Stran 1 od 1

Audi TT 8N 1.8T 132KW - cukanje pri pospeševanju

Objavljeno: Če maj 14, 2009 11:38 am
Napisal/-a avtotrend
Avto pri pospeševanju cuka, v prvi prestavi ne, v drugi občasno, najbolj pa recimo pri 50kmh v tretji, recimo zacuka pri 3k rpm pa pri ene 4,5k rpm. Zamenjane svečke (BOSCH), filter goriva, turbina ima pritisk, zrak ne uhaja, cinšpule tut ne prebijajo elektrike in na testeru ne kaže nobenih napak? Tut use vakum cevke so pregledane, vse tesni, loputa je prav tako spucana. Kašni nasveti?

Objavljeno: Če maj 14, 2009 11:47 am
Napisal/-a adis
najprej: zdravo kolega, dolgo te ni blo nč na vidiku ;)

kabli svečk so ok? tlak goriva ok?

Objavljeno: Če maj 14, 2009 11:51 am
Napisal/-a lexuss
zameni kable pa bo bolš

Objavljeno: Če maj 14, 2009 12:00 pm
Napisal/-a sašo5
ta motor najbolje "špila" z NGK BPR6(5)ES

..zdaj kakao "cukne" bi bilo dobro vedet; ali kot prekinjanje bencina oz. elektrike; če pri fullu (6500 rpm) v nobeni prestavi ne cuka, potem gorivo ni, je lahko le elektrika oz. neka cevka(fala bogu, ta motor jih ima skoraj z "kilometer")od vakuma, ki je nevidiš...

P.S pravijo da tudi LMM zna pri prečnih motorjih zaj.... :?:

Objavljeno: Če maj 14, 2009 12:15 pm
Napisal/-a avtotrend
adis je napisal/-a:najprej: zdravo kolega, dolgo te ni blo nč na vidiku ;)

kabli svečk so ok? tlak goriva ok?


Zdravo :P

To se mi je v bistvu začelo dogajat po servisu, oz. po zamenjavi svečk, k sem rekel aide bom use zamenjal pa imam mir. NGK-jevih ni blo na zalogi sam mi je po tecdocu kazal da so lahk tut boscheve (4 elektrode). Notri so pa ble NGK-jeve (3 elektrode), tako da jih bom dal danes nazaj da vidim ce bo kej bols, je pol 90% da se to dogaja zaradi svečk, k drugo nima kej bit, pregledal sem avto na dvigalu, vsak kablček in cevko, eno sem celo zamenjal od vakuma k je bla mau načeta. Aja pa pri 6500 rpm ne cuka tko da bom dal danes NGK nazaj.

Objavljeno: Če maj 14, 2009 12:24 pm
Napisal/-a adis
nč kolega bova šla na testno pa bova ugotavljala vzrok :P

sporoč kaj je bilo narobe...

Objavljeno: Če maj 14, 2009 12:57 pm
Napisal/-a joztom
Bosch je bolj revna izbira, najboljše so kakšne Denso tahude (IST) ali NGK Platinum.

Objavljeno: Pe maj 15, 2009 10:04 am
Napisal/-a avtotrend
Res je, stric BOSCH je biu kriv ... Zamenjal sem jih z NGK BPR6 svečkami in avto dela normalno. Pa poraba je bla tut večja, ker ni blo pravega izgorevanja. Hvala za pomoč :D

Objavljeno: Pe maj 15, 2009 10:26 am
Napisal/-a adis
avtotrend je napisal/-a:Res je, stric BOSCH je biu kriv ... Zamenjal sem jih z NGK BPR6 svečkami in avto dela normalno. Pa poraba je bla tut večja, ker ni blo pravega izgorevanja. Hvala za pomoč :D



sedaj ko si popravil strica bosch-a gremo na en džiro :vrum

Objavljeno: Pe maj 15, 2009 11:31 am
Napisal/-a mire
Zakaj mu adis ne pises na pm.

Objavljeno: Pe maj 15, 2009 11:35 am
Napisal/-a adis
mire je napisal/-a:Zakaj mu adis ne pises na pm.


zato ker jih on ne-redno gleda :lol:

Objavljeno: Po maj 25, 2009 3:55 pm
Napisal/-a MIHOLD
BOSCH niso bil prave, zato je cukal, prave so BOSCH z oznako +48. Ravno v soboto sem naredil servis na TT-ju AJQ motor, olje, vsi filtri, svečke, ultrazvočno čiščenje šob...

Avto sem šel sprobat s testerjem, in ugotovil da še vedno ne dela prav uredu, po live data na testerju se je videlo da z maso zraka nekaj ni v redu. POtem sem odklopil LMM in gre kot raketa, tako da bo treb še LMM menjat pa bo šel še bolj :P

Zanimvo pa je da je avto od 1.lastnika, z realnimi 140kkm in so bile šobe tako umazane, da je na testni mizi po posegu bilo v količinah vbrizganega goriva 10% razlike po čiščenju.

Objavljeno: To maj 26, 2009 8:40 am
Napisal/-a sašo5
MIHOLD je napisal/-a:
Zanimvo pa je da je avto od 1.lastnika, z realnimi 140kkm in so bile šobe tako umazane, da je na testni mizi po posegu bilo v količinah vbrizganega goriva 10% razlike po čiščenju.

za LMM sem ti napisal par postov višje....

za šobe, katalizator ipd......pa se tukaj vidi produkt slabega bencina....in potrdi mojo "tezo" da v bencince SAMO 98 oz. če je pri "roki" pa OMV-jeva 100......

P.S sem že pisal: samo na "tankšteli" vržite pogled v šalčke, kjer se pretaka bencin in poglejte razliko med 95/100.....95 je gnojšnjica_da pa o količini žvepla pri slabšem sploh ne debatiramo(pri 98/100 je prisotnost le tega nična)

Objavljeno: To maj 26, 2009 1:15 pm
Napisal/-a MIHOLD
Ja tudi kvaliteta bencina je v podnu pri nas, ne samo nafte.

Če pogledamo, da MB na območjih "alpe-adiria" oz. balkana, ne bo prodajal nove E-klase z 250gdi motorjem( bencinar z direktnim vbrizgom) zaradi slabe kvalitete goriva na teh območjih, nam je lahko vse jasno...