Stran 1 od 1

Razdelilna kapa in kabli

Objavljeno: Po mar 16, 2009 10:18 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
Mene pa zanima na koliko časa bi se moral menjati kabli od razdelilne kape do svečk? Pa kako se preveri stanje če je vse vredi z njimi z kakim multimetrom? Mam pa polo l.1998.
Pa če se mogoče ve kje se jih da dobit, pocen?
Pa kje nasploh bi se dal ugodno dobit VW dele v LJ in bližnji okolici?

Objavljeno: Po mar 16, 2009 11:09 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
V koliko želite kvalitetno robo, potem si nabavite original, ki je malo dražja apak............ v koliko pa želite poceni ( Copex, Motomat.................... ) vendar je temu primerna tudi ........................

Lep pozdrav

Objavljeno: Po mar 16, 2009 11:51 pm
Napisal/-a abcabc
I.S.T ima najcenejšo robo, ampak o kvaliteti nimam pojma. Jaz vedno kupujem tam, ko je najceneje. Za stare "kripe" je čist OK.
Potem imaš pa še Motomat na Celovški cesti.
Potokar na Parmovi
Euroton na Tržaki cesti (št.okol 300-350 točno ne vem)
West Tržaška cesta + Trgoavto
V Medvodah je tud en Tapos
Potem Škofja Loka Markovič.
Vrhnika-Avtomax, Vargalant.

BO dost

Če se ti gre za ceno potem se obrni na I.S.T (Šentvid pri Ljubljani).
A ti cuka avto.Zakaj bi menjal kable?

Objavljeno: Po mar 16, 2009 11:58 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
Menjal bi za vsak slučaj. Ker avto nima knjižce nimam pojma o stanju. Sicer zgleda vredu, ampak če niso preveč dragi kabli bi jih pa lahko zamenjal, zgubit ne morem nič, ne? Ampak lahko da že lep čas niso bili menjani, kot svečke, ker stare so bile rjavele vsepovsod. Preventiva pač.

Res da je mal starejši avto, ampak raj dam par evrov več in mam boljši del, kot pa da šparam z denarjem. Sam bi pa rad opravil čim več dela na avtu ker bi pač rad to znal.

Objavljeno: To mar 17, 2009 7:54 am
Napisal/-a joztom
Tudi originalna kvaliteta je lahko poceni, originalni deli na servisu pa so običajno dvojna cena. Originalna roba se dobi na AC, to so Beru kabli za vse nemške avte, ponekod imajo Bougicord kable, prva vgradnja pri francoskih, dobiš tudi Bosch, lahko pa Champion, ki je soliden, vsekakor je tega precej, vzemi silikonske Beru.

Objavljeno: To mar 17, 2009 8:54 am
Napisal/-a dskrab
Jaz nabavlam dele pri Potokarju ali pa v Copexu in imajo dobro robo. Nikol imel problemov.

Objavljeno: To mar 17, 2009 9:07 am
Napisal/-a monster_d
Raje malo več dat pa držijo en cajt. Mel dvakrat probleme z cenenimi kabli ki so že po letu dni prebijali :S

Objavljeno: To mar 17, 2009 6:49 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
Kako bi pa najbolj preveril v kakšnem stanju so?

Objavljeno: To mar 17, 2009 7:57 pm
Napisal/-a bishop
zapelji v kakšno temo in z kakšno pršilko pošpricaj po kablih. Če se ti bo prikazovala kakšna iskrica pomeni, da kabli prebijajo. drugače pa ne diraj lava dok spava(ne mnjaj dokler dela). Če bi bilo kaj narobe s kabli, bi avto cukal, lahko tudi laufal po treh cilindrih...

Objavljeno: To mar 17, 2009 9:04 pm
Napisal/-a davac
bishop je napisal/-a:zapelji v kakšno temo in z kakšno pršilko pošpricaj po kablih. Če se ti bo prikazovala kakšna iskrica pomeni, da kabli prebijajo. drugače pa ne diraj lava dok spava(ne mnjaj dokler dela). Če bi bilo kaj narobe s kabli, bi avto cukal, lahko tudi laufal po treh cilindrih...

ja točno tak,pusti pri miru dokler je vredu.
jaz sem imel večne probleme z kabli in prebijanjem,prvič kupil bougicord blo vredi pol leta pa spet prebijalo,drugič kupil neke xxyy za 20eur so držali 3tedne pa spet prebijalo...potem sem pa nabavil original BERU-jeve grafitne zdaj je pa vredu že lep cajt,je pa res da so dragi ko žafran :roll:

Objavljeno: To mar 17, 2009 9:28 pm
Napisal/-a slavcdklavc
Dokler nič ne poka med vžiganjem, ali pa težko vžiga (prebija), pusti pri miru. Je sigurno v dobrem stanju. Ko se pa pojavijo prvi problemi, da neče vžgat v prvo, pri tem kako čem rečt, motor potresuje, skoraj vžge pa spet umre, pa le zamenej ne samo kable, ampak preventivno tudi razdelilno kapo, ki zna biti marsikdaj vir težav pred kabli.
Seveda, se ti problemi ponavadi pojavljajo med deževjem, ali pa če nimaš garažiranega avtomobila. Sam sem 5ko vsak dan doma normalno vžgal, a v deževju sem pa nato za domov imel vedno probleme, zaradi vlage, takrat ti pa priporočam WD40 za začasno rešitev, pa ne šparati z sprejem.

Aja, meni je ene leve znamke razdelilna kapa in kabli normalno deloval vse do prodaje stare kripe ciganom, pa se nisem bal vode in blata z njo.

Objavljeno: To mar 17, 2009 10:08 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
Hmm, mam občasne probleme z vžigom, nekaj takega kot ti praviš, ampak se ne spomnim če je bilo vlažno ali ne. Res pa da je zadnje čase suho vreme in nimam problemov z vžigom, bom pa spremljal kako se avto obnaša ob vlažnem vremenu. Ker drugače dela, samo vžig pa je muhast, včasih takoj ko ključ obrnem vžge, spet drugič pa začne verglat in potem je treba po gasu stopit zato da zaštarta. Včasih pa, tako kot rečeno, skoraj vžge in takoj crkne.