Stran 1 od 2

Zavore -problem

Objavljeno: To mar 24, 2009 9:41 am
Napisal/-a mišek
Pozdravljeni!

Imam Cliota 2 let.98, 1.4 - 75KM.
Že kar nekaj časa me nekaj zajebavajo bremze. In sicer največji problem je, da zadnje preveč grabijo, pri povnem zaviranju prav zablokirajo in potem ga obrne postrani. Včeraj sem dal letne gume gor in sem malo sprobal, zvečer na prazni cesti, mi je blokiralo zadnja kolesa na čist suhi cesti in rit obrnilo v desno.
Drugi problem je pa spredaj, ki ne vem če je to povezani.
Ko močneje stisnem bremzo mi vedno levo kolo prej blokira in spet ima za posledico, da avto vrže iz linije, sploh če še zadaj zašteka.
Včasih pa se tudi zgodi, da kljub temu, da na povno tiščin pedal zavore ne zablokirajo. Drugače je močen pojemek, ampak ni tiste moči, da bi kolesa do konca prijelo.

Zdaj pa mislim, da predvsem zadaj je to verjetno kriv regulator, kaj pa neenakomerno prijemanje spredaj? Ali je to kaj povezano z zadnjimi bremzami, ali to nima veze? In kaj bi bilo krivo za tisto občasno ne dovolj močno delovanje zavor.
Diski in ploščice so bile menjane lani, zavorno olje pa prejšni mesec.
Dajte mi povedat kaj bi to bilo, ker to morem zrihtat, ker je predvsem na mokri cesti to precej nevarna zadeva, če je treba kje na hitro bremzat, pa bi rad malo vedel kam pes taco moli.

Objavljeno: To mar 24, 2009 9:50 am
Napisal/-a xsara
za zadnje zavore bi lahko bil regulator učinka zadnjih zavor, pri prednjih pa ti očitno desna ne prime dovolj, tako, da pride do neenakomernega učinka zaviranja in posledično metanja avtomobila iz smeri pri zaviranju, lahko imaš premalo prezračene zavore, si ko si menjal ploščice očistil in namazal vodila prednjih zavor in bata ki pritiska ploščice, sta se batka vrnila v prvotno lego (do konca nazaj v ohišje zavorne klešče) ko si nataknil ploščice in vse skupaj montiral, ali ti je levi batek ostal nekoliko zunaj in zdaj prej prime ob zaviranju?............

Objavljeno: To mar 24, 2009 9:59 am
Napisal/-a mišek
To mi je vse mehanik delal, tako da ne vem. S tem pa, da je priznan mehanik v našem okolišu, mislim, da je naredil tako kot je treba. Zavore je pa odzračeval z neko posodico, ki jo priklopi na kompresor.
A potem to, da levo kolo prej zagrabi nima nič veze z zadnjimi?
Samo kaj to je treba nov regulator? Koliko kaj to stane?

Objavljeno: To mar 24, 2009 10:06 am
Napisal/-a xsara
ah pomoje regulator ne more biti drag, nč kar nazaj do mehanika in mu povej, da zavore ne špilajo in da ti je avto naštelal na smrtonosno varjanto, bejž stran od tazga mehanika, ki očitno nima pojma o zavorah........

Objavljeno: To mar 24, 2009 10:07 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Počakaj da pride Fan. Ti bo on povedal kako pa kaj.

LP!

Objavljeno: To mar 24, 2009 10:37 am
Napisal/-a mišek
TrijoAdijo je napisal/-a:Počakaj da pride Fan. Ti bo on povedal kako pa kaj.

LP!


Tist bo res najbolj ziher. Škoda, ker ni ta Fan kje bližje tem Celjskim koncem :?
Ali kdo ve kje na tu v okolici Celja za kakega takega mojstra kot je Fan?

Objavljeno: To mar 24, 2009 10:43 am
Napisal/-a sašo5
"zaroštal" je omejevalnik zavorne moči....(ne more bit drago) - bo vsekakor dražje, ko boš šel na "pirueto" nato pa v grabo oz. bog ne daj še kaj hujšega......

P.S če bi zamenjal "včeraj" bi bilo prepozno....

Za neenakomerno prijemanje bo verjetno kriv "cilinder" v tisti čeljusti, ki pozneje prime(če sploh)......mogoče pa tudi glavni brenz cilinder - skratka; rabiš temeljit poseg v zavore...

Objavljeno: To mar 24, 2009 12:01 pm
Napisal/-a čare
Clio nima posebej regulatorja zavorne sile ampak jih ima v zadnjih zavornih cilindrih!!

Objavljeno: To mar 24, 2009 12:24 pm
Napisal/-a mišek
čare je napisal/-a:Clio nima posebej regulatorja zavorne sile ampak jih ima v zadnjih zavornih cilindrih!!


Kako nima? Kolikor vem ima, sej se vidi pri zadnji aksi, kjer je tak komad, ki se potem razteguje glede na nagibanje.
Zadnji cilindri so pa čist navadni.

Objavljeno: To mar 24, 2009 12:26 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Ne glede na vse...prvo pojdi na tehnični, pa tam preglednike prosi, da ti preverijo zavore z namenom, da ugotoviš ali prednje ne prijemajo nič ali pa zadnje prijemajo full preveč in da ugotoviš koliko je sploh razlika v odstopanju med prednjo levo in prednjo desno zavoro.
Ker vprašanje je, ali leva prej prime na špur kot desna zaradi okvare ali pa samo zaradi podlage, po kateri se pelješ.

p.s.: To test na tehničnem bi moral biti zastonj (vsaj pri nas je).

LP!

Objavljeno: To mar 24, 2009 12:55 pm
Napisal/-a mišek
Kaj pa jaz vem, mislim da more bit nekaj narobe. Ker kjer koli sem probal mi leva najprej zagrabi, če pa čist do konca stisnem pa obe zagrabijo.
Bom šel pa res danes po službi vprašat na bližnji Renault servis, če imajo kak tester za bremze. Tule na Avtotehniko v Celju.

Objavljeno: To mar 24, 2009 2:26 pm
Napisal/-a čare
mišek je napisal/-a:
čare je napisal/-a:Clio nima posebej regulatorja zavorne sile ampak jih ima v zadnjih zavornih cilindrih!!


Kako nima? Kolikor vem ima, sej se vidi pri zadnji aksi, kjer je tak komad, ki se potem razteguje glede na nagibanje.
Zadnji cilindri so pa čist navadni.
Mogoče 2-ka pred dvojko ga nima posebej.

Objavljeno: To mar 24, 2009 4:10 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Spredaj preverite:
- zavorne gumi cevi / v primeru, da je preparela na pregibu jo zamenjajte
- vodila zavornih cilindrov / v primeru, da se ne gibajo prosto z dvema prstoma jih izpulite pobrusite namažite s toploodporno mastjo ( Cu, Al, Silikon ) in po potrebi zamenjajte ščitno/protiprašno tesnilo na vodilu
- dvignite ščitno/protiprašno gumico na zavornem batku in preverite da je lep čist/svetel - v nasprotnem primeru podrite zavorni cilinder, ter ščistite zavorni batek ( po potrebi menjava ) smirkov papir 320.

Zadaj so vgrajevali tri različne tipe zavor:
Bendix
- Ima regulator zadnjih zavor v zadnjih zavornih batkih / potrebna menjava zadnjih cilindrov

Lucas
- Ima regulator zadnjih zavor v zadnjih zavornih batkih / potrebna menjava zadnjih cilindrov

Bosch ( sicer redek primer, vendar jih je kar nekaj pri nas )
- Ima regulator zadnjih zavor ne sredini zadnje obese / v koliko blokira se ga podere ščisti zamenja tesnila ter vgradi nazaj

Kot so vam že svetovali je potrebno zavore urediti zaradi varnosti vas in drugih udeležencev v cestnem prometu. Najprej rešite težavo s sprednjimi zavorami, ker se lahko zgodi, da vam zadnje ne primejo preveč- temveč so edine, ki pravilno delujejo na vozilu.

Lep pozdrav

Objavljeno: To mar 24, 2009 9:08 pm
Napisal/-a lisko
Fan je napisal/-a:.................. Najprej rešite težavo s sprednjimi zavorami, ker se lahko zgodi, da vam zadnje ne primejo preveč- temveč so edine, ki pravilno delujejo na vozilu.

Lep pozdrav


Tole bo še po moje najbolši približek....ne malo takih primerov sem že srečal.

Objavljeno: Sr mar 25, 2009 9:11 am
Napisal/-a mišek
A ni tako, da zadnje zavore nikakor ne smejo blokirati?
Meni se namreč zgodi, da tudi na suhi cesti lahko zadnje zablokirajo.
Sej pravim, drugače kar dobro zagrabi, samo pri močnem zaviranju ga začne kaj postrani vlečt.

Samo me pa res zanima, kdo bi mi lahko te bremze zrihtal tako kot je to Fan napisal.
Se mi zdi, da se mojem mehaniku ne bo dalo to tako delat. Tisto razdirat cilindre pa brusit, itd.
Če bom šel pa na orginal servis, tam bi pa itak vse menjali, bom pa plačal, kot cepec, kako bo pa na koncu delalo še pa vprašanje.

Res prosim za nasvet kje naj najdem kakega mojstra za zavore - tu nekje v okolici Celja.
Iščem po netu pa vsi zavorni servisi nekje v Ljubljani pa eden v Novem mestu. Ni hudič no, da ne bi bil kak servis bližje. Da bi se več kot 100 km v Lj. vozil je pa spet malo preveč. Pa še med tednom ne morem v soboto pa tako verjetno ne delajo kaj preveč. Avta pa tudi ne morem tam pustit. Tako da iščem servis, na katerega pridem počakam - najbolje da sem zraven, da vidim kaj delajo, in odpeljem.
Prosim za nasvete :pray:

Objavljeno: Sr mar 25, 2009 9:53 am
Napisal/-a mišek
Zdajle sem našel tole
http://users.volja.net/marzy87/feroden/index.html

Pozna kdo to? Kako pa kaj delajo, mi je pa to približno 25 km od doma, tako da še najbolj dostopno, kar sem zdaj našel.

Objavljeno: Sr mar 25, 2009 1:05 pm
Napisal/-a čare
mišek je napisal/-a:A ni tako, da zadnje zavore nikakor ne smejo blokirati?
Meni se namreč zgodi, da tudi na suhi cesti lahko zadnje zablokirajo.
Sej pravim, drugače kar dobro zagrabi, samo pri močnem zaviranju ga začne kaj postrani vlečt.

Samo me pa res zanima, kdo bi mi lahko te bremze zrihtal tako kot je to Fan napisal.
Se mi zdi, da se mojem mehaniku ne bo dalo to tako delat. Tisto razdirat cilindre pa brusit, itd.
Če bom šel pa na orginal servis, tam bi pa itak vse menjali, bom pa plačal, kot cepec, kako bo pa na koncu delalo še pa vprašanje.

Res prosim za nasvet kje naj najdem kakega mojstra za zavore - tu nekje v okolici Celja.
Iščem po netu pa vsi zavorni servisi nekje v Ljubljani pa eden v Novem mestu. Ni hudič no, da ne bi bil kak servis bližje. Da bi se več kot 100 km v Lj. vozil je pa spet malo preveč. Pa še med tednom ne morem v soboto pa tako verjetno ne delajo kaj preveč. Avta pa tudi ne morem tam pustit. Tako da iščem servis, na katerega pridem počakam - najbolje da sem zraven, da vidim kaj delajo, in odpeljem.
Prosim za nasvete :pray:

Avta ne bi pustil tam??Kaj boš ko ga boš zaradi zavor razbil??Ostal boš brez tako pa bi bil samo en dan brez!Pa še zraven bi bil rad ko bojo delali ja ja komaj te čakajo .

Objavljeno: Sr mar 25, 2009 1:13 pm
Napisal/-a Fan
:D

Objavljeno: Sr mar 25, 2009 1:49 pm
Napisal/-a xsara
ma ti jih kar prej poklič in vpraš če lahko počakaš, jest sm bil do zdej zmeri zravn, pa al so mi menjal ventil na kolesu al pa obnavljal komplet zavore, zakva pa ne bi bil zravn, vsaj vidš kaj ti nardijo in če ti pošten nardijo, saj računal ti bodo itak najbrž pošten :shock: ......

Objavljeno: Sr mar 25, 2009 2:23 pm
Napisal/-a mišek
xsara je napisal/-a:ma ti jih kar prej poklič in vpraš če lahko počakaš, jest sm bil do zdej zmeri zravn, pa al so mi menjal ventil na kolesu al pa obnavljal komplet zavore, zakva pa ne bi bil zravn, vsaj vidš kaj ti nardijo in če ti pošten nardijo, saj računal ti bodo itak najbrž pošten :shock: ......


Točno tak, ne vem zakaj se zdaj tu @Fan zraven smeji?
@čare, poglej recimo prej ko sem omenjal Ljubljano. Jaz imam do Lj. 115 kilometrov, a zdaj pa naj jaz tam avto pustim?
Potem more it še eden zadaj s svojim avtom, da grema potem nazaj domov in ko je zrihtano me more spet tisti peljat in potem zaendrugim domov. Torej zato, da bi meni zrihtali zavore, bi z dvema avtoma, z vsakim naredil 230 km.
Lahko pustim tu pri nas pri svojem mehaniku, ko mi je 10 km oddaljen, ne pa v LJ.

Potem drugo, ja najraje sem zraven, ker danes je cel svet povn lopovov in kako naj vem da je nekdo res vse razdrel pa pobrusil, zamenjal tesnila... ?
Ne vem zakaj izjava, komaj te čakajo. Ja mislim za koga pa imajo delavnice, zato da kdo pride in da kaj zaslužijo. In če plačam imam tudi pravico malo pogledat kaj dela z mojim avtom. Če si zraven tudi malo lepše delajo. Drugače pa vidiš kako delajo z avti pri katerih ni nobenega poleg. Ključe pušajo vse povsod, mastne šraufcigre kar na šajbo za brisalec, z tistimi fsranimi kombinezoni v avto, roke si malo obriše pa kar za volan, pa take fore. Pa kaj pol če je star avto, a zato pa lahko dela z njim kot svinja z mehom?
Zato pravim, pripeljem, počakam in grem. Ne pa nekaj tja, pa avto tam pustit, nekoga fehtat, da gre zraven, potem pa spet najzaj iskat. Itak če bi se peljal v Lj in in potem drug dan nazaj bi zapravil 3 ure, v tem času pa že verjetno lahko bremze zrihtajo.

V glavnem, pozna kdo tega pri Ločah?
Bom zdajle po šihtu naredil en ovinek pa bom skočil se tja malo pozanimat, bomo videli kako pa kaj.

P.S. Ne mislim, da take navarnosti ni, da bi se razbil, ker pri normalno vožnji ne bremzam tako, da bi me vrtelo. Če bo pa kaka kamikaza pred mene skočila, potem mi pa itak bremze od Ferarija ne pomagajo. Bom se pa trudil to čimprej zrihtat.