Stran 1 od 1

Okvara merilnika obratov

Objavljeno: Po mar 16, 2009 11:15 pm
Napisal/-a Marsovček
Avto: Seat Cordoba diesel, 1995.

Takoj po vžigu motorja zabije kazalec obratometra do konca rdečega polja in tam tudi ostane. Napaka je prisotna že več let, vendar mi vedno bolj najeda. Kje se naj lotim reševanja?

Objavljeno: Po mar 16, 2009 11:16 pm
Napisal/-a Technologic
Imam isto težavo Ford mondeo mk1. Nabije mi do 2k obratov potem pa je pri miru. Če nabijam gas gre proti 1, ko naredim več kot 100km oz. ko je avto vroč začne delat normalno.

Objavljeno: Ne mar 22, 2009 8:44 am
Napisal/-a napi
Na števcu naj vama pregledajo kondezatorje-elektroniko, vsaj pr men je bil vzrok za nedelovanje

Re: Okvara merilnika obratov

Objavljeno: Ne mar 22, 2009 9:06 am
Napisal/-a Volvo power
Marsovček je napisal/-a:Avto: Seat Cordoba diesel, 1995.

Takoj po vžigu motorja zabije kazalec obratometra do konca rdečega polja in tam tudi ostane. Napaka je prisotna že več let, vendar mi vedno bolj najeda. Kje se naj lotim reševanja?


Preveri alternator, oz naj to stori avtoelektrik 8)

Objavljeno: Ne mar 22, 2009 10:56 am
Napisal/-a M.Izy
Ponavadi se takšne napake pojavijo, če je kakšen "strokovnjak" malce bolj po domače zbijal kilometre, pol pa se dogajajo čudne napake...

Objavljeno: Ne mar 22, 2009 8:04 pm
Napisal/-a Marsovček
@M.Izy: avto je pri hiši od prvega kilometra, tako da nismo zbijali kilometrov ;)

@Volvo power: Kolikor vem, je W priključek vezan na eno od tuljav statorja in je frekvenca napetosti na njem neposredno odvisna od hitrosti vrtenja alternatorja. Okvara na tem nivoju bi potemtaktem povzročila totalno ne-delovanje.

@napi: hvala, bom pogledal.