Stran 1 od 2
(pre)velika poraba?
Objavljeno: To apr 07, 2009 3:21 pm
Napisal/-a pivo
ok majstri, da vas vidmo
gre se za mojga megana, letnik 2000 1.4 16v
odkar ga imam, ima samo to "hibo"
namreč poraba mestne vožnje je vedno nad 9, trenutno 9.8 (in ga nič kaj posebej ne tiščim).
sem prejšnji teden menjal gumice (dihtnge) na sesalnem kolektorju - nič boljše
sumil lambda sondo, danes šel merit pline - use ok, nič boljše
še kakšna ideja?
ker vsem kolegom (1.6 16v) pije mestne vožnje 8l max!
odprt sem za vsake predloge ter nasvete
p.s. pa prosim ne mi z teorijo:"jah 1.4 je švohnejša od 1.6 in rabi več da se zavrti zato taka poraba"

Objavljeno: To apr 07, 2009 3:25 pm
Napisal/-a im nobody
kratke mestne razdalje?
Objavljeno: To apr 07, 2009 3:33 pm
Napisal/-a ThugBoy
Pa sej to ti je dokaj normalna poraba za po mestu.
Ko jas pridem z svojo 1.4 na 9litrov sem srečn, pa tud ne tiščim nič po mestu.
Objavljeno: To apr 07, 2009 3:50 pm
Napisal/-a Fiatfan
za mesto vožnjo se mi ne zdi pretirano.. odvisno spet kako voziš..če prestavljaš v višjo pri 4000 ali pa še več obrati potem je poraba čist bp.
Objavljeno: To apr 07, 2009 4:03 pm
Napisal/-a samo mesarec
Ola
če mene vprašaš je tole preveliko, posebej sedajle, ko se je otoplilo.
Najboljše, da stopiš do mehanika in ti malo pogleda, je pa možno, da je lahko zračni filter(zanemarjen), skratka težko je ocenjevati, ker ne poznamo način vožnje, če pa ti je poprej porabil manj je to znak, da moraš k mehaniku..
Moje mnenje, daleč preveč...
Objavljeno: To apr 07, 2009 5:04 pm
Napisal/-a pivo
glih v tem je fora, ker mi nikoli ni manj pil...vedno je mestna vsaj 9...
pa ga NE tiščim do 4000
filtri so menjani redno
še kaka ideja?
je to res realna poraba za tako ŠVOH mašino s tako LAHKIM avtom?

Objavljeno: To apr 07, 2009 5:11 pm
Napisal/-a p206cc
Pozdravljeni,
če gre tukaj za isti motor kot v modusih 1.4 16V je poraba po mojem mnenju normalana. Pri modusu je bila poraba za mešano vožnjo brez priganjanja 8,4 L na 100 po BC.
lp
Objavljeno: To apr 07, 2009 6:25 pm
Napisal/-a NoFX
Če je švoh mašina še ne pomeni, da bo malo trošila. Velikokrat manjše mašine več trošijo kot večje. Testiraj ga še na daljši relaciji.
Objavljeno: To apr 07, 2009 6:29 pm
Napisal/-a maniaxxx
Clio s tem motorjem je pri nas imel po BC povprečje 6,6 litra, pa je bil vozen normalno, mesto, na Ac precej hitro, ipd...najvecje povprecje po BC je bilo 8,8, ko sem ga tisal na bogensperk ipd...prevec ti zre,.Ceprav sem zasledil dosti kritik okoli tega motorja, da jim zre 9 in več, tako da ne vem, ali je bil naš kaj pokvarjen da je tako malo žrl :P ( minimalna povprečna poraba je bila 4.4 litra

)
Objavljeno: To apr 07, 2009 8:08 pm
Napisal/-a zzitop
Poraba JE PREVELIKA! Tu ni kaj za dodat. Sploh če ga ne tiščiš.
Ta motor je precej varčen. Tako da slabih 10 l je preveč. Težko pa je pametovati, kaj je narobe.
Sicer pa kot zanimivost:
Fotr dela v avtošoli, kjer so kupili istočasno dva popolnoma enaka megana 1.6 (ista serija, isti motor, tudi oprema, razen barve

).
Eden je pil v povprečju 9 l . Fotr je mislu, da OK, saj se razume, kak način vožnje je. Ko je vozil nekaj časa z drugim, pa je bila poraba konstantno 7 l.
Prvi je bil potem zaradi tega večkrat po pooblaščenih Renault servisih, kjer so vse poskusili, od novega software-a, vse pregledali, menjali par stvari, res se trudili. Vendar vse zamanj. Avto je naprej pil 9.
Težko verjet, popolnoma enak avto, popolnoma enak način vožnje, skoraj isti letni čas in eden žrl 2 l več. Avtomobila sta bila takrat skoraj nova, recimo da sta imela 30.000 km.
Zato so v avtošoli tega prvega pač prodali.
Avto lahko več žre tudi, če zaštekajo zavore in tiščijo skupaj. Vendar potem bi bila vroča kolesa, razlika pa najbrž ne bi bila taka, po moje bi se tudi čutilo.
Lahko poskusiš: na ravnini ga ugasnjenega pri nevtralni prestavi in s spuščeno ročno malo porivaj. Če ga z lahkoto premakneš in se ne ustavi takoj, potem je OK. Lahko pa gre malo težje, se hitro ustavi in se tudi malo sliši drgnenje ploščic. V tem primeru je treba uredit zavore. Ena od idej.
LP
Objavljeno: To apr 07, 2009 8:15 pm
Napisal/-a pivo
glih včeraj sem ga porival v leru in je šlo BP
ok očitno se bom mogu sprijaznit s tako porabo
na pooblaščene servise ga zarad tega res ne mislm pelat ker mi bojo zaračunal še pa još ampak me res zanima če ma še kdo kakšno idejo kaj bi lahko blo/kaj lahko nardim?

Objavljeno: To apr 07, 2009 8:17 pm
Napisal/-a abbe
se ena ideja.a je kdo pomislu da bc toliko laze.sj se res slis ogromno pa vseeno.
a si gdaj meru porabo z racunanjem ne samo z bc-jem?
drgac pa nevem an,prvo kar mi na pamet pade en servis z vsemi filtri(bencin,zrak) in pa svecke menjat.
mozno da nimas gum dovolj napumpanih...
moznosti je res ogromno.
malo nam povej o nacinu voznje.kako vozis ,pri kok rpm menjas,a izkoriscas zagon avta,mas klimo przgano...
Objavljeno: To apr 07, 2009 8:22 pm
Napisal/-a samo mesarec
ena od možnih variant je da (sigurno ima elektronski vbrizg) očistiš - šobe, kar je tudi ena izmed možnsti.
Objavljeno: To apr 07, 2009 8:27 pm
Napisal/-a pivo
ok now I like the way U think
ste mi usaj dali par idej,hvala!
1. možno da bc laže...ne,res ga še nisem šel preverjat, očitno bo treba.
2. gume so sicer napumpane je pa res da bom pri naslednjem servisu probal zamenjat poleg vseh filtrov še svečke.
3. menjam ponavadi pri 2500 (zlo redko ga prtisnem na 3500-4000 kar je zdravo za avto vsake toliko). klima je 90% časa ugasnjena (minuto da se šipe odrosijo mogoče)...
samo mesarec: očistim katere šobe?

Objavljeno: To apr 07, 2009 8:37 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Očistiš vbrizgalne šobe za gorivo, ponavadi to počnejo z ultrazvokom.
Si ga kdaj stestiral izven mesta? Naredi kak izlet po bolj odprtih cestah, da boš imel kontrolno skupino, kot pri vsakem testu.
Objavljeno: To apr 07, 2009 9:30 pm
Napisal/-a samo mesarec
pivo
edini in najpopolnejša preverba porabe, boljša kot vsak tester je, da ga napolniš do vrha in narediš določene kilometre, recimo prideš v Celje, mi daš za pir in ga tankaš, zopet polnega in tako bo ugotovil kolikšna je dejanska poraba, tako sem jaz testiral svojega in videl porabo.
Samo
Objavljeno: To apr 07, 2009 9:38 pm
Napisal/-a GiGi1985
sam ugibam, je mogoče varjanta da je avto zaspan? Če ga vedno šaltuješ ori nizkih obratih je tudi to možno. mal ga razturaj probat ni greh.
drugače pa kot so že rekli...sprijazn se, osebno sem imel 2 ista avta, isti letnik in isti motor, razlika v porabi je bila dober liter. Seveda oba vožena z istim načinom vožnje.
LP
Objavljeno: To apr 07, 2009 9:46 pm
Napisal/-a joztom
Kako bi bila jeklo in aluminij zaspana, strožitne neumnosti iz časov mopedov in DelOrto fergazerjev. Taka poraba je previsoka. Ker gre za zelo enostavno elektroniko Megana (Renix) in je potrebno je preveriti sledeče. Podtlačni regulator je lahko len, tako tudi pospešuje zelo mlahavo, šele potem pridobi obrate, poskusi si sposoditi ali najti enega od rabljenega avta. Merilec temperature vstopnega zraka je izklopljen ali laže, ponavadi vaški mojstri le-tega ob menjavi zračnega filtra zlomijo, je poceni, ene 10€ boš pa že dal. Senzor temperature vode dela, pa daje neustrezne podatke. Priključek očistiš s kontakt sprayem in ali zamenjaš cel senzor, tudi ene 10€. Če vse to ne pomaga je lahko še lenost odziva Lambda-sonde, kar ti preveri kakšen Bosch servis, rešitev ob napaki je univerzalna sonda. V vseh teh primerih in testih elementov diagnostika kaj malo koristi, ker večina ne pozna vbrizga in pogojev, kako bi moral delovati, ne morejo tudi zavrteti avta na valjih kot kakšen Senica in meriti dinamičnih parametrov ipd. Če noben ne reši pa na kocu preveri stanje auspuha, če ni zabit ali katalizatorja, da ni zamašen. Samo malo stopiš na gas pri snetem izpuhu in morebiti zaznaš drastično spremembo na odzivnosti. Najcenejši deli za vbrizg so pri Copex, dobijo se pa tudi povsod drugje.
Objavljeno: To apr 07, 2009 9:49 pm
Napisal/-a abcabc
Tole naj bo OFF
Jaz sem svojega accenta spravil na 5.8l/100km ob pazljivi vožnji, manj gasa manjša poraba, manjši obarti, manjša hitrost. Normalna tam 6.5-7l, ac 180km/h pa tud 10l pa je motor 1.5 90km.
Objavljeno: Če apr 09, 2009 10:57 pm
Napisal/-a zzitop
Še ena ideja, morda je že napisana, pa vseeno:
Če ne deluje vodni termostat, je lahko poraba skoraj enormna. Vendar bolj na odprti cesti, kot v mestu. Opazil bi, če ti pri normalni vožnji po odprti cesti, ko je zunaj zelo hladno, slabo greje kabino. Tudi na prikazovalniku temperature bi opazil, namreč, temperatura ne bi bila konstantna, temveč bi nihala.
LP