Stran 1 od 2
Peugeot 307 težava na elektronki
Objavljeno: So mar 28, 2009 8:14 pm
Napisal/-a north789
Pozdravljeni
Kot sem že v naslovu napisal imam težavo z elektroniko in sicer z kontrolno ploščo ko prižgem luči mi števci skočjo na 0 in ob zagonu motorja je isto prilagam še video link:
http://www.youtube.com/watch?v=I04RiZ2HBJI to se zgodi ko prižgem luči video ob zagonu motorja link:
http://www.youtube.com/watch?v=TBGqEHCoMws
Objavljeno: So mar 28, 2009 8:31 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Zamenjajte akumulator in preverite kako dela alternator. Pri vas je sesedanje elektrike vzrok vašim težavam.
Lep pozdrav
Objavljeno: So mar 28, 2009 8:42 pm
Napisal/-a north789
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Zamenjajte akumulator in preverite kako dela alternator. Pri vas je sesedanje elektrike vzrok vašim težavam.
Lep pozdrav
Alternator smo že merl fila z povno močjo pa še neki zakaj mi kaže da je bencin na rezervi če je pa čes polovico tankan.
Objavljeno: So mar 28, 2009 9:01 pm
Napisal/-a lumpii
north789 je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Zamenjajte akumulator in preverite kako dela alternator. Pri vas je sesedanje elektrike vzrok vašim težavam.
Lep pozdrav
Alternator smo že merl fila z povno močjo pa še neki zakaj mi kaže da je bencin na rezervi če je pa čes polovico tankan.
Plovec goriva v kestlu je elektronski.....zadevo potegni ven - pazi da je čimbolj prazen kestel....očisti svinjarijo in naro sestavi skupaj...ponavadi je delovalo potem ok.
Objavljeno: So mar 28, 2009 9:18 pm
Napisal/-a north789
lumpii je napisal/-a:north789 je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Zamenjajte akumulator in preverite kako dela alternator. Pri vas je sesedanje elektrike vzrok vašim težavam.
Lep pozdrav
Alternator smo že merl fila z povno močjo pa še neki zakaj mi kaže da je bencin na rezervi če je pa čes polovico tankan.
Plovec goriva v kestlu je elektronski.....zadevo potegni ven - pazi da je čimbolj prazen kestel....očisti svinjarijo in naro sestavi skupaj...ponavadi je delovalo potem ok.
sej enkrat se uspostav sam nikol ne kaže prov je pa še en problem da je pokrov kestnla tok zategnn da ga nemorš na roke odšraufat sm že tut neki probavu z enmu nastavkom od šraufat ga sam ni blo haska me je pa že ene parkat na cesti pustu glih zarat tega k je kazu da je bencin še not u resnic je biv pa že skor kestl prazn.??
Objavljeno: So mar 28, 2009 10:53 pm
Napisal/-a joztom
Govoriš o več problemih. Če pri štartu izgublja plus,, je lahko kaj pri električnem delu kontaktne ključavnice. Vrli slovenci po zakonu bebavo vžigamo z lučmi in ob štarterju kurimo še vse luči. Za nivo bencina je več odgovorov. ena varianta je, da imaš 90 kojnov dizelj, Siemens tadrago Z1K pumpo in nimaš električne pumpe v tanku, to je relativno poceni (Copex). Če imaš pumpo v tanku, je že 100€ ali več. Odšraufaš pa ne z majzeljnom ali štemanjem z izvijačem, ampak z lesenim klincem tolćeš na polno fleho, če ne repetnioce na kroni polomiš. Če nisi vešč pojdi do mojstra. JBMT PSA
Objavljeno: So mar 28, 2009 11:11 pm
Napisal/-a north789
joztom je napisal/-a:Govoriš o več problemih. Če pri štartu izgublja plus,, je lahko kaj pri električnem delu kontaktne ključavnice. Vrli slovenci po zakonu bebavo vžigamo z lučmi in ob štarterju kurimo še vse luči. Za nivo bencina je več odgovorov. ena varianta je, da imaš 90 kojnov dizelj, Siemens tadrago Z1K pumpo in nimaš električne pumpe v tanku, to je relativno poceni (Copex). Če imaš pumpo v tanku, je že 100€ ali več. Odšraufaš pa ne z majzeljnom ali štemanjem z izvijačem, ampak z lesenim klincem tolćeš na polno fleho, če ne repetnioce na kroni polomiš. Če nisi vešč pojdi do mojstra. JBMT PSA
Govorimo o bencinarju 1,6 16v ne o dizlu pa ne mi bluzit is neko pumpo k ni govora o pumpi
Objavljeno: Po mar 30, 2009 7:51 am
Napisal/-a klemen40
Ko je ravno govora o plovcih v rezervoarju me zanima, če je na cevki - šipki, ki vleče gorivo še dodatno kakšna mrežica oz. filter namenjena čiščenju goriva. Gre pa za P307, HDI 110 ter ali je možno, da se ta mrežica-filter zapaca. Včasih so avtomobili na koncu vlečne šipke dejansko imeli nameščeno gosto mrežico, ki se je lahko tudi zapacala z umazanijo.
Objavljeno: Po mar 30, 2009 9:18 am
Napisal/-a lublancan
north789 je napisal/-a:joztom je napisal/-a:Govoriš o več problemih. Če pri štartu izgublja plus,, je lahko kaj pri električnem delu kontaktne ključavnice. Vrli slovenci po zakonu bebavo vžigamo z lučmi in ob štarterju kurimo še vse luči. Za nivo bencina je več odgovorov. ena varianta je, da imaš 90 kojnov dizelj, Siemens tadrago Z1K pumpo in nimaš električne pumpe v tanku, to je relativno poceni (Copex). Če imaš pumpo v tanku, je že 100€ ali več. Odšraufaš pa ne z majzeljnom ali štemanjem z izvijačem, ampak z lesenim klincem tolćeš na polno fleho, če ne repetnioce na kroni polomiš. Če nisi vešč pojdi do mojstra. JBMT PSA
Govorimo o bencinarju 1,6 16v ne o dizlu pa ne mi bluzit is neko pumpo k ni govora o pumpi
v veliko avtomobilih je črpalka za bencin skupaj s plovcem
in posebej se da kupt samo črpalko (vložek) ali pa še to ne
in če ti gre plovec moraš potem kupit plovec + črpalko
ps. če ne boš porihtu akumulatorja oz da ne bo nehal zmankovat elektrike računalniku, boš mogu menjat kmalu tud tega
vklaplanje/izklaplanje mu ne dene dobro
Objavljeno: Po mar 30, 2009 10:10 am
Napisal/-a joztom
Ker v uvodu NI bilo povedano za kateri model P307 gre, sem opisal, da imajo vsi kombinirano črpalko z merilcem, razen enega modela 90HP dizeljna. Samo merilec se ne dobi. Še najcenejši kompleti so v Copexu (Meat&Doria). Zelo uporabna je frasch spona in večji francoz za odvijanje, drugače pa zlahka repe na kroni polomiš. Pri vstopu goriva na dnu v črpalko je porozna nylon vrečka, ki preprečuje vstop večjih delcev v pumpo. Sami vložki črpalke so praktično nemogoči za zamenjat, tista cev se ne sname nikakor, če jo zarežeš nisi nič naredil, če jo pregreješ, potem naknadno ne dihta..... So pa na netu te vložki že za 30€ + poštnina.
Objavljeno: Po mar 30, 2009 11:07 am
Napisal/-a Scorp84
Glede nivo goriva, ti začasno pomaga odklop akumulatorja, vendar se bo napaka spet pojavila. 307 ima napako da učasih ne izmeri pravilno, recimo da ga hočeš iti napolniti za 6l ali 7l, ti ne bo pokazal da si šel tankat. Rešitev je da greš na servis, da ti sinhronizirajo računalnik. Pride te pa 18 evrov na uradnem servisu. Zakaj je tko, pa ne vem, pa tudi ni nobene druge trajne rešitve oziroma v peugeotu niso izdali nobene rešitve. Ima pa veliko folka te težave.
Tebi se samo kontrolna plošča izklaplja, tko da po vsej verjetnosti se na števcu med preklopom naredi kakšen stik ali pa je slaba masa. Dokler ti še dela, ga odnesi električarju popraviti. Pa ne na uradni servis.
Objavljeno: Po mar 30, 2009 12:35 pm
Napisal/-a slavkot1
ma fotr peugeota 307 2.0 hdi 90 konjskega pa je isti drek s kazalci sam da je že od novega tko. sam pr njemu gredo kazalci sam ko ugasneš avto, pa greš ven, pa ga zakleniš, pa se čez kake 10 sekund kazalec na 0 spusti. drgač ko ga užigaš je pa skos na 10 al kok je prva črtica. Peugeot je drek pred njem je fotr kupu novga golfa 4 Tdija pa je po 5 letih hotu zamenat avto, pa je peugeota kupu po 3 letih je začelo vse skup crkovat egr ventili, abs senzorji v roku 3 mesecev je zmetu vanga več kot 3000€ v golfa v 5 letih za vse skup ni dal tolk s servisi vred. naslednji avto k ga bo kupu je rek uda bo vw in da ga ne zamena za noben francoski drek. Res da pršparaš na ceni ko kupš novga daš za vw mal več kot za francoza pa maš mal mn opreme sam golf je piu skos tm 6 litrou peugeota pa ne sprav pod 7,4 pa da ga še tko špara. v 3 letih je glih za bencin dal tolk več kot bi dal za golfa 5 več ko je avto kupovau. S tem da je še 3000€ vanga zmetu. Mel sm jst renoja pa mam zdj golfa pa je ko noč in dan negrem na francoza nazaj za noben dnar. Mislm vsak ma svoje mišljenje moje je pač tako da dam mal več pa mam saj avto tak kot je treba.
Objavljeno: Po mar 30, 2009 2:05 pm
Napisal/-a =ZiAn=
Off: Maš prav francozi so govna, drek, navadna j***a, bog si ga vedi zakaj sploh še obstajajo...

Če nimaš kaj konkretnega za povedati o problemu ne začenjaj prepirov!
Objavljeno: Po mar 30, 2009 2:07 pm
Napisal/-a Scorp84
slavkot1: za take komentarje imaš drugo temo, ki je namenjena temu. S tem svojim komentarjem nisi nič pripomogel ampak sam zasmetil. To da se števci ugasnejo kasneje ko vrata zapreš je normalno in tudi ostala elektronika se v avtu gasneje ugasne. Se nahaja en rele pod haubo ki ugasne porabnike.
Objavljeno: Po mar 30, 2009 2:41 pm
Napisal/-a north789
lublancan je napisal/-a:north789 je napisal/-a:joztom je napisal/-a:Govoriš o več problemih. Če pri štartu izgublja plus,, je lahko kaj pri električnem delu kontaktne ključavnice. Vrli slovenci po zakonu bebavo vžigamo z lučmi in ob štarterju kurimo še vse luči. Za nivo bencina je več odgovorov. ena varianta je, da imaš 90 kojnov dizelj, Siemens tadrago Z1K pumpo in nimaš električne pumpe v tanku, to je relativno poceni (Copex). Če imaš pumpo v tanku, je že 100€ ali več. Odšraufaš pa ne z majzeljnom ali štemanjem z izvijačem, ampak z lesenim klincem tolćeš na polno fleho, če ne repetnioce na kroni polomiš. Če nisi vešč pojdi do mojstra. JBMT PSA
Govorimo o bencinarju 1,6 16v ne o dizlu pa ne mi bluzit is neko pumpo k ni govora o pumpi
v veliko avtomobilih je črpalka za bencin skupaj s plovcem
in posebej se da kupt samo črpalko (vložek) ali pa še to ne
in če ti gre plovec moraš potem kupit plovec + črpalko
ps. če ne boš porihtu akumulatorja oz da ne bo nehal zmankovat elektrike računalniku, boš mogu menjat kmalu tud tega
vklaplanje/izklaplanje mu ne dene dobro
Jah kva mu ne dam 100 Ah akumulator not ok sej vrjetn da sploh nebi šw not zdej je 55Ah res je da se avto vozi bl na kratke relacije res pa je tut to da ko sem ga enkrat res dobr na filov mi pa tega ni delu p.s original akumulator je biv 45 Ah.
Objavljeno: Po mar 30, 2009 3:12 pm
Napisal/-a Scorp84
55ah akumulator je čisto dovolj, saj avto pri vžigu ne vleče veliko toka. Sam imam ojačevalec notri, pa ko je bil tudi originalni akumulator (45ah) je 5 ur laufala muska, pa je avto še zmeri normalno užgal.
Kot sem gor opisal avto ima rele za izklop porabnike in mu elektrike ne zmanjka kr tko oziroma mu je teško akumulator spraznit. Sam sem zaradi tega napeljal dodatni kabel za avtoradio.
Objavljeno: Po mar 30, 2009 3:34 pm
Napisal/-a north789
Je pa res da ma avto vgrajen xenon kit mogoče da xenon porab tok štroma pri zagonu da računalniku uzame štrom.Bom probu še enkrat akumulator nafilat da bo povn.Pomoje da je problem v xenonu al pa v bsi-ju sej to ne naredi vsaki da vsi števci na 0 padejo to nrdi vsak ta drug zagon motorja.
Objavljeno: Sr apr 01, 2009 3:30 pm
Napisal/-a north789
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Zamenjajte akumulator in preverite kako dela alternator. Pri vas je sesedanje elektrike vzrok vašim težavam.
Lep pozdrav
altarnator fila na 14 Ah kapaciteta akumulatorja je neki čes 12Ah ob zagonu avto mu ostane še 10Ah.
Objavljeno: Sr apr 01, 2009 6:55 pm
Napisal/-a robert1
north789 je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Zamenjajte akumulator in preverite kako dela alternator. Pri vas je sesedanje elektrike vzrok vašim težavam.
Lep pozdrav
altarnator fila na 14 Ah kapaciteta akumulatorja je neki čes 12Ah ob zagonu avto mu ostane še 10Ah.
Misliš verjetno napetost v voltih.
Kako misliš ob zagonu mu še ostane 10 V ?
Objavljeno: Sr apr 01, 2009 6:58 pm
Napisal/-a north789
Da mu ostane še 10 v moči