Stran 1 od 1

POLO 1.4 TDI (2003) problem z elektriko (NOVA NAPAKA)

Objavljeno: To maj 19, 2009 8:09 am
Napisal/-a yani
Pozdravljeni.

Mam en problem in mislim da je to z akumulatorjem ali alternatorjem...

Simptomi:

- Avto normalno vžiga v prvo (tudi ob najhujšem mrazu je). Problem se pojavi, ko ga pustim par minut laufat pod štandgasom (prostim tekom). Takrat se mi prižge lučka za ABS in SERVO. Posledično obadva ne delata. Avto potem ugasnem in ko ga hočem ponovno prižgat (edini način da začneta delovat), ga zelo težko vžgem (komaj zasuče).
Če mi ga uspe ponovno vžgat, pa servo in abs delata normalno.
Med vožnjo nikoli ni problemov, samo ob zgoraj omenjeni situaciji.

Enkrat mi je bila sila, pa sem nujno moral v službo in sem se odpeljal kar brez servota in absa (vem da ni dobro). Po recimo 500 metrih sta mi oba začela delovati in lučke so ugasnile.

Akumulator sem enkrat doma priklopil na polnilec (sem predvideval da je prazen), pa je pokazalo da je 3/4 poln

Zdaj pač prakticiram vžgi in odpelji, pa zadeva normalno dela. Je pa nerodno pozimi (me zeeeeebe ), pa recimo na kaki prireditvi, ko greš v avto in čakaš v koloni na parkingu (se premikaš mogoče za kak meter) pa se ti zadeve ugasnejo. Ugasnit pa vžgat ponovno pa si ga tedaj ne upam, ker je velika verjetnost da ne bo vžgal (odzadi pa kolona).

Je možno da je kaj z altenatorjem?

Hvala za kakršenkoli nasvet.

LP Jani

Objavljeno: To maj 19, 2009 9:02 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

V koliko je možnost vozilo priklopite na tester. Preverite in izmerite ( "vakum meter " ) črpalko "vakuma" - črpalka je pritrjena na motor in ima speljano cev do servo ojačevalca zavor.

Lep pozdrav

Objavljeno: To maj 19, 2009 10:36 pm
Napisal/-a lisko
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

V koliko je možnost vozilo priklopite na tester. Preverite in izmerite ( "vakum meter " ) črpalko "vakuma" - črpalka je pritrjena na motor in ima speljano cev do servo ojačevalca zavor.

Lep pozdrav

Koliko se meni dozdeva je govora o servo volanu in absu....in kok se men zdi noben od teh nima veze z vakumom....

Pelji avto na tester......in ja....na daewoojo je nardil točno to.....rezulat je bila skurjena diodna plošča v alternatorju.

Objavljeno: Sr maj 20, 2009 6:39 am
Napisal/-a yani
Sem se zdaj spomnil, ko sem lansko leto delal veliki servis, mi je mehanik rekel, da
ne gori lučka za akumulator (ko daš kontakt se mora prižgat, ko ga prižgeš pa ugasnit). In res te lučke nisem videl, da bi kdaj gorela.
Mi je tedaj rekel, da je najbrž crknila žarnica v armaturki, da ga naj enkrat ob priliki peljem avtoelektričarju, da mi menja.
Da pa drugače vse dela..... hm.... zgleda da ni samo žarnica šla. Moje laično mnenje je, da so vsi ti simptomi skupaj povezani.

Sej mam tak naslednji mesec redni servis, pa bom poskusil še to zraven popravit. Sm prej je fajn, če približno vem pri čem sem :D

Koliko pride, če mi avto priklopijo na tester v MB? (kje imajo to poceni? :) )
Iščem tudi avtoelektričarja - okolica MB (sej veste dober in poceni :P )

Hvala za odgovore, če pa ima še kdo kakšno idejo, pa prosim, če jo deli z nami.

Hvala, Jani

POLO 1.4 TDI (2003) novi problem

Objavljeno: So jun 27, 2009 6:12 pm
Napisal/-a yani
Pozdravljeni.

Težave z elektriko sem rešil. (novi akumulator zaenkrat, sem pa naročan še na neko manjšo popravilo altenatorja)

No pojavil se mi je pa novi problem - na mašini.

Včasih se pri ugašanju avta mašina 'grdo zatrese' :( Potem pa gori lučka za napako na mašini. Ta gori mogoče kak dan (mašina dela), potem pa ugasne in dela brez problemov par dni, potem pa jovo na novo. Mi je kolega priklopil na tester in koliko se spomnim (mater da si nisem zapisal...) je problem v neki loputi za zrak.

Je že mel kdo ta problem, ali pa če ve rešitev?

LP, Jani

Objavljeno: So jun 27, 2009 8:48 pm
Napisal/-a north789
Verjetno jo je potrebno na novo nastavt ?