Stran 1 od 2
Servisiranje novejših avtomobilov
Objavljeno: Pe apr 17, 2009 8:01 pm
Napisal/-a marjan novak
Lastniki ne ravno najnovejših avtov imamo možnost servisiranja pri nepooblaščenih serviserjih, ki so občutno cenejši kot pooblaščeni. Ker proizvajalci pleha skrbijo, da nam v času eksploatacije njihovega izdelka poberejo čim več denarja, so ustvarili opozorilne signale v obliki ključka ali celo piskanja, ki se ga nikakor ne rešiš brez resetiranja na pooblaščenem servisu.
Konkretno me zanima, zakaj lastniki novejši avtov nimamo možnosti, da bi sami (ceneje) skrbeti za svoj pleh?
Servis lagune na 15k je 250e, popoldasnec bi vzel pol manj pa ne more, ker nima računalnika in krog je sklenjen.
Razočaran sem tudi zaradi šparanja vsepovsod, še posebej na motorjih in ostalih vitalnih komponentah. Le kaj jim bo garancija na prerjavenje na 12 let, če jih noben ne bo dočakal 10 let.
So minili časi, ko so se motorčki zvrteli čez 500k, sedaj je važno, da je avto lep in prinese proizvajalcu dvakrat toliko denarja kot je bila prodajna cena.
LP
Re: Servisiranje novejših avtomobilov
Objavljeno: Pe apr 17, 2009 8:50 pm
Napisal/-a sašo5
marjan novak je napisal/-a: Servis lagune na 15k je 250e, popoldasnec bi vzel pol manj pa ne more, ker nima računalnika in krog je sklenjen.
...za audija, na 15000km - 5 litr. olja filter, priklop tester_pooblaščenec 130eur(sem skeniral račun v eni temi, nedolgo nazaj....)
popoldanci so za moje pojme dragi.....(popoldanc se sam, če se da in če mi se da..... :P )
Objavljeno: Pe apr 17, 2009 9:06 pm
Napisal/-a Patrik_A3
250 €? oče je dal za servis Lagune na 20 000km 140€ na Petovia avto v Mariboru
Objavljeno: Pe apr 17, 2009 9:24 pm
Napisal/-a marjan novak
Laguna 06 s fap filtrom (olje, filter goriva, zraka, olja, čudežna tekočina za steklo... ekološke in ne vem kakšne takse) in pride čistih 250e. Naslednji je brez filtrov in je nekoliko cenejši, seveda, če ne ugotocijo, da je trreba nujno menjati diske, ploščice...
Mi lahko priporočite reno mojstra z računalnikom iz Lj z okolico? Lahko tudi na PM.
LP
Objavljeno: Pe apr 17, 2009 9:31 pm
Napisal/-a Patrik_A3
no oče je to peljal R. Laguno 1.9 DCI letnik 2006 in cena je takšna kot sem ti povedal. Tudi sedaj 2. servis ga je prišel 160€... tak da se mi zdi 250€ malce veliko.
Objavljeno: Pe apr 17, 2009 9:31 pm
Napisal/-a Pavka
lenivec je napisal/-a:kaj pa hodiš ka takemu popoldancu ki ga je pred 10 leti povozil čas. pelji k takemu ki ima opremo doma. edino taki ti bo sposobn porihtat avto ko bo kaj crknilo.
minili so časi, ko lahko vsak pepček z malo orodja šraufa doma. zdaj je treba nekaj vložit če hočeš da boš mel delo.
Da si ne boš kaj naredil....HALO
Mnogo kateri, ki pojma nima a ima opremo ne zna popravit ničesar
Objavljeno: Pe apr 17, 2009 9:41 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Hja............. ni vse v opremi, čeprav brez nje ne gre. Veliko je tudi v znanju uporabljati to opremo.
Lep pozdrav
Objavljeno: Pe apr 17, 2009 10:27 pm
Napisal/-a black
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Hja............. ni vse v opremi, čeprav brez nje ne gre. Veliko je tudi v znanju uporabljati to opremo.
Lep pozdrav
No no, ne rabiš bit glih dipl.ing....
Objavljeno: Pe apr 17, 2009 10:54 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Ja se strinjam..............90% dipl.ing. tega ne zna uporabljati - torej res ni potrebno.
Lep pozdrav
Objavljeno: So apr 18, 2009 12:16 am
Napisal/-a sašo5
black je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Hja............. ni vse v opremi, čeprav brez nje ne gre. Veliko je tudi v znanju uporabljati to opremo.
Lep pozdrav
No no, ne rabiš bit glih dipl.ing....
zagovarjam stališče, da bi mehanik v današnjem času vsaj srednjo šolo moral imet.....minili so časi "starih" mehanikov, ki so "na uho" štelali vžig in se otepali stroboskopa, kot hudič križa....pa minili so časi, ko je mehanik zlagal klackalice; to napravijo v tovarni in "špila" milijon km.če treba, menjalniki se tud ne "razkapajo" več; novega in konec(sploh avtomatika).......če ne bomo spremenili sistema šolanja, ne bomo imeli kmalu več nič; stari, ki so znali mehaniko bodo "pomrli" novim se niti ne sanja zakaj se gre, uvozniki pa od trgovcev/serviserjev z dneva v dan več zahtevajo.....pa še problem je ta, da za mehanika niti en razred ne morejo več napolnit v vsaki regiji....
P.S znanec(prijatelj od TrijiAdijo) ki dela na Opelu in je razlagal o poteku šolanja za Insingnijo na Madžarskem, ter dojemanju/nedojemanju določenih mehanikov o zadevi, ampak tudi predavatelj ni bil najbolj na "ti" z zadevo....
....nedolgo nazaj (na istem servisu) stranka imela cel mesec avto tam, ker kao je bilo treba updejtat računalnik(tov. vpoklic Captiva). ....banalno rečeno; dol je šlo, gor ne.....
Objavljeno: So apr 18, 2009 8:23 am
Napisal/-a phoebus
Dober popoldanec bo znal ne enako ampak boljše pošraufat kot večina pooblaščencev- na večini večjih se itak vajenci učijo na tvojem avtu, tisti ki že bolj obvladajo pa imajo "višja mesta" od šraufanja.
Moja izkušnja- prej sem vozil na pooblaščeni renault servis- 50 tisoč sit za redni servis (bencinar!), pa me je potem popoldanec opozoril da imam noter nezamenjan filter za zrak (ki je bil seveda na računu). Popoldanec? zdaj me pride okoli 100 eur. O tem da so bile kake stvari narobe vzdrževane sem se pa itak že na dolgo razpisal.
Če imaš dober servis in veš kdo ti šraufa avto (in obvlada), ok- tako vozim moped na servis in mi ni težko plačat toliko več ker tip pozna motor na pamet. Ampak če ga zapelješ tja, daš ključe in ne veš kateri od 25 ljudi bo slučajno na vrsti da vzame tvoj avto...raje k dobremu popoldancu.
Objavljeno: So apr 18, 2009 8:41 am
Napisal/-a marjan novak
Težava je sistemu in ne v neznanju. Mehanik je dolžan zamenjati sel v okvari in ne popraviti, kar prinese več denarja proizvajalcu. Vsi vemo, da se da popraviti - ščistiti EGR ventil, luftmeser, obnoviti turbino (pogojno) popraviti senzorčke za vse mogoče stvari, vendar se s tem ne ukvarjajo. Ko stranka dobi račun pa jo skoraj kap in tu ni nekih velikih razlik med micro in avensisom, da o renojevih pozlačenih delih ne govorim.
KP
Objavljeno: So apr 18, 2009 10:02 am
Napisal/-a Fiatfan
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Ja se strinjam..............90% dipl.ing. tega ne zna uporabljati - torej res ni potrebno.
Lep pozdrav
ja seveda

nevem zakaj vsi napadate izobražene ljudi? smo v informacijski dobi t.j. doba znanja in brez izobrazbe ni ničesar! Če pa je tako lahko diplomirat,zakaj pa potem niste dipl.ing??
joj joj nekateri sami sebe tolažite zaradi pomanjkljive izobrazbe.
Objavljeno: So apr 18, 2009 10:04 am
Napisal/-a Fiatfan
sašo5 je napisal/-a:black je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Hja............. ni vse v opremi, čeprav brez nje ne gre. Veliko je tudi v znanju uporabljati to opremo.
Lep pozdrav
No no, ne rabiš bit glih dipl.ing....
zagovarjam stališče, da bi mehanik v današnjem času vsaj srednjo šolo moral imet.....minili so časi "starih" mehanikov, ki so "na uho" štelali vžig in se otepali stroboskopa, kot hudič križa....pa minili so časi, ko je mehanik zlagal klackalice; to napravijo v tovarni in "špila" milijon km.če treba, menjalniki se tud ne "razkapajo" več; novega in konec(sploh avtomatika).......če ne bomo spremenili sistema šolanja, ne bomo imeli kmalu več nič; stari, ki so znali mehaniko bodo "pomrli" novim se niti ne sanja zakaj se gre, uvozniki pa od trgovcev/serviserjev z dneva v dan več zahtevajo.....pa še problem je ta, da za mehanika niti en razred ne morejo več napolnit v vsaki regiji....
P.S znanec(prijatelj od TrijiAdijo) ki dela na Opelu in je razlagal o poteku šolanja za Insingnijo na Madžarskem, ter dojemanju/nedojemanju določenih mehanikov o zadevi, ampak tudi predavatelj ni bil najbolj na "ti" z zadevo....
....nedolgo nazaj (na istem servisu) stranka imela cel mesec avto tam, ker kao je bilo treba updejtat računalnik(tov. vpoklic Captiva). ....banalno rečeno; dol je šlo, gor ne.....
x2. se strinjam, vendar v neki drugi temi nisi ravno zagovarjal izobražena kadra.
Objavljeno: So apr 18, 2009 10:31 am
Napisal/-a Žiiga
Fiatfan je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Ja se strinjam..............90% dipl.ing. tega ne zna uporabljati - torej res ni potrebno.
Lep pozdrav
ja seveda

nevem zakaj vsi napadate izobražene ljudi? smo v informacijski dobi t.j. doba znanja in brez izobrazbe ni ničesar! Če pa je tako lahko diplomirat,zakaj pa potem niste dipl.ing??
joj joj nekateri sami sebe tolažite zaradi pomanjkljive izobrazbe.
Tako je, bo za mehanika tudi potrebna takšna izobrazba. Sploh z uvedbo optike gremo ponovno korak dalje. In kot je že en prej komentiral, lahko bi popravljali senzorje in nevem kaj še vse... pa veš da se to časovno ne izplača? potem pa še stvar crkne in si ponovno ti kriv, da je bilo rečeno, da si nekaj popravil, sedaj pa spet ne dela

Objavljeno: So apr 18, 2009 10:37 am
Napisal/-a Volvo power
Ja, za 650€ plače bi bilo pa res najbolje, da smo vsi dipl. ing.

Objavljeno: So apr 18, 2009 10:40 am
Napisal/-a sašo5
Fiatfan je napisal/-a:x2. se strinjam, vendar v neki drugi temi nisi ravno zagovarjal izobražena kadra.
off - o
ekonomistih je bilo govora in ostajam pri temu (česa so naši vrli ekonomisti sposobni, je pisalo kakšen teden nazaj v financah(sem hotel gor prilimat, pa sem se premislil, češ itak bo kreg.....))
Objavljeno: So apr 18, 2009 10:50 am
Napisal/-a seat
Hja fantje zakaj pa vozite avte na takšne pooblaščence.JSt sem zmeraj pri vsakem servisu poleg in vem kaj mi menjajo in kaj ne.Na zadnjem servisu za Hondo sem bil pa presenečen.Sprejem tak kot,da bi z šefom servisa bla največja prijatelja.Ob zgodnji uri me je lepo pričakala kavica nakar sta se 2 serviserja posvetila moji Hondi in morm priznat,da nima zastonj ta servis slovesa daleč naokoli.Vse je potekalo kot švicarska ura in domala je blo tko kot v kakšnih boksih točno se je videlo kako usklajeni so delavci.Kljub temu,da je bil prvi servis sta mi preverila tudi tiste stvari,ki pod prvi servis ne spadajo in pač povedla kaj bi bilo fajn preventivno zamenjati in kaj ne.Res pohvale in ja servis je bil cenejši od vseh dozdajšnih znamk.
Objavljeno: So apr 18, 2009 12:18 pm
Napisal/-a Fiatfan
seat je napisal/-a:Hja fantje zakaj pa vozite avte na takšne pooblaščence.JSt sem zmeraj pri vsakem servisu poleg in vem kaj mi menjajo in kaj ne.Na zadnjem servisu za Hondo sem bil pa presenečen.Sprejem tak kot,da bi z šefom servisa bla največja prijatelja.Ob zgodnji uri me je lepo pričakala kavica nakar sta se 2 serviserja posvetila moji Hondi in morm priznat,da nima zastonj ta servis slovesa daleč naokoli.Vse je potekalo kot švicarska ura in domala je blo tko kot v kakšnih boksih točno se je videlo kako usklajeni so delavci.Kljub temu,da je bil prvi servis sta mi preverila tudi tiste stvari,ki pod prvi servis ne spadajo in pač povedla kaj bi bilo fajn preventivno zamenjati in kaj ne.Res pohvale in ja servis je bil cenejši od vseh dozdajšnih znamk.
selič šmartno ob paki??