Stran 1 od 1

nove listnate vzmeti

Objavljeno: So apr 18, 2009 7:05 pm
Napisal/-a spaceone
Zdravo

Pri ferozi imam skoraj čisto ravne liste zadaj, pa me zanima, kje in za koliko bi dobil nove ? Iz kakšnega materiala bi to moralo biti ?

Ali se splača to obnovit ? Kak je postopek ? Verjetno kako segrevanje in piganje. Samo koliko časa to potem zdrži ?

Objavljeno: So apr 18, 2009 10:44 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Listnate vzmeti vam lahko obnovi vsak starejši klepar. mehanik ali kovač. Povdarek na starejši je, ker mlajši tega ne znajo ( razen redkih izjem, ki jih izključujem ).
Pri obnovi se nič ne greje ali piga - to je nahitrejši način kako se uniči listnato vzmet.
Postopek je sledeč:
- demontiramo vzmet ( mislim, da "lisko" postopek pozna ), jo podremo, vsak list enakomerno z okroglim kladivom enakomerno potolčemo iz obeh strani - vse liste je potrebno potolči po enakem zaporedju/smeri/enako močni udarci. Spodaj pod listom mora biti les, najboljše je "štor"/tnalo. Potolčene liste podrgnemo z žičnato krtačo, pobarvamo in jih pred sestavljanjem pošpricamo s "keten sprejem", navaden vazalin ni dober, ker ga vremenski vplivi operejo.
Obstojnost?? Hja............. na JEPih se to dela vsakih 15 let.

Lahko pa naročite nove v kovaštvu Kropa. Izdelujejo listnate vzmeti za vsa vozila ( cena - bolje da ne veste / potrebujete persen kaplice )

Lep pozdrav

Objavljeno: Ne apr 19, 2009 4:28 pm
Napisal/-a lisko
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Listnate vzmeti vam lahko obnovi vsak starejši klepar. mehanik ali kovač. Povdarek na starejši je, ker mlajši tega ne znajo ( razen redkih izjem, ki jih izključujem ).
Pri obnovi se nič ne greje ali piga - to je nahitrejši način kako se uniči listnato vzmet.
Postopek je sledeč:
- demontiramo vzmet ( mislim, da "lisko" postopek pozna ), jo podremo, vsak list enakomerno z okroglim kladivom enakomerno potolčemo iz obeh strani - vse liste je potrebno potolči po enakem zaporedju/smeri/enako močni udarci. Spodaj pod listom mora biti les, najboljše je "štor"/tnalo. Potolčene liste podrgnemo z žičnato krtačo, pobarvamo in jih pred sestavljanjem pošpricamo s "keten sprejem", navaden vazalin ni dober, ker ga vremenski vplivi operejo.
Obstojnost?? Hja............. na JEPih se to dela vsakih 15 let.

Lahko pa naročite nove v kovaštvu Kropa. Izdelujejo listnate vzmeti za vsa vozila ( cena - bolje da ne veste / potrebujete persen kaplice )

Lep pozdrav


Hehe tudi postopek "obnove" mi je poznan :) Ampak sam tega nisem šel delat , ker zadaj pri jeepu drži celo premo SAMO listnata vzmet. Kako je pri ferozi ne vem. Ampak lih zaradi vpetja preme ( samo vzmeti) , se raje postopka obnove vzmeti nisem lotil. Saj v primeru , če vzmet poči oz. odleti gre pri jeepu cela zadnja prema iz avta.....v Tako "nevarnost" pa se ne spuščam. Raje sem nabavil druge rabljene manj zmahane vzmeti. Sedaj pa razmišljam, da bi nabavil kake nove malo višje vzmeti in jih menjal skupaj z amortizerji (amortizerje morem tako ali tako v kratkem) avto pa mi že tudi ratuje prenizek :)


Sicer bo pa o tem vedel več nebivedu.

P.S. So pa to delali tudi včasih pri fičekih spredaj.

Objavljeno: Ne apr 19, 2009 7:11 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Hja koliko jih natolčete tako visok JEEP bo. S tehniko obnavljanja se lahko poviša vozilo tudi do 20 cm od normalne višine ( nove listnate vzmeti ) v koliko to dopušča hod amortizerjev.

Ja pri "fičkih" pa smo jih natolkli kontra, da je bil nižji ( ali pa smo obrnili tretji list okoli ).

Lep pozdrav

Objavljeno: Ne apr 19, 2009 7:27 pm
Napisal/-a lisko
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Hja koliko jih natolčete tako visok JEEP bo. S tehniko obnavljanja se lahko poviša vozilo tudi do 20 cm od normalne višine ( nove listnate vzmeti ) v koliko to dopušča hod amortizerjev.

Ja pri "fičkih" pa smo jih natolkli kontra, da je bil nižji ( ali pa smo obrnili tretji list okoli ).

Lep pozdrav


Ja ,če se potem uporabi distančnik med reduktorjem in menjalnikom. Saj ne verjamem da bi kardanski zglobi "preživeli" tako ostre kote. Jih bi lomilo.
Sam pa sem mnenja , da to početje ni smiselno, saj jeepu zadnjo premo drži le vzmet. Kako je pri ferozi pa bodo povedal.