Stran 1 od 4

Zakaj se turbine pri turbodieslih tako rade kvarijo??????

Objavljeno: Pe mar 13, 2009 9:02 am
Napisal/-a Boris B.
Lep pozdrav!
V zadnjem času zelo pogosto slišim,da se masovno kvarijo turbine pri turbodizlih vseh vrst.Kot pa sem slišal je tudi zelo zelo velik strošek.Kaj pa je glavni razlog tega?Ali turbine res niso dobro konstruirane?Ali je razlog v zelo slabem gorivu,baje da ga redčijo z vodo??Način vožnje.....????

Objavljeno: Pe mar 13, 2009 9:13 am
Napisal/-a nebivedu
Razlog je v slabi kvaliteti. Vsi namreč šparajo.

Objavljeno: Pe mar 13, 2009 9:18 am
Napisal/-a ban
Potem se lahko kvarjo tud pr bencinarjih.

Objavljeno: Pe mar 13, 2009 9:39 am
Napisal/-a Luks1
Tole je po moje bolj novica od ust do ust!
Sigurno je več okvar kot pred petimi ali več leti, je pa tudi turbodizlov več prodanih kot takrat. Če hladnega ne tiščiš in vročega takoj ne ugasneš, bo lahko zdržala življensko dobo avta, če pa je tovarniška napaka, se pa praviloma pokaže še v garanciji.
Masovno se pa res ne kvarijo. Tu pa tam, pa kaka gre.

Objavljeno: Pe mar 13, 2009 1:36 pm
Napisal/-a gecco
Kaj se rade kvarijo? Nisem nič posebnega opazil do sedaj :) Edino 1.9 dCi od Renaulta je pa res imel slabe slabe turbine...tisto pa smo rabili popravljati pri dveh avtih

Objavljeno: Pe mar 13, 2009 1:44 pm
Napisal/-a im nobody
Luks1 je napisal/-a:Tole je po moje bolj novica od ust do ust!
Sigurno je več okvar kot pred petimi ali več leti, je pa tudi turbodizlov več prodanih kot takrat. Če hladnega ne tiščiš in vročega takoj ne ugasneš, bo lahko zdržala življensko dobo avta, če pa je tovarniška napaka, se pa praviloma pokaže še v garanciji.
Masovno se pa res ne kvarijo. Tu pa tam, pa kaka gre.


ne bi si upal trditi da držijo življensko dobo avta rečmo kakega 1.9 traktorja ki zdrži bp 500.000km ;) če pa že pa ne opravlja turbina svojo nalogo kakovostno...

Objavljeno: Pe mar 13, 2009 2:14 pm
Napisal/-a chevy
V veliko primerov so lastniki (avta s turbino) sami krivi!

Objavljeno: Pe mar 13, 2009 2:15 pm
Napisal/-a M.Izy
avto je kot človek
najprej vstane, pol se malce razgiblje in ogreje, pol pa lahk delaš full.
ko nehaš delat , se morš tud malce ramigat in ne takoj ustavit, če ne drugi dan ne vstaneš.

Tako je pri avtu, ga zalavfat, pol se v miru namestit, pripet, ko pride na delovno temperaturo, pa ga lahk goniš. ko prideš na cilj, morš kako minuto počakat, pa ga pol ugasit.
tako bo avto in turbinca špilala full dolg.

Največ napak na turbinah pa je na avtih, pripeljanih iz tujine- belgije ali podobno, na števcu imajo vsi avti okol 100 do 120000, v resnici pa štiristo tisoč.Vse sicer na dolge ture in z boljšim gorivom ampak so tudi gnani pod polnim gasom, ko pa pride na naše ceste takšen avto z zbitimi kilometri, pa vožen na krajše razdalje, par kilometrov -- pa se zgodi, da so !"turbine zanič".

Objavljeno: Pe mar 13, 2009 3:02 pm
Napisal/-a Luks1
im nobody je napisal/-a:
Luks1 je napisal/-a:Tole je po moje bolj novica od ust do ust!
Sigurno je več okvar kot pred petimi ali več leti, je pa tudi turbodizlov več prodanih kot takrat. Če hladnega ne tiščiš in vročega takoj ne ugasneš, bo lahko zdržala življensko dobo avta, če pa je tovarniška napaka, se pa praviloma pokaže še v garanciji.
Masovno se pa res ne kvarijo. Tu pa tam, pa kaka gre.


ne bi si upal trditi da držijo življensko dobo avta rečmo kakega 1.9 traktorja ki zdrži bp 500.000km ;) če pa že pa ne opravlja turbina svojo nalogo kakovostno...


Seveda, povsod lahko najdeš izjeme!

Povprečje v Slo je manj kot 20kkm letno in za prevozit 500kkm rabiš 25 let. Tako starost pa zelo malo avtomobilov doživi, pa ne le zaradi okvar turbine.

Aja, imel sem pred leti 1.9 turbotraktorja in v prevoženih 120kkm na 100 kkm podlage, sem imel par popravil motorja, turbina pa b.p.

Objavljeno: Pe mar 13, 2009 4:07 pm
Napisal/-a lisko
Zakaj se je tema odprlo ravno v času ko jaz svojo turbino popravljam?:)

No prevoženih ima 350 tisoč in turbina je še vedno delala.....sicer ne več tako kot bi mogla (razliko bom poročal) ampak še vedno je šla. Prej mu je počla glava kot pa crknila turbina....

Objavljeno: Pe mar 13, 2009 4:17 pm
Napisal/-a IcEm4n
crkuje zato, ker folk nespametno ravna z njimi....

Objavljeno: Pe mar 13, 2009 4:17 pm
Napisal/-a roomeo
Če avta ne boš gnal hladnega v obrate (lepa vožnja do 2.2000 obratov)in ga ne vročega ugašal, se turbine ne bodo kvarile. Razen izjem seveda. ;)

Objavljeno: Pe mar 13, 2009 4:36 pm
Napisal/-a bizgec
Pred časom je bla že debata o turbinah.Takrat sem na dolgo in široko napisal o tem.Zato bom zdaj kratek:če malo popaziš na avto in z njim ne delaš kot svinja z mehom,ga redno servisiraš in upoštevaš tista dva kratka nasveta glede vožnje z mrzlim in vročim motorjem ter normalnimi obrati na začetku in koncu poti,ti nima kaj falit.Kvaliteta goriva popolnoma nič ne vpliva na delvanje turbine,ravno tako ni razlik pri dizlu ali bencinarju,kar se tiče vzdržljivosti turbin.
Za volanom sem od leta 1983.Predvsem turbo-dizlov.Do zdaj mi niti ena turbina še ni odpovedala ali pokazala kaj slabše delovanje po npr.500.000km ,kot tedaj,ko je bila nova.Ne samo turbina-niti vodne pumpe,bosch pumpe,kompresorji klime in podobne pritikline,ki jih imajo avti so za mene doživljenski.Ne vem,kaj ljudje počnejo z sklopkami,zavorami,ko jih menjajo npr.pri 50.000km-zame je to nerazumljivo.Nočem pametovat,ampak za moje pojme so tovrstna popravila samo zaradi neznanja,oz.grobosti šoferjev.

Objavljeno: Pe mar 13, 2009 4:57 pm
Napisal/-a marjan novak
Tudi jaz pravim, da je razlog neizobraženost voznikov. Drugače je avtoindustrija zasnovana tako, da uporabniku pobere čim več denarja. Osemdeseta in devedeseta leta so bila stroškovno bolj prijazna.
LP

Objavljeno: Pe mar 13, 2009 6:18 pm
Napisal/-a uros11
in vse to je povezano tudi z mazanjem turbine (oljni klin), če zmanjka olja, turbina gre v franže, ker se zavrti na suho.

Objavljeno: Pe mar 13, 2009 6:26 pm
Napisal/-a Fiatfan
bizgec je napisal/-a:Pred časom je bla že debata o turbinah.Takrat sem na dolgo in široko napisal o tem.Zato bom zdaj kratek:če malo popaziš na avto in z njim ne delaš kot svinja z mehom,ga redno servisiraš in upoštevaš tista dva kratka nasveta glede vožnje z mrzlim in vročim motorjem ter normalnimi obrati na začetku in koncu poti,ti nima kaj falit.Kvaliteta goriva popolnoma nič ne vpliva na delvanje turbine,ravno tako ni razlik pri dizlu ali bencinarju,kar se tiče vzdržljivosti turbin.
Za volanom sem od leta 1983.Predvsem turbo-dizlov.Do zdaj mi niti ena turbina še ni odpovedala ali pokazala kaj slabše delovanje po npr.500.000km ,kot tedaj,ko je bila nova.Ne samo turbina-niti vodne pumpe,bosch pumpe,kompresorji klime in podobne pritikline,ki jih imajo avti so za mene doživljenski.Ne vem,kaj ljudje počnejo z sklopkami,zavorami,ko jih menjajo npr.pri 50.000km-zame je to nerazumljivo.Nočem pametovat,ampak za moje pojme so tovrstna popravila samo zaradi neznanja,oz.grobosti šoferjev.


se podpišem pod to.

Objavljeno: Pe mar 13, 2009 6:41 pm
Napisal/-a tdk
M.Izy je napisal/-a:avto je kot človek
najprej vstane, pol se malce razgiblje in ogreje, pol pa lahk delaš full.
ko nehaš delat , se morš tud malce ramigat in ne takoj ustavit, če ne drugi dan ne vstaneš.

Tako je pri avtu, ga zalavfat, pol se v miru namestit, pripet, ko pride na delovno temperaturo, pa ga lahk goniš. ko prideš na cilj, morš kako minuto počakat, pa ga pol ugasit.
tako bo avto in turbinca špilala full dolg.

Največ napak na turbinah pa je na avtih, pripeljanih iz tujine- belgije ali podobno, na števcu imajo vsi avti okol 100 do 120000, v resnici pa štiristo tisoč.Vse sicer na dolge ture in z boljšim gorivom ampak so tudi gnani pod polnim gasom, ko pa pride na naše ceste takšen avto z zbitimi kilometri, pa vožen na krajše razdalje, par kilometrov -- pa se zgodi, da so !"turbine zanič".


x1!

lp tdk

Objavljeno: Pe mar 13, 2009 6:43 pm
Napisal/-a tdk
Fiatfan je napisal/-a:
bizgec je napisal/-a:Pred časom je bla že debata o turbinah.Takrat sem na dolgo in široko napisal o tem.Zato bom zdaj kratek:če malo popaziš na avto in z njim ne delaš kot svinja z mehom,ga redno servisiraš in upoštevaš tista dva kratka nasveta glede vožnje z mrzlim in vročim motorjem ter normalnimi obrati na začetku in koncu poti,ti nima kaj falit.Kvaliteta goriva popolnoma nič ne vpliva na delvanje turbine,ravno tako ni razlik pri dizlu ali bencinarju,kar se tiče vzdržljivosti turbin.
Za volanom sem od leta 1983.Predvsem turbo-dizlov.Do zdaj mi niti ena turbina še ni odpovedala ali pokazala kaj slabše delovanje po npr.500.000km ,kot tedaj,ko je bila nova.Ne samo turbina-niti vodne pumpe,bosch pumpe,kompresorji klime in podobne pritikline,ki jih imajo avti so za mene doživljenski.Ne vem,kaj ljudje počnejo z sklopkami,zavorami,ko jih menjajo npr.pri 50.000km-zame je to nerazumljivo.Nočem pametovat,ampak za moje pojme so tovrstna popravila samo zaradi neznanja,oz.grobosti šoferjev.


se podpišem pod to.


x2!

lp tdk

Objavljeno: Pe mar 13, 2009 6:43 pm
Napisal/-a bk206
Fiatfan je napisal/-a:
bizgec je napisal/-a:Pred časom je bla že debata o turbinah.Takrat sem na dolgo in široko napisal o tem.Zato bom zdaj kratek:če malo popaziš na avto in z njim ne delaš kot svinja z mehom,ga redno servisiraš in upoštevaš tista dva kratka nasveta glede vožnje z mrzlim in vročim motorjem ter normalnimi obrati na začetku in koncu poti,ti nima kaj falit.Kvaliteta goriva popolnoma nič ne vpliva na delvanje turbine,ravno tako ni razlik pri dizlu ali bencinarju,kar se tiče vzdržljivosti turbin.
Za volanom sem od leta 1983.Predvsem turbo-dizlov.Do zdaj mi niti ena turbina še ni odpovedala ali pokazala kaj slabše delovanje po npr.500.000km ,kot tedaj,ko je bila nova.Ne samo turbina-niti vodne pumpe,bosch pumpe,kompresorji klime in podobne pritikline,ki jih imajo avti so za mene doživljenski.Ne vem,kaj ljudje počnejo z sklopkami,zavorami,ko jih menjajo npr.pri 50.000km-zame je to nerazumljivo.Nočem pametovat,ampak za moje pojme so tovrstna popravila samo zaradi neznanja,oz.grobosti šoferjev.


se podpišem pod to.

x2 :)

Objavljeno: Pe mar 13, 2009 7:31 pm
Napisal/-a juhica
dobr da znate eni tko vozit avtomobile da s svojim stilom voznje sparate bosch pumpe in vodne pumpe... carsko.
lp