tudi,sinter ti bo pa samo lamelo obnovil katero boš zmontiral jutri ti bo pa košara počila.-Sicer pa 400€ ni velik glede na to da za večino novejših vozil košta tok samo dualmass vztrajnik ki pa kot vemo rad crkne.Tako da sklopko dol in najbolje z vzorcem po drugo in mislim da bi se z gotovinskim plačilom pri 400€ lahko zmenil vsaj za 10% popusta ki ti ga bo dal vsak trgovec.
Objavljeno: Sr mar 04, 2009 8:16 pm
Napisal/-a čare
povej mi še kje si se zanimal za cene
Objavljeno: Sr mar 04, 2009 8:41 pm
Napisal/-a imilet1
ist trgovina...Slo pa je za sklopko KUH-a
Objavljeno: Sr mar 04, 2009 8:44 pm
Napisal/-a čare
Najbrž misliš QH??Daj mal več podatkov od avta ,grem jutri k Potokarju pa se pozanimam za dobro ceno če češ.
Objavljeno: Sr mar 04, 2009 9:20 pm
Napisal/-a imilet1
uuu super.
avto je opel omega B,letnik 2000.Motor je oznake X25DT oz. bmw-jew 6 cilindrski motor. Menjal bi sklopko,lamelo,potisni lezaj,kosaro.Jaz naj bi imel hidravlicni potisni lezaj...Najraje bi sachs ali luc...
Objavljeno: Sr mar 04, 2009 10:50 pm
Napisal/-a abcabc
I.S.T. ima najcenejše dele
Objavljeno: Če mar 05, 2009 7:07 am
Napisal/-a imilet1
ne vedno,je pa med najcenejsimi...
Objavljeno: Če mar 05, 2009 1:04 pm
Napisal/-a čare
abcabc je napisal/-a:I.S.T. ima najcenejše dele
Mogoče ampak QH je nula proti LUK,SACHS,VALEO-vsaj včasih so ble slabe sklopke.
Objavljeno: Če mar 05, 2009 2:39 pm
Napisal/-a imilet1
ce bom menjal,bom dal v vsakem primeru luk ali sachs...
Objavljeno: Če mar 05, 2009 2:44 pm
Napisal/-a primozek68
si hotu rečt sachs al pa valeo. luk je luk
Objavljeno: Če mar 05, 2009 3:02 pm
Napisal/-a čare
Kaj luk je luk??Luk je lahko čebula ali pa je LUK proizvajalec sklopk!
Objavljeno: Če mar 05, 2009 3:13 pm
Napisal/-a primozek68
LUK je nižje kvalitete kot sachs ali valeo. To sm hotu rečt.
Objavljeno: Če mar 05, 2009 3:17 pm
Napisal/-a čare
Vse 3 znamke so prva vgradnje, QH je pa nekje kot National ki ni nek biser kvalitete
Objavljeno: Če mar 05, 2009 3:45 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Valeo je blizu podna. LuK je zelo dober in je ponavadi na prvovgradnjah.Sachs je pa malo boljša roba s tem primerno ceno.
LP!
Re: Sklopka drsi:)
Objavljeno: Če mar 05, 2009 5:43 pm
Napisal/-a Pero
imilet1 je napisal/-a:Pozdravljeni.
Opazil sem da mi vcasih in to v 4. prestavi,ko pritisnem plin do konca sklopka malo drsi-obrati mi malo zrastejo in padajo,skratka nihajo...
Ker je pri mojem avtu-to je omega B 2,5 td kar precej stroskov pri menjavi sklopke,to je okrog 400 eur.Namrec imam hidravlicni potisni lezaj,ki stane okrog 180 eur in sklopka okrok 210 eur.Zanima me ali se splača dati obnoviti sklopko k sinterju in ali bi zadeva se spilala naprej?
avto ima realnih 305.000km z bmw-jevim motorjem...
LP
Sinter ponavadi samo nalepi novo oblogo na sklopko. Kolikor vem košar ne dela.
Torej kupi ''kit komplet '' košara + sklopka.
če pa že odmikaš motor potem zamenjaj še potisni ležaj = par let boš imel mir.
Objavljeno: Če mar 05, 2009 7:37 pm
Napisal/-a imilet1
ne,ce bom menjal, bom menjal komplet.edin ni mi jasno,zakaj mi le obcasno drsi?v 1.2.3.5 vlece ko zmaj...v cetrti pa okrog 2000 obratov malo zdrsne...vcasih...
Zdej pa ne vem,a naj ga se teram al menjam vse skupi?
Objavljeno: Pe mar 06, 2009 10:55 am
Napisal/-a Pero
Ponavadi se vedno bolj opazi v višjih prestavah.
Motor da od sebe pač XY navora pri določenih obratih, če si v nižji prestavi se ti zdi več zaradi menjalnika (recimo da je peta 1-1, prva je pa pomnožena recimo 4-1 = 4 krat večji pospešek/navor).
Raje čim prej zamenjaj, kot pa da ti dokončno odpove ko ne bo blizu servis.
Objavljeno: Ne jun 21, 2009 2:24 am
Napisal/-a imilet1
hm, ima kdo izkusnje s hidravlicnim potisnim lezajem? Zaenkarat se lezaja nic ne slisi in ob pritisku te spustu ne slisis nobenega zvoka....kaj pravite, da bi lezaj nato pustil in menjal le lamelo in kosaro?
Objavljeno: Ne jun 21, 2009 9:37 am
Napisal/-a lisko
imilet1 je napisal/-a:hm, ima kdo izkusnje s hidravlicnim potisnim lezajem? Zaenkarat se lezaja nic ne slisi in ob pritisku te spustu ne slisis nobenega zvoka....kaj pravite, da bi lezaj nato pustil in menjal le lamelo in kosaro?
Ležaj je ležaj....hidravličen imaš samo prenos. Pač namesto da bi vzvod potegnil zajlo, kateri bi potem spet prek vzvoda potisnil ležaj sklopke, opravi to hidravlika (enaka razlika kot ročna in nožna zavora).
Pri popravilo avtov pa imam sam načelo: nisem tako bogat , da bi delal nekaj na pol. Če nekaj delaš in če misliš stvar (avto) imet še nekaj časa oz. ga uporabljat, kot se spodobi, potem menjaj vse.....