Stran 1 od 1
Zavore na Fiat Doblo - zanič po 35.000 km
Objavljeno: Sr apr 15, 2009 10:29 am
Napisal/-a surfer
Pozdravljeni,
pred dobrim letom so mi na mojem avtu Fiat Doblo na rednem servisu pri 100.000 km brusili diske in zamenjali zavorne ploščice, na računu so tudi zavorne čeljusi?? Račun zgleda tako kar se tiče zavor:
Zavorni diski Alfa, F-Tipo HL spr. 1 kos 78,22 €
Zavorne ploščice Fi Bravo 1 kos 55,02 €
Zavorne čeljusti F Doblo 1 kos 78,34 €
Struženje 1 x 14 €
Rečeno mi je bilo da so zavore nekaj zamenjali in brusili, ker je bilo zanič... kot laik nimam pojma in seveda plačam servis samo da bo avto OK. Servis ni bil narejen pri uradnem serviserju.
Sedaj pa mi po 35.000 km se pravi pri 135.000 km nekaj ruži v zavorah in peljem na drugi servis (ker s tistim nisem bil zadovoljen in zdel se mi je drag) kjer pravijo da imam diske na prvih kolesih za zamenjat in za zamenjat ploščice, ker je obrabljeno do kovine.
Vozim se povsem normalno, brez naglih zaviranj, tudi kakih posebnih klancev, razen nekajkrat letno kako smučanje na kak prelaz... Zdi se mi da so se zavore zelo hitro obrabile, kakšne imate vi izkušnje s tem, oziroma kaj lahko naredim..
lp
Objavljeno: Sr apr 15, 2009 10:30 am
Napisal/-a Patrik_A3
jaz bi se vprašal če so jih sploh menjali

Objavljeno: Sr apr 15, 2009 10:41 am
Napisal/-a surfer
nekaj so morali delati ker je bila ta ročica za zavore na začetku precej drugačna, so tudi rekli da je in da se bo vneslo in se tudi je. Samo kak teden ali več je trajalo da je prišlo nazaj na isto stanje. Ta ročka za noge za zavore je bila bolj občutljiva... potem pa se je vneslo!
lp
Objavljeno: Sr apr 15, 2009 10:50 am
Napisal/-a joztom
Govora je o normalni obrabi na 35.000 km. Ali nima senzorja obrabe?
Objavljeno: Sr apr 15, 2009 11:08 am
Napisal/-a surfer
Nimam nobenega senzorja da bi jaz vedel!
Objavljeno: Sr apr 15, 2009 9:02 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Hja ni kaj.............potrebno bo menjati spet zavore. Pri menjavi bodite pozorni na tovarniške plombe in boste takoj videli ali so vam mojstri kaj podirali ali ne ( in ste samo plačal ). V koliko so plombe cele, lahko zahtevate denar za prejšnje popravilo nazaj. Sicer je to mukotrpen postopek vendar z novim računom in izjavo vašega mojstra se lahko doseže vračilo.
Lep pozdrav
Objavljeno: Če apr 16, 2009 8:52 am
Napisal/-a surfer
Ja včeraj so mi naredili servis, plačal 150 € za nova 2 diska in ploščice....
Objavljeno: Če apr 16, 2009 5:42 pm
Napisal/-a monster_d
Čudno da so šli diske brusit... kdo še to dandanes dela
Mogoče je glih zaradi tega tak hitro pobralo ploščice.
Objavljeno: Če apr 16, 2009 6:50 pm
Napisal/-a perkmandlc
mehaniki radi obirajo, jest sm kolegici menjov sklopko pa menjalnik na polotu l.97 , teden pred tem je bla na uradnem servisu in so jo obral za 700 evrov, menjal so ji pa kao ploščice, diske , čeljusti, pesto pa roke, sam k sm jest avto podirov sm vidu d so novi sam diski pa ploščice, vse ostalo je blo pa rabljeno pa še gidoro so pozabil na čeljusti.
možno da so teb isto foro nardil, ker ploščic z normalno vožnjo ne skurš tko hitr, pa naj bojo še tak krš.
saj enga laika lohk hitro okol prneseš
Objavljeno: Če apr 16, 2009 7:37 pm
Napisal/-a Drocky
monster_d je napisal/-a:Čudno da so šli diske brusit... kdo še to dandanes dela
Mogoče je glih zaradi tega tak hitro pobralo ploščice.
ponavadi se tak samo rob pobrusi.
če je res tisto, kar je avtor teme napisal gor, so enega brusli, enega pa menjali. Men se to zdi dost bolj čudno

Objavljeno: Če apr 16, 2009 8:44 pm
Napisal/-a Patrik_A3
monster_d je napisal/-a:Čudno da so šli diske brusit... kdo še to dandanes dela
Mogoče je glih zaradi tega tak hitro pobralo ploščice.
na Porsche maribor sem 1 tedn nazaj ga gledal kak je disk stružo

Objavljeno: Če apr 16, 2009 9:56 pm
Napisal/-a maniaxxx
js skurim v ene 40kkm plošcice....
Objavljeno: Pe apr 17, 2009 7:42 am
Napisal/-a surfer
Kaj pa to pomeni? Zavorni diski Alfa, F-Tipo HL spr. 1 kos 78,22 € ali je to 1 disk ali komplet obeh diskov? Ker zadaj na avtu nimam diskov?
lp
Objavljeno: Pe apr 17, 2009 8:23 am
Napisal/-a pugi405
HL spr. pomeni hlajeni sprednji. Gre za garnituro l+d disk, ker se vedno menjajo v kompletu oz. tudi obnavljajo v kompletu....
LP
Ravno včeraj sem komplet obnovil zavore (zadaj) na svojem vozilu. Na računu ponavadi napišejo za enoto grt. (garnitura) ali kos... odvisno... Sem pa včeraj takole gledal

, ko je pri 132kkm razdrl zavore... vzel stran ploščice, ki so imele še cca. 5 mm mesa... in še original so ble (natisnjen logo Peugeot)

Menjat sem moral zato, ker je rja napadla vodila in je vseskup že mal štekalo... ročna se je malo uporabljala

.
Objavljeno: Pe apr 17, 2009 8:26 am
Napisal/-a mišek
Patrik_A3 je napisal/-a:monster_d je napisal/-a:Čudno da so šli diske brusit... kdo še to dandanes dela
Mogoče je glih zaradi tega tak hitro pobralo ploščice.
na Porsche maribor sem 1 tedn nazaj ga gledal kak je disk stružo

Kaj pa je to kaj takega, če disk struži? To pa ja vsak dela. Pač ko ploščice menja prej diske poravna. Sej imajo dosti mesa. Tako tudi delajo na orginal servisih. Vem, ker sem enkrat peljal sestrinega Cliota na servis, tam imajo kar tak, da lepo tist mašin privije na disk in kar na avtu struži.
Bi bila pa res bedarija pri 80.000 km, kolikor so ploščice zdržale kar diske menjat.
Postružiš, nove ploščice pa mirno voziš nadaljnih 80.000 km. Pri drugi menjavi se pa že dajo novi diski.
Objavljeno: So apr 18, 2009 12:34 pm
Napisal/-a monster_d
tomaz30 je napisal/-a:Pozdravljeni!
Ko se debelina diskov zmanjša na minimalno dovoljeno debelino je potrebna zamenjava ne glede na število prevoženih kilometrov. Pri menjavi ploščic se lahko pobrusi zgornji oz. zunanji rob, da ploščice takoj sedejo na disk.
l.p. T.
Lepo povedal
