Stran 1 od 1

Hladen vžig R5

Objavljeno: So mar 28, 2009 4:49 pm
Napisal/-a mr hiccup
Pozdravljeni!

Imam problem s hladnim vžigom R5, l.91, 1.4. Motor ne vžge, če je popolnoma ohlajen ... posebno se to pozna ob hladnih jutrih, če je temperatura okoli 0°C potrebuje kar nekaj časa, da vžge, pa tudi potem ga lovim z gasom da ne ugasne. Ko se motor segreje ne ugaša, vendar se mi zdi, da ima v prostem teku povišane obrate. Mislim da je tudi poraba prevelika 7,8 l/100km
Poleg tega včasih cuka med vožnjo, ko se nekaj časa vrti pri malo višjih obratih in prestavim v nižje.
Avto sem imel na meritvi izpušnih plinov in je vse v mejah normale.
Na servisu je mehanik menjal neke kable ker so bili stopljeni in je rekel da je možno da je prišlo do okvare krmilnika (računalnika) zaradi stopljene izolacije. Kako lahko preverim če je krmilnik vredu?
Druga ideja je tudi da je okvarjen motor prostega teka in zato motor ne deluje pravilno.

Prosim za ideje ali izkušnje, če je kdo že imel podoben problem, ali če se kdo malo bolj spozna na to zadevo kot jaz :roll: :)

Lep pozdrav!

Objavljeno: So mar 28, 2009 5:34 pm
Napisal/-a Reševalec
Pozdravljen.
Če bi ti crknu motorček za prosti tek,bi ti avto ugasnu vedno k bi pritisnu na sklopko pri ustavljanju avta.Pa pni važen ali je motor segret,ali pa ne.Imeu sem tak problem pri meganu.Vedno k sem u kririšču ustavu mi je motor ugasnu.Pa tud brez gaza ni užgau.V glavnem avto v prostem teku ne teče.
Poglej lopute na frgazerju.Ta avto še ni ainšpric,ampak ima mono ubrizg.Lahko da ti kašna loputa šteka.

Objavljeno: So mar 28, 2009 5:38 pm
Napisal/-a Luke
poglej senzor za pretok zraka(ta je pri meni crknu in sm meu iste težave)

Objavljeno: So mar 28, 2009 6:00 pm
Napisal/-a im nobody
Luke je napisal/-a:poglej senzor za pretok zraka(ta je pri meni crknu in sm meu iste težave)


na petki?

Objavljeno: So mar 28, 2009 6:56 pm
Napisal/-a Pavka
Kakor jaz vem ima petka let 91 še vse na fergazer, nobenega računalnika...lahko pa se motim :?: :?:

Objavljeno: So mar 28, 2009 7:09 pm
Napisal/-a lisko
Pavka je napisal/-a:Kakor jaz vem ima petka let 91 še vse na fergazer, nobenega računalnika...lahko pa se motim :?: :?:

Odvisn kter tip motorja....C3J ima single point+ mixture regulation.

Objavljeno: So mar 28, 2009 7:41 pm
Napisal/-a mr.ramo
..frgazer spucej..pa loputo preglej mogoce ma ksn luft(usaj pr men je blo tko ko sm bremzau se je ugasau)...je pa bla R5 tud l.91 ,samo je biu 1.1. motor...lp

Objavljeno: So mar 28, 2009 11:38 pm
Napisal/-a lisko
mr hiccup: Povej prvo tip motorja , da se bo nehala razprava o tem ali imaš frgazer ali injektion.
1.1 petke pa so imele vse frgazer. 1.4 pa mešano. Vendar žal nimam podatka od kdaj dalje so bile frgazer in kdaj injektion.
Če mene uprašaš imaš probleme s senzorjem temparature...simptomi so dokaj enaki.

Objavljeno: Ne mar 29, 2009 8:59 pm
Napisal/-a mr hiccup
Tip motorja je C3JE760.
Res je, leta 91 v SLO še niso delali Five, vendar je moja made in France.

Objavljeno: Ne mar 29, 2009 11:31 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Na požarni steni ima 12 pinski konektor za tester. Lahko da vam nagaja potlačni regulator, preverite cevke, ki peljejo na njega ali pa senzor temperature, kot je že omenil "lisko".

Lep pozdrav

Objavljeno: Po mar 30, 2009 8:20 pm
Napisal/-a lisko
Tole so podatki tega motorja....
Slika