Stran 1 od 2
PD olje v klasične in CR diz. motorje - vzroki in posledice
Objavljeno: Po mar 30, 2009 1:17 pm
Napisal/-a chevy
imilet1 je napisal/-a:...kaj pa olje za pumpe dize?Je res, da je boljse od ostalih olj navadnih 5w-40?Npr. 5w-40 esso in 5w-40 za pumpe dize motor? Se lahko toci olje za pumpe dize v npr klasicne td-je?
Ker z
imilet1 nisva dobila odgovora v drugi temi odpiram novo temo.
Torej, zanima me/nas vzroki in posledice, če točiš PD olje v:
- navadne/klasične dizel motorje npr. TD
- common rail motorje (TCDi, DCi...)
- najbolj pomembno -
kako je s DPF filtrom (seveda, če ga vozilo ima)
Npr. moje prevozno sredstvo ima DPF filter in CR tehnologijo... kaj bi bilo, če bi zmeraj točil PD olje? (moj tip motorja zahteva ''posebno'' olje (zaradi DPF in common rail)).
Hvala za odgovore.
Objavljeno: Po mar 30, 2009 5:38 pm
Napisal/-a el_diablo
Objavljeno: Po mar 30, 2009 5:49 pm
Napisal/-a chevy
Če to leti name... keep searchin'. Pacient si kvečjemu ti, ki nisi razumel vprašanja.
Najlažje je pa reč, da če maš keš za avto imaš tudi za olje bla bla
In tema ni: kakšno olje v moj avto... ampak: pd olje za klasične in cr dizelske motorje,
možni vzroki in posledice.... knjižico pa zaenkrat znam odpret. Ko bom bil mentalno nesposoben/retardiran bom poklical vaju dva
Tako, da takšnih komentarjev se vzržita/te, ker temo nisem odprl s tem namenom, jasno!
Objavljeno: Po mar 30, 2009 5:49 pm
Napisal/-a pugi405
Natoči tako olje kot je predpisano za tvoj avtomobil. Pri olju, zavorah in gumah se ne špara!
Da ne bom fasal kartončka zarad oglaševanja .... tkole
motornooljepikakom. A bo?

Objavljeno: Po mar 30, 2009 5:58 pm
Napisal/-a chevy
Ma vem vse to. Sem že tolko tega preštudiral in pregledal.
Predpisano imam ACEA C3, MB 229,31
Me pa zanima največ glede DPF filtra... koliko olje vpliva nanj, če npr. dam olje za PD motorje, ker to olje ima boljše mazalne lastnosti.
Objavljeno: Po mar 30, 2009 6:13 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Jaz to vprašanje razumem bolj kot teoretično in res ni prijetno, da je na tem forumu vedno več kolerikov, ki smetijo in se izkažejo z nekonstruktivnimi in žaljivimi odgovori. Kot da bo to kaj pripomoglo k vsebini na a.com?!
Če ugibam, bi rekel, da uporaba PD olja tam, kjer ga ni treba, ne bi smela narediti kakšne škode, ker je to olje narejeno za bistveno večje obremenitve na odmični gredi. Neuporaba PD olja pri motorjih, ki ga imajo predpisanega, pa sigurno nosi negativne posledice.
Re: PD olje v klasične in CR diz. motorje - vzroki in posled
Objavljeno: Po mar 30, 2009 6:26 pm
Napisal/-a a33
chevy je napisal/-a:imilet1 je napisal/-a:...kaj pa olje za pumpe dize?Je res, da je boljse od ostalih olj navadnih 5w-40?Npr. 5w-40 esso in 5w-40 za pumpe dize motor? Se lahko toci olje za pumpe dize v npr klasicne td-je?
Ker z
imilet1 nisva dobila odgovora v drugi temi odpiram novo temo.
Torej, zanima me/nas vzroki in posledice, če točiš PD olje v:
- navadne/klasične dizel motorje npr. TD
- common rail motorje (TCDi, DCi...)
- najbolj pomembno -
kako je s DPF filtrom (seveda, če ga vozilo ima)
Npr. moje prevozno sredstvo ima DPF filter in CR tehnologijo... kaj bi bilo, če bi zmeraj točil PD olje? (moj tip motorja zahteva ''posebno'' olje (zaradi DPF in common rail)).
Hvala za odgovore.
torej kaj maš prepisano kot minimum za tvoj motor?
verjetno maš 10w-40 polsintetiko ter standard api SJ/CF
in to ali boljše moraš dat noter znamka ni važna....
na DPF filter pa olje skoraj nima vpliva, prej kakovost goriva oz kak dodatek za boljše zgorevanje.
Re: PD olje v klasične in CR diz. motorje - vzroki in posled
Objavljeno: Po mar 30, 2009 6:28 pm
Napisal/-a chevy
a33
Znamka olja je zadnje kar gledam.
Imam predpisano:
ACEA C3 in MB 229,31 (5W40, 5W30)
Objavljeno: Po mar 30, 2009 6:33 pm
Napisal/-a a33
potem moraš met 5w40 , to pa je sintetika v glavnem redko polsintetika, pa po možnosti verzijo za diesel ni pa nujno.
5w 30 pa je preredko po moje.... ga ne bi dajal not.
Objavljeno: Po mar 30, 2009 6:48 pm
Napisal/-a maius28
Iz prve roke mehanika, ki dela na pooblaščenem servisu znane firme in znamke. Kot je že napisano, paziti moraš le "navzgor in ne navzdol". Nalivaj olje po specifikaciji, saj naj bi le to tudi vplivalo na filter. In sicer, ker vsak avto (tako se je izrazil) porabi nekaj olja, razgradnja le tega vpliva na filter. Nekako delci tega olja, bolje razpadejo in manj vplivajo nanj. Se tako hitro ne "obrabi".
Olje lahko normalno vlivaš v slabše motorje, le poraba bo večja, saj je sintetično in "bolje tekoče", da se deli motorja lažje mažejo. To sem mislil na primerjavo "navadne sintetike in te sintetike, ki jo ti omenjaš,
No upam da se dovolj razločno povedal, oziroma prenesel informacijo.
Objavljeno: Po mar 30, 2009 6:55 pm
Napisal/-a abbe
a33 je napisal/-a:potem moraš met 5w40 , to pa je sintetika v glavnem redko polsintetika, pa po možnosti verzijo za diesel ni pa nujno.
5w 30 pa je preredko po moje.... ga ne bi dajal not.
obe olji sta enako redki
Re: PD olje v klasične in CR diz. motorje - vzroki in posled
Objavljeno: Po mar 30, 2009 7:13 pm
Napisal/-a sašo5
a33 je napisal/-a:
na DPF filter pa olje skoraj nima vpliva, prej kakovost goriva oz kak dodatek za boljše zgorevanje.
evo najbolj butastega odgovora "poznavalca"......

mimogrede: Dodatki strogo prepovedani...
chevy je napisal/-a:imilet1 je napisal/-a:...kaj pa olje za pumpe dize?Je res, da je boljse od ostalih olj navadnih 5w-40?Npr. 5w-40 esso in 5w-40 za pumpe dize motor? Se lahko toci olje za pumpe dize v npr klasicne td-je?
Ker z
imilet1 nisva dobila odgovora v drugi temi odpiram novo temo.
dobil si odgovor.....
P.S tudi, če je za P.D motor MORA imeti oznako 504-507, ki ustreza avtomobilom z DPF filtrom.... -ne glede, al je BMW, MB, VW/AUDI....
Objavljeno: Po mar 30, 2009 7:15 pm
Napisal/-a maniaxxx
Kokr js vem zahteva DPF posebno olje, kako so pa posledice ob neuporabi le tega pa ne vem.
Objavljeno: Po mar 30, 2009 7:18 pm
Napisal/-a sašo5
speedfreak je napisal/-a:Kokr js vem zahteva DPF posebno olje, kako so pa posledice ob neuporabi le tega pa ne vem.
verjetno dobi filter po p..... kar se enostavno ugotovi tud če je še avto v garanciji - zadeva stane od "jurja" navzgor....
Objavljeno: Po mar 30, 2009 7:19 pm
Napisal/-a a33
speedfreak je napisal/-a:Kokr js vem zahteva DPF posebno olje, kako so pa posledice ob neuporabi le tega pa ne vem.
kateri dpf so to?
če kuri olje v litrih na 1000 km pol ga to uniči jasno, TDI ji so takšni žal.... pa še kadijo eni.
Dober motor ne sme olja žret in potem le to ne gre tud v izpuh.
Objavljeno: Po mar 30, 2009 7:20 pm
Napisal/-a sašo5
a33 je napisal/-a:speedfreak je napisal/-a:Kokr js vem zahteva DPF posebno olje, kako so pa posledice ob neuporabi le tega pa ne vem.
kateri dpf so to?
če kuri olje v litrih na 1000 km pol ga to uniči jasno, TDI ji so takšni žal.... pa še kadijo eni.
Dober motor ne sme olja žret in potem le to ne gre tud v izpuh.
...
daj se ne oglašaj, če nimaš pojma......kdo kadi, kaj kadi

......kaj ne gre v izpuh.....
Objavljeno: Po mar 30, 2009 7:26 pm
Napisal/-a el_diablo
chevy je napisal/-a:Če to leti name... keep searchin'. Pacient si kvečjemu ti, ki nisi razumel vprašanja.
ni letelo nate

Objavljeno: Po mar 30, 2009 7:35 pm
Napisal/-a a33
sašo5 je napisal/-a:a33 je napisal/-a:speedfreak je napisal/-a:Kokr js vem zahteva DPF posebno olje, kako so pa posledice ob neuporabi le tega pa ne vem.
kateri dpf so to?
če kuri olje v litrih na 1000 km pol ga to uniči jasno, TDI ji so takšni žal.... pa še kadijo eni.
Dober motor ne sme olja žret in potem le to ne gre tud v izpuh.
...
daj se ne oglašaj, če nimaš pojma......kdo kadi, kaj kadi

......kaj ne gre v izpuh.....
mam malo več pojma kot večina tule, pa tud izobrazbe.....

tko da saško ne nakldaj nekaj brezveze.