Stran 1 od 1

Audi A4,tdi..

Objavljeno: Če apr 02, 2009 7:17 pm
Napisal/-a Bekir
Imam en problem,če mi lahko kdo pove kaj več....Pred kratkim mi je crknila turbina na Audio..seveda,ni blo denarja za novo,tako da sem se odločil kupit rabljeno...Sedaj mi pa avto gre normalno,samo problem je v tem da mi avto pije olje..Mogoče je ta turbina ki sem jo kupil tudi pokvarjena al pa je mogoče ka drugega krivo da mi pije olje??Cca 200km naredim,pa mi zmanjka 1liter olja..Strah me je da nem dal novo turbino v avto,pa bo se naprej pil olje.Prosim na odgovor,kdor kol bi kaj vedel o tem kaj..Lp.

Objavljeno: Če apr 02, 2009 7:21 pm
Napisal/-a abbe
1 liter na 200 km?
toj ogromno.mal cevke za olje ki grejo v turbino poglejte,da tam ne spusca kaj.

Objavljeno: Če apr 02, 2009 8:31 pm
Napisal/-a lisko
Preveri da res kje ne pušča. Pod avto daš čez noč karton in zjutraj more bit suh.
Drugače pa enostavno preveri tesnenje turbine tako da vzami dol cev (spodnjo) iz interkulerja in če je tam not olje oz. se nabira olje potem veš da turbina pušča. Pregledaš tudi notranjost cevi in če so sveže mastne pol veš kje je problem. Preveri pa tudi odušek motorja. Cev , ki gre ponavad iz pokrova ventilov nekje v zračni boks. Če je le ta zamašena potem se v motorju ustvarja pritisk in olje more nekje tiščat ven. Ta problem z odučnikom je imel kolega....menjal in nardil je vsega boga (tudi turbino) a motor je še vedno pil olje in veselo kadil.....Potem pa je slučajno debata nanesla na odušnik.....ko ga je očistil se motor veselo vozi samo na nafto:)

Btw če ni skrivnost , koliko si dal za rabljeno turbino? Ker če le ta masti potem si dal dreku focn.....pri takih popravilih se drži načela:
Nisem tako bogat , da bi kupoval poceni.

Objavljeno: Če apr 02, 2009 8:36 pm
Napisal/-a abbe
da se dodam ce so cevi od intercoolerja masten ni nic narobe.sj nbena turbina ne tesni 100%.ce mas pa pou litra olje notr pa ni vec ok.

Objavljeno: Če apr 02, 2009 8:47 pm
Napisal/-a lisko
abbe je napisal/-a:da se dodam ce so cevi od intercoolerja masten ni nic narobe.sj nbena turbina ne tesni 100%.ce mas pa pou litra olje notr pa ni vec ok.


Zato pa sem napisal sveže olje :) Sej če je malo mastno potem ni problema. Ampak mislim da se prav vidi, če gre za sveže olje, ki se kr cedi iz cevi ali pa za malo masnočo.....

Objavljeno: Če apr 02, 2009 8:55 pm
Napisal/-a snikerson
in zakaj si pol kopuješ avto za 10-12k(predvidevam, da maš na slikci b6ko) pol ti je pa "par sto" evrov težko za novo turbino dat? drgač pa vredo poštimaj, 1l olja/200km je pa res ogromno...

Objavljeno: Pe apr 03, 2009 7:47 am
Napisal/-a bishop
ponavad, ko motor začne "žret" olje, se počasi poslavlja turbina(mo vsaj tako so meni na servisu povedal)-govorimo o D motorjih s turbino. če jo to res pa ne vem!

Objavljeno: Pe apr 03, 2009 3:12 pm
Napisal/-a Bekir
lisko je napisal/-a:Preveri da res kje ne pušča. Pod avto daš čez noč karton in zjutraj more bit suh.
Drugače pa enostavno preveri tesnenje turbine tako da vzami dol cev (spodnjo) iz interkulerja in če je tam not olje oz. se nabira olje potem veš da turbina pušča. Pregledaš tudi notranjost cevi in če so sveže mastne pol veš kje je problem. Preveri pa tudi odušek motorja. Cev , ki gre ponavad iz pokrova ventilov nekje v zračni boks. Če je le ta zamašena potem se v motorju ustvarja pritisk in olje more nekje tiščat ven. Ta problem z odučnikom je imel kolega....menjal in nardil je vsega boga (tudi turbino) a motor je še vedno pil olje in veselo kadil.....Potem pa je slučajno debata nanesla na odušnik.....ko ga je očistil se motor veselo vozi samo na nafto:)

Btw če ni skrivnost , koliko si dal za rabljeno turbino? Ker če le ta masti potem si dal dreku focn.....pri takih popravilih se drži načela:
Nisem tako bogat , da bi kupoval poceni.