Stran 1 od 2
Rja na košu amortizerja
Objavljeno: So maj 16, 2009 4:00 pm
Napisal/-a Whyte
Zdravo.
Danes sem na vozilu opazil takole prerjaven koš levega amortizerja. Zanima me, ali kdo ve približen strošek popravila in kako bi se popravilo, če bi se dalo? Denarja za drug avto nimam, zato je popravilo zame edina rešitev.
Vozilo je: Renault 5 Campus, letnik 93
Objavljeno: So maj 16, 2009 4:53 pm
Napisal/-a fiatpowered
To ti bo kak klepar pošvasal pa zrihtal, pa je to bolj tako na vrhu barva odstopla al je prav pregnito čez tadebel želez, najprej z dratperšno fajn spuci da vidiš kako resno je.
Objavljeno: So maj 16, 2009 4:56 pm
Napisal/-a Fiatfan
če je površinsko ni hudo, drugače zna biti zelo nevarno.
lp
Objavljeno: So maj 16, 2009 4:58 pm
Napisal/-a Whyte
Mislim, da ni površinsko, ker je praktično ta "skleca" že pogledala ven za nekaj mm.
Mislim da bi bilo treba odrezati ven in navariti nov koš. Zanima pa me, kdo bi to delal na dolenjskem
Objavljeno: So maj 16, 2009 9:18 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
če je tako... da ni površinsko ti svetujem da SE NE VOZI....
Objavljeno: So maj 16, 2009 9:27 pm
Napisal/-a lisko
Tole zna bit hudo resno. Samo obnavljam petko in te rje dobro poznam. Tud če pri petki zgleda samo površinsko se kr hitro prelomi vse skupaj....oz. pleh kr sprhni (men so recimo tako sprhnele sanke motorja) .....
Če bi bil kje z okolice mb ti bi lahko to rešil.....
Drugač pa en nasvet.....pojdi na odpad in iz kake petke ki ima še dobre koše poreži koš stran.....potem tvojga odreži približn enako in navari gor novega. Sicer pa če bi tko popravil ne vem kak strošek pri kakem lokalnem mojstru tud ne bi znal bit problem.....en v tvoji žlahti sigurno zna varit pa mal s flexom delat

Objavljeno: So maj 16, 2009 9:32 pm
Napisal/-a Whyte
lisko je napisal/-a:Tole zna bit hudo resno. Samo obnavljam petko in te rje dobro poznam. Tud če pri petki zgleda samo površinsko se kr hitro prelomi vse skupaj....oz. pleh kr sprhni (men so recimo tako sprhnele sanke motorja) .....
Če bi bil kje z okolice mb ti bi lahko to rešil.....
Drugač pa en nasvet.....pojdi na odpad in iz kake petke ki ima še dobre koše poreži koš stran.....potem tvojga odreži približn enako in navari gor novega. Sicer pa če bi tko popravil ne vem kak strošek pri kakem lokalnem mojstru tud ne bi znal bit problem.....en v tvoji žlahti sigurno zna varit pa mal s flexom delat

To ni problem, sem s flexo zelo dobr prjatu:D
Ja razmišljam o tem, da bi se lotil doma, samo me skrbi da mi bo pri varjenju koš "zategnilo" oz zvilo, kot zna to radi narediti pri varjenju zaradi toplotnih sprememb v materialu.
Objavljeno: So maj 16, 2009 9:39 pm
Napisal/-a Volvo power
Odvisno je s čim variš, jaz ponavadi uporabljam Co2 aparat, pa ni blo nikol problema, je pa tole treba oreng narest, ker če tole popusti bi znal it s ceste

Objavljeno: So maj 16, 2009 9:59 pm
Napisal/-a im nobody
jaz sem to mel na tipotu pa sem zarad varnosti raje zamenjal vse komplet z drugim fedrom in amortizerjom...pol urce dela na vrhu 3 šraufi pod diskom pa dva vse skup potegneš ven pa novega notr in je to to

Objavljeno: So maj 16, 2009 10:02 pm
Napisal/-a Whyte
im nobody je napisal/-a:jaz sem to mel na tipotu pa sem zarad varnosti raje zamenjal vse komplet z drugim fedrom in amortizerjom...pol urce dela na vrhu 3 šraufi pod diskom pa dva vse skup potegneš ven pa novega notr in je to to

Vijaki in matice pri meni niso problem, ker imam to v krvi in tudi na papirju
Pri karoserijskih delih kot so rja in podobne stvari sem pa mrzel

:(
Objavljeno: So maj 16, 2009 10:24 pm
Napisal/-a lisko
Whyte je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Tole zna bit hudo resno. Samo obnavljam petko in te rje dobro poznam. Tud če pri petki zgleda samo površinsko se kr hitro prelomi vse skupaj....oz. pleh kr sprhni (men so recimo tako sprhnele sanke motorja) .....
Če bi bil kje z okolice mb ti bi lahko to rešil.....
Drugač pa en nasvet.....pojdi na odpad in iz kake petke ki ima še dobre koše poreži koš stran.....potem tvojga odreži približn enako in navari gor novega. Sicer pa če bi tko popravil ne vem kak strošek pri kakem lokalnem mojstru tud ne bi znal bit problem.....en v tvoji žlahti sigurno zna varit pa mal s flexom delat

To ni problem, sem s flexo zelo dobr prjatu:D
Ja razmišljam o tem, da bi se lotil doma, samo me skrbi da mi bo pri varjenju koš "zategnilo" oz zvilo, kot zna to radi narediti pri varjenju zaradi toplotnih sprememb v materialu.
Verjem da to ni noben problem......poglej mal mojo temo v sam svoj mojster kaj vse sem varil že na moji petki......sedaj pa bom kompletno povaril pa še nikol ni blo problemov. Pri jeepu sem uhe od feder porezal s karoserije , ker drugač nisem mogel dobit feder dol.....navaril nazaj ( zadnjo premo nosi samo fedra....pač tovornjak sistem in listnate vzmeti) pa drži že dve leti....pa verjetno si znaš predstavljat kaj mora terenec vse zdržat.....
Sam če ti je tole prerjavelo.....kako je potem stanje celotne karoserije? Edino če bil zaleten pa že tu popravljeno......kaki so pragi? Kaki so nosilci zadnje preme? Verjetno ti ob malo močnejšem speljevanju in močnejšem zaviranju tudi poka spredaj pri vratih kajne? V A stebričkih.....
Objavljeno: So maj 16, 2009 10:28 pm
Napisal/-a Whyte
lisko je napisal/-a:Whyte je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Tole zna bit hudo resno. Samo obnavljam petko in te rje dobro poznam. Tud če pri petki zgleda samo površinsko se kr hitro prelomi vse skupaj....oz. pleh kr sprhni (men so recimo tako sprhnele sanke motorja) .....
Če bi bil kje z okolice mb ti bi lahko to rešil.....
Drugač pa en nasvet.....pojdi na odpad in iz kake petke ki ima še dobre koše poreži koš stran.....potem tvojga odreži približn enako in navari gor novega. Sicer pa če bi tko popravil ne vem kak strošek pri kakem lokalnem mojstru tud ne bi znal bit problem.....en v tvoji žlahti sigurno zna varit pa mal s flexom delat

To ni problem, sem s flexo zelo dobr prjatu:D
Ja razmišljam o tem, da bi se lotil doma, samo me skrbi da mi bo pri varjenju koš "zategnilo" oz zvilo, kot zna to radi narediti pri varjenju zaradi toplotnih sprememb v materialu.
Verjem da to ni noben problem......poglej mal mojo temo v sam svoj mojster kaj vse sem varil že na moji petki......sedaj pa bom kompletno povaril pa še nikol ni blo problemov. Pri jeepu sem uhe od feder porezal s karoserije , ker drugač nisem mogel dobit feder dol.....navaril nazaj ( zadnjo premo nosi samo fedra....pač tovornjak sistem in listnate vzmeti) pa drži že dve leti....pa verjetno si znaš predstavljat kaj mora terenec vse zdržat.....
Sam če ti je tole prerjavelo.....kako je potem stanje celotne karoserije? Edino če bil zaleten pa že tu popravljeno......kaki so pragi? Kaki so nosilci zadnje preme? Verjetno ti ob malo močnejšem speljevanju in močnejšem zaviranju tudi poka spredaj pri vratih kajne? V A stebričkih.....
Karoserija je bila nekaj časa obnovljena, kar se tiče zunenjega izgleda. Nič ne poka, zaenkrat. Zakaj pa pokanje v stebričku nastane?
Kar se tiče rje, je samo tam, kjer se tanka, malo na vratih prtljažnika in pa po pragkih. Ko sem pral avto sem ugotovil da ravno tam, kjer voda teče z vozila in se tam kapljice ustavijo.
Objavljeno: So maj 16, 2009 11:03 pm
Napisal/-a lisko
Pokanje v stebričku......konstrukcijska napaka. Poči zvar med pragaom in A stebričkom.
Sliši se pa občasni "tk" ni pa prisotno to vedno.
Objavljeno: So maj 16, 2009 11:04 pm
Napisal/-a Whyte
lisko je napisal/-a:Pokanje v stebričku......konstrukcijska napaka. Poči zvar med pragaom in A stebričkom.
Sliši se pa občasni "tk" ni pa prisotno to vedno.
aha...ne, mislim da te napake ni. bom pa pregledal takoj ko se usedem v avto in ga odpeljem h kleparju na popravilo
Objavljeno: Ne maj 17, 2009 6:56 am
Napisal/-a lisko
Whyte je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Pokanje v stebričku......konstrukcijska napaka. Poči zvar med pragaom in A stebričkom.
Sliši se pa občasni "tk" ni pa prisotno to vedno.
aha...ne, mislim da te napake ni. bom pa pregledal takoj ko se usedem v avto in ga odpeljem h kleparju na popravilo
Sej ne poči kr tko oz. se sploh ne vidi če gledaš (itak je pod blendo ). Zelo rado pa začne pokaz če zapalješ v kako kr ornk luknjo . Na sliki levo od zvočnika se vidi da je povarjeno in potem je mir.
Ko se bojiš da bi kaj zategnilo.....poglej kaj sem jaz vse varil.....dejansko zadnjega nosilca preme več ni blo.
Pa je avto še sedaj raven

Objavljeno: Ne maj 17, 2009 8:18 am
Napisal/-a Volvo power
@lisko, a ti to z aparatom na elektrode variš

Objavljeno: Ne maj 17, 2009 10:25 pm
Napisal/-a lisko
Jap. Mi še ni uspel kupit CO2

ops: ampak s tem tudi zadovoljivo gre.
Objavljeno: Ne maj 17, 2009 10:28 pm
Napisal/-a Whyte
Ja, jaz tudi doma varim na elektrode. Predvsem je cenejši aparat in pa ne splača se mi kupovati CO2, zaradi tega ker varim le nekajkrat letno. Če hočm pa zavarjeno "u piko", grem pa h sosedu, ki ima CO2
Objavljeno: Ne maj 17, 2009 10:34 pm
Napisal/-a lisko
Whyte je napisal/-a:Ja, jaz tudi doma varim na elektrode. Predvsem je cenejši aparat in pa ne splača se mi kupovati CO2, zaradi tega ker varim le nekajkrat letno. Če hočm pa zavarjeno "u piko", grem pa h sosedu, ki ima CO2
No nekaj podobnega jaz razmišljam.....da bi kupil CO2 do 200 evrov je po moje bolje če zavarim kr z navadnim. Res da material z navadnim bolj pregreješ in da imaš probleme pri tanki pločevini.....ampak sčasoma osvojiš tudi to. In če potem zvare vredu očistiš in dobro izoliraš jaz ne vidim nobenga problema. JE pa res da je lažje in bolše varit s CO2 sploh avto pločevino.....Ampak kot že rečeno....en avto na par let pa lahk zvariš tud z navadnim. Druga zgodba bi bla če bi varil avte vsak dan....
No in tu pri koših imaš kar močno pločevino.....brez problema se jo da varit z navadnim na elektrode.
Objavljeno: Ne maj 17, 2009 10:35 pm
Napisal/-a Whyte
lisko je napisal/-a:Whyte je napisal/-a:Ja, jaz tudi doma varim na elektrode. Predvsem je cenejši aparat in pa ne splača se mi kupovati CO2, zaradi tega ker varim le nekajkrat letno. Če hočm pa zavarjeno "u piko", grem pa h sosedu, ki ima CO2
No nekaj podobnega jaz razmišljam.....da bi kupil CO2 do 200 evrov je po moje bolje če zavarim kr z navadnim. Res da material z navadnim bolj pregreješ in da imaš probleme pri tanki pločevini.....ampak sčasoma osvojiš tudi to. In če potem zvare vredu očistiš in dobro izoliraš jaz ne vidim nobenga problema. JE pa res da je lažje in bolše varit s CO2 sploh avto pločevino.....Ampak kot že rečeno....en avto na par let pa lahk zvariš tud z navadnim. Druga zgodba bi bla če bi varil avte vsak dan....
Tako je. CO2 aparatov za "male pare" se pa ne splača kupovati ker so vredni toliko kot prazna gajba pirov:D. Nič