Stran 1 od 1
Računalnik motorja 2.0 Hdi
Objavljeno: Če mar 05, 2009 9:47 pm
Napisal/-a /miha\
Na servisu so po 5 tednih ugotovili, da je za naključno prižiganje rumene lučke samodiagnostike motorja (koda napake P1668) kriv računalnik motorja.
Gre za avto Citroen Berlingo, l.2003, 2.0Hdi, 165.000km.
Na nekem drugem servisu so rekli, da ne more biti računalnik?!
Zanima me:
- ali res ne more biti računalnik? zakaj?
- računalnik najbi bil drag. Koliko stane?
- Ali ima kdo kakšne izkušnje s cenejšimi? Kje bi ga dobil?
Hvala za odgovore

Objavljeno: Če mar 05, 2009 9:50 pm
Napisal/-a W3s7_S1D3
preden boš menjaval računalnik (v primeruda je res kriv), se pozanimaj pri avtoelektroniki. Kolkr vem jih oni popravljajo.
Objavljeno: Če mar 05, 2009 10:00 pm
Napisal/-a /miha\
Na servisu so ecu zamenjali z drugim enakim in je bilo menda vse v redu. Torej je kriv računalnik, če se serviser seveda ni zlagal samo zato, da bi se znebil avta?
Računalnik se spravijo popravljat? Svaka čast

Objavljeno: Če mar 05, 2009 10:04 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Vozilo na tester in preveriti pravilno delovanje ECUja. V koliko izkazuje napako se ga pobriše in na novo naloži.
Lep pozdrav
Objavljeno: Če mar 05, 2009 10:28 pm
Napisal/-a /miha\
Sem bil zraven ko je bil avto priklopljen na tester na pooblaščenem servisu citroen. So bile same kljukice povsod in vse OK, razen pač dveh napak:
-P1668 ki pomeni napako komunikacije med PCM in IDM
- napaka stikala sklopke
Prva najbi bila odgovora za preklop motorja v zasilni način, noben pa ne ve kako se jo odpravi.
Kakršnekoli izkušnje so močno zaželjene. Ali pa vsaj kaj hudiča je PCM in IDM.
Objavljeno: Če mar 05, 2009 10:35 pm
Napisal/-a vuc
elektronika SINICA v BERIČEVEM (LJ) SE UKVARJA Z POPRAVILOM RAČUNALNIKOV
Objavljeno: Če mar 05, 2009 11:36 pm
Napisal/-a /miha\
no sem se pozanimal:
PCM - powertrain control module (škatla z elektroniko)
IDM - injector driver module (škatlca z elektroniko, ki posreduje električne signale injektorjem)
A kdo ve kje je IDM pri berlingotu?
A se da PCM preprosto zamenjat z drugim od enakega avta?
Objavljeno: Pe mar 06, 2009 8:16 am
Napisal/-a joztom
Imam enak problem na domačem Peugeotu 307 HDI 90. Noben servis (2) ga ne more popraviti, da bi šel iz varnostnega delovanja. Pri meni je bila ocena pokvarjena HP (ena od 4 stvari pri odčitavanju, seveda jo poskusiš zadnjo - 1000€), po menjavi je bilo isto, nakar diagnostika ne pokaže nič drugega kot vse v redu. Pri mehaniku smo menjali še dize in še in še. Ker nimam ne vem koliko časa, bom šele ta vikend tudi sam pogledal, kaj je. Nisem imel še dizeljna, bolj se razumem na Bosch in V6 motorje. Ko sem preštudiral teoretične možne vzroke, sem ocenil, da je počen plastični kolektor od LMM na kompresor, zato zmanjkuje podtlaka in avtomatika kompresorja šele na vožnji pod obremenitvijo vrže zadevo ven. Pa ne me držat za besedo, to je mnenje laika za dizeljne, ki še ni potrjeno. Nimam pa FAP j**c zadaj in na nesrečo Siemens HP in računalnik, motor je RHY. Prosim za zasebno konzultacijo, če ti kaj uspe, jaz ti vrnem enako. Zaenkrat je avto direkt za na gnoj.
Objavljeno: Pe mar 06, 2009 8:52 am
Napisal/-a /miha\
katere napake ti pa javi? Kode mislim.
Če ti javi kej drugega kot P1668 potem nimava iste napake, le posledica je enaka. S tem da naš naključno preklopi v zasilen način in ni povezano z obremenitvijo motorja.
Če prav zastopim vaš avto ne gre iz zasilnega načina? Našega samo ugasnemo za par minut in je potem spet ok...no... potem deluje normalno 3dni al pa 15min.
Naš serviser je zamenju računalnik in avto ni več pokazal napake, je dal starega notr in je spet pokazal napako... sam jz vseen mislim, da ni računalnik problem. Matr sem trd
Mi bomo prišli stvari do dna... bom poročal
Objavljeno: Pe mar 06, 2009 9:49 am
Napisal/-a joztom
Nisem bil zraven na računalniku, kode še izvem. Zaradi te (tvoje) napake angleži podpisujejo peticijo proti PSA, ker ni v stanju detektirat proženja in je ne sanirat. Da ti tudi za vsako neznano malenkost meče v rezervni mode je pa že višek ignorance uporabnika. Po mnogih letih uporabe francoskih avtomobilov se čimprej poslavljam.
Objavljeno: Pe mar 06, 2009 1:35 pm
Napisal/-a berlonso
tudi mi pri domačem cliu imamo podobno težavo.šou naj bi rač, napaka pa je da se daljinsko ne zaklepa. u Sežani na uradnem servisu so teli rač menjat cena 550eur, (me ni blo zraven) sem pa še prjatli nesu ku dela lih tao na servisu in je naložu na novo ključe in use in je res kriu. je zrihtou pr enmu frendi in bo on zrihtou za cca 150eur popravilo...
Objavljeno: Pe mar 06, 2009 2:46 pm
Napisal/-a /miha\
joztom je napisal/-a:Nisem bil zraven na računalniku, kode še izvem. Zaradi te (tvoje) napake angleži podpisujejo peticijo proti PSA, ker ni v stanju detektirat proženja in je ne sanirat. Da ti tudi za vsako neznano malenkost meče v rezervni mode je pa že višek ignorance uporabnika. Po mnogih letih uporabe francoskih avtomobilov se čimprej poslavljam.
Računalnik je nemški... Bosch EDC 15C2 tko da so nemci krivi

Objavljeno: Ne mar 08, 2009 12:53 pm
Napisal/-a joztom
Napaka Antipollution Fault in v nadaljevanju izjemno moteno pospeševanje nad 3000 obrati z izpadi in nihanjem obratov. No, končno je zadeva, ki nagaja odkrita in sanirana. Pumpa (Siemens) je počasi izdihovala in iz nje so šle špene, ki so se zabasale v iberlaufu iz CommonRaila v tank. Jo ni diagnostike, je bil avto na dveh pooblaščenih servisih, pa nič. Končno je pravi mojster (JB izpod Šmarne gore) ugotovil , kaj je in to pri križnem poskusu menjave ajnšpric diz, ko je cevko dol vrglo. Raziskava naprej je pokazala kritično in pravo napako. Vsi, ki prisegate na testerje, se pod nosom obrišite, tester je ORODJE v rokah mojstra, ki pa mora delovanje sklopov tudi razumeti. Tudi ni po dveh primerljivih krogov na avtu in ni možno zanesljivo oceniti, ali senzorika kaže dejansko stanje sklopov. Zato je pa ključno stalno učenje in izobraževanje, je že tako.
Še o servisnih službah. PSA dobavlja redkejše del v 14 dneh, VW pa v 24 urah, že tukaj je razlika, pa vam ne upam povedati koliko let že vozim francoze.
Objavljeno: Če mar 12, 2009 11:45 am
Napisal/-a /miha\
Tudi mi smo odkril napako na berlingotu.
Pri odvzemanju gasa so ventili tako zaropotali, da so zmotili senzorje v šobah, te so nato javile modulu IDM drugačne info kot jih je ta poslal, zato se je generirala napaka komunikacije med IDM in PCM, čeprav je bil vzork čisto drugje.
So pa ventili tako ropotali, da se jih je kar lepo slišalo v prostem teku. In če se prav spomnim začetk naključnega prižiganja lučke in začetek ropotanja ventilov kar lepo sovpadata.
Zadevo so zrihtali pri Jelen DIESEL SERVIS. Šefe je bil bolj vesel, da je zadeva zrihtana kot jz

Objavljeno: Pe mar 13, 2009 10:00 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
joztom je napisal/-a:Napaka Antipollution Fault in v nadaljevanju izjemno moteno pospeševanje nad 3000 obrati z izpadi in nihanjem obratov. No, končno je zadeva, ki nagaja odkrita in sanirana. Pumpa (Siemens) je počasi izdihovala in iz nje so šle špene, ki so se zabasale v iberlaufu iz CommonRaila v tank. Jo ni diagnostike, je bil avto na dveh pooblaščenih servisih, pa nič. Končno je pravi mojster (JB izpod Šmarne gore) ugotovil , kaj je in to pri križnem poskusu menjave ajnšpric diz, ko je cevko dol vrglo. Raziskava naprej je pokazala kritično in pravo napako. Vsi, ki prisegate na testerje, se pod nosom obrišite, tester je ORODJE v rokah mojstra, ki pa mora delovanje sklopov tudi razumeti. Tudi ni po dveh primerljivih krogov na avtu in ni možno zanesljivo oceniti, ali senzorika kaže dejansko stanje sklopov. Zato je pa ključno stalno učenje in izobraževanje, je že tako.
Še o servisnih službah. PSA dobavlja redkejše del v 14 dneh, VW pa v 24 urah, že tukaj je razlika, pa vam ne upam povedati koliko let že vozim francoze.
Če mojster ve zakaj se gre...potem zna s testerjem ugotoviti dejansko napako. Če je pa liml...je pač liml.
Verjamem, da se s testerjem da ugotovit, da je pumpa v izdihljajih...ampak kot sem omenil....če je mojster liml...je pač liml.
LP!