Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Punto airbag lučka

Napisal/-a phoebus Če maj 07, 2009 9:02 am

Bejbi je na puntu začela svetit lučka za AB.
Varovalko sem preveril in ni.

Prejšnji teden sem sicer dajal noter avtoinstalacijo, ampak nisem tikal nič kar bi imelo vezo z AB- vzel sem ven AR, števce, zadaj speljal kable in to je to (in to ni bila moja prva antoinstalacija in ne, nič nisem strgal ali snel)- edino števce sem odklopil da sem jih vzel ven in nazaj priklopil ko sem jih vrnil.

Naj snamem akumulator? Bo treba na računalnik izbrisat kako error kodo? Bi bilo lahko kaj tretjega (ponovno: natrgal ali snel nisem nič razen števcev)

Ima samo en, samo levi AB (tako da ne bomo iskali težav na desni strani ali v sedežih :D )
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6397
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Če maj 07, 2009 10:00 am

Pozdravljeni
V koliko imate možnost vozilo priklopite na tester in pobrišite napako.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Če maj 07, 2009 12:24 pm

Ja, računalnik je imel za poradirat napako, to je bilo to....

(čeprav to da avto dobi kontakt brez števcev nekako ni napaka AB, ampak ok, fiat pač).

...zdaj mi pa nekaj povejte...

ko sem bral po forumih za puntota in AB lučko: slab akumulator- lučka AB. Izrabljen ključ- lučka AB. Napaka kot moja (avto je dobil kontakt brez števcev)- lučka AB. A niso mogli dodat še lučke "error" namesto da misliš da je šel AB?!

Poleg tega- če mojemu avtu (safrane) odvzameš elektriko se računalnik zresetira- napake so sicer zabeležene (in jih lahko računalnik prebere), ampak light show-a pa nimaš. Naprimer, če sem pri mojemu odklopil števce (isto elektronski) je bilo vse kar je rabil avto reset s klemami.

Še več, kolega ki ima mondeota mi je razlagal kako ne more vžgat 15 sekund če mu crkne pred križiščem. Če mu crkne dvakrat zapored, mu noče vžgat ohoholala. In lučka za injektorje utripa takrat. Pa da mu včasih zmrznejo šipe (ne grejo ne gor ne dol) in da je dovolj da ugasneš avto in ga pustiš 15 minut "stat".

So računalniki danes (moj ima tudi "računalnik" pa nič teh težav) namenoma narejeni tako da moraš za vsak mišji K k mehaniku? Pri menjavi akumulatorjev v puntojih so se folku začele prižigat AB lučke naprimer (google "punto airbag light"). Ali je "ponesreči" vse tako u qrcu?!
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6397
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Če maj 07, 2009 6:58 pm

Pozdravljeni

Ja namenoma je tako narejeno. Danes v koliko mehanik nima testerja in znanja dela z njim lahko delavnico prosto zapre. Imate tudi vozila/nekatere tipe: Mercedes, Opel, Honda...................., ki jim ne smete odvzet napajalne energije - se računalnik zbriše/sesuje in je potrebno nalagati nov program. Hja tudi pooblaščenci morajo nekaj delati, zato pa je tako narejeno.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 57 gostov