Stran 1 od 1
problem sklopka/menjalnik - Seat Ibiza sdi
Objavljeno: To maj 19, 2009 1:28 pm
Napisal/-a zirafa
Pozdravljeni
Na forumu nisem zasledil istega problema. Imam pa sledeči problem. Danes zjutraj se je avto odločil, da mi ne bo več dovolil med vožnjo menjavanja brzin. Pred tem nisem opazil kakšnih "čudnih" sprememb na menjalniku/sklopki. Problem pa je sledeč:
Avto med vožnjo drži prestavo v tisti kateri je in ni šans da bi premaknil v drugo prestavo (tudi na silo). Avto ugasnem in potem lahko normalno prestavljam v katerokoli hočem, ko zopet avto prižgem, mi menjalnik zagrabi v tisti prestavi kateri je, postane trd in ni šans da bi spustil. Avto ne spušča nobenih neobičajnih zvokov. Stopalka za sklopko se odziva normalno oz tako kot se je do sedaj in tudi ko je motor prižgan deluje lepo (stopalka). Če povzamem, torej ne morem nikakor premakniti šalterja, ko je motor prižgan, pri tem deluje sklopka normalno in v tisti prestavi ki je, lahko speljem. Ko motor ugasnem, dam lahko v katerokoli brzino hočem.
Ker se avta ne upam premikati, ga bomo jutri naložili in odpeljali na uradni servis, ker ne poznam nobenih "popoldanskih" mehanikov, zato me zanima če mi lahko poveste kaj približno bi lahko bil problem, da bom vsaj okvirno vedel, če me bodo na servisu probali nategniti, hvala.
Avto, je Seat Ibiza, letnik 2003, SDI, prevoženih 230k km.
Objavljeno: To maj 19, 2009 2:06 pm
Napisal/-a scottie
Podoben problem je imel kolega na Fiat Punto letnik 2000. Vzrok je bil popolnoma uničen potisni ležaj ter poškodovane vilice potisnega ležaja. Simptomi so bili popolnoma enaki kot pri tebi, tako da mogoče to preveri.
Lp, Jaka
Objavljeno: To maj 19, 2009 3:00 pm
Napisal/-a Scorp84
Glede na to da lahko spelješ z sklopko, ne verjamem da je potisni ležaj. Oziroma tvoja ibiza more imeti že hidravlični cilinder. Če se ta uniči ti stopalka pade in se ne vrača. Po vsej verjetnosti so ti sinhroni v menjalniku uničeni, lahko ti je celo olje spustilo. V tem primeru lahko imaš gred v menjalniku zvito, da je spustilo ali pa napako v diferincialu, kjer tudi olje rad ven pobegne.
Objavljeno: To maj 19, 2009 3:02 pm
Napisal/-a mikimis
lamela oz. fedri[/code]
Objavljeno: To maj 19, 2009 3:33 pm
Napisal/-a zirafa
hvala vsem, a je vsaj toliko varno da ga vžgem in recimo premaknem par sto metrov bližje domu? al za dobro avta pustit pa čimprej naložit na kamion?
Objavljeno: To maj 19, 2009 4:21 pm
Napisal/-a Scorp84
Tukaj ti noben ne more 100% garantirat da je varno prestavit avto, je tvoja odločitev. Če ni olja v menjalniku ti vsekakor ne priporočam voziti ga. Na svojem mestu bi ga takoj, če se le da naložil al pa z avto privezal, pa v servis. Če si iz ljubljane ga pelji uporabniku Fan, se mi zdi da je še najbolj varno njemu pustit avto

Objavljeno: To maj 19, 2009 9:29 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Pri vas je odpovedala sklopka sodelovanje in ne odvaja v celoti - posledično ne morete predstavljati pri prižganem motorju, pri ugasnjenem pa lahko saj se takrat getribe ne vrtijo.
Pri ugasnjenem motorju prestavite v drugo prestavo, prižgite motor, prižgite vse štiri utripalke in se odpeljite počasi do mehanika. Zakaj bi dajali za avtovleko, to je 1/4 vašega popravila.
Lep pozdrav
Objavljeno: Sr maj 20, 2009 9:40 am
Napisal/-a zirafa
Živjo, no ponoči, ko je najmanj prometa, sem naredil ravno to, nisem pa želel čisto sam pelati, da ne bi še kaj bolj zjebal, zato me je kolega povlekel, jaz pa v leru z vsemi štirimi ON. Vam sporočim, kaj vse mi bo mehanik povedal.
Hvala, LP
Objavljeno: Če maj 28, 2009 10:30 pm
Napisal/-a zirafa
Da zaključim to temo, potrebno je bilo menjati celo sklopko oz če sem prav mehanika razumel, potem je bilo treba menjati "košaro". Menjal sem pri mehaniku od kolega, ki mi je zaračunal 260€, mi je žal, da nisem odpeljal takoj na uradni servis, kjer so mi pa povedali, da bi me menjava sklopke skupaj z delom prišla 270€ + nadomestni avto. Cena košare (LUK) pa je bila 162€, no vsaj tako je bil cena napisana na škatli.
No še to kot zanimivost, avto je pri meni že 80.000km oz 2 leti, predhodni lastnik pa je bila avtošola, avto je pa bil kupljen pri avtohiši, kjer so zatrdili da je sklopka bila menjana, izkazalo se je da ni bila.
Objavljeno: Če maj 28, 2009 10:39 pm
Napisal/-a lancia hf
zirafa je napisal/-a:Da zaključim to temo, potrebno je bilo menjati celo sklopko oz če sem prav mehanika razumel, potem je bilo treba menjati "košaro". Menjal sem pri mehaniku od kolega, ki mi je zaračunal 260€, mi je žal, da nisem odpeljal takoj na uradni servis, kjer so mi pa povedali, da bi me menjava sklopke skupaj z delom prišla 270€ + nadomestni avto. Cena košare (LUK) pa je bila 162€, no vsaj tako je bil cena napisana na škatli.
No še to kot zanimivost, avto je pri meni že 80.000km oz 2 leti, predhodni lastnik pa je bila avtošola, avto je pa bil kupljen pri avtohiši, kjer so zatrdili da je sklopka bila menjana, izkazalo se je da ni bila.
Pač za vse tiste ki imate Seate 2 serija, se da brez sklopke tako lepo šaltati ( seveda če imaš občutek) ker sem se sam peljal 30 KM daleč do doma, ker je že pri 80 000 KM odtrgalo zajlo za sklopko. Glede tega sem bil pa zelo presenečen, glede na ostale avtomobile.
Objavljeno: Če maj 28, 2009 10:57 pm
Napisal/-a im nobody
tud jaz sem se fural skor en tedn brez sklopke...ko dobiš občutek kar gre