Stran 1 od 2

Twingo '98 počepa v levo

Objavljeno: Če mar 12, 2009 11:08 am
Napisal/-a supaFlaj
Na Twingotu '98, 1.2 opažam, da je sprednji levi del vsak dan niže. Pred mesecem sem ga imel na servisu (menjava manšete), kjer so mi tudi očistili HK zglob in ugotovili, da je kar močno načet. Ali je možno, da se poseda zaradi zgloba, ali pa je potrebno menjati amortizerje?

Hvala

Objavljeno: Če mar 12, 2009 11:13 am
Napisal/-a xsara
amortizer ti spušča, pa pri menjavi manšete niso nč opazil, če je mogoče kaj olja na amortizerju?...........drgač pa HK zglob ni kriv, da se avto poseda........

Objavljeno: Če mar 12, 2009 11:28 am
Napisal/-a gaši
Mogoče počena vzmet..

Objavljeno: Če mar 12, 2009 11:49 am
Napisal/-a supaFlaj
Aham, torej če amortizer pušča, se ne posede do konca? Traja nekaj časa, in počasi leze dol? Kako je pa z vzmetjo, a takoj počepne in ga samo amortizer drži gor? Bom sam preveril amortizer in vzmet. Kako naj bom pa 100% da je eno izmed tega krivo?

hvala

Objavljeno: Če mar 12, 2009 11:58 am
Napisal/-a xsara
supaFlaj je napisal/-a:Aham, torej če amortizer pušča, se ne posede do konca? Traja nekaj časa, in počasi leze dol? Kako je pa z vzmetjo, a takoj počepne in ga samo amortizer drži gor? Bom sam preveril amortizer in vzmet. Kako naj bom pa 100% da je eno izmed tega krivo?

hvala


če bi se vzmet čist razpaldla bi se avto takoj do konca usedu, ker vzmet je tista, ki avto drži pokonci, amortizerji pa blažijo udarce od podlage in niso nosilni element.......

Objavljeno: Če mar 12, 2009 1:04 pm
Napisal/-a supaFlaj
Ok, razumem. A mi lahko še potem odgovorite, če menjam levi HK zglob, je priporočeno tudni desnega, ali ni pomembno?

Objavljeno: Če mar 12, 2009 1:15 pm
Napisal/-a xsara
supaFlaj je napisal/-a:Ok, razumem. A mi lahko še potem odgovorite, če menjam levi HK zglob, je priporočeno tudni desnega, ali ni pomembno?


ne ni treba menjati obeh zglobov, menjaj samo tistega, ki je zanič, kaj pa je
pravzaprav narobe z zglobom, ti poka pri zavijanju med vožnjo, so mehaniki vidl zglob, da je načet oziroma že tudi mogoče zdrobljen?........

Objavljeno: Če mar 12, 2009 1:25 pm
Napisal/-a supaFlaj
Pred enim leto sem dal menjat diske in pakne. Letos januarja mi je na tehničnem rekel, da mam počeno manšeto in sem peljal na servis. Manšeta v bistvu sploh ni bla počena, ampak samo sneta, kovinske objemke pa sploh ni blo gor. Torej so pri montaži diskov pozabili dat gor objemko + da so še zglob potolkl pri montaži. Serviser mi je rekel, da je dobr obtolčen in da ne bo več dolgo. Tudi speljevanje v ovinek povzroča ropot, k zglob grabi in pri zaviranju se pojavlja občutek kot da imam jajčasto gumo???

Objavljeno: Če mar 12, 2009 1:30 pm
Napisal/-a svadreb
Jaz sem imel Twinga letnik 97, pa je bil tudi spredaj levo (voznikova stran) nižji kot desno. Potem mi je počila ena vzmet in sem dal obe sprednji vzmeti zamenjat. Ampak avto je bil še zmeraj poseden. Potem smo desno vzmet malo odrezali, da je bil avto vsaj približno raven, ampak 100% pa še vedno ni bil. Po zagotovilih mehanika je bilo s podvozjem vse OK in tudi amortizer naj ne bi vplival na višino avta. Zadevo sem pustil tako kot je bila, saj je sicer avto delal OK in tudi med vožnjo ni bilo čutiti povešenosti. Vidim pa na cesti kar nekaj Twingov, ki so prav tako povešeni. Verjetno se to zgodi, ker se večinoma vozi samo po en človek (voznik). Druge logike ne vidim.

Objavljeno: Če mar 12, 2009 1:39 pm
Napisal/-a xsara
supaFlaj je napisal/-a:Pred enim leto sem dal menjat diske in pakne. Letos januarja mi je na tehničnem rekel, da mam počeno manšeto in sem peljal na servis. Manšeta v bistvu sploh ni bla počena, ampak samo sneta, kovinske objemke pa sploh ni blo gor. Torej so pri montaži diskov pozabili dat gor objemko + da so še zglob potolkl pri montaži. Serviser mi je rekel, da je dobr obtolčen in da ne bo več dolgo. Tudi speljevanje v ovinek povzroča ropot, k zglob grabi in pri zaviranju se pojavlja občutek kot da imam jajčasto gumo???


ja potem če poka gre zglob proti koncu, probaj ga dati obnovit, če ne pa novga, pomoje zglobi za twinga l.98, ne morejo koštat več kot 90 €........

Objavljeno: Če mar 12, 2009 1:39 pm
Napisal/-a supaFlaj
svadreb
Ja, jaz sem tudi opazil, druge twingote ki so povešeni nalevi strani. Sam se v avtomobilu vozim že skoraj 2 leti, redko, da je sopotnik zraven, torej je možno, da je leva stran bolj obremenjena. Ni mi pa jasno, kaj je potem tista stvar, ki se deformira, če ni vzmet ali amortizer?

Objavljeno: Če mar 12, 2009 1:46 pm
Napisal/-a xsara
supaFlaj je napisal/-a:svadreb
Ja, jaz sem tudi opazil, druge twingote ki so povešeni nalevi strani. Sam se v avtomobilu vozim že skoraj 2 leti, redko, da je sopotnik zraven, torej je možno, da je leva stran bolj obremenjena. Ni mi pa jasno, kaj je potem tista stvar, ki se deformira, če ni vzmet ali amortizer?


ja lahko je res vzmet počena, probaj mal pogledat če se kej vidi, dvigni avto z dvigalko in pomoje se bi moglo kej vidt, kaj pa pleh tm okrog amortizerjev z notranje strani v motornem predelu in pod blatnikom je cel (ni slučajno kej gnilo, ali pa mogoče
zabito od kreša al kej podobnega?)........

Objavljeno: Če mar 12, 2009 2:02 pm
Napisal/-a zoro_31
Moj twingo je letnik 98' ter se tudi kar posedo na levo stran. Kasneje sem dal gor športne vzmeti, avto nižji za 3,5 cm, in od takrat se mi zdi je bolj raven. Verjetno je problem v vzmeteh, se rade posedejo.

Objavljeno: Če mar 12, 2009 2:12 pm
Napisal/-a xsara
ja potem so res serijske vzmeti slabe oziroma po letih uporabe zgubijo na prožnosti ali celo počijo in se posedejo, zamenjaj prednji par pa bo sigurn bolje........

Objavljeno: Če mar 12, 2009 8:40 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Kar se tiče višine vozila se zamenja sprednji par vzmeti ( kot vam je bilo že svetovano ). Homokinetični zglob se pa da obnoviti. Torej za razliko novega in obnovljenega zgloba se dokupi vzmeti in je urejeno popravilo za sprejemljivo ceno.

Lep pozdrav

Objavljeno: Pe mar 13, 2009 7:34 am
Napisal/-a svadreb
Mogoče bi moral zamenjati tudi zadnje vzmeti

Objavljeno: Pe mar 13, 2009 9:40 am
Napisal/-a gaši
No tudi moj Twnigo letnik 97 je spredaj levo tudi zlo poseden, se kr vidi razlika..no ko sem ga kupu je reko lastnik da se je veliko časa vozo sam in tudi jaz se veliko sam vozim, zato mislim da so se posedle kr menjal sem tudi sprednja mortizerja in še enako vedno..drugi tedn pa pridejo vzmeti -35mm in upam da se bo problem rešo..kaj vi pravite? ..pač da nebo več tako poseden spredaj levo..

Objavljeno: Pe mar 13, 2009 9:49 am
Napisal/-a joztom
Vsi zelo dobro veste, da ne samo da se posedajo, ampak tudi masovno pokajo fedri na francoskih avtih, zelo znana sta Twingo in pa C3. Potem pri Potokarju kupiš Lesjöfors fedre in je mir. Pa to čisto vsi mehaniki vedo.

Objavljeno: To mar 17, 2009 8:20 am
Napisal/-a supaFlaj
Hvala za vso izčrpnost, ampak, noben mi pa ne zna odgovorit, če je neenakomerno zaviranje na levem prednjem kolesu (uničen zglob) posledica dotrajanega zgloba? Diski in ploščice so bili menjani pred 10k km, zavira pa tako kot bi bil disk zvit?

Objavljeno: To mar 17, 2009 8:48 am
Napisal/-a tristan01
supaFlaj je napisal/-a:Hvala za vso izčrpnost, ampak, noben mi pa ne zna odgovorit, če je neenakomerno zaviranje na levem prednjem kolesu (uničen zglob) posledica dotrajanega zgloba? Diski in ploščice so bili menjani pred 10k km, zavira pa tako kot bi bil disk zvit?


Diski in ploščice so že menjani, kaj pa sedla so bila očiščena in namazana, ter protiprašne gumice na vodilih dobro nazaj nataknjene? Sem pred nekaj leti naletel na Clia, kjer so vodila toliko zablokirala, da je zavirala samo ena ploščica, druga stran diska pa je bila že čisto rjava. voznica tega ni videla, ker je zavirala samo zunanja ploščica. Ob razdiranju sem ugotovil, da so komplet vodila sedel zablokirala. Pomaga dobro čiščenje in kapljica masti pred sestavljanjem.

Lp Tristan01