Stran 1 od 1
Ročaj od ročne se trese
Objavljeno: So apr 18, 2009 11:34 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
Imam zopet problem s polotom, tega pa od začetka lastništva, ob nakupu sploh nisem opazil, kakšen mesec celo nisem opazil, ker ročne pač ne uporabljam. Ko pa sem jo, sem opazil da je zelo ohlapna. Lahko sem dvignil ročaj od ročne za tri centrimetre in ročna še ni prijela, klikov ni bilo slišati, pri kakšen 6 kliku pa je dokončno prijela. Sem v sredo se odločil to popraviti in sem ročno zategnil, sedaj mi pri tretjem, četrtem kliku lepo prime in se ne da več ročaja velčt nikamor. Imam pa problem, da je ročaj sam še zmeraj zelo ohlapen, lahko ga dvignem za centimeter preden prime ročna. Ker se mi zdi da je edini način da bi to konkretno odpravil to, da bi ročno zategnil skoraj da do konca, kar pa mi ni vredu, ker potem je samo en klik, mogoče dva in bi držalo do konca, me zanima če je kaka druga rešitev?
Objavljeno: So apr 18, 2009 11:36 pm
Napisal/-a Pavka
Zamenjaj pakne.
Objavljeno: Ne apr 19, 2009 7:07 am
Napisal/-a perkmandlc
mislim da maš problem v zajlah za ročno, mal prever
Objavljeno: Ne apr 19, 2009 12:20 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
Situacija je taka, da je tist zatič od ročaja tist centimeter stran od ploščice ki potegne zajle. Bi menjava pakn še zmeraj pomagala pri temu? A se lahko menjave pakn lotim sam kot laik? Bi blo treba pri menjavi paken mogoče prezračit bremze potem? To je tisto kar me najbolj moti, ker sploh ne vem kako se lotit prezračevanja. Mislm da bi z haynsom lahko zamenjal pakne, ter z vsemi vodiči na forumu, ampak če bi bilo treba prezračevat pa me je mal strah, da bi mogoče kaj sfalil.
Objavljeno: Ne apr 19, 2009 4:39 pm
Napisal/-a perkmandlc
lahko se sam lotiš, sam če ti bo ratal je pa druga stvar, je kar kompliciran če nisi vešč. zračit ti pa pri menjavi paken ni treba
Objavljeno: Ne apr 19, 2009 6:03 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
Hmm, to je zej tist, gledam v Haynes pa me kr mal mika, da bi. Ampak ko bo lepše vreme bom šele vidu če si bom upal. Sicer pa more bit vsaj enkrat prvič ne? Iz čiste radovednosti bi vse razstavil pa pregledal kako vse deluje, ampak ker se zna zgodit, da potem nebi šlo nazaj tako kot more...
Objavljeno: Po apr 20, 2009 9:20 pm
Napisal/-a mit 406
pakne ni problme menjat, sam sem se jih loti zadnjič, pa je kr ratalo.
odšraufaš kolo, podložiš lesen kloc pod roko in spustiš avto na ta kloc, da je stabilen.
potem odšraufaš boben in, če ti rata skozi luknjo od šraufa z izvijačem sprostiš samonastavitveni vijak. ponavadi je zarustan in ga boš težko losal.
potem vzameš kilsko macolo in z občutkom odarjaš po bobnu, okoli in okoli, da ga zrahljaš.
ko pade dol razdreš pakne. zapomni si kje so kateri fedri in vzvodi, najbolje d asi narišeš.
tukaj je potrebno malo intelektualnega dela, da stuhtaš kako boš najlažje našponal fedre nazaj. fajn je če imaš zraven koga ki je že to delal.
preden daš bobne nazaj je fajn malo postružit rob, ki je nastal zaradi paken.
Objavljeno: Po apr 20, 2009 10:28 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Hja..........teško bo našel v Polotu nastavitveni vijak, ker ga enostavno nima. Pri VW se nastavlja hod obloge z "konusnim" zatičem, ki je v mehanizmi/vzvodju ročne zavore. Pa tudi s "kilko macolo/kladivom" bolje, da ne tolče po bobnu, ker ga bo uničil, VW pač ni mislil, da se bo razbijalo po bobnih. Veliko bolje in ceneje bo, da je poleg nekdo, ki je že to delal ( Golf, Ibiza, Passat ................... ). V koliko preveč raztegnete vzmeti ali pa poči vzmet pri nastavitvenem vtiču bo potrebno kupiti garnituro vzmeti, ki pa je pregrešno draga.
Lep pozdrav
Objavljeno: To apr 21, 2009 8:46 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
mit 406 je napisal/-a:pakne ni problme menjat, sam sem se jih loti zadnjič, pa je kr ratalo.
odšraufaš kolo, podložiš lesen kloc pod roko in spustiš avto na ta kloc, da je stabilen.
potem odšraufaš boben in, če ti rata skozi luknjo od šraufa z izvijačem sprostiš samonastavitveni vijak. ponavadi je zarustan in ga boš težko losal.
potem vzameš kilsko macolo in z občutkom odarjaš po bobnu, okoli in okoli, da ga zrahljaš.
ko pade dol razdreš pakne. zapomni si kje so kateri fedri in vzvodi, najbolje d asi narišeš.
tukaj je potrebno malo intelektualnega dela, da stuhtaš kako boš najlažje našponal fedre nazaj. fajn je če imaš zraven koga ki je že to delal.
preden daš bobne nazaj je fajn malo postružit rob, ki je nastal zaradi paken.
Hmm, v Haynesu je točno tak postopek opisan, z slikami.
Objavljeno: To apr 21, 2009 8:57 pm
Napisal/-a lisko
obcasnigledalec je napisal/-a:mit 406 je napisal/-a:pakne ni problme menjat, sam sem se jih loti zadnjič, pa je kr ratalo.
odšraufaš kolo, podložiš lesen kloc pod roko in spustiš avto na ta kloc, da je stabilen.
potem odšraufaš boben in, če ti rata skozi luknjo od šraufa z izvijačem sprostiš samonastavitveni vijak. ponavadi je zarustan in ga boš težko losal.
potem vzameš kilsko macolo in z občutkom odarjaš po bobnu, okoli in okoli, da ga zrahljaš.
ko pade dol razdreš pakne. zapomni si kje so kateri fedri in vzvodi, najbolje d asi narišeš.
tukaj je potrebno malo intelektualnega dela, da stuhtaš kako boš najlažje našponal fedre nazaj. fajn je če imaš zraven koga ki je že to delal.
preden daš bobne nazaj je fajn malo postružit rob, ki je nastal zaradi paken.
Hmm, v Haynesu je točno tak postopek opisan, z slikami.
Noben bavbav ni menjaz zavornih oblog. Pa čeprav me zdaj vsi napadite , da se z zavorami ni pametno igrat in je bolje dat par evrov nekomu , ki to obvlada.
Sicer pa kot že opisano.....sam se sicer res ne bi lotil s kilsko macolo ampak postopoma z občutkom. Mogoče bodo ti bobni kr sami padli dol.....na jeepu ki je že skoraj 10 krat obkrožil zemljo so zadnji bobni še prvi pa nisem nikoli imel probleme s snemanjem bobnov. Med tem ko pa pri 18 let stari petki sem moral bobne porezat dol ker ni bilo najmanjše šanse......
Ko boš dobil narazen si lepo zapomni kako je narjen. Lepo premisl kako boš "odšpanal" kako fedro in potem enako sestavi nazaj. Če praviš da imaš poleg še navodila bo to lepo miganje za po kosilo v nedeljo

Pri sestavi edino pazi da boš pakne že v štartu nastavil. Se pravi ko daš gor nove pakne jih nastaviš tako da točno nalegajo na boben. Ne smejo zavirat bobna pri vrtenju in ne smejo bit preveč daleč od bobna. Sam jih nastavim tako , da se sliši kako lepo na rahlo drgnejo ob boben in ga seveda pri vrtenju ne ovirajo občutno. Pri tako sestavljenih zavorah še nisem imel problemov.
Objavljeno: Sr apr 22, 2009 7:27 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
No pa sem dal dol in mal pogledal:
Take so pakne okol in okol.
Ne zgleda vredu. Morm dat bobne postružit pa pakne nove kupit.
Sicer sem z šmerglom spravil nazaj tole na kakšne četrt do pol milimetra.
Tisto škripanje ki sem ga pa slišal bi pa jaz pripisal zarjavelemu desnemu bobnu, se je tudi težko vrtel, ko sem ga lepo pošmerglal se je pa lepo vrtel. ampak nikoli se ne ve. V glavnem, čez vikend se tole menja. Ali pač? Koliko bi me pa stalo če bi dal diske gor?
Objavljeno: Sr apr 22, 2009 9:33 pm
Napisal/-a lisko
JAh če paše od drugega modela lepo vijak na vijak potem te stane točno toliko koliko se znajdeš oz. za koliko dobiš rabljene dele

Če seveda paše....Je pa to že dosti bolj zahtevno opravilo kot pa menjava pakn

Saj je potrebno celoten sistem po takem posegu odzračit....uštimat zavorne cevi....in še in še.
Objavljeno: Sr apr 22, 2009 9:55 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
Uf, potem pa raje pakne. Enkrat ko bom mogoče bolj izkušen se mogoče spustim v namestitev diskov.
Objavljeno: Če apr 23, 2009 2:59 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
Eno vprašanje, morm nardit bump za to.
Je kater rob na bobnu mišljen ali ga sploh ne sme biti? govorim o robu na notranji strani, tam kamor pakne primejo. Čudno mi je, ker je na eni strani malo debel rob, na drugi pa rahel rob, vidno na sliki ki sem jo pripopal zgoraj. Po šmerglanju mi je ratalo spravit dober del roba na obeh straneh stran.