Stran 1 od 2

Ohladitev motorja Audi A4

Objavljeno: Po mar 16, 2009 7:53 am
Napisal/-a mazda3_2005
Imam problem, ki se mi vleče že skoraj 1 leto. Na AUDI A4, 1.6 101KM, letni 1997, mi niha temperatura motorja med 60-90 stopinj. V zanjem letu sem že dvakrat zamenjal termostat, tako da to lahko izločim kot primarni vzrok, prav tako pa nič narobe s merilnikom temperature, saj je cev motorja, dejansko hladna po pol urni vožnji.

Recimo primer, ko grem na daljšo pot, se motor po mestu segreje na 90 stopinj, ko pa pridem na avtocesto in pride motor čez 3500 obratov, pa se začne ohlajat in pride števec tudi do 60 stopinj. Potem temperatura variira med 90 in 60 stopinjah odvisno od hitrosti vožnje. Hitreje se peljem bolj se ohlaja.

Zanimajo me vaši predlogi, kaj bi lahko bilo narobe?

Prav tako me zanima kaj pomeni to za motor, če je recimo temperatura 75 stopinj, jaz pa se peljem po avtocest 140km/h pri 4500 obratih?

Objavljeno: Po mar 16, 2009 8:00 am
Napisal/-a xsara
ne vem, če je cev hladna je sigurno, da ti termostat ne dela, pa čeprav si ga dvakrat že menjal, mogoče imaš zrak v v sisitemu in se ustvarjajo žepki zraka, ki prepračujejo normalno kroženje hladfilne tekočine, kaj pa termostikalo na hladilniku ti deluje normalno oziroma vklaplja ventilator samo kadar je to potrebno?.............lahko ti tudi ventilator skoz dela.........

Objavljeno: Po mar 16, 2009 8:19 am
Napisal/-a ronnie
če se ti z vožnjo po mestu motor segreje na delovno tempraturo in ohladi ko se voziš hitreje torej na AC je sigurno termostat fuč. Ostane odprt. "Zataštekal"
Kupi originalnega -"ne ponaredka" Priporočam tudi menjavo celotne hladilne tekočine.
Zračni čepek pa v tem primeru ne bo. Če bi imel zračni čep- mehur ali kakorkoli že kdo temu reče bi mu avto kuhnil, ker temostata ne bi odprlo.

Objavljeno: Po mar 16, 2009 8:23 am
Napisal/-a mazda3_2005
V ventilatorju ni problem, saj sem pri prižganem avtu in 30 minutni vožnji odprl pokrov motorja in ventilator ni delal...

Zamenjal sem dva termostata. Enega v avgustu 2009, drugega v soboto (to soboto). Prav tako sem zamenjal hladilno tekočino... Dvomim, da bi bil vzrok v termostu, saj nebi trije štekali v roku 6 mesecev.

Objavljeno: Po mar 16, 2009 8:27 am
Napisal/-a ronnie
Naj še dodam
Čim prej popravi. Tudi vožnja z hladnim ne segretim motorjem na delovno tep. je zelo škodljiva za vitalne dele motorja.

Objavljeno: Po mar 16, 2009 8:50 am
Napisal/-a AudiFreak
Ja, kupi originalen termostat, pa mogoče še termostikalo...
Meni je sicer zaradi termostikala ventilator nonstop letel, lahko pa da se tvojemu samo včasih zazdi, da piha ko nebi smel, nevem.

Objavljeno: Po mar 16, 2009 8:51 am
Napisal/-a ronnie
Za ohlajanje motorja na način kot ga opisuješ je vedno krivo nenadzorovano kroženje hladilne tekočine v smeri kilerja in nazaj v motor. To pa uravnava termostat.
Če se tepreatura začne spuščat termostat zapira kroženje prek kilerja in ko presega nazivno vrednost termostata se odpira ter prepusti večjo količino hladilne preko kilerja.
Ko to ne zadostuje več za hlajenje oziroma kiler ne more zadostno hladiti tekočine se ti uklopi ventolator za prisilno hlajenje.

Objavljeno: Po mar 16, 2009 9:03 am
Napisal/-a mazda3_2005
A je možno, da je kje počila kakšna cev in prihaja preveč hladnega zraka do motrorja, še predsvesm pri višjih hitrostih in se s tem motor ne zmore ogret na delavno temperaturo...?

Objavljeno: Po mar 16, 2009 9:04 am
Napisal/-a aleshondas
lahko da so ti prodali termostat ki se ne odpira pri pravi temperaturi oz, ob isti temperaturi kot orginal!!

tudi to že videno ker je danes poplava modelov motorjev in avtotrgovina tudi ni zmotljiva kvečjemu samo da prodajo izdelek!!

če maš še orginal doma poglej če ti piše gor pri kolkih stopinjah ga odpere( na nekaterih piše nekaterih ne) pol pa še poglej na ponaredek!!

ko boš še enkrat spuščal hladilno tekočino ven in novo not dodaj čistilo zraven da ti sčisti kanale za vodo boš videl kakšna umazanija se nabere!!

Objavljeno: Po mar 16, 2009 9:12 am
Napisal/-a mazda3_2005
Notr je bil orginalni termostat in se je to dogajalo, potem se ga zamnjeal s ponaredkom (na njem je pisalo 87 stopinj), se je naprej dogoajalo, sem spet zamenjal termostat z drugim proizvajalcem za moj avto (isto 87 stopinj) in spet se dogaja isto...

Termostat je lahko kriv vendar je sekundarnega pomena, in mora biti primarni vzrok nekje drugje. Ker dvomim, da bi bili kar trije trmostati v okvari...

Objavljeno: Po mar 16, 2009 9:22 am
Napisal/-a Matjazy
Sem mel podobne težave, pa je bil kljub večkratni zamenjavi še vedno kriv termostat. Ponaredki niso vredni nič! Težavo sem odpravil s ponovno menjavo termostata - na koncu originalnega!!

Objavljeno: Po mar 16, 2009 9:24 am
Napisal/-a mazda3_2005
Pri katerem avtu?

Objavljeno: Po mar 16, 2009 9:31 am
Napisal/-a ronnie
Možnost bi tudi bila, da je z gumico pri termostatu kaj narobe. In ti termostat pleše v ohišju in okoli sebe prepušča.

Objavljeno: Po mar 16, 2009 9:41 am
Napisal/-a Fan
mazda3_2005 je napisal/-a:Notr je bil orginalni termostat in se je to dogajalo, potem se ga zamnjeal s ponaredkom (na njem je pisalo 87 stopinj), se je naprej dogoajalo, sem spet zamenjal termostat z drugim proizvajalcem za moj avto (isto 87 stopinj) in spet se dogaja isto...

Termostat je lahko kriv vendar je sekundarnega pomena, in mora biti primarni vzrok nekje drugje. Ker dvomim, da bi bili kar trije trmostati v okvari...


Pozdravljeni
Ja notri je bil originalni termostat in ko je odpovedal sodelovanje ste ga zamenjali.
Kot so vam že predhodniki napisali je pri vas krivo kroženje hladilne tekočine, kar pa uravnava termostat. Torej preverite kako je prezračen hladilni sistem in v primeru, da ni zračnih mehurjev je potrebno zamenjati termostat.
Kar se pa tiče kvalitete raznoraznih kvazi nadomestnih delov pa imate možnost, da jih kupite 10 kosov in vsi so zanič. Lahko pa je samo napaka pri montaži in obstoječi termostat ne tesni.

Lep pozdrav

Objavljeno: Po mar 16, 2009 10:03 am
Napisal/-a Matjazy
mazda3_2005 je napisal/-a:Pri katerem avtu?


Audi ;)

Objavljeno: Po mar 16, 2009 10:20 am
Napisal/-a abbe
pjt na servis pa kup original termostat.je sigurno cenejsi kot ta dva ki si jih kupil.
sj noben ne rece da sta termostata zanic.delata ze vendar ne zapirata pri pravi temperaturi.

Objavljeno: Po mar 16, 2009 8:24 pm
Napisal/-a moj-avto
Termostat ti je šel. Kupi originalen in ne ponaredka.
Jaz sem imel isto težavo na Octaviji kak mesec nazaj, pa mi je rekel mehanik, da z ponaredki ima slabe izkušnje.
Originalen termostat stane 25€.

Objavljeno: Po mar 16, 2009 8:34 pm
Napisal/-a LukL
kaj pa če je bil avto razbit pa so eni ''majstri'' dal večji hladilnik notr?

Objavljeno: Po mar 16, 2009 9:18 pm
Napisal/-a joztom
Tudi pri trimetrskem hladilniku ureja kroženje termostat, seveda, če je prav obrnjen. Večinoma prodajajo Vernet ali Behr, ki so tudi originalna vgradnja in potrebna so prava tesnila, zahtevaj enega od teh dveh firm (Potokar, Autocommerce).

Objavljeno: Po mar 16, 2009 10:28 pm
Napisal/-a kofy
Kupi originalni termostat, zamenjaj tudi tesnilo termostata, in konec lapanja... ;)