Stran 1 od 1
Laguna diesel občasno zgubi moč in začne kaditi
Objavljeno: Ne maj 10, 2009 9:04 am
Napisal/-a cvalsr
Živjo, še zlasti živjo avtomehaniki
Imam 'tastaro' laguno RTE 2.2 Dti; motor G8T turbo oziroma G8TV7 oziroma tip K569 ; turbodiesel 2.2 z interkcoolerjem, še s klasično 'bošpumpo'.
Težava:
- občasno (na nekaj deset kilometrov) motor izgubi malo moči, komaj opazno
- ali jo izgubi še malo več in iz 'auspuha' se začne kaditi črn dim
- ali pa jo izgubi toliko, da se komaj še vlečem po cesti, za menoj pa se kadi kot iz ruskega kamiona
- če v zadnjem primeru pritisnem 'do dile', se včasih zasliši drdranje, kot da bi tresel nek ventil?
- čez nekaj deset sekund se stanje samo od sebe 'popravi'
- motor že nekaj časa nima več nikakršne turbo-luknje, a sem to pravzaprav opazil šele zdaj
- sprememba delovanja se zgodi v par sekundah
Večinoma vozim dokaj pohlevno, z malo 'gasa' in ne previsokimi vrtljaji.
Prosim za kak namig, kaj bi bilo lahko narobe.
Črn dim je očiten znak pomanjkanja kisika za zgorevanje; ampak da se to zgodi samo občasno in samo "popravi"??
Hvala, LP
Objavljeno: Ne maj 10, 2009 9:33 am
Napisal/-a lisko
Malo poglej kako je stanje okrog EGR ventila....črn dim je lahko lih posledica tega da šteka in v tistem ko bi moral zapret pač zašteka.....čez par sekund mu ga uspe zapret ampak ta čas pa avto kadi in nima moči.
Kak misliš da nima turbo luknje? Potem tud pri 2500 vrtljajih ne vleče kot bi moral?
Prirastek moči , kot posledica pomoči turbine, se mora občutit. Če se to ne zgodi je lahko več vzrokov:
Ali turbina več ne polni s predpisanim tlakom
Ali zabava map senzor (ne vem kako ima dotični motor narjeno) ampak ko turbina ustvari tlak v sesalnem kolektorju more tudi bošovka dat več nafte od sebe zato skrbi map (ali lmm) senzor. Poglej cevke če so vse cele.....ponavad gre ena cevka iz sesalnega kolektorja ali na senzor (ki je po vsej verjetnosti nekje na požarni steni) ali pa kot v mojem primeru , kr direkt na bošovko, kjer ji mehansko premakne oz. "nastavi" količino vbrizganega goriva.
Ali pa je že sama pumpa zmatrana.
Objavljeno: Ne maj 10, 2009 11:33 am
Napisal/-a Fiatfan
egr ventil, po vsej verjetnosti slaba turbina, na tester pelji.
Objavljeno: Ne maj 10, 2009 12:43 pm
Napisal/-a Fan
Fiatfan je napisal/-a:egr ventil, po vsej verjetnosti slaba turbina, na tester pelji.
Pozdravljeni
x2
Lep pozdrav
Objavljeno: Ne maj 10, 2009 3:12 pm
Napisal/-a lumpii
Fan je napisal/-a:Fiatfan je napisal/-a:egr ventil, po vsej verjetnosti slaba turbina, na tester pelji.
Pozdravljeni
x2
Lep pozdrav
Imel isti problem. Šla je ena od šob, spucali smo kasneje tudi egr ventil in zadeva je začela delovati kot mora...
Objavljeno: Pe jun 05, 2009 8:07 am
Napisal/-a drumer979
Pozdravljeni
Avto : Scenic 2001 letnik, 1.9 dCi
Imel ( in še imam ) enak problem. Pripeljem avto na pooblaščen servis in povem kaj je narobe. Najprej me fantje čudno gledajo kot da ne govorim slovensko, potem pa ugotavljajo kaj bi bilo. Priklopijo na računalnik in pokaže da je vse vredu. Spet dajo glave skupaj in študirajo kaj mu je. Odprejo EGR ventil ki je črn od saj. Ščistijo ga in to je vredu za kakšnih 500 km potem pa ista pesem. Pohodim gas na 3000 obratov se zadaj kadi kot iz lokomotive. Pridem spet nazaj na servis in mi povejo da nimajo kaj popravljat dokler računalnik pokaže da je vse vredu. Turbina nič ne žvižga ( po avtocesti gre normalno 170 če je treba ), nič ni večja poraba, olja ne pije - vglavnem vse normalno. Res je da ima avto 150.000 prevoženih, tako da je mogoče tudi turbina za v penzijo. Kaj bi lahko še bilo?
lep pozdrav,
drumer
Objavljeno: Sr jun 10, 2009 5:33 am
Napisal/-a MIRKORE
pO MOJE JE INTERCULER - ne vem, če se ravno tako napiše.
Imel sem namreč enak problem pri laguni 1.9 letnik 2002.
Reševanje problema pa kot pri vas.
Ko sem dosti zatežil so pa le dali enega boljših mehanikov - no ta pa je hitro ugotovil problem.

Objavljeno: Sr jun 10, 2009 8:11 am
Napisal/-a Mgajvr
in problem je bil??
Objavljeno: Sr jun 10, 2009 4:44 pm
Napisal/-a Drocky
intercooler definitivno ni problem za tako raznoliko obnašanje motorja iz prvega posta.
Če so težave z ICjem, se vedno enako/podobno obnaša, vedno približno enako kadi(bolj ko je toplo zunaj in temperatura motorja, bolj kadi)
Objavljeno: Sr jun 10, 2009 8:52 pm
Napisal/-a MIRKORE
Se opravičujem za prejšni komentar. Očitno sem ga pripisal čisto drugi temi.
Sem šele pričel pisati te zadeve.
ps. mogoče pa sem že tako pregret z renojevo najnovejšo klimo, da se mi že rola.
Beri: nova klima renault.
Objavljeno: Če jun 11, 2009 5:20 am
Napisal/-a MIRKORE
Še enkrat.
Moj problem z IC - jem sem omenil, ker sem prebral pri " drumer 797", da začne kaditi pri 3000 obratih, če pa " leti " 170 je pa OK.
To je bilo to. Pri moji laguni je bilo ravno tako.
"cvalser" pa ima ( upam, da ne več) res drugačne težave.
ps: če je komu mraz v noge naj se pride vozit z mano ( beri - nova klima renault ).
Re: Laguna diesel občasno zgubi moč in začne kaditi
Objavljeno: Ne jun 26, 2011 5:47 pm
Napisal/-a adsl2008
LAGUNA 2.2 DIZEL 2003-KADI SAM ZARAD EGR VENTILA (dol ga dajte in ga spucite in čao ma da laufa)u trbovlah ne sme kadit-hahahahaaaaa.......zezam se UGLAVNEM TO JE TO LP.
Re: Laguna diesel občasno zgubi moč in začne kaditi
Objavljeno: Ne jun 26, 2011 5:49 pm
Napisal/-a RedBull™
In kje je point odgovarjati na tako staro temo?
Re: Laguna diesel občasno zgubi moč in začne kaditi
Objavljeno: Ne jun 26, 2011 8:20 pm
Napisal/-a zlica22
RedBull™ je napisal/-a:In kje je point odgovarjati na tako staro temo?
hahaha 26.6... Počitnice najbrž:)