Stran 1 od 2
Zamenjava zadnjih diskov pri VAG
Objavljeno: Po apr 06, 2009 10:26 pm
Napisal/-a sinke
V bistvu se gre za seat ibizo l.2004
Že nekaj časa mi stojijo doma novi diski in ploščice pa sem rekel da jih bom zamenjal ko mine zima. Pa je že tko hitro mimo
Sem zamenjal že na parih prejšnjih avtih tko da glih levak nisem.
Sem pa slišal, da pri vag avtomobilih moraš nakako posebno vračati potisni bat pa me v bistvu zanima če je kakšna dodatna skrivnost oziroma kakšen trik potreben pri zamenjavi

Objavljeno: Po apr 06, 2009 11:16 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Pri večini vozil ( VAG, Rover, Honda Ford, Alfa, Fiat............. ), ki imajo zadaj disk zavore je potrebno pri zamenjavi zadnjih zavornih ploščic zavorni batek priviti/"zašraufati" v zavorni cilinder - torej ga NE stisnemo z dvema vzvodoma, temveč ga vrtimo v smeri urinega kazalca tako dolgo da se postavi v nevtrani nični položaj ( batek se vrne v cilinder - za to delo obstaja posebno orodje), novejša vozila imajo v zavornem cilindru za ta namen poseben elektromotor in se menja zavore samo s pomočjo testerja.
Lep pozdrav
Objavljeno: To apr 07, 2009 6:48 am
Napisal/-a sinke
A se da ta batek vrniti nazaj z kakšnim alternativnim orodjem, ki ga mogooče imam doma?
Objavljeno: To apr 07, 2009 9:26 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
"špiccange" - klešče za zeger obročke
Lep pozdrav
Objavljeno: To apr 07, 2009 10:31 pm
Napisal/-a sinke
To pa mislim da bi moralo biti nekje.
Ali je treba pritiskati ali pa samo vrteti v desno???
Objavljeno: To apr 07, 2009 10:43 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Zavorni batek je potrebno vrteti v smeri urinega kazalca ( desno ) in med vrtenjem pritiskati noter ( z močjo roke - NE uporabljati nobenih vzvodov / možna poškodba elementov za ročno zavoro )
Lep pozdrav
Objavljeno: Sr apr 08, 2009 10:17 pm
Napisal/-a sinke
Evo rešeno
@Fan

Objavljeno: Pe apr 10, 2009 7:05 pm
Napisal/-a vuc
no lepo da si zamenu me veseli
Objavljeno: To apr 14, 2009 5:23 pm
Napisal/-a stefan
Pozdraveljeni,
verjetno je isti postopek menjave tudi pri Renault Megane II ?
Objavljeno: To apr 14, 2009 6:11 pm
Napisal/-a Žiiga
jap, enako je... le master ima levi in desni navoj

(kar se tiče renault koncerna)
Objavljeno: Sr apr 22, 2009 5:21 pm
Napisal/-a stefan
...ja,jaz sem mislil da to gre na "izzy",sem pri prejšnjem avtu zavil noter batek z
"špic" kleščami, pri Meganu pa sem jih zvil,hehehehehe...sem pa naredil orodje za zavijanje bateka na svoje mesto, bom ga v soboto preizskusil.
Lp vsem
Objavljeno: Če jun 04, 2009 10:11 pm
Napisal/-a sinke
Evo diski že lep čas služijo dobro, zanima me pa zakaj se delajo te črte na diskih

Objavljeno: Če jun 04, 2009 10:12 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
Čutiš na dotik reže oziroma stopničke?
Objavljeno: Če jun 04, 2009 10:30 pm
Napisal/-a sinke
obcasnigledalec je napisal/-a:Čutiš na dotik reže oziroma stopničke?
Ne, nič.
V bistvu so pred kratkim vgrajeni in novi diski in nove ploščice.
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 7:30 am
Napisal/-a obcasnigledalec
Lahko se je pa tudi kakšna svinarija vžgala gor. Mislm da bi Fan znal več povedati.
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 10:13 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Kakor je videti po slike se je nekaj pregrevalo. V koliko zavorni cilindri ne blokirajo, zavorne ploščice nežno tečejo v vodilih in vodila zavornih cilindrov ne blokirajo, je edina razlaga, da je nekdo obremeniv prvih 300 prevoženih kilometrov nove zavore.
Razlaga:
Prvih 300 prevoženih kilometro je potrebno nežno zaviranje zaradi utekanja zavornih elementov. Nove ploščice ( hrapavost tekalne površine cca 0,8 mikronov ) imajo na začetku stik na tekalni površini z zavornim diskom samo na točkah in ne po celi ploskvi ( to lahko razloži temne pasove na zavornem disku s slike ). Sedaj sicer ne vem kakšna kvaliteta/znamka zavornih elementov se je vgrajevala, vendar sodeč po slikah je to najbližja razlaga.
Lep pozdrav
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 1:02 pm
Napisal/-a sinke
Material je textar-ja.
Ročna prime fenomenalno, oba diska se grejeta enakomerno, ob vožnji na avtocesti ostaneta mrzla tako, da predvidevam da nič ne šteka,...
Sem jih pa kr pazil vsaj ene 1000 km, zdaj edino če ni kaj punca zahebala
A se da kaj naresti, da to zgine. Moti me čisto iz vizuelnega vidika, saj se čez alu
platišča kar opazi.
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 7:20 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
So neka čistila za bremze v sprejih. O njihovi učinkovitosti ne znam preveč povedat, pomoje ti bo fan lahko svetoval ali odsvetoval te spreje.
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 8:29 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Kar se tiče čistil, so čista natega, samo dragi spreji so, svojega namena pa ne opravijo. Zavorne diske se lahko pere z navadnim nitro razrečilom.
V koliko vas te proge motijo: demontirajte kolo in zavorni disk pobrusite z finim smirkovim papirjem granulacije 320. V koliko se bodo proge ponovile potem nekaj od zgoraj naštetega blokira.
Lep pozdrav