Stran 1 od 1

Problem plini CO in Lambda

Objavljeno: Pe maj 15, 2009 6:44 pm
Napisal/-a a33
Torej na tehničnem ne nardim testa plinov

CO je malo prevelik in je pri povišanih vrtolajih ca 0,63 ( meja 0,30 )
Lambda pa skače med 0,68 do 1,6


Ja sumim računalnik ?

eni pravijo da je to Kat oz. labda sonda ali celo LMM ... Svečke?

mnenja poznavalcev - nujno ...!

Objavljeno: Pe maj 15, 2009 7:41 pm
Napisal/-a fiatpowered
Verjetno je lambda fuč.

Objavljeno: Pe maj 15, 2009 7:42 pm
Napisal/-a pocesnkII
ce lambda skace nekaj ni vredu z mesanico gorivo/zrak
torej: lahko je lmm samo tu je ponavadi!!!! samo dela ali ne ni neke varijante da bi deloval na pol. lahko ga probaš očistiti samo pazi da neposkodujes nitke v njem

svecke: mozno da ni pravilna vrednost sveck notr preveri katere bi morale biti.

je pa dokaj tesko ugotoviti takole brez testerja bos tesko resil tezavo.

Objavljeno: Pe maj 15, 2009 8:55 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Za kakšno vozilo govorimo? V vsakem primeru pa bi bilo zaželeno prisotnost testerja.

Lep pozdrav

Objavljeno: Pe maj 15, 2009 9:49 pm
Napisal/-a joztom
Lambda postaja z leti lena in ne sledi spremembam, drugače pa smo spet priče dialogu med LMM in MAP senzorjem brez diagnostike, ki da osnovo za oceno, ker nekateri ne želite proučiti teorije. ECU pa dela ali pa ne in ga ne mrcvarite.

Objavljeno: Pe maj 15, 2009 10:23 pm
Napisal/-a Nejko87
...mogoče vleče fouš zrak...

Objavljeno: Ne maj 17, 2009 6:12 pm
Napisal/-a a33
kaj pa svečke če so zgonjene totalno so lahk krive?

Objavljeno: So maj 30, 2009 9:36 am
Napisal/-a mišek
Povejte mi, koliko so sploh normalne vrednosti za CO in lambdo?

Jaz sem bil včeraj na tehničnem - naredil. Samo zanima me, koliko so sploh te vrednosti. Pri meni je kazalo: za CO >0.0; za lambdo pa 1.006. To je bilo pri cirka 3000 obratih.