Stran 1 od 1
Nastavitev ventilov in par detajlov....
Objavljeno: Sr mar 04, 2009 9:33 pm
Napisal/-a lisko
KAk gre nastavitev ventilov pri oljno nastavljivih dročnikih? Se pravi avt. nastavljivi ventili.....
Vse lepo in prav.....razumem delovanje in vse. Ampak kaj pa v primeru brušenja glave? Le ta pride potem nižje kako se potem to kompenzira? Gre pa za OHV motor, se pravi odmična v bloku.....
Shema ventilov in krmiljenja.....na klaviaturi se ne da nastavljat nič oz. je fiksno.

Objavljeno: Sr mar 04, 2009 9:46 pm
Napisal/-a Blinder
A to je od jeepa dizel?
Objavljeno: Sr mar 04, 2009 9:51 pm
Napisal/-a lisko
Blinder je napisal/-a:A to je od jeepa dizel?
Da. 2.5 VM motor.
Re: Nastavitev ventilov in par detajlov....
Objavljeno: Sr mar 04, 2009 9:54 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
lisko je napisal/-a:KAk gre nastavitev ventilov pri oljno nastavljivih dročnikih? Se pravi avt. nastavljivi ventili.....
Vse lepo in prav.....razumem delovanje in vse. Ampak kaj pa v primeru brušenja glave? Le ta pride potem nižje kako se potem to kompenzira? Gre pa za OHV motor, se pravi odmična v bloku.....
Shema ventilov in krmiljenja.....na klaviaturi se ne da nastavljat nič oz. je fiksno.

Mogle bi bit tolerance napisane se pravi kolko brušenj se sme opraviti oziroma mera do kje se sme glavo brusit...

Re: Nastavitev ventilov in par detajlov....
Objavljeno: Sr mar 04, 2009 10:02 pm
Napisal/-a lisko
JEREMIJA79 je napisal/-a:lisko je napisal/-a:KAk gre nastavitev ventilov pri oljno nastavljivih dročnikih? Se pravi avt. nastavljivi ventili.....
Vse lepo in prav.....razumem delovanje in vse. Ampak kaj pa v primeru brušenja glave? Le ta pride potem nižje kako se potem to kompenzira? Gre pa za OHV motor, se pravi odmična v bloku.....
Shema ventilov in krmiljenja.....na klaviaturi se ne da nastavljat nič oz. je fiksno.

Mogle bi bit tolerance napisane se pravi kolko brušenj se sme opraviti oziroma mera do kje se sme glavo brusit...

3x po 0.1mm. Kolikor sem se menil s človekom, ki vsak dan šravfa jeepe, je rekel, da naj ne skrbim. Ampak pač moja radovednost:) Ker nikjer pa ne najdem podatka koliko bi sploh lahko imeli ventli zračnost (vem ja se čudno sliši kao avt. nastavitev pa bi zračnost preverjal) ampak nekaj sigurno more bit(vsaj pri suhem motorju dokler še ni olnega pritiska) . Imam pa občutek da je (št. 13 oz. hidravlični dročnik) v njem hudo močna vzmet ki pomaga olju(preko odmične) odpirat ventil in zarad tega zračnosti ne moreš sploh pomerit ali ugotovit.
Objavljeno: Sr mar 04, 2009 10:03 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Dročnike spraznite olja ( ročno jih stisnete ), sestavite in pri prvem vžigu se sami nastavijo. V koliko jih ne boste pred sestavljanjem spraznili obstaja možnost, da vam ostane kakšen ventil po nepotrebnem odprt in sledi "kletvice" in ponovno razdiranje motorja.
Lep pozdrav
Objavljeno: Sr mar 04, 2009 10:07 pm
Napisal/-a lisko
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Dročnike spraznite olja ( ročno jih stisnete ), sestavite in pri prvem vžigu se sami nastavijo. V koliko jih ne boste pred sestavljanjem spraznili obstaja možnost, da vam ostane kakšen ventil po nepotrebnem odprt in sledi "kletvice" in ponovno razdiranje motorja.
Lep pozdrav
Stisnem s palčko od ventila? Ko dam palčko not pa stisnem dol do konca? Ne razumem najbolje....ker dročniki so 10cm pogrezjeni v blok.....in kak jih ven dobit še nisem razmišljal

Mislite da se ni olje iz njih spraznilo že samo od sebe glede na to da stoji motor podrt že tri tedne in bo še dober teden?
Objavljeno: Sr mar 04, 2009 10:40 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
lisko je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Dročnike spraznite olja ( ročno jih stisnete ), sestavite in pri prvem vžigu se sami nastavijo. V koliko jih ne boste pred sestavljanjem spraznili obstaja možnost, da vam ostane kakšen ventil po nepotrebnem odprt in sledi "kletvice" in ponovno razdiranje motorja.
Lep pozdrav
Stisnem s palčko od ventila? Ko dam palčko not pa stisnem dol do konca? Ne razumem najbolje....ker dročniki so 10cm pogrezjeni v blok.....in kak jih ven dobit še nisem razmišljal

Mislite da se ni olje iz njih spraznilo že samo od sebe glede na to da stoji motor podrt že tri tedne in bo še dober teden?
Nima kej bit jest sem pred kratkim delal motor takšnimi dročniki.Ko zalaufa 30 sekund klofa bolj na prazno potem pa se sami nastavijo,ko se vzpostavi optimalni oljni tlak.

Objavljeno: Sr mar 04, 2009 10:51 pm
Napisal/-a lisko
JEREMIJA79 je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Dročnike spraznite olja ( ročno jih stisnete ), sestavite in pri prvem vžigu se sami nastavijo. V koliko jih ne boste pred sestavljanjem spraznili obstaja možnost, da vam ostane kakšen ventil po nepotrebnem odprt in sledi "kletvice" in ponovno razdiranje motorja.
Lep pozdrav
Stisnem s palčko od ventila? Ko dam palčko not pa stisnem dol do konca? Ne razumem najbolje....ker dročniki so 10cm pogrezjeni v blok.....in kak jih ven dobit še nisem razmišljal

Mislite da se ni olje iz njih spraznilo že samo od sebe glede na to da stoji motor podrt že tri tedne in bo še dober teden?
Nima kej bit jest sem pred kratkim delal motor takšnimi dročniki.Ko zalaufa 30 sekund klofa bolj na prazno potem pa se sami nastavijo,ko se vzpostavi optimalni oljni tlak.

Sej tkole si tudi jaz mislim. Sam pač firbec....Ker recimo nazadnje ko sem imel dol boschovko in je motor stal celi mesec brez olja....in ko sem potem motor pognal je prvih 10 sekund res klofal kot da leti brez olja....