Stran 1 od 1
enomasni vztrajnik namesto dvomasnega
Objavljeno: Po apr 13, 2009 12:53 pm
Napisal/-a damek1a
Že nekaj časa brskam po forumih pa ne najdem nič pametnega na temo dvomasni vs enomasni vztrajnik. Uspel sem izbrskati le, da naj bi bila z dvomasnim bolj udobna vožnja in da je manj vzdržljiv.
No, sem pred menjavo sklopke in bi hkrati rad zamenjal tudi vztrajnik. Gre za VAG motor 1.8T.
Valeo recimo ponuja kit enomasni vztrajnik + komplet sklopka za dokaj ugodno ceno, medtem ko je dvomasni kar drag... Opazil sem še razne "kao" športne variante (clutchmaster), kjer je vztrajnik olajšan, cena pa le malenkost višja od standardnega kompleta. Kaka stage 1 varianta se sliši OK
Zanima pa me, če je dejansko že kdo zamenjal dvomasnega za enomasnega ali olajšanega in ali so kakšne večje slabosti/prednosti. Bi to naredili še enkrat? Vglavnem prosim za čim več izkušenj na to temo...
lp
Objavljeno: Po apr 13, 2009 2:39 pm
Napisal/-a alanq4
Sam sem na moji alfi gtv zamenjal serijski dvomasni vztrajnik (15kg) z enomasnim od alfe 156 2.5v6 (slabih 8kg)
Zamenjal sem komplet s sklopko in ni treba nobenih predelav. Edina res opazna razlika je da če hočem lepo mehko speljat morm dat malenkost večje obrate kot prej (res mam pa tudi karbonsko sklopko od sinterja)
Drugače pa sami plusi, boljša odzivnost, nepokvarljivost proti dvomasnemu in malenkost boljša medpospeševanja.
Tisto o izgubi navora z lažjim vztrajnikom je pa bolj težko zaznati, saj motor da še vedno isti navor od sebe, edino lažji vztrajnik ga ne "shrani" toliko zaradi manjše mase, ampak se to res ne opazi.
Na kratko, GO FOR IT!

Objavljeno: Po apr 13, 2009 2:51 pm
Napisal/-a sašo5
alanq4 je napisal/-a:Sam sem na moji alfi gtv zamenjal serijski dvomasni vztrajnik (15kg) z enomasnim od alfe 156 2.5v6 (slabih 8kg)
Zamenjal sem komplet s sklopko in ni treba nobenih predelav. Edina res opazna razlika je da če hočem lepo mehko speljat morm dat malenkost večje obrate kot prej (res mam pa tudi karbonsko sklopko od sinterja)
Drugače pa sami plusi, boljša odzivnost, nepokvarljivost proti dvomasnemu in malenkost boljša medpospeševanja.
Tisto o izgubi navora z lažjim vztrajnikom je pa bolj težko zaznati, saj motor da še vedno isti navor od sebe, edino lažji vztrajnik ga ne "shrani" toliko zaradi manjše mase, ampak se to res ne opazi.
Na kratko, GO FOR IT!

zna se zgodit, da avto lavfa z višjimi obratr v leru_to treba uskladit na računalniku(pri tebi ni bilo tega zaznat?)
P.S je pa potrebno menjat komplet
Objavljeno: Po apr 13, 2009 4:30 pm
Napisal/-a ggorenc
pri komu si pa menjal? sinterju komplet vse ali si nesel tja samo ojacati sklopko? ker bi imel enega renoja za preobleci v enomasnega vendar na uradnem servisu o tem nocejo slisati..
Objavljeno: Po apr 13, 2009 6:02 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Pri nas v servisu, smo naredili že veliko takšnih menjav in do sedaj ( trkam v les trktrk ), se še ni nihče vrnil zaradi reklamacije. Torej lahko se to naredi brez razmišljanja in še krepko ceneje je. Kakor je napisal "sašo5" je na nekaterih vozilih potrebno s testerjem nastaviti prosti tek.
Lep pozdrav
Objavljeno: Po apr 13, 2009 6:22 pm
Napisal/-a alanq4
ggorenc je napisal/-a:pri komu si pa menjal? sinterju komplet vse ali si nesel tja samo ojacati sklopko? ker bi imel enega renoja za preobleci v enomasnega vendar na uradnem servisu o tem nocejo slisati..
Doma sem delal, samo lamela je sinterjeva, ostalo sem kupil dele. Sej je v galeriji tema o avtu in je vse opisano.
Pri meni se ni prosti tek nič dvignil oz.ne opazim razlike. Možno da zna računalnik to sam nastaviti.
Objavljeno: Po apr 13, 2009 6:39 pm
Napisal/-a damek1a
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Pri nas v servisu, smo naredili že veliko takšnih menjav in do sedaj ( trkam v les trktrk ), se še ni nihče vrnil zaradi reklamacije. Torej lahko se to naredi brez razmišljanja in še krepko ceneje je. Kakor je napisal "sašo5" je na nekaterih vozilih potrebno s testerjem nastaviti prosti tek.
Lep pozdrav
Super, tnx 10x. To sem iskal...
sedaj me zanima še, kje dobiti takšen kit za predelavo. Na ebayu jih je polno, večinoma iz Amerike, pri nas pa nekako nisem zasledil. Vsaka informacija dobrodošla...
Objavljeno: To apr 14, 2009 3:51 pm
Napisal/-a alanq4
Mogoče bi se pozanimal, če ima kak serijski vw enomasni vztrajnik ki ti paše...
Kak golf 3 gti ali pa navaden pasat 1.8 itd...
Objavljeno: Sr mar 17, 2010 10:42 am
Napisal/-a Romzis
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Pri nas v servisu, smo naredili že veliko takšnih menjav in do sedaj ( trkam v les trktrk ), se še ni nihče vrnil zaradi reklamacije. Torej lahko se to naredi brez razmišljanja in še krepko ceneje je. Kakor je napisal "sašo5" je na nekaterih vozilih potrebno s testerjem nastaviti prosti tek.
Lep pozdrav
Živjo,
je taka menjava možna tudi na Fordu Mondeu z 2.0 TDCi motorjem?
lp
Romzis
Objavljeno: Sr mar 17, 2010 11:49 am
Napisal/-a _furby_
na moji laguni sem tudi zamenjal dvomasnega z enomasnim. jaz sem dobil prau komplet narejen v ta namen, dela mi brez problemov pa se dosti bolj poceni varjanta je.
Objavljeno: Sr mar 17, 2010 1:55 pm
Napisal/-a abbe
vprasanje za tiste ki ste to menjali na dizlu.
kasna je razlika?a se kj bol trese avto pri speljevanju?
Objavljeno: Sr mar 17, 2010 3:20 pm
Napisal/-a GorazdO
Jaz sem menjal prešnji teden; z vztrajnikom od drugega modela...
vse bp.
Objavljeno: Sr mar 17, 2010 3:30 pm
Napisal/-a _furby_
jaz ne opazim neke hude razlike. mogoce lih malenkost, pa se to se moras potrudit.
Objavljeno: Sr mar 17, 2010 4:34 pm
Napisal/-a need 4 speed
Lahko kdo prosm pove še ceno za primerjavo enomasni-dvomasni.