Stran 1 od 1

težava

Objavljeno: Po apr 27, 2009 6:22 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Mogoče ve kdo kaj bi to bilo da ko je avto ogret na delovno temparaturo v leru pri minimalnem dodajanju gasa na 1500vrtljajev spet pade na 1000 in spet zraste na 1500...Postopek se nonstop ponavlja(motor se zaganja) nad 1500 vrtljajih so obrati konstantni in ne nihajo....
?
lp

Objavljeno: Po apr 27, 2009 6:41 pm
Napisal/-a lisko
Motorček prostega teka.....1000x premleta tema.

Objavljeno: Po apr 27, 2009 6:58 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
lisko je napisal/-a:Motorček prostega teka.....1000x premleta tema.


pa nebi pol avtu vrtljaji brez dodajanjem gasa se tud spreminjali?

Objavljeno: Po apr 27, 2009 7:57 pm
Napisal/-a Ravo
možn je da je luftmeser zanč

Objavljeno: Po apr 27, 2009 8:19 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
ga nima...


Ravo je napisal/-a:možn je da je luftmeser zanč

Objavljeno: To apr 28, 2009 2:43 am
Napisal/-a Pavka
Potem je še na fergazer?? Saj niti ne vemo za katero škatlo gre.

Objavljeno: To apr 28, 2009 9:02 am
Napisal/-a cxfranc
:?: Čudno, 1000x premleta tema, pa le ni tako enostavno. Proton-Blaž, primerno bi bilo, če objavite več, dosti več podatkov, kot ste jih tokrat. Videti je, kot bi se cel svet vozil le z enim tipom motorja.
Za kakšno vozilo gre, kakšen motor ima , bencin ali dizel, koliko je star, koliko prevoženih km ima. kakšne posebne izvedbe agregatov na motorju, ali je morda predelan v smislu uporabe druge vrste goriva, ali ima klima napravo, itd.?????? Šele potem bi lahko natančneje poiskail vzrok napake. Ali so bili pred kratkim opravljeni kakšni posegi na motorju?
Poleg motorčka prostega teka bi preveril še vse tesnosti na sesalni strani. Dovolj razumljiv namig? :idea:
Lep pozdrav

Objavljeno: To apr 28, 2009 10:53 am
Napisal/-a joztom
Lahko je napačno nastavljeno stikalo za štantgas na loputi gasa (na sliki je to 3). Če nimaš pravih podatkov in inštrumenta pusti na miru, na splošno pa 0,8mm pred nasedanjam mora stikalo skleniti kontakte in štantgas prevzame regulator pri Renaultu. Včasih je to stikalo kombinirano s pošiljanjem podatkov o poziciji gasa za hitra pospeševanja. Lahko je res kdo vrtel vijak za nasedanje štantgasa, ki se ga NE SME premikati, to ti povsod piše.

Objavljeno: To apr 28, 2009 6:20 pm
Napisal/-a Deeyan
Pavka je napisal/-a:Potem je še na fergazer?? Saj niti ne vemo za katero škatlo gre.


tut to bi lohk blo, za ajnšpric se dobi posebn sprej ku odstrani maščobo v njem

Objavljeno: To apr 28, 2009 11:15 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Avto je proton 313 letnik 2000...prevoženih 84kkm...Avto nima več fergazerja (večtočkovni vbrizg)...

Objavljeno: Sr apr 29, 2009 6:17 pm
Napisal/-a Deeyan
Proton-Blaž je napisal/-a:Avto je proton 313 letnik 2000...prevoženih 84kkm...Avto nima več fergazerja (večtočkovni vbrizg)...


se prav maš ajnšpric ;)

Objavljeno: Sr apr 29, 2009 6:27 pm
Napisal/-a Pavka
Potem ima tudi LM. Sicer pa, kakor sem po tvojih temah zasledil, si komplikator

Objavljeno: Sr apr 29, 2009 6:54 pm
Napisal/-a FoxTer
Lahko je tudi lambda sonda hin....

Objavljeno: Sr apr 29, 2009 8:36 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Nevem če ga ima...naj ga ta model naj nebi imel... Me res zanima če nebi ti bil "komplikator" če bi ti 1.3 mašina pila 10 litrov...

Pavka je napisal/-a:Potem ima tudi LM. Sicer pa, kakor sem po tvojih temah zasledil, si komplikator

Objavljeno: Sr apr 29, 2009 8:58 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
sem jo že zamenjal...


FoxTer je napisal/-a:Lahko je tudi lambda sonda hin....