Stran 1 od 1

VW PASSAT 1.9TDI 99, težje menjavanje v rikverc

Objavljeno: Ne apr 19, 2009 11:16 am
Napisal/-a Sin
Pozdravljeni!
Imam passatta letnik 99 TDI pri katerem se moram malo "namatrat" da ga spravim v rikverc.
Sicer stvar funkcionira in vsakic prešalta, ampak kot pravim gre težje in me zanima zakaj je temu tako?
Ali je to po naravi tako, ali so mogoče šli sinkroni ali je kej drugeg?

Za odgovore se zahvaljujem.

lp

Sinn

Objavljeno: Ne apr 19, 2009 12:41 pm
Napisal/-a dnovak24
dobi nekje rabljenega, jih maš za vsakim vogalom....

Objavljeno: Ne apr 19, 2009 1:26 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Kaj natančno te muči, gre trdo v brzino, ali daš namesto v rikverc v prvo brzino? Pri passatih se zgodi, da se pri menjalniku odvije matica, ki drži vzvod do ročice v kabini in to se najprej pozna pri šaltanju v rikverc. Je pa ta zračnost opazno tudi na ročici v kabini - ti "pleše" za 2 cm levo in desno ko imaš v leru.

Objavljeno: Ne apr 19, 2009 2:49 pm
Napisal/-a Pavka
Vzrok je lahko tudi pri sklopki

Objavljeno: Ne apr 19, 2009 7:30 pm
Napisal/-a Sin
Muci me to da gre težje v rikverc,.
Bil sem danes pri mehaniku in je povedal, da se mu zdi da mi je sklopka malo švoh in je to zaradi tega.
Ampak da lahko zdrži kakih 20.000 km brez problema pol bo treba zamenjat.
A ve kdo kej o tem?
Koliko priblizno stane sklopka za tak avto?

Lp

Sinn

Objavljeno: Ne apr 19, 2009 7:41 pm
Napisal/-a _furby_
ce se ne motim je od valeota okoli 300 eurou

Objavljeno: Ne apr 19, 2009 8:46 pm
Napisal/-a Sin
Bom se pozanimal koliko stane v Bosni.
Tam je ponavadi vse iste znamke za polovico cenejs,upam da bo tudi to :)

Objavljeno: Ne apr 19, 2009 9:23 pm
Napisal/-a _furby_
vrjetno se da dobit ceneje...tudi kje tu pri nas. tko da se pozanimat in je ;)