Stran 1 od 2

GOLF 4 PROBLEM!!!

Objavljeno: Po mar 30, 2009 5:14 pm
Napisal/-a mITJA122
Najprej lep pozdrav usem tuki gor na forumu..

Sem nov član in imam sledče uprašanje, na katerega upam da mi bo znal kdo odgovorit, ki se je soočil z istim ali podobnim problemom...torej..

Sem lastnik VW GOLF 1.4 16V letnik 2000..

Prevoženih imam 146.250 km...imam pa sledeč problem..

Zjutraj avto lepo užgem..normalno laufa..se normalno segreje..use..

Problem pa nastane pri daljši vožnji saj mi iz neznanega vzroka prične utripati rdeča lučka za olje(kljub normalnemu nivoju olja in gladkemu in normalnemu teku motorja)...
Avto ne izgubi moči..ničesar..

Menjal sem olje.(CASTROL TXT 5W-40)...oljno stikalo(ZELENE BARVE)...A se zgodi, da lučka prav tako začne utripati...če pa avto ugasnem in ga na novo prižgem lučka neha utripati in nekaj časa je mir...

Ugotovil sem pa da utripa po intervalih...npr..začne utripati...približno 10sek utripa, 10 sekund ne...potem 10sekund utripa..potem spet ne...potem pa začne in ne neha dokler ne ugasnem motorja in ga na novo prižgem??


Mal je čudn napisan...sam upam, da kdo razume kak problem imam..in kaj bi lhko bilo??

Že vnaprej se vam zahvaljujem.!! :D

Objavljeno: Po mar 30, 2009 5:36 pm
Napisal/-a perkmandlc
lahko ti oljna pumpa ne da dost tlaka

Objavljeno: Po mar 30, 2009 5:42 pm
Napisal/-a abcabc
Iste težave sem imel tudi sam na Cordobi. Med vožnjo se mi je prižigala lučko za olje pa sem bil na servisu in pri vaškem mehaniku pa so mi rekli, da je armaturka zanič (števc), čeprav nič ne vrjamem temu. Motor pa je delal čisto normalno. Itak sem avto potem prodal, tako da ne vem kaj se je zgodilo.

Objavljeno: Po mar 30, 2009 5:48 pm
Napisal/-a mITJA122
Ali je možno, da je vzrok v temu..ker nisem menjal oljnega filtra??menjal sem samo olje...??? :roll:

Objavljeno: Po mar 30, 2009 5:51 pm
Napisal/-a Slicker
verjetno ne. samo zakaj ga nisi menjal? je težko 8€ dat za oljni filter? pa še olje nimaš tapravo notr. 10w40 je za 1.4 motor, ne pa 5w40.

Objavljeno: Po mar 30, 2009 5:55 pm
Napisal/-a abcabc
mITJA122 je napisal/-a:Ali je možno, da je vzrok v temu..ker nisem menjal oljnega filtra??menjal sem samo olje...??? :roll:


Vzrok sigurno ni v filtru za olje.

Samo se vedno menja olje + filter za olje tako jaz delam, kako drugi pa ne vem.

Objavljeno: Po mar 30, 2009 5:59 pm
Napisal/-a mITJA122
S|icKeR je napisal/-a:verjetno ne. samo zakaj ga nisi menjal? je težko 8€ dat za oljni filter? pa še olje nimaš tapravo notr. 10w40 je za 1.4 motor, ne pa 5w40.


Ja pač nisem ga menjal.. :?

Men so pa rekl U GMT-ju kjer sm kupu olje...da morm notr dat to CASTROL TXT 5W-40..

Sam useen nebi smelo bit takih problemov s tem prižiganjem lučke???zaradi tega ker je olje 5W-40, namest 10W-40...ali pač??? :shock:

Objavljeno: Po mar 30, 2009 6:02 pm
Napisal/-a Slicker
pomoje ne. pejt na servis pa bojo najbolš povedal. da ti nebo kurbelvela zagrabla pol boš pa lahko neuspešno okol nov motor iskal. neuspešno zato, ker jih ni za dobit.

Objavljeno: Po mar 30, 2009 6:06 pm
Napisal/-a mITJA122
S|icKeR je napisal/-a:pomoje ne. pejt na servis pa bojo najbolš povedal. da ti nebo kurbelvela zagrabla pol boš pa lahko neuspešno okol nov motor iskal. neuspešno zato, ker jih ni za dobit.


Ja sei bo res najbolš...mimgrede a kdo ve..ali ima ta motor 1.4 16V 2 oljna stikala ali ima samo enega??

Objavljeno: Po mar 30, 2009 6:13 pm
Napisal/-a slavkot1
po avtomobilizmu povpraš kdo ma računalnik za priklopit vw pa naj ti ga da na tester pa boš prec vidu napako. najbl možno je da ti oljna črpalka neda dost tlaka če je še nisi menu al ti jo je pa kdo tako zamenu da je novo računu pa staro pustu kr se dons čedalje več pojavlja.

Objavljeno: Po mar 30, 2009 6:21 pm
Napisal/-a mITJA122
slavkot1 je napisal/-a:po avtomobilizmu povpraš kdo ma računalnik za priklopit vw pa naj ti ga da na tester pa boš prec vidu napako. najbl možno je da ti oljna črpalka neda dost tlaka če je še nisi menu al ti jo je pa kdo tako zamenu da je novo računu pa staro pustu kr se dons čedalje več pojavlja.


A so imeli ti 1.4 16v motorji kakšno serijsko napako...glede mazanja???

Ker pri 146.250km..je skor težko, da bi kak element mazanja bil že tako močno obrabljen..da bi posledično tlak olja v motorju tako padel..da bi se začela prižigati lučka za olje :shock:

Sam čudno je to...zaka se to dogaja sam pri zelo ogretem motorju??

Kolega mi je rekel, da so lahko ojnični ležaji?? :?

Objavljeno: Po mar 30, 2009 6:24 pm
Napisal/-a abcabc
Če bi bili ojnični zanič bi avto kaj hitro zaribal. Nebi niti 100km naredil.
Olje ne more vplivat na ta vzrok, ki ga ti omenjaš.
lp

Objavljeno: Po mar 30, 2009 6:40 pm
Napisal/-a mITJA122
abcabc je napisal/-a:Če bi bili ojnični zanič bi avto kaj hitro zaribal. Nebi niti 100km naredil.
Olje ne more vplivat na ta vzrok, ki ga ti omenjaš.
lp


Hmmm...jutr grem na servis..pa vam povem..ka so ugotovli...lp ;)

Objavljeno: Po mar 30, 2009 7:44 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Najprej pomerite pritisk olja. Ne bi bilo pa slabo da demontirate oljni zbiralec "karter" in ščistite sito.
Ko je vozilo/motor segret na delovno temperaturo je olje posledično redkejše in je pomanjkanja oljnega pritiska bolj opazen.

Lep pozdrav

Objavljeno: Po mar 30, 2009 8:53 pm
Napisal/-a mITJA122
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Najprej pomerite pritisk olja. Ne bi bilo pa slabo da demontirate oljni zbiralec "karter" in ščistite sito.
Ko je vozilo/motor segret na delovno temperaturo je olje posledično redkejše in je pomanjkanja oljnega pritiska bolj opazen.

Lep pozdrav



Hvala..usak nasvet pride prav :D ;)

Potem je možno, da bi bilo sito oljne črpalke malenkost zabito???

Kako občutljiva pa so oljna stikala...za koliko mora pritisk olja pasti..da začne lučka za olje utripati??

Kako je s tem intervalnim utripanjem???

Je možno, da je to narjeno u takem smislu....lučka za olje začne utripati, ker je stikalo olja zaznalo padec tlaka..npr.tlak olja se potem ponovno vzpostavi..vendar bo lučka za olje utripala tako dolgo, dokler mi ne ugasnemo motorja(mišleno zato, da pogledamo kaj je narobe)?

Če razumete kaj mislim...baje gre signal iz oljnega stikala u nek poseben krmilnik..in nato šele na števc(lučka)... :shock:

Hvala.lp :)

Objavljeno: Po mar 30, 2009 9:09 pm
Napisal/-a LinuxFuter
Bi reku da je kr direkt zvezano in ko je pritisk prenizk, pač posveti.

Objavljeno: Po mar 30, 2009 9:23 pm
Napisal/-a abbe
LinuxFuter je napisal/-a:Bi reku da je kr direkt zvezano in ko je pritisk prenizk, pač posveti.

direkt ni zvezan ker ma lucka vec pomenov(premalo olja,padec tlaka...)tko da gre res lahko preko krmilnika.
sam ce res nebi blo dovolj olja bi ti masina hitr ribnla.lezaj na gredi hitr zagrab ce se prekine film..
en je zgoraj napisal da daj avto na tester.bi blo res pametno,pogledat kaksno napako prikaze.

Objavljeno: To mar 31, 2009 9:26 pm
Napisal/-a schranz
Pozdravljeni,
imam golfa IV 1.4 16v (letnik 2000), 2 tedna nazaj sem ga kupil in me zanima ali je normalno da ima podoben zvok motorja kot dizel ? Nekje tukaj na forumu sem zasledil da je to normalno pa me zanima vaše mnenje.

In še nekaj me zanima, ko dam kontakt se mi prižgejo lučke in počakam da ugasnejo, vse ugasnejo samo EPC lučka ne ugasne, a ko zalaufam avto lučka ugasne.

Lp.

Objavljeno: To mar 31, 2009 9:30 pm
Napisal/-a KiNOS
Ja če ugasne je ok.

Glede olja je pa tak..eni golfi so mel tak, da si moral priklopit na računalo in resetirat, češ da si zamenjal olje, potem je nehal tulit in piskat.

Objavljeno: To mar 31, 2009 9:39 pm
Napisal/-a schranz
To mi je tudi prodajalec povedal da ko ugasne je OK, sprašujem pa zaradi tega ker v servisni knjižici piše o EPC, neki izpušni sistemi...itd..
Imam še eno lučko ki mi pa skos sveti to pa je lučka "check ki sveti na števcu za hitrost"
smo ga priklopili na tester in je našel napako neki v zvezi z abs sistemom, nevm točno kako se reče tej zadevi, vem samo da stane 168€.

Ja in potem mi je pač vse resetiral in nobena lučka mi ni svetila približno kakšnih 15km, nato sta se pojavili.

Pa sedaj sem tudi opazil, pri skoraj praznem tanku mi ni zasvetila lučka za bencin, kazalec je na zadnji beli črtici še malo pa bo na rdeči...