Stran 1 od 2
3.0 CDTi - hladen vžig
Objavljeno: Ne apr 19, 2009 4:20 pm
Napisal/-a Celes
Signum 3.0CDTi mi včasih težko vžge ko je motor hladen. Vergla že, samo rabi kakih 5-10 sekund da zagrabi. Tester ne pokaže nobene napake na grelnih svečkah. Črpalka goriva daje dovolj pritiska. Občasno se mi pojavlja kašljanje motorja pri 1500-2000rpm - ko to dela kadi sivo.
Prosim za kako idejo, ker res nimam pojma kaj bi lahko bilo narobe. Injektorji?
Objavljeno: Ne apr 19, 2009 6:36 pm
Napisal/-a čare
Volvo D5 je imel isti problem in po popravilu ene šobe avto vžiga ko šus.Grelne svečke pri common rail motorjih delajo res samo ko je precej mraz tako da bi tudi brez moral vžigat pri teh temperaturah.A ja pa bratov TDCI je mel iste probleme samo da ga je moral verglat tud 1 munuto da je kihnil bile pa sta zanič 2 dize.
Objavljeno: Ne apr 19, 2009 7:16 pm
Napisal/-a MacAudio
Kiro nafto pa tankaš, pa kakšno relacijo delaš?
Objavljeno: Ne apr 19, 2009 7:35 pm
Napisal/-a Fiatfan
na laguni 2.2 dci je bil enak problem. tlak nafte je padu pa 1 šoba je bla zanič.
velik strošek,vsaj na pooblaščenem servisu.
Objavljeno: Ne apr 19, 2009 8:01 pm
Napisal/-a Celes
Tudi jaz sumim na šobe, ker ko pohodim gas pri nizkih obratih se sliši kot da nekaj tolče v motorju...
Tankam vedno na OMV, dnevno delam okoli 100km izvenmestne vožnje.
1 šoba na pooblaščencu je 800€ :P
Objavljeno: Ne maj 03, 2009 1:41 am
Napisal/-a Celes
Avto zdej dela perfektno

Očitno je prebavu dodatek za čiščenje šob od petrola...
Objavljeno: Ne maj 03, 2009 1:56 am
Napisal/-a vuko87
lahko kej vec o tem poves....men na signumu 2.2 dti opazam zadne case da zjutraj tezko vzge, kokr si ti omenju rabi 5 sekund da ga prime....
lp
Objavljeno: Ne maj 03, 2009 1:52 pm
Napisal/-a Celes
Nam 2.2DTi tudi težje vžiga (5sek da prime), ker ima slab akumulator.

Najprej to preveri.
Objavljeno: Ne maj 03, 2009 6:40 pm
Napisal/-a joztom
O nekih blaznih stroških za dize commonrail sistema ne bi mogel govoriti. Servis ene odpovedane šobe pride 100€ pri majstru v Litiji. Fora poznega vžiga je res dostikrat v napeljavi ali akumulatorjiu. Če pade napetost pod mejo, se dize ali cinšpule pri bencinarjih ne prožijo.
Objavljeno: Pe maj 08, 2009 2:52 pm
Napisal/-a vuko87
Celes je napisal/-a:Nam 2.2DTi tudi težje vžiga (5sek da prime), ker ima slab akumulator.

Najprej to preveri.
Preverjene so bile grelne svečke, akomulator..vse uredu... avto pa še vedno težko vžiga....oz. sedaj se zgodi tudi zjutraj da rabi veliko vec kot 10 sekund za vzig....serviser sumi šobe...Celes a bi mi povedu kakšno čistilo si ti kupil in kam je to potrebno vliti ....da prvo probam očistiti ...šele potem da peljem serviserju na popravilo šob.
hvala...LP
Objavljeno: So maj 09, 2009 1:13 am
Napisal/-a MIHOLD
joztom je napisal/-a:O nekih blaznih stroških za dize commonrail sistema ne bi mogel govoriti. Servis ene odpovedane šobe pride 100€ pri majstru v Litiji. Fora poznega vžiga je res dostikrat v napeljavi ali akumulatorjiu. Če pade napetost pod mejo, se dize ali cinšpule pri bencinarjih ne prožijo.
Ja in potem svizec zavije čokolado.
Sistemi so različnih znamk (Bosch, Delphi, Siemens, Denso, itd.)
Od tega se Bosch, Delphi, Denso recimo dajo obnavljat, Siemens pa ne oz. samo določeni deli, in določen tip šob. Razpon pa je od ca. 150€ Bosch, Delphi ca. 200€ itd.
Tako da nevem od kje 100€ po komadu obnova common rail šobe. In tudi ne na kakšen način. Ali lahko podaš naslov?
V SLO imamo zaenkrat samo dve BOSCH testne mize EPS 815 s katerimi lahko testiraš Bosch CR šobe in pumpe, na kateremu dobiš izpis o ustreznosti testa, potrebne klasifikacije in nove kode šob in samo ena miza za Delphi sisteme.
Hočem reči, da zadeva ni tako enostavna kot si nekateri to predstavljajo. Se pa tudi dogaja, da raznorazni šalabajzerji neki umijo in brezveze poskušajo odkriti toplo vodo, potem pa na motorju po takem popravilu npr. stopi bat

Objavljeno: So maj 09, 2009 1:17 am
Napisal/-a MIHOLD
vuko87 je napisal/-a:Celes je napisal/-a:Nam 2.2DTi tudi težje vžiga (5sek da prime), ker ima slab akumulator.

Najprej to preveri.
Preverjene so bile grelne svečke, akomulator..vse uredu... avto pa še vedno težko vžiga....oz. sedaj se zgodi tudi zjutraj da rabi veliko vec kot 10 sekund za vzig....serviser sumi šobe...Celes a bi mi povedu kakšno čistilo si ti kupil in kam je to potrebno vliti ....da prvo probam očistiti ...šele potem da peljem serviserju na popravilo šob.
hvala...LP
S pravim diagnostičnim pristopom nimaš kaj "sumit" šob, ampak dejansko izmeriš, testiraš in točno vidiš kaj je narobe. Aditiv v tvojem primeru dvomim, da bo pomagal.
Objavljeno: So maj 09, 2009 10:51 am
Napisal/-a vuko87
MIHOLD je napisal/-a:
S pravim diagnostičnim pristopom nimaš kaj "sumit" šob, ampak dejansko izmeriš, testiraš in točno vidiš kaj je narobe. Aditiv v tvojem primeru dvomim, da bo pomagal.
Ja avto sm pelu elektricarju,da mi preveri napetost , akumolator....Mogoce pozna do koga v LJ kateri bi mi pogledu in preveru šobe? Ampak neki mi ne gre v glavo ....zakaj se to dogaja samo ko je mrzel avto...recimo danes je avto rabil priblizno 5 min za vzig....odpeljem se do trgovine 10 min stran...notr sem 10 min ..pridem nazaj ...avto brez problema vzge...

Objavljeno: So maj 09, 2009 11:16 am
Napisal/-a aleshondas
če so šobe čim prej zamenjat ker drugače ti pere bat po štajersko povedano!!!
Objavljeno: So maj 09, 2009 11:25 am
Napisal/-a tomzzi
Evo, da ne odpiram nove teme bom kar tukaj vprašal, ker imam določena jutra ko grem na šiht podobne probleme oziroma skoraj iste.
Fora je, da ko dam kontakt in počakam, da lučke ugasnejo in probam vžgat včasih zelo težko vžge. Držim ključ in vergla a vžge šele po nekaj sekundah. Prav slišat je kako se matra vžgat. In ponavadi ko le vžge se iz izpuha močno pokadi in zasmrdi.
Včasih ko vidim, da ne gre raje postopek ponovim. Ponavadi je v drugo bolje. Torej kje tiči vzrok?
Edit: lahko pa posnamem eno jutro zadevo. Ker največkrat se to zgodi ob jutrih ko je hladneje...
Pozabil dopisat kater avto: Opel Astra 1.9 CDTI, 120KM...
Objavljeno: Ne maj 10, 2009 11:48 am
Napisal/-a vuko87
Nism se bil pri serviserju..sm pa neki drugega opazil...ce avto pustim na klancu ...z nosom navzdol....ni vazn kok je mrzel ...prizge brez problema...mogoce vam to kej vec pove ??
Objavljeno: Ne maj 10, 2009 11:55 am
Napisal/-a h4ck
vuko87 je napisal/-a:Nism se bil pri serviserju..sm pa neki drugega opazil...ce avto pustim na klancu ...z nosom navzdol....ni vazn kok je mrzel ...prizge brez problema...mogoce vam to kej vec pove ??
Kaj pa kaksen dovod goriva? pumpa ?
Objavljeno: Ne maj 10, 2009 12:56 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Kot je bilo že napisano: s pravim pristopom/diagnostiko se lahko hitro ugotovi kje je vzrok težave.
"vuko87"
pri vašem vozilu "pade nafta" - na dovod pred čistilcem goriva dodajte enostranski ventil in težava bo z minimalnimi stroški rešena.
Lep pozdrav
Objavljeno: To maj 12, 2009 10:28 pm
Napisal/-a janezek_85
MIHOLD je napisal/-a:joztom je napisal/-a:O nekih blaznih stroških za dize commonrail sistema ne bi mogel govoriti. Servis ene odpovedane šobe pride 100€ pri majstru v Litiji. Fora poznega vžiga je res dostikrat v napeljavi ali akumulatorjiu. Če pade napetost pod mejo, se dize ali cinšpule pri bencinarjih ne prožijo.
Ja in potem svizec zavije čokolado.
Sistemi so različnih znamk (Bosch, Delphi, Siemens, Denso, itd.)
Od tega se Bosch, Delphi, Denso recimo dajo obnavljat, Siemens pa ne oz. samo določeni deli, in določen tip šob. Razpon pa je od ca. 150€ Bosch, Delphi ca. 200€ itd.
Tako da nevem od kje 100€ po komadu obnova common rail šobe. In tudi ne na kakšen način. Ali lahko podaš naslov?
V SLO imamo zaenkrat samo dve BOSCH testne mize EPS 815 s katerimi lahko testiraš Bosch CR šobe in pumpe, na kateremu dobiš izpis o ustreznosti testa, potrebne klasifikacije in nove kode šob in samo ena miza za Delphi sisteme.
Hočem reči, da zadeva ni tako enostavna kot si nekateri to predstavljajo. Se pa tudi dogaja, da raznorazni šalabajzerji neki umijo in brezveze poskušajo odkriti toplo vodo, potem pa na motorju po takem popravilu npr. stopi bat

Lahko prosim poveš kje imajo to mizo za Delphi sisteme?? Lahko tudi na ZS.
Hvala!
Objavljeno: Sr maj 13, 2009 2:14 pm
Napisal/-a joztom
Naslov je:
http://max-diesel.com/index.php?option= ... &Itemid=32
Jaz sem popravljal Siemens CR pumpo (Siemens FTP 6186-10/E), tazajebano z nizkotlačnim delom skupaj. S strokovnostjo tega servisa sem bil zelo zadovoljen. Po razdrtju pumpe pa ni bilo kaj popravljati, na koncu sem nekje dobil novo za 500€ in sem iz istega vira nabavil še novo dizo. Še o vzrokih: slaba kvaliteta nafte je zaribala pumpo, da je le-ta špene pognala v HP del in ena diza se je zamašila, to je pogosto. Potem se diza razdre, sčisti in nastavi. Če pa gre piezo del, potem samo menjava pomaga. Na Renaultih ob slabi nafti takoj zariba pumpa in lahko uveljavljaš škodo z računom in analizo. Na Siemensu (Peugeot 307HDI) pa crkne šele čez en čas in si v riti. Po tem dogodku se avto ne da trajno in popolnoma poraviti, ker kovinski delci za vedno ostanejo v sistemu. Tudi menjava cevi in tanka ne pomaga. Tukaj boste dizelaši bolj kompetentni za komentarje.