Stran 1 od 1

žarnica se napihne

Objavljeno: Sr maj 13, 2009 11:44 am
Napisal/-a stefan
Zdravo

danes sem kolegu na avtu Peugeot 206 menjal H4 žarnico, ki se je
dobesedno napihnila. Ali kdo ve zakaj ? Jaz še nekaj takega nisem videl.
Prilagam sliko

hvala vsem[/b]

Objavljeno: Sr maj 13, 2009 11:59 am
Napisal/-a INFINITI
Napaka v materialu in se je od vročine napihnila.

Objavljeno: Sr maj 13, 2009 12:22 pm
Napisal/-a sašo5
INFINITI je napisal/-a:Napaka v materialu in se je od vročine napihnila.

....kitajska pač :(

P.S že videl na H7

Objavljeno: Sr maj 13, 2009 12:30 pm
Napisal/-a Vz_ace
ziher je bla plastična. ;)

Objavljeno: Sr maj 13, 2009 1:38 pm
Napisal/-a Kama
Ja, in kaj potem, če je ni razmastil. Buče. Zanič material.

Objavljeno: Sr maj 13, 2009 1:42 pm
Napisal/-a vugy
Kama je napisal/-a:Ja, in kaj potem, če je ni razmastil. Buče. Zanič material.


Ti si prava buče....žarnice se ne smeš dotikat po steklu........razen če jo razmastiš nazaj :lol: :lol:

Objavljeno: Sr maj 13, 2009 1:56 pm
Napisal/-a Kama
@vugy
No, potem pa razloži, zakaj naj bi prstni odtis (načelom maščobe) vplival na temperaturo tališča stekla?
Prosim...

Objavljeno: Sr maj 13, 2009 2:38 pm
Napisal/-a Gasper`
Kama je napisal/-a:@vugy
No, potem pa razloži, zakaj naj bi prstni odtis (načelom maščobe) vplival na temperaturo tališča stekla?
Prosim...


Mascobe ti povzročijo neenakomeren odvod toplote iz stekla. To pomeni po domače da je ne nekem mestu visja temperatura kot na drugem in zaradi temp.napetosti pride do poka stekla oz. kot je v tem primeru do mehčanja.

Objavljeno: Če maj 14, 2009 7:00 am
Napisal/-a Kama
Vse žarnice na avtu sem do sedaj menjal sam in nisem pretirano pazil na to, da se jih nisem dotikal s prsti po steklenem delu. Enkrat mi jo je celo uspelo slabo pritrdit v ležišče in se je plastika natopila nanjo. Do sedaj še nisem videl take žarnice, čeprav bi jo moral (kot posledico mojega ravnanja) ali pa bi morale pokat. Nič od tega.
Problem s prenosom toplote je načeloma edini vir nastanka take deformacije. Pri kateri temperaturi pa je sploh steklo delujoče H7 žarnice? Tališče stekla je pri okoli 550st. C, maščobe pa začnejo odhlapevati pri okoli 400st. C. Zelo težko verjamem, do nekaj mikrogramov maščob na (normalnem) prstnem odtisu pozroči lokalno pregrevanje za 150st. C. Tako ostanejo samo še manjše količine anorganskih spojin (prevsem soli), ki jih ravno tako zelo malo.
Imam pa občutek, da se je taljenje stekla dogodilo ravno v žarišču žarnice (nasproti deflektorja) na spodnji strani.
Kakšen strokovni članek na to temo? Hvala!

Objavljeno: Če maj 14, 2009 7:31 am
Napisal/-a xsara
to so lovske, še skoraj vsake žarnice, sem se do zdaj dotaknil po steklu (predvsem zaradi težke dostopnosti-h4, h7, xenon, bixenon, pa se še nikoli ni nobena napihnila, pomoje je to res slaba no name roba-beri kitajska..........

Objavljeno: Če maj 14, 2009 5:16 pm
Napisal/-a monster_d
tumor ma :EE
Drugač pa se bi naj žarnice prijemale za podnožje

Objavljeno: Če maj 14, 2009 5:33 pm
Napisal/-a Gasper`
Kama je napisal/-a:Vse žarnice na avtu sem do sedaj menjal sam in nisem pretirano pazil na to, da se jih nisem dotikal s prsti po steklenem delu. Enkrat mi jo je celo uspelo slabo pritrdit v ležišče in se je plastika natopila nanjo. Do sedaj še nisem videl take žarnice, čeprav bi jo moral (kot posledico mojega ravnanja) ali pa bi morale pokat. Nič od tega.
Problem s prenosom toplote je načeloma edini vir nastanka take deformacije. Pri kateri temperaturi pa je sploh steklo delujoče H7 žarnice? Tališče stekla je pri okoli 550st. C, maščobe pa začnejo odhlapevati pri okoli 400st. C. Zelo težko verjamem, do nekaj mikrogramov maščob na (normalnem) prstnem odtisu pozroči lokalno pregrevanje za 150st. C. Tako ostanejo samo še manjše količine anorganskih spojin (prevsem soli), ki jih ravno tako zelo malo.
Imam pa občutek, da se je taljenje stekla dogodilo ravno v žarišču žarnice (nasproti deflektorja) na spodnji strani.
Kakšen strokovni članek na to temo? Hvala!


Glede na to koliko casa si googlal da si te stavke skupaj spravil si bos pa ze cas vzel pa kaksen "clanek" poiskal:)

Objavljeno: Če maj 14, 2009 9:35 pm
Napisal/-a perkmandlc
sem mehanik, in so me učili naj žarnce ne prijemam za steklen del ker jo lahko tud raznese, vzrok naj bi bil pregrevanje materijala, tko kot je napisal gašper, ker jest tega v praksi še nisem doživel si razlagam da je pač zanič materijal, itak so žarnce štancane serijsko in na vsake tolk cajta lahko pride do enga slabega komada.

Objavljeno: Če maj 14, 2009 9:49 pm
Napisal/-a pskoda
Halogen žarnice, ki so v avtu oz v reflektorju v domači uorabi, metalhalogen se ne smejo prijemat za stekla, ker imamo mastne roke in se na mestih kjer jo primemo poveča temperatura in ji zmajšamo življensko dobo, če je še gdo električar pol to ve, če se jo slučajno primemo jo moramo z suho in čisto krpo obrisati.